Noul logo – Dagonul dacic
Noul slogan – Awake

Iata aici 3 walpapere pentru amatorii de grafica publicitara

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=l5BXvJhwX6g]

Sigla Bitdefender simplificata (cea de culoare rosie) arata foarte bine si pe negru, mi se pare reusita, in rest, restul parca sunt pimp my ride ­čÖé

Capitalismul ne aduce un rebrand de la dragonul dacic care era mult mai NATURAL la unul mai stil faruri de masina care seamana cu Ferar

Daca va uitati atent.. la mijloc se afla un far de masina bagat in tunelul aerodinamic cu fum.. not gay enough!

Mai jos iata cum arata mai aproape de original dragonul dacic, necomercial.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=rbbDL2BWp6k]

Poate cel mai straniu, ermetic si neobisnuit stindard din antichitate al unei armate a fost dragonul dacic, acesta era nu doar un simbol ci o veritabila arma psihotronica ce colecta energia armatei si o transmitea la distante de zeci de kilometri demoland moralul si starea de spirit armatelor invadatoare.

Dragonul dacic porneaza de la lup, volk, care este animalul totem, lupul care mereu este personajul pozitiv in basmele romanesti.. lupul alb… (lupul solomonarului / hultanului / lupul magic zburator / lupul cu ochi rosii.. daemonul.. si aici pot sa vorbesc ore intregi despre acest lup)

A doua parte este APA, dacii se rugau la apa, de la ei provine apa magica, apa vie, apa moarta, tot prin intermediul apei se aduceau rugi multumiri, aici pot fi gasite vaste analogii cu teoria “chi” a lui Masaru Emoto, dacii se rugau la apa inainte sa o consume, am scris cel putin 5 posturi foarte interesante dar numai introductive despre misterele apei pe acest blog.

De asemenea un ritual foarte interesant era ca inainte de orice batalie dacii beau apa din Dunare iar la sfarsitul bataliei isi spalau armele in mare.

Dincolo de asta Dacia vine de la D`aksha / D`aqua care inseamna tara apei.. minunile apei sunt milioane incepand de la cel mai sigur mediu de conservare a informatiei pana la fenomenele fizice si chimice..

Revenind.. dragonul dacic este trecerea de la Lup la Apa.. adica mai intai lup apoi sarpe apoi coada de peste… este un sincretism foarte evoluat..

Poate totusi cel mai secret, ermetic si despre care nu o sa vorbesc mult este taina nemuririi care au descoperito dacii, trecerea se facea prin unirea cu lupul si transformarea in LYCAN, care era un stadiu intermediar intre om si zeu…

Daca Dacii consumau numai VIN ROSU si nu vin alb, acesta este un lichid esential care este primul pas spre lycani, “in vino veritas” fructele de culoare rosie au continutul cel mai mare in aur.. cu cat alimentele contin mai mult aur cu atat omul care le consuma devine mai mistic.. persoanele inteligente au o inclinatie nativa catre fructele rosii..

Dupa vin.. urmeaza sangele, sangele conserva informatii foarte bine.. dar nu perfect ca apa.. dupa apoa.. sangele este al doilea lichid care conserva cel mai bine informatiile.. iar dupa sange.. pe locul 3 este vinul rosu..

… in vino.. veritas..

Punctul de maxima intensitate / epicentrul de eficienta al aceastei arme erau muntii Bucegi / Sfinxul, in acel punct toata energia Daciei era adunata.
Stindardul na┼úional al dacilor era format dintr-un dragon ridicat ├«n v├órful unei suli┼úe. El este figurat pe numeroase metope ale Columnei Traiane iar romanii ├«n┼či┼či i-a dat denumirea de draco. Acest dragon era format prin ├«ngem─ânarea a dou─â animale: capul de lup ┼či trupul de ┼čarpe, ambele av├ónd o simbolistic─â foarte bogat─â ┼či plin─â de surprize. Stindardul dac este ├«n sine un simbol ini┼úiatic ascunz├ónd ├«n sine at├ót imaginea Principiului c├ót ┼či imaginea Centrului Spiritual al lumii. Sub semnul lupuluiÔÇŽ Dragonul cu cap de lup ┼či corp de ┼čarpe sintetizeaz─â ├«n sine ├«nsu┼či ├«ntregul simbolism zamolxian ├«ntruc├ót at├ót lupul c├ót ┼či ┼čarpele sunt simboluri ale Principiului-Zamolxe care manifest├óndu-se ├«n cadru ciclului se ÔÇ×descompuneÔÇŁ ├«n energiile creatoare, masculin ┼či feminin, zeul ┼či zei┼úa, Apollo ┼či Artemis, desemna┼úi prin ┼čerpii Caduceului Hermetic ce tind s─â se reuneasc─â ├«n v├órful s─âu ├«n ceea ce filozofii medievali numeau Aor sau realizarea deplin─â a Marii Opere Alchimice.

Din legendele antichit─â┼úii afl─âm c─â Apollo/ Zamolxe se mai numea ┼či Lykos ceea ce se traduce prin lup iar, printr-o asimilare fonetic─â deloc ├«nt├ómpl─âtoare Lykos devine Lyke ceea ce ├«n greac─â ├«nseamn─â lumin─â. Nu ├«nt├ómpl─âtor insula sf├ónt─â a lui Apollo de numea Leuke (Alb─â , Luminoas─â) echivalent─â fiind cu Avalonul celtic ┼či cu insula ferici┼úilor din mitologia greac─â. Prin urmare, Apollo/Zamolxe este Marele Lup Luminos. ├Än plan material el este Soarele, Cerul cel care d─â lumina at├ót de necesar─â vie┼úii; Interesant este faptul c─â lumina alb─â cuprinde ├«n sine cele ┼čapte culori ale spectrului vizibil, dup─â cum Principiul cuprinde ├«n sine toate formale manifest─ârii!

├Än plan spiritual el este ÔÇ×luminaÔÇŁ ini┼úierii dob├óndit─â prin cunoa┼čterea adev─ârurilor transcedentale! Pe de alt─â parte, numele Daoi sub care erau cunoscu┼úi dacii ├«n antichitate devine ├«n dialectul traco-frigian daos, care ├«n t─âlm─âcire ├«nseamn─â lup. Prin urmare, dacii se identific─â cu lupul, animal totemic desemn├óndu-l pe Marele Zamolxe/Apollo. Mai mult , printr-o alt─â asimilare lingvistic─â, at├ót Daos, c├ót ┼či daoi, se reduc la epitetul dioi, nume ce-l d─âdeau grecii, pelasgilor, locuitorii din nordul Dun─ârii de Jos, din Dacia str─âveche, pe care ├«i considerau ÔÇ× cei mai vechi oameni de pe p─âm├óntÔÇŁ deci oameni primordiali!

Prin urmare, concluzia care se impune de la sine, urm├ónd datele expuse este c─â Dacii se considerau Fii Marelui Lup Luminos ÔÇô Zamolxe/Apollo. Peste tot pe ├«ntinsul lumii unde s-au a┼čezat pelasgii (dacii preistorici) ace┼čtia au p─âstrat amintirea lupului. ├Än Asia Mic─â, bun─âoar─â, una dintre Iradierile Centrului Suprem din Hiperboreea dacic─â, afl─âm toponime precum: Lycia, Lykaonia, Cilycia. ├Äntr-o alt─â parte a lumii, ├«n nordul ├«ndep─ârtat de aceast─â dat─â, Odin , zeul spiritualit─â┼úii germanice, era mereu ├«nso┼úit de doi lupi. ├Äntemeierea Romei se afl─â ┼či ea sub semnul lupului ceea ce ne arat─â c─â, ├«nceputurile sale, cel pu┼úin epoca regal─â, se afl─â ├«n leg─âtur─â cu Centrul Spiritual din Carpa┼úi! Dac─â avem ├«n vedere considera┼úiile de mai sus, Centrul Spiritual al Lumii este Hiperboreea, ┼úara lui Zamolxe/Apollo Lykos, Dacia str─âveche care prin aceasta se legitimeaz─â drept ÔÇ×┼úara LupuluiÔÇŁ! Aceasta cu at├ót mai mult cu c├ót Ovidius, poetul roman exilat la Tomis, ne spune c─â a fost silit s─â tr─âiasc─â sub ÔÇ×axa lui LykaonÔÇŁ. Aceast─â ax─â a lui Lykaon nu este alta dec├ót Axis Mundi, Columna Cerului de-a lungul c─âreia Zamolxe/ Apollo (Lykos) trimitea Lumina Cunoa┼čterii(Lyke) pe p─âm├ónt! Aceast─â Column─â a Cerului, Pomul Vie┼úii pe care urc─â ┼×arpele (Ini┼úiatorul) devine astfel Coloana Luminoas─â peste care coboar─â literalmente lumina din cer ┼či, ├«n acela┼či timp, Coloana Marelui Lup Luminos (Alb) ÔÇô Zamolxe/Apollo! ÔÇŽ┼či al ┼×arpeluiÔÇŽ ┼×arpele este azi un animal foarte blamat, imagine arhetipal─â a r─âului, identificat ├«n Biblie cu Satan. Ca fapt divers este de observat c─â toate simbolurile pelasgo-dacilor, ┼či mai ales cele care-l reprezentau pe Zamolxe, au fost ÔÇ×satanizateÔÇŁ! S─â fie oare doar o coinciden┼ú─â? Sau cineva se ÔÇ×chinuieÔÇŁ, cu tot dinadinsul, s─â oculteze tradi┼úia primordial─â pelago-hiperboreean─â? Nu r─âspundem acum la aceast─â ├«ntrebare de┼či at├ót Biblia c├ót ┼či alte texte sacre vorbesc despre un r─âzboi ├«n cer. Nu este nici locul, nici momentul s─â detail─âm aici acest subiect. ┼×arpele, reprezenta pentru pelasgo-daci Principul Creator, pe Zamolxe ca zeu creator al omului ┼či al lumii, care diviz├óndu-se ├«n for┼úele ce-l compun da na┼čtere Dublului Zamolxe, reprezentat hermetic prin cei doi ┼čerpi ├«ntrep─âtrun┼či ai Caduceului lui Hermes.

Ca Principiu Unic, dar cu acela┼či sens ca al Caduceului, Zamolxe este reprezentat prin toiagul lui Aesculap, patronul greco-roman al medicinii ┼či vindec─ârii. Iat─â deci cum toiagul lui Aesculap devine el ├«nsu┼či o emblem─â a Axului Lumii pe care ┼čarpele urc─â. Numai c─â urcarea presupune ┼či cobor├órea ceea ce confirm─â leg─âtura Cer ÔÇô P─âm├ónt, Principiu ÔÇô Om, manifestarea Divinit─â┼úii Unice ├«n Crea┼úia multipl─â de-a lungul Axei Lumii, a St├ólpului Cerului, a axei lui Lykos de care aminte┼čte Ovidiu. Iat─â cum Zamolxe/ Apollo identificat cu Marele Lup Alb (Luminos) devine ┼čarpele ini┼úiator. Aceasta cu at├ót mai mult cu c├ót insula sf├ónt─â a lui Apollo, Leuke (Alb─â, Str─âlucitoare), plasat─â ├«n Marea Neagr─â de c─âtre to┼úi autorii antici care o men┼úioneaz─â, se mai nume┼čte ┼či Insula ┼×erpilor! ┼×arpele dacilor, l─âs├ónd la o parte capul de lup, are o caracteristic─â ciudat─â: zboar─â purtat ├«n v├órful unei suli┼úe. Aceasta ne demonstreaz─â c─â este vorba de un personaj celest ┼či ├«l identific─â cu ┼×arpele cu pene (Quetzalcoatl) al aztecilor, cu rol de ini┼úiator ┼či creator, venit (culmea!) dinspre r─âs─ârit! Iar ├«n R─âs─âritul Americii este Europa iar ├«n Europa era Dacia! Mai mult imaginea s-a umanizat─â era cea a unui om din rasa alb─â! ┼×arpele a fost identificat ┼či cu leb─âda, care ├«n zbor seam─ân─â uimitor de bine cu un ┼čarpe. Or, leb─âda era adorat─â ├«n Dacia ├«nc─â din paleolitic, fiind emblema lui Apollo Hiperboreul/Zamolxe. Legendele grece┼čti ne spun c─â Apollo pleca din Hiperboreea spre Grecia ├«ntr-un car tras de lebede. Ori leb─âda apare ┼či pe paftaua lui Negru Vod─â, flancat─â fiind de doua turnuri ┼či reprezent├ónd astfel ├Äntreitul St├ólp al Cerului de pe muntele sacru al dacilor ÔÇô Kogaion. ├Äntruc├ót epitetul Lykos ce-l desemneaz─â pe Apollo/Zamolxe ca Marele Lup Alb ├«l leag─â nemijlocit de lumina spiritual─â prin transformarea lui Lykos ├«n Lyke (lumin─â). Prin urmare ┼či ├«n consecin┼ú─â ┼×arpele este Ini┼úiatorul suprem, Cel ce d─â Lumina Cunoa┼čterii de dincolo de lume, de aparen┼úe. ┼×i cam peste tot pe unde apare ┼čarpele el are rol de ini┼úiator. De fapt e frontispiciul templului apolinic din Delfi scria: ÔÇ×Cunoa┼čte-te pe tine ├«nsu┼úiÔÇŁ un ├«ndemn tipic ini┼úierii. Pe de alt─â parte, grecii denatur├ónd adev─âratul sens al tradi┼úiei mo┼čtenite de la pelasgi ┼či hiperboreeni au spus c─â Apollo a omor├ót cu s─âge┼úile sale pe ┼čarpele Python. Numai c─â cea mai cea mai mare profetes─â apolinic─â a antichit─â┼úii se numea chiar Pythia (a se observa asem─ânarea fonetic─â dintre Python ┼či Pythia). Prin urmare greci au r─âsturnat valorile: Apollo/Zamolxe nu a omor├ót ┼×arpele ci s-a identificat cu el. Aceasta pentru c─â Ini┼úiatorul suprem, de┼úin─âtor al ├«n┼úelepciunii transcedentale, pe care o con┼úine ├«n sine este ├«n toate tradi┼úiile izvor├óte din spiritualitatea primordial─â hiperboreean─â reprezentat sub form─â de ┼čarpe. C─â tot veni vorba de r─âsturn─âri ale valorilor. ├Än cre┼čtinismul actual ┼čarpele ├«l desemneaz─â pe Satan, principiul primordial al r─âului. S─â fie oare acesta sensul s─âu adev─ârat? Nu credem. Povestea p─âcatului primordial este una simbolic─â ┼či mai ales r─âst─âlm─âcit─â. Povestea ne spune c─â dup─â ce Dumnezeu (Yahwe) l-a creat pe om la pus ├«n gr─âdina Edenului ca s-o lucreze d├óndu-i porunc─â s─â nu m─ân├ónce din ÔÇ×pomul Cunoa┼čterii binelui ┼či r─âului. Apare ┼×arpele ┼či o ÔÇ×ispite┼čteÔÇŁ pe Eva s─â mu┼čte din ÔÇ×fructul opritÔÇŁ ┼či aceasta mu┼čc├ónd ├«l ademene┼čte ┼či pe Adam. ÔÇ×Si li s-au deschis ochii ┼či au v─âzut c─â erau goiÔÇŁ. Dumnezeu se manie pentru neascultarea celor doi ┼či-i alung─â din Eden. Acum ─â ├«ntreb eu pe dumneavoastr─â ce fel de tat─â este acela care nu le asigur─â fiilor s─âi un minim de cuno┼čtin┼úe ca de exemplu s─â discern─â ├«ntre bine ┼či r─âu? Ochii ├«nchi┼či ai lui Adam ┼či ai Evei reprezint─â tocmai ignoran┼úa. ┼×arpele apare aici ca un ├Änitiator ca un personaj luminos contrast├ónd cu obscuritatea lui Yahwe. Yahwe spune : dac─â o s─â m├ónca┼úi o s─â muri┼úi! ┼×arpele apare ca Marele Ini┼úiator Celest ├«n acest─â poveste deoarece ofer─â prin mu┼čcarea din ÔÇ×fructul opritÔÇŁ nu moartea oferit─â de Yahwe ci a doua na┼čtere, regenerarea spiritual─â care e tot una cu ini┼úierea. Mai mult, iconografia ÔÇ×C─âderii omului ├«n p─âcatÔÇŁ ne demonstreaz─â c─â respectivul ┼×arpe era unul celest deoarece el coboar─â din frunzi┼čul arborelui. Pomul este Axa Lumii, ┼×arpele are un caracter luminos, el este Zamolxe/Apollo, Ini┼úiatorul Suprem, fructul oprit, m─ârul din gr─âdina Hesperidelor este ini┼úierea, prin care se dob├ónde┼čte nemurirea, ├«n care credeau din cele mai vechi tmpuri dacii iar YahweÔÇŽ este un mic zeu egoist ┼či m├ónios. Cu at├ót mai mult cu c├ót Iisus, marele ini┼úiat din Dacia ┼či Fiu al lui Zamolxe (v. mai multe ├«n articolul intitulat Iisus, Marele ini┼úiat din Dacia) este reprezentat ├«n heraldica hermetismului medieval ca un ┼čarpe cu cap de leu ├«ncoronat (deci tot un dragon), imagine cunoscut─â sub numele de Regele Lumii. Pe de alt─â parte, Iisus ├«nsu┼či ├«ndeamn─â : ÔÇ×Fi┼úi ├«n┼úelep┼úi ca ┼čerpiiÔÇŁ! Ca ┼či Satan? M─â ├«ndoiesc! Mai degrab─â ca ┼či Zamolxe ┼×arpele Zbur─âtor, Principiul Ini┼úiator din care vin toate lucrurile ┼či ├«n care se resorb toate. Zamolxe ├«n ipostaza sa de ┼×arpe ini┼úiator a fost reprezentat de daci prin ┼×arpele Glykon, descoperit ├«n tezaurul de statui de la Tomis, al c─ârui corp ├«ncol─âcit desemneaz─â semnul matematic ┼či metafizic al infinitului, un opt r─âsturnat! Concluzii Conform tradi┼úiei, p─âstrate p├ón─â la noi, Polul P─âm├óntesc este o reflectare a Polului Celest fiind unul ┼či acela┼či cu Centrul Lumii pentru c─â Centrul Lumii este locul unde se manifest─â direct activitatea Principiului, ac┼úiune care se exercit─â de-a lungul Axei Lumii, a Columnei Cerului. Dragonul dacic ├«ngem─ân├ónd lupul ┼či ┼čarpele aflat ├«n v├órful unei suli┼úe care reprezint─â chiar Axa Lumii este chiar imaginea acestui adev─âr. ├Än plan terestru acest adev─âr se manifest─â prin dragonul desenat de lan┼úul muntos carato-balcanic expresie a unit─â┼úii primordiale ├«nse┼či acesta fiind spa┼úiul ├«n care a emers cultura ┼či civiliza┼úia pelago-hiperboreean─â.

Pe de alt─â parte, dar cu acela┼či sens, dragonul cu cap de lup nu este doar ┼×arpele Zbur─âtor, emblem─â a Principiului Creator Zamolxe ci ┼či capul ├«n┼úelepciunii divine ├«n ordinea lucrurilor vizibile. Prin urmare, stindardul dacic ├«ngem─âneaz─â dou─â aspecte ale lui Zamolxe Apollo: unul vizibil lupul ┼či altul ini┼úiatic, invizibil ┼×arpele. ┼×i ├«n acest ultim sens al simbolismului degajat de dragonul dacic gura de lup devine o ÔÇ×gur─â de raiÔÇŁ iar prin revelarea Adev─ârului de dincolo de aparen┼úe ob┼úinut prin ini┼úiere el este echivalent cu o ÔÇ×gura de aurÔÇŁ.
In raboaie vantul care patrundea in gura lupului (totem din varful catargului) urla. urletul sau era asa de dramatic si patrunzator incat armatele romane erau patrunse de groaza si fugeau. este asadar o arma psihotronica de mare putere care uneori pornea cutremure sau aduna nori starnea vanturi si cutremure foarte puternice.

Burebista a poruncit ca viile sa fie starpite, vinul rosu a disparut.. atunci.. dacii si-au pierdut credsinta..

in vino.. veritas… si adevarul doar inima il stie!┬á

Dragonieni, draconari ┼či Dr─âculea
┼×arpele Glykon de la Tomis, unicul ├«n lume
Valentin Thrcaar este un personaj binecunoscut ├«n cercurile celor preocupa┼úi de mistere. A ap─ârut la toate emisiunile de profil, a fost invitatul celor mai cunoscu┼úi comentatori ai fenomenului UFO. Asta pentru c─â aduce ├«n discu┼úie o teorie care nu s-a prea vehiculat prin cercurile de profil. Se bazeaz─â pe cercet─âri proprii ┼či pe ceea ce sus┼úine c─â i-au dezv─âluit ini┼úia┼úii. Teoria lui e simpl─â ┼či combate darwinismul ┼či teologia: extratere┼čtrii sunt cei care au format Terra ┼či au populat-o cu proprii semeni, astfel c─â noi suntem urma┼čii acelei specii. De la ei ne-au r─âmas nu doar simboluri, ci dovezi concrete care amintesc de civiliza┼úia din Constela┼úia Dragonului.

Glycon

Rom├ónia joac─â un rol aparte ├«n aceast─â altfel de istorie. Fiindc─â arcul carpatic avea at├ót de mult aur, extratere┼čtrii, mai precis, dragonienii (originari din Constela┼úia Dragonului), ┼či-au f─âcut sediu aici, au extras metalul pre┼úios care le era at├ót de necesar ┼či ne-au l─âsat mo┼čtenire o sumedenie de indicii ca s─â ├«n┼úelegem cine suntem. Cum ar fi tunelurile care str─âbat mun┼úii ┼či pe care ├«nc─â nu le-am desecretizat. Valentin, ├«ns─â, a dat peste mai multe intr─âri secrete ┼či, de┼či a b─âtut la u┼čile autorit─â┼úilor ┼či istoricilor, nimeni nu a aprobat ├«nceperea s─âp─âturilor. Se lupt─â s─â conving─â ┼čefii de institu┼úii c─â descoperirea unor ├«nc─âperi subterane mai vechi dec├ót ├«nceputurile omenirii ar fi de folos adev─ârului istoric ┼či comunit─â┼úii locale, atr─âg├ónd turi┼čti din toat─â lumea. Chiar ┼či cu dovezile ├«n m├ón─â, uneori la propriu, aduc├ónd cu el pietre cu forme ciudate descoperite ├«n zona R├ó┼čnov-Bran, Valentin se alege doar cu promisiuni. ÔÇ×Se pare c─â secretele dragonienilor sunt bine p─âstrate ┼či exist─â interese ca ele s─â r─âm├ón─â doar ├«n interiorul anumitor cercuriÔÇŁ, crede el. Teoria lui Valentin este centrat─â pe semnul dragonului, despre care sus┼úine c─â este nu doar o creatur─â mitologic─â, ci chiar o civiliza┼úie cu care avem mai multe leg─âturi dec├ót am putea crede.

columna-lui-traian

├Än Rom├ónia, ├«i numim balauri, ├«n China ┼či Japonia li se spune dragoni, iar la civiliza┼úiile amerindiene s├«nt ┼čerpi cu pene. De fapt, aproape c─â nu exist─â istorie veche care s─â nu men┼úioneze dragonii ca entit─â┼úi misterioase care s-au implicat ├«n evolu┼úia omenirii sau chiar au creat-o. Valentin sus┼úine c─â dragonii s├«nt fiin┼úe superioare, iar noi suntem urma┼čii lor. Iat─â de ce:

1.Cu multe milioane de ani ├«n urm─â, dragonienii au plecat din cea de-a ┼čaptea constela┼úie, cea ca Dragonului, c─âtre sistemul solar, pe care l-au creat ÔÇ×dup─â chipul ┼či asem─ânarea lorÔÇŁ, adic─â ├«n form─â de dragon. Astfel, spune Valentin, dac─â privim Calea Lactee, vom observa c─â seam─ân─â cu un ┼čarpe ├«ncol─âcit. ÔÇ×Vasile Lovinescu dezv─âluie un fapt cunoscut cu secole ┼či milenii ├«n urm─â, c─â lan┼úul muntos al Carpa┼úilor are o form─â absolut asem─ân─âtoare cu Constela┼úia DragonuluiÔÇŁ, aminte┼čte el.
Capul de dragon din Oceanul Atlantic
Carpaţii, structură artificială în formă de dragon
2.Terra a fost, ├«naintea migra┼úiei continentelor, o suprafa┼ú─â ├«n form─â de dragon, lucru u┼čor de observat dac─â alipim din nou continentele. Capul dragonului, inclusiv din┼úii acestuia, se afl─â ├«n sudul Americii de Sud, forma fiind vizibil─â din satelit.
3.Lan┼úurile muntoase sunt ┼či ele forma┼úiuni ÔÇ×desenateÔÇŁ ├«n form─â de ┼čarpe. De pild─â, Carpa┼úii no┼čtri. Privi┼úi din spa┼úiu, arat─â ca un dragon cu aripi. 17 locuri importante sunt pres─ârate de-a lungul acestor mun┼úi, tot at├ótea c├óte stele sunt ├«n Constela┼úia Dragonului. Cele mai multe se afl─â pe teritoriul Rom├óniei. Sfinx-ul ┼či Babele sunt pozi┼úionate chiar ├«n inima dragonului ┼či sunt amplasate pe structuri artificiale de piatr─â care, privite de pe orbit─â, seam─ân─â cu un dragon. Mun┼úii Bucegi au form─â de cap de dragon.
4.Nilul ┼či Dun─ârea au forma cobrei imperiale, animal sacru la vechii locuitori ai Egiptului ┼či Traciei. De-a lungul acestor fluvii sunt dispuse 17 mari ora┼če corespondente celor 17 mari stele din Constela┼úia Dragonului.
Obiect folosit în cultul Sabazius
5. C─â rom├ónii ┼či str─âmo┼čii lor i-au ├«nt├ólnit pe dragonieni nu ├«ncape nicio ├«ndoial─â, at├óta vreme c├ót ├«n memoria colectiv─â au r─âmas basme, mituri ┼či povestiri cu ┼čerpi ┼či balauri. Chiar mitul Sbur─âtorului este tot o reflexie a dragonului. ┼×arpele din credin┼úa popular─â poate ucide nu doar cu veninul, ci ┼či cu privirea, ceea ce ├«nseamn─â c─â e mai mult dec├ót un animal.

6. Geto-Dacii considerau c─â ┼čarpele este spiritul str─âmo┼čilor ┼či simbolul nemuririi lui Zamolxe. Zeul trac Sabazius era un ┼čarpe care simboliza ├«n┼úelepciunea ┼či care avea obiceiul s─â coboare ├«n ad├óncurile p─âm├óntului, ├«ntocmai ca Zamolxe. Mama lui Alexandru Macedon, o femeie despre care se ┼čtie c─â era trac─â, l-a conceput pe marele conduc─âtor cu un zeu-┼čarpe.
7. Multe br─â┼ú─âri de bronz dacice se termin─â la ambele extremit─â┼úi cu c├óte un cap de ┼čarpe. G─âsim la muzeul din Constan┼úa o statuie ciudat─â de dragon cu cap de om, atribuit─â ┼čarpelui Glykon, cult r─âsp├óndit ├«n secolul II ├«n Imperiul Roman.
├Äns─â nu s-a g─âsit nicio alt─â statuie de acest tip, semn c─â ┼čarpele era venerat la Tomis mai mult dec├ót ├«n alte p─âr┼úi. Dar de unde p├ón─â unde cultul ┼čarpelui pe aceste meleaguri? Se spune despre acest zeu c─â ar fi fost importat din Asia, dar ├«n realitate, nu se ┼čtie de unde a ap─ârut ┼či de ce doar la noi s-a materializat ├«ntr-o statuie. Mai mult, figura ┼či pe monedele emise la Tomis, iar ├«n zilele noastre, am avut bancnota de 10.000 de lei cu acest simbol.
Columna lui Traian
8. Cercet─âtorul Mihai Coman arat─â c─â stindardul dacic ÔÇ×ar fi derivat din acel draco (ie-┼čarpe)ÔÇŁ. Valentin completeaz─â: ÔÇ×Steagul tracilor era un dragon ├«n v├órful unei ┼úepu┼če, ┼či nu un dragon cu cap de lup, cum se crede ├«n mod uzualÔÇŁ. Draconarii, purt─âtorii steagului-dragon al dacilor, steag denumit Draco, formau o cast─â aparte a r─âzboinicilor. Draco este imortalizat pe Columna lui Traian, ├«mp─ârat care a b─âtut ┼či o moned─â pe care e configurat un dragon.
Moneda lui Traian
9. Deseori ne amuz─âm spun├ónd draci ├«n loc de traci, dar asem─ânarea fonetic─â nu e ├«nt├ómpl─âtoare. Valentin sus┼úine c─â termenul ÔÇ×tracÔÇŁ provine din ÔÇ×dragonÔÇŁ (draco-drac ├«n limba latin─â), iar ÔÇ×baalkanÔÇŁ (zona geografic─â ocupat─â de traci), ├«n limbile vechi are sensul de ÔÇ×dragonÔÇŁ. ÔÇ×Este cunoscut de asemenea faptul c─â o parte din teritoriul Rom├óniei de ast─âzi se numea ÔÇ×Baal-HakiaÔÇŁ (Valahia – ┼óara Balaurului), denumirea ÔÇ×DaciaÔÇŁ deriv├ónd de la ÔÇ×HakiaÔÇŁ.
Blazonul Ordinului Dragonului (st├ónga) ┼či al lui Vlad ┼óepe┼č
Castelul Bran (Balaurului)
10. Cultul balaurului s-a perpetuat de-a lungul ├«ntregii istorii a rom├ónilor, ├«ns─â Vlad ┼óepe┼č chiar ┼či-a afi┼čat originea dragonian─â. Porecla pe care a acceptat-o, Dracul, are mai pu┼úin─â leg─âtur─â cu diavolul ┼či mai mult─â cu civiliza┼úia dragonienilor, deoarece ├«nseamn─â Fiul Dragonului, nicidecum al Satanei. El ├«nsu┼či membru al Ordinului Dragonului, era originar din Dr─âcule┼čti, iar blazonul familiei sale avea imaginea unui dragon pe ea, diferit de cel al ordinului. Acela┼či dragon ├«l mai putem vedea ├«n ┼×chei ┼či ├«n zilele noastre, pe inele por┼úilor. ├Äntr-o stamp─â a vremii, Castelul Bran e denumit al Balaurului, iar un alt castel care apare ├«n hart─â e ast─âzi disp─ârut cu des─âv├ór┼čire.

vlad blazoane
Se pare că Ordinul Dragonului a luptat dintotdeauna împotriva nedreptăţii, inclusiv a abuzurilor Bisericii. Astfel că, nu e de mirare că domnitorul român a ajuns un monstru, iar Bram Stoker i-a pecetluit definitiv soarta, transformându-l în vampir. România continuă să fie folosită în literatură ca tărâm al dragonilor. De exemplu, personajul Harry Potter vine în România pentru a studia dragonii la Sinaia, unde ar fi centrul de cercetare a acestor fiinţe.
├Än concluzie, ┼čarpele, balaurul, dragonul n-ar trebui deloc s─â ne sperie, din moment ce sunt simboluri care au ├«nso┼úit istoria rom├ónilor, iar Vlad ┼óepe┼č n-ar trebui s─â fie un simbol al Halloween-ului, a┼ča cum ├«l ├«n┼úeleg americanii, pentru simplul motiv c─â nu are nicio leg─âtur─â cu vampirii, vr─âjitoarele, v├órcolacii sau zombie. Nici m─âcar cu bostanii. Dragonii sunt parte din trecutul nostru, iar dac─â avem suficient─â r─âbdare, ┼či din viitorul nostru. P├ón─â atunci, nu ne r─âm├óne dec├ót s─â le descoperim urmele


Atunci cand dacii si-au pierdut credinta, lupul nu a mai urlat, atunci au indraznit sa intre pe acest taram cei ce ne-0au adus batranete fara tinerete si moarte fara de viata.

Lupul din voi mai urla oare?