M-am lamurit, in Romania este o mare prostie sa iti spui ideile cuiva, pentru ca inevitabil te va sari din schema.
Daca cineva va vrea mai multe detalii cum se face, cum se aplica, cum se rezolva … si asa mai departe, atunci se percepe o taxa de consultanta care sa inceapa de la minim 500E euro ora
Pentru ca altfel nu se mai poate, dupa ce spui prostului 2-3 idei, el crede ca este usor sa le implementeze singur, dar de la fapta pana la practica este o cale foarte lunga pe care putini o inteleg.
Degeaba ai cateva informatii, se numeste semidoct sau mai ales pentru Romania, SFERTODOCTI, care stiu doar titlul cartilor dar nu si continutul.

Asa ca, voi continua sa invat in continuare si cand va fi cazul voi spune informatiile doar contracost, documentatia enumerata mai jos are vechime de maxim.. 2 saptamani!
­čÖé

gillian muess ig-i strategy amsterdamkey note.pptx
aportul seo in afiliere.pdf
app store seo.pptx
black-white-hat-sydney.pptx
holder dealer meeting web slides.pdf
copywriting.pdf
fashion-face-off-boston-2011.pptx
google new serp 2011.pptx
google-1-button-experiment.pdf
image is everything.pdf
internet marketingin 2011.pptx
las vegas graphics presentation.pptx
marketing for seo.pptx
new-oppty-risk-goog-nyc-2011.pptx
advanced-seo-ecommerce-sites.pptx
pimp your joomla seo.ppt
ranking-factors-sydney-2011.pptx
reputation management seo.pdf
search-social-may-2011.pptx
SEO RO.ppt
seo tools.pdf
seo-consultant-on-page-keyword-optimisation-seomoz.pdf
seo-webinar-10may2011.pptx
SEO.ppt
SEO2.ppt
seosearch engine optmization.pptx

seven illegal searchengine optimization techniques.pdf
smc indy orm.pdf
link building.pptx
social signals.pptx
social-for-seo-links-sydney-2011.pptx
social media relevance to sport presentation may.ppt
teaching seo in a classroom.pptx
the 6 flavors of seo your company needs.pdf
top seo experts.docx
top seo tips for your website.pptx
wordpress seo-wordcamp seattle.pptx
wordpress seo.pdf
your-toughest-seo-questions-answered.pdf
youtube optimisation tips.pdf

O noua dimensiune in marketing subcategorie a genului SEO se naste cu acte in regula acum: Social SEO

Si aici un screenshot foarte rar si interesant cum va arata Google foarte curand, in maxim 1 luna


Aici am inserat poze secrete ale proiectului +1 de la Google

Nume proiect: Emerald Sea
Initiator: Sergey Brin
Forma alternativa de prezentare: Google Toolbar
Facilitate Browser: Va fi prezenta (inclusa) in urmatoare versiune Google Chrome
Conducator Proiect: Vic Gundotra ┬á(MIT Technology Review as a ÔÇťYoung Innovator under 35ÔÇŁ, India, 14 iunie 1968, Twitter: vicgundotra
Concurenti noi: Digg it, Twitter, Stumbleupon, Del.icio.us, 


Anul acesta vor fi schimbari semnificative in experienta navigatului pe Internet.

Se observa bara de sus modificata:

Se observa de asemenea layout-ul Google modificat:

Google este cel care va introduce ordine, ierarhie, clasificari, practic barometrul gusturilor va fi dictat direct indirect de Google.

Ce este Social Media?


Primul motor al acestei vaste schimbari este credibilitatea si increderea acordata, fiecare utilizator Google inclusiv Open ID sau Gravatar, dar nu autentificarea Facebook (care ii va fi concurent) va primi un scor de REPUTATIE, ce va regla credibilitatea si notorietatea unei informatii.

http://www.google.com/+1/button/

Degustibus et coloribus non disputandum
V.S.
Degustibus et coloribus Google arbitrandum +1

Iata ca aici se introduce o ierarhie noua in 4 culori:
– Galben mustar
– Verde
– Albastru
– Rosu

Semnificatia culorilor nu va spun care este, faceti si voi cautarile de rigoare, doar nu vreti sa va dau informatiile asa, oricarui necunoscut de pe net ce inseamna, consultanta COSTA!

Totusi, ca sa va mai arunc cate o plevusca, pentru cei nerabdatori sa isi inscrie site-ul in Google cu +1 iata link unde poate sa se inscrie:
https://services.google.com/fb/forms/plusonesignup/
si daca vor sa fie la curent, la minut cu noutatile..
http://sphinn.com/story/183672

Astfel culorile vor dirija, recomandarile, scorul pozitiv sau negativ, relevanta, actualitatea, trendul de piata, estimarile, in felul acesta Google ne va invata ce sa cumparam, ce sa vindem, ce este important si ce nu este important, sub aparenta democratie care evident nu este transparenta, voturile le vor tine ei si contoriza exact cum vor ei, asadar, cu toti vom deveni o simpla masa de manevra usor de manipulat.

Facebook care credea ca a dat lovitura cu degetul opozabil aratat in sus (OK) este direct amenintat de noua jucarie a lui Google, mai sociala ca niciodata, iata ca in curand Google o sa scoatqa limitarea la angajare bazata pe “urati” si va angaja din ce in ce mai multi angajati care sa arate si bine in poze ­čÖé

Ca design, cand se va face o cautare in google, in afara de plicticosul albastru si negru, veti asista la o multime de grafice, rank-uri, toate in culori speciale care va vor ghida cum si unde ce sa cumparati si ce sa faceti si sa alegeti, prostii vor merge pe unde le dirijeaza Google drumul, cei inteligenti, se vor baza pe inteligenta si intuitie.

P entru cei care vor sa stie mai mult despre subiect:
http://thefastertimes.com/tech/2011/04/03/what-google-plus-one-1-is-all-about/
http://www.odinmetatech.com/misc/googles-social-network-answer-to-facebook/
http://uk.gizmodo.com/5787352/what-is-google-%252B1
http://techcrunch.com/2010/12/02/google-plus-one-brin/ 

Si in 2011 o sa avem un leader nou, acesta va fi LinkedIn, o retea sociala profesionala.. deocamdata ea nu este uzata  moral de notorietate..
ÔÇťLinked nu este de ÔÇťieriÔÇŁ este chiar vechi.. de el a inceput sa se ÔÇťaudaÔÇŁ in Romania de pe vremea Hi5-ului.. chiar pe atunci, dar la fel ca si moda Mirc-ul si Hi5-ului,prin popularizare s-a perimat ideea.

Experiment Social networking, Baba Cloanta are profil pe (e pe bune):

 

LinkedIn: http://ro.linkedin.com/pub/baba-cloanta/26/331/14b
WordPress: www.babakloanta.wordpress.com/
Twitter: www.twitter.com/babakloanta
Youtube: www.youtube.com/user/babakloanta
Facebook: www.facebook.com/people/Baba-Cloanta/100001984804794
Hi5: www.vrajitorii.hi5.com
Yahoo mess: babaclonata (power usera! pe bune!)

Tot anul acesta LinkedIn se va lista la bursa, sumele sunt ametitoare, pentru Romania LinkedIn din sursele mele pot spune ca sunt 200,000 utilizatori romani dintre care 15,000 – 20,000 in IT sau 50,000 IT wannabee
LinkedIn a patruns mai intai in Romania cu domeniul networkers, mai precis CORE Networkers, se pare ca sefii de retele sunt cei mai valorosi si inteligenti angajati, apoi restul IT-ului, apoi publicitatea .. printre ultimii veniti.. asigurarileÔÇŽvanzarile.. pitzipoancele.. s.a.m.d.
Ca sa va faceti idee cum arata un pri utilizator de linkedin RO in 2005:
– tacut, are in minte minim 50 parole uzuale, inca 150 parole mai putin utilizate, cea mai scurta parola, 12 caractere, alfanumerice actualizate lunar,monitorizat permanent.. official si neoficial.
Tipologia succesului LinkedIn imi confirma o teorie, legata de succesul in telecom, sin nu numai, corelatia subtila intre viziune, Destin si antreprenoriat, secretul nucleului dens al inceputului, romanii ziceau sfertodoct ca un lucru inceput este pe jumate facut, apoi atragerea unui nucleu tare, urmata de o crestere lenta cat mai controlataÔÇŽ seamana cu Google, nu?
Cateva surse destul de serioase vorbesc de 100 milioane utilizatori linkedin…
Una din sursele superficiale de informare este noul serviciu Insight de la Google aceasta arata ca in RO se vorbeste de LinkedIn din 2006, dar credeti-ma.. am auzit de el din 2005 la cativa colegi
www.google.com/insights/search/#q=linkedin&geo=RO&cmpt=q
O alta sursa a mea de informare, tot light este Google trends
www.trends.google.com/websites?q=linkedin.com&geo=all&date=all&sort=0

Jucati-va un pic aceste ┬ágooglumbustiucuri dar nu mult, credeti-ma sunt surse ÔÇťlightÔÇŁ, SPSS , Statistica cu Bursa raman cele mai exacte
Va mai aduceti aminte ce fel de oameni intrau pe Internet in 1996? Daca ÔÇťdaÔÇŁ s-ar putea sa impartasiti aceasi parere cu a mea ca atunci erau foarte putini inculti si oameni mai putin dotati.. intelectual, la urma urmei.. cine putea fi asa de open mind sa isi doreasca sa exploreze terenul oarecum ÔÇťvirginÔÇŁ al Internetului? Bani erau .. interes pentru computere si Internet in 1997.. cam de 30 de ori mai mic decat acum.. o firma din 30 avea pagina de web..

Revenind, LinkedIn se vrea exclusivist, descurajeaza ÔÇťfuncluburileÔÇŁ, cu o prezentare business in nuante albastru inchis (networkers, secret services, high intelligence) are criterii flexibile si incurajeaza profesionalismul, este mai oficial ca FaceBook dar teoretic deschis tuturor. Deoarece stiu ca nu sunteti dispusi sa va sinucideti prea multi neuroni pe culmile comprehensiunii metafizice o sa vorbesc in limbaj NLP
catre intelesurile cladirilor corporatiste.

Aspecte PRO ale LinkedIn

Exclusivist
Profesional
Putina reclama
Intuitiv
Credibil (desi exista babe cloante)
Functional
Armonios integrat cu Twitter
Elitist
Elegant structurat
Putin ermetic
Scalabil
Poti vedea ce carti a citit sau citeste utilizatorul
Poti vedea calatoriile sale
Onest
State of art prin integrarea ca platforma ejobs-twitter-blog-retea sociala
Riguros
Elocvent
Recomandarile, sunt pe bune!
Integrarea Google Documents
Poti vedea cine te-a vizitat
Linked answers ÔÇô este premium
Identitatea utilizatorului este partajata cel mai rezonabil dintre toate retelele sociale
Putini ÔÇťJohn SmithÔÇŁ
Remarcabil de onesta politica de plata pentru servicii suplimentare, as putea spune ca este chiar prea rezonabila!

Aparent prea auster, minimalist grafic, Linkedin dincolo de albastrul layou-ului care seamana cu o apa linistita ascunde multeÔÇŽ secrete grele.
www.centernetworks.com/linkedin-forcing-all-passwords-to-change
Totusi are si el aplicatie de iPhone, de Android, de Windows mobileÔÇŽ etc.. chiar
www.worldit.info/noutati/linkedin-a-lansat-aplicatia-pentru-android/
Aceastea cred ca sunt cele mai importante si as putea argumenta 10 pagini la fiecare ÔÇťProÔÇŁ, este evident ca mai au cel putin inca 50 de alte calitati mai mici..

Mai putin potrivit
Pentru nivelul profesional al persoanelor din LinkedIn ar trebui introdusa o autentificare obligatorie la inregistrare cu cartea de credit sau cont bancar, macar telefonul
Cam greu se misca cu Web 2.0 in el
Bara aceea de publicitate sub menu-ul LinkedIn este o vrajeala, sa para si el un pic comercial, acea bara este ÔÇťacoperireaÔÇŁÔÇŽ chipurile ca din ea scot banii.. nimic mai fals!
Proliferarea EXAGERATA a grupurilor si asociatiilor, unii au 50 de grupuri..
Proliferarea stilului ÔÇťFollowerÔÇŁ de la Twitter.. mi se pare iar gaunoasa
Desi exista ÔÇťReading List by AmazonÔÇŁ are un efect mai mult daunator, literatura NLP este prezenta la 90% dintre utilizatori
(practic imi dau seama ce fel de om este dupa cartile citite, nu are carti deloc.. cam 50% verze, are NLP 45%.. ROBOTEL.. clasice.. DESTEPT!)
Nu permite mai multe fotografii de profil
Este expus perimarii prin popularizare conform pattern-ului ÔÇťCocalarizarea Facebook-ului in 5 pasi simpliÔÇŁ
Continutul poate fi ridiculizat
Dupa cum se remarca usor sunt foarte putine lipsurile site-ului, chiar neglijabile,

Verigi slabe:
Prea multe grupulete si asociatii offtopic
Prea multi membrii posibili, trebuie maxim.. 200 conform Minima Moralia

Experiment Social networking, Baba Cloanta are profil pe:

LinkedIn: http://ro.linkedin.com/pub/baba-cloanta/26/331/14b
WordPress: www.babakloanta.wordpress.com/
Twitter: www.twitter.com/babakloanta
Youtube: www.youtube.com/user/babakloanta
Facebook: www.facebook.com/people/Baba-Cloanta/100001984804794
Hi5: www.vrajitorii.hi5.com
Yahoo mess: babaclonata (estee regina!)

In rest:
Linkuri “low”:
1) Categoria “Daca aveam noroc in viata”
Cum sa te angajezi folosind profilul de LinkedIn
http://www.concediaza-ti-seful.ro/2011/01/cum-sa-te-angajezi-folosind-profilul-de-linkedin
2
) Categoria “Vreau si eu!”
www.zoso.ro/ce-mai-fura-neogen-linkedin/
3
) Categoria “Rate la banca”
www.careeradvisor.ro/folosirea-linkedin-in-recrutare-mit-sau-realitate

Noobs
www.gomediazine.com/design-articles/design-industry-insight/linkedin-professional-networking/
www.slideshare.net/jpatelatl/linkedinwprecruitingtrends

Link-uri mai speciale
www.themoderatorcommunity.com/
www.insights.socialware.com/insights-a-guide-to-linkedin-social-networking-compliance.html
www.interviewiq.com.au/hands-up-who-knows-what-this-means

Ideea de baza ramane.. informatii cat mai exacte si cat mai specializate.. nu va mai imbatati cu NLP, este apa chioara!!!
Mai scapati cate o cautare booleana cu intitle in google, mai scapati un ÔÇťproffesionalÔÇŁ, un ÔÇťreputationÔÇŁ…

Internetul, este foarte simplu si intuitiv, Google si Web 2.0 sunt garantia ca sistemul functioneaza, varful icebergului sunt retelele sociale tip LinkedIn , acestea pot fi o sansa reala catre success in cariera si viata personala, pentru a se concretize insa trebuie sustinuta cu foarte multa munca, onestitate, altruism, originalitate siÔÇŽ un pic de sansa

Pentru restul care dau gres…┬á www.pwned.nl

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=nS3vLUKQ4oU]

Iata ca “ratusca cea urata” este trimisa inapoi de la Paris la Bucuresti via Air France bilet “billet aller simple” (adica doar dus).
In acest moment cea mai mare investitie straina in Romania este Renault, la Dacia. Daca nu stiati Dacia Logan si mai nou Dacia Duster are probabil cel mai mare succes de piata la vanzari automobile in Europa, este o crestere spectaculoasa pe fondul scumpirii carburantilor si declinului mondial al industriei auto.. Dacia.. se vinde cu succes acoperind o nisa de piata inspirata, un vehicul fiabil, ieftin, decent, cu o popularitate rezonabila sustinuta de o forta de munca ieftina, inteligenta, flexibila, Made in Ro.

In Paris, unde Moulin Rouge nu a mai cunoscut gloria de pe vremea lui Napoleon, prea nationalistii nonconformisti formali nu mai gasesc umanitar sa aibe in grija si uscaturile RO, desi profiturile Dacia, Orange, Lafarge (industrii strategice!) curg cu nemiluita.. ei.. ar mai vrea un Alcatel.. sau ceva sa ii motiveze sa ne mai tina si “problemele RO”.

Daca Franta a gasit o nesperata gura de aer de prosperitate economica in Uniunea Europeana… acum.. “unii cetateni ai uniunii europene sunt mai cetateni decat altii” , ipocrizia aceasta nu este de inteles.. de ce? Pentru ca ei nu sunt asa de “sfinti” pe cat se pretind, doamna aceea cu “salvati cainii vagabonzi.. Brigitte Bardot.. de ce nu vrea sa salveze si oamenii.. mai nomazi?

Sa intelegem ca oamenii acum beneficiaza de mai putina caritate decat cainii?
Frumos exemplu de ipocrizie.. ar trebui sa va confiscam fabrica Dacia ca amenda pentru jignirea data…

Urmatoarea jignire.. Lafarge-ul.. apoi Orange.. ­čÖé

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=X-bBjcz9vDQ]