Motto:
Jumatate din banii pe care ii dau pe publicitate sunt pierduti, problema este ca nu stiu care jumatate.
John Wanamaker
(1838 – 1922), Om politic american
(unii il denumesc drept parintele marketingului modern)


Ei bine, Facebook va pregateste ceva.

Va pregateste mai multe butoane pe langa clasicul “like” se pregateste sa mai livreze inca 2-3 butoane cel putin… cu incetisorul ­čÖé
Si pentru mai multa consistenta iata de ce, cum se va face, presupuneri, estimari si un mic sondaj de opinie ­čÖé

Scopul noilor butoane:
– sa mentina si dezvolte actuala audienta
– retentia audientei, adica lumea sa gaseasca mai multe noutati si informatii
– sa acumuleze mai multe informatii despre utilizatori
– sa aibe mai multi indici statistici in timp real
– sa poata sa faca mai multe si cat mai exacte interogari de baze de date.

Este un pic cam prea simplist sa ai doar “like” cand poti sa ai si “dislike” sau “hate” sau “meh” sau ..

Evident ca este o megasecretomanie din partea Facebook in a dezvalui planurile lor de viitor, ca la “The new iPad” nu iPad 3, nu iPad 2S, nu iPad 4G.. nu.. va fi ceva cu totul diferit, marketingul devine din ce in ce mai tampit si mai incurcat!

1) De ce se vor introduce si alti de estimare in stilul “like” la Facebook?
Se cunoaste o expresie: “keep it simple but not so f… simple..”
Sa recunoastem ca Facebook nu este un produs elitist ca Apple sa fie asa de minimalist, sau ca Google care si el a trebuit sa se mai “cocalarizeze” un pic dezvoltand si implementand cu succes propria sa retea sociala despre care am scris de acum o jumate de an consistent: exemplu

Mai intai noile butoane vor fi introduse in din Fanpage-urile de Facebook de firme cu produse, cu numele:
– aquired
– want
– read
– listened
– watched

Asadar sunt multe optiuni, este clar ca “like”-ul simplu nu mai ajuhge deoarece publicitatea prin ┬áFacebook deja este mult mai eficienta decat ┬ácea prin Google, sau decat oricare, fiind supertargetata in virtutea datelor care le furnizati prin conturile de Facebook ­čÖé
– Nume prenume
– Telefon
– IP
– Adresa
– Profil de consumator – paginile la care sunteti abonati ca fani sau care le vizitati frecvent
– Paginile Facebook unde va inscrieti
– Prietenii pe care ii aveti
– Locurile unde faceti check in

continuand cu chestiile subtile, la ce concursuri va inscrieti, cu ce frecventa vizitati anumite locuri, de pe ce ip-uri care arata locatia, cat timp stati conectati, cati prieteni aveti, chiar si ce poze puneti va traseaza un profil clar de consumator, aici este valoarea Facebook – capacitatea sa de a indexa informatii, a le interpreta si mai ales de a va convinge sa le cumparati!
Totul consta in cantitatea de informatii acumulata care este practic imensa pana la capacitatea de prelucrare si interpretare, de generare a unui profil de utilizator ­čÖé a unor patternuri, ale unor instrumente superperformante de interpretare statistica, folosind programele precum SPSS sau Statistica puteti sa trageti niste concluzii 3D variabile uluitoare!
(stiu sa lucres cu SPSS si Statistica din 1995, sunt aplicatii foarte complexe dar usor de inteles foarte intuitive)

Practic Facebook este principala agentie de publicitate care incaseaza actualmente 1% din valoarea bunurilor care sunt vandute si care tinde sa ajunga la 10% din toti banii planetei!

Vom lua un exemplu simplu, un producator de bere, care doreste sa vanda mai mult sau sa atinga un segment de consumatori nou, care apartine concurentei ­čÖé In locul acestuia puteti apoi pune orice alt produs… si sa va exersati capacitatea de extrapolare si adaptare a gandirii de marketing ­čÖé

Da, sa luam un exemplu, un producator de bere doreste sa stie ce muzica asculta consumatorii de bere, mai ales cei ai concurentei.
Astfel, va stii sa distribuie bani prin sponsorizari catre un festival de muzica sa stie ce trupe sa aduca ­čÖé

sau..

Producatorul de bere doreste sa stie ce programe TV urmaresc fanii lor de pe pagina lor de Facebook, astfel pot cu aceste statistici sa aleaga Canalele TV si orele si programele si chiar si artistii / V.I.P. – urile care se preteaza sa investeasca in reclama.

Desigur ca la asemenea sume profit investite inteligent se vorbeste de cercetare in domeniu de nivelul la cel putin 1 Miliard dolari anual numai la Facebook, in dezvoltarea de software care sa identifice si sa customizeze patternuri statistice care pot sa determine si sa faca prognoze cu erori de maxim 3% asupra a.
– locatia unde te aflii la o anumita data din viitor
– ce produse cumperi sau vei cumpara
– ce produse iti doresti
– ce muzica iti place sau chiar ce megastar ar avea succes la tine

Acestea par Stiintifico Fantastice dar chiar exista si functioneaza bine de mai mult de 5 ani!

De cateva zile este lansat buton “listen”
Dar daca sapati printre formularele de completat despre profilurile voastre online pe Facebook o sa constatati ca puteti sa completati la ele 100 de pagini de informatii, cu tot ce va trece voua prin cap, evident toate informatiile acestea sunt informatii MARKETING asupra a ce produse cumparati sau ce obiceiuri de cumparator aveti.

Cat de etic este butonul “like” si in general achizitionarea de informatii despre utilizatorii sai
Facebook evident ca a informat printre randulete ca daca vrei nu iti publici informatiile nu le faci publice sau ca nu esti obligat, dar cumva tot te obliga sa le introduci, de exemplu nu ai voie sa iti faci cont imaginar, trebuie sa iti bagi datele pe bune!
Desigur ca nu te obliga direct, dar iti spune ca pentru recuperarea parolei, sau pentru imaginea lor sau pentru decenta, etc, toate sunt tertipuri comerciale pentru a iti aduna datele.

Pentru ei este o mare dilema intre a introduce mai multe elemente de “stress” a audientei si a introduce elemente de “atractivitate” a aaudientei, cumva este oarecum dificil datorita globalizari si specidficului fiecarei culturi si impactului mare in societate.

Mai exista si un alt fenomen, anume acela ca oamenii se plictisesc si piata online ofera permanent noi si noi jucarii, noi locuri, noi stiluri de viata, si mai mult este ca Facebook ca orice retea sociala se va demoda, mai devreme sau mai tarziu, banuiesc ca nu va vedeti ca stati pe Facebook si peste 50 de ani ­čÖé

Scopul Facebook este simplu:
– Cat mai multe date de obtinut (direct sau indirect)
– Cat mai multi bani de la clientii care isi fac reclama!

Google este la concurenta maxima in acest moment cu Facebook, pentru ca Facebook acapareaza vertiginos clienti Google, incasarile Google scad in favoarea incasarilor Facebook deoarece este mult mai rentabil sa iti faci reclama de multe ori prin Facebook decat prin Google.

Privind realist industria publicitatii, din ce in ce mai multi bani sunt investiti in publicitatea Internet si celelalte canale media scad rapid, televiziunile, outdoor-ul etc scad repede repede.
Primii care incaseaza banii sunt: Google si Facebook iar aici nu vorbim de cateva milioane pe luna ci vorbim de MILIARDE de $$$ pe luna profit pe plan mondial incasati de la clientii care investesc in publicitatea online.

Numai in Romania exista cel putin 100 de clienti care investesc minim 10,000 Euro lunar in publicitate prin Facebook..

Avem asadar o piata de aproape 500 milioane Euro anual pentru Facebook numai in Romania!

La Google incasarile lor pentru Romania cifrele sunt cel putin duble… in jur de 1 Miliard Euro anual pentru Romania..

Se poate pune cineva cu acestia?
Intre timp insa, Facebook isi arata si el latura razboinica si isi pregateste un search engine alternativa in locul la Google, acum ei au mai multe informatii despre utilizatorii internet decat Google…

 

Pentru asa sume ametitoare, pentru asa audienta, este normal ca cele mai bune resurse umane sa fie implicate atata vreme cat profiturile sunt URIASE!

Cu noile informatii care se vor acumula procesate prin echipamente care lucreaza acum in CLOUD, cumparatorul nu mai are nici o sansa, orice producator in masa va stii exact ce arome ii plac, ce obiceiuri de consum are, cand cumpara, cat cumpara, inclusiv cand se caca si cand moare.

Vor rezulta produse inselatoare foarte multe, mai multe E-uri si nu doar alimentare, vom cumpara mai mult ce nu ne trebuie, ne vom transforma in niste masini de consum care nu au nici un haz ­čÖé

M-am lamurit, in Romania este o mare prostie sa iti spui ideile cuiva, pentru ca inevitabil te va sari din schema.
Daca cineva va vrea mai multe detalii cum se face, cum se aplica, cum se rezolva … si asa mai departe, atunci se percepe o taxa de consultanta care sa inceapa de la minim 500E euro ora
Pentru ca altfel nu se mai poate, dupa ce spui prostului 2-3 idei, el crede ca este usor sa le implementeze singur, dar de la fapta pana la practica este o cale foarte lunga pe care putini o inteleg.
Degeaba ai cateva informatii, se numeste semidoct sau mai ales pentru Romania, SFERTODOCTI, care stiu doar titlul cartilor dar nu si continutul.

Asa ca, voi continua sa invat in continuare si cand va fi cazul voi spune informatiile doar contracost, documentatia enumerata mai jos are vechime de maxim.. 2 saptamani!
­čÖé

gillian muess ig-i strategy amsterdamkey note.pptx
aportul seo in afiliere.pdf
app store seo.pptx
black-white-hat-sydney.pptx
holder dealer meeting web slides.pdf
copywriting.pdf
fashion-face-off-boston-2011.pptx
google new serp 2011.pptx
google-1-button-experiment.pdf
image is everything.pdf
internet marketingin 2011.pptx
las vegas graphics presentation.pptx
marketing for seo.pptx
new-oppty-risk-goog-nyc-2011.pptx
advanced-seo-ecommerce-sites.pptx
pimp your joomla seo.ppt
ranking-factors-sydney-2011.pptx
reputation management seo.pdf
search-social-may-2011.pptx
SEO RO.ppt
seo tools.pdf
seo-consultant-on-page-keyword-optimisation-seomoz.pdf
seo-webinar-10may2011.pptx
SEO.ppt
SEO2.ppt
seosearch engine optmization.pptx

seven illegal searchengine optimization techniques.pdf
smc indy orm.pdf
link building.pptx
social signals.pptx
social-for-seo-links-sydney-2011.pptx
social media relevance to sport presentation may.ppt
teaching seo in a classroom.pptx
the 6 flavors of seo your company needs.pdf
top seo experts.docx
top seo tips for your website.pptx
wordpress seo-wordcamp seattle.pptx
wordpress seo.pdf
your-toughest-seo-questions-answered.pdf
youtube optimisation tips.pdf

O noua dimensiune in marketing subcategorie a genului SEO se naste cu acte in regula acum: Social SEO

Si aici un screenshot foarte rar si interesant cum va arata Google foarte curand, in maxim 1 luna


Aici am inserat poze secrete ale proiectului +1 de la Google

Nume proiect: Emerald Sea
Initiator: Sergey Brin
Forma alternativa de prezentare: Google Toolbar
Facilitate Browser: Va fi prezenta (inclusa) in urmatoare versiune Google Chrome
Conducator Proiect: Vic Gundotra ┬á(MIT Technology Review as a ÔÇťYoung Innovator under 35ÔÇŁ, India, 14 iunie 1968, Twitter: vicgundotra
Concurenti noi: Digg it, Twitter, Stumbleupon, Del.icio.us, 


Anul acesta vor fi schimbari semnificative in experienta navigatului pe Internet.

Se observa bara de sus modificata:

Se observa de asemenea layout-ul Google modificat:

Google este cel care va introduce ordine, ierarhie, clasificari, practic barometrul gusturilor va fi dictat direct indirect de Google.

Ce este Social Media?


Primul motor al acestei vaste schimbari este credibilitatea si increderea acordata, fiecare utilizator Google inclusiv Open ID sau Gravatar, dar nu autentificarea Facebook (care ii va fi concurent) va primi un scor de REPUTATIE, ce va regla credibilitatea si notorietatea unei informatii.

http://www.google.com/+1/button/

Degustibus et coloribus non disputandum
V.S.
Degustibus et coloribus Google arbitrandum +1

Iata ca aici se introduce o ierarhie noua in 4 culori:
– Galben mustar
– Verde
– Albastru
– Rosu

Semnificatia culorilor nu va spun care este, faceti si voi cautarile de rigoare, doar nu vreti sa va dau informatiile asa, oricarui necunoscut de pe net ce inseamna, consultanta COSTA!

Totusi, ca sa va mai arunc cate o plevusca, pentru cei nerabdatori sa isi inscrie site-ul in Google cu +1 iata link unde poate sa se inscrie:
https://services.google.com/fb/forms/plusonesignup/
si daca vor sa fie la curent, la minut cu noutatile..
http://sphinn.com/story/183672

Astfel culorile vor dirija, recomandarile, scorul pozitiv sau negativ, relevanta, actualitatea, trendul de piata, estimarile, in felul acesta Google ne va invata ce sa cumparam, ce sa vindem, ce este important si ce nu este important, sub aparenta democratie care evident nu este transparenta, voturile le vor tine ei si contoriza exact cum vor ei, asadar, cu toti vom deveni o simpla masa de manevra usor de manipulat.

Facebook care credea ca a dat lovitura cu degetul opozabil aratat in sus (OK) este direct amenintat de noua jucarie a lui Google, mai sociala ca niciodata, iata ca in curand Google o sa scoatqa limitarea la angajare bazata pe “urati” si va angaja din ce in ce mai multi angajati care sa arate si bine in poze ­čÖé

Ca design, cand se va face o cautare in google, in afara de plicticosul albastru si negru, veti asista la o multime de grafice, rank-uri, toate in culori speciale care va vor ghida cum si unde ce sa cumparati si ce sa faceti si sa alegeti, prostii vor merge pe unde le dirijeaza Google drumul, cei inteligenti, se vor baza pe inteligenta si intuitie.

P entru cei care vor sa stie mai mult despre subiect:
http://thefastertimes.com/tech/2011/04/03/what-google-plus-one-1-is-all-about/
http://www.odinmetatech.com/misc/googles-social-network-answer-to-facebook/
http://uk.gizmodo.com/5787352/what-is-google-%252B1
http://techcrunch.com/2010/12/02/google-plus-one-brin/ 

Fiecare aveti la locul de munca un tipmai destept prin preajma, unii insa, sunt exceptionali, credeti-ma, adica iti dai seama din simple amanunte.

Harnicut asa cum sunt, fara sa fiu prea genial, am adunat cateva sute de documente SEO / SEM in care imi studiez treburile mele, desigur, mi-ad dorit sa le si notez care sunt documentele care s-ar putea sa ma intereseze.
Dar oare cum sa fac ca 1000 de fisiere sa le notez mai repede? Sa iau fiecare la mana si sa ii dau rename apoi Ctrl+C si Ctrl+V
Ar fi neghiob, zau, intreb “caposul de langa mine” si imi spune o mica comanda de dos
Imediat mi s-a creat fisierul.. care arata cam asa…
text.txt

Buna treaba!
Volume in drive C has no label.
Volume Serial Number is 4479 ED25

Directory of C:SEO

53 File(s) 209,723,661 bytes
2 Dir(s) 6,974,726,144 bytes free

dir > xxx.txt
218 File(s) 764,840,878 bytes
2 Dir(s) 7,347,748,864 bytes free

Singularitatea este crearea unei Inteligente, in cele mai cunoscute cazuri Artificiale superioare inteligen┼úei umane, desigur exista si tehnologii ce tin de genetica animala sau vegetala, sunt si tehnologii eugenice sun chiar si tehnologii psihotronice care incearca izolarea si dezvoltarea Inteligentei in alte ÔÇŁculturiÔÇŁ sau ÔÇŁsuporturiÔÇŁ chiar si in vid.
In timp, datorita domeniului destul de high tech in care lucrez, am identificat unele tendinta in acest domeniu care par sa urmeze acest filon de cunoastere.
Cred ca cel mai cunoscut este, probabil, Inteligenta Artificiala (Neuromancer), evident folosind si altele: interfe┼úe direct creier- calculator, augmentarea (modificarea din extern a biologiei creierului, ingineria genetic─â, sanarea la ultra-├«nalt─â rezolu┼úie a creierului, dupa care este emulata pe calculator. Aceste metode sunt cunoscute in alte tehnologii cum ar fi in optica obiectivelor aparatelor fotografice (SLR ÔÇô single lens reticle ) ce imita fizica si morfologia ochiului uman.

Multe din aceste tehnologii in domeniu par s─â fie mai avansate decat altele altele, totusi exist─â mai multe tehnologii cu totul independente una de alta care se ├«ndreapt─â evident catre specificul Singularitatii ÔÇô dintr-o data multe dintre ele au depasit foarte repede nivelele obisnuite de complexitate si dezvoltare, si permit crearea inteligentei – dec├ót -generarea de informa┼úii.
Pare a fi greu de inteles ca devine din ce in ce mai clar ca viitorea noastra Inteligenta ce va prevala (domina majoritatea aspectelor in domeniu, sau cele mai importante) va fi mult superioara celei umane actuale iar ca arhitectura de functionare si relationare va folosi principii radical diferite diferite de cele cunoscute azi, inclusiv sutelor de viziuni pline de fantezii ce le anticipam azi in miile de feluri de gadget-uri mai mici, creative, practice, amuzante, compatibile, fiabile, scalabile, populare ┼či uimitoare.

Inteligen┼úa uman─â este fundamentul tehnologiei umane, toate tehnologiile sunt ├«n cele din urm─â produsul inteligentei. ├Än cazul ├«n care tehnologia transforma totul ├«n jurul nostru ┼či potenteaza inteligenta intr-o spirala logaritmic-euristica, uneori ca o reactie in lant, alte dati ca o contemplare purificatoare.
Cu fiecare ÔÇŁaziÔÇŁ, cu fiecare ÔÇŁacumÔÇŁ, cu fiecare ÔÇŁnoi si cu fiecare ÔÇŁeuÔÇŁ, mintea umana este mai inteligenta si este mai eficienta in construirea din ce in ce mai inteligenta a unei minti noi, artificiale. Aceast─â spirala logaritmica apare cel mai clar atunci cand unei Inteligente Artificiale is se aduc ├«mbun─ât─â┼úiri direct in codul s─âu surs─â (Unix, C++),

Oamenii se confrunt─â, de asemenea, cu o limitare fiziologica cu privire la dimensiunea creierele lor. Se estimeaza c─â in creierul uman tipic exista aproximativ o suta de miliarde de neuroni ┼či o sut─â de miliarde de sinapse. Aceasta este o cantitate enorm─â de for┼ú─â pur─â de calcul brut─â, ├«n compara┼úie cu computerele de ast─âzi Dupa cercetarile actuale, numai pentru a reproduce creierul mic uman mezencefalic care coordoneaza miscarile si procesele fiziologice umane (muschii, glandele endocrine..) este nevoie de un creier electronic de dimensiunea intregii noastre planete pentru a lucra la tehnologia actuala Intel Core I5 sau I7 si a coordona numai corpul. De la acest punct se poate spune ca ne apropiem de adevarata tehnologie, care se manifesta printr-o lucratura mai fina la nivel nano/pico/femto/atto/zepto/yocto – metru.
Microtehnologia este la antipodul puterii retelei, sa nu uitam ca acum cea m ai puternica sursa de procesare clusterizarea, spre exemplu programul SETI de cautare a inteligentei extraterestre acum migreaza spre analizarea ÔÇŁbutterfly effectÔÇŁ de prognoza meteo pe 1 an, 10 ani sau 50 ani.
Cu toate acestea, ├«n industria de calcul, criterii de referin┼ú─â crec exponen┼úial, de obicei, cu un timp de dublare de la unu la doi ani, adica la fiecare 2 ani tehnologia permite reducerea dimensiunilor echipamentelor cu 50%. Legea lui Moore spune c─â num─ârul de tranzistori ├«ntr-un anumit domeniu de siliciu se dubleaz─â la fiecare optsprezece luni, ca o ironie acum legea lui Moore se aplica si pentru viteza chipurilor, sau Legea lui Moore pentru memoria RAM, Legea lui Moore pentru stocarea pe hard disc (cartela de carton perforata forma de 1$), Legea lui Moore pentru conectivitate la Internet, ┼či o duzin─â de alte variante.
Prin contrast, ├«ntreaga evolu┼úie a omului din ultimele milenii a implicat o cre┼čtere semnificativa a capacitatii creierului ┼či in special in cortexul prefrontal.
Deocamdata, medicina nu ne permite sa ne extindem capacitatile fizice ale creierului, mai mult, fata de acum cateva sute de ani pierdem mult mai accelerat neuroni pe masura ce imbatranim.(Este posibil s─â fi auzit c─â oamenii folosesc doar 10% din creierul lor Din p─âcate, aceasta este o legend─â urbana semidocta.
Aceasta teorie ca am folosi doar 10%-15% din creier este neaacceptata si contrazisa categoric nu numai de posihanaliza dar si de neurostiinta.
O inteligenta artificiala ar fi diferita. Unele discuţii despre Singularitate presupune că momentul critic în istoria umană va fi când echivalentul primei Inteligente Artificiale va depasi primul om. In acel moment viata unui om va putea fi monetizata, urmată de cumpărare, închiriere, sau absorbţie mai puţin formala, vom deveni parte a unei ecuatii.
Dar tema centrala de studiu a Singularitatii este ideea de informaţie mai buna sau inteligenta mai performanta. Oamenii nu sunt doar cimpanzeii mai mari, ci sunt cimpanzeii din varful lantului trofic.
Aceasta este cea mai delicata discutie a Singularitatii de discutat – este u┼čor s─â te uiti la un neuron ┼či un tranzistor ┼či poti sa spui c─â unul este mai lent ┼či celalt este mai rapid, dar gandirea umana este mai mult greu de ├«n┼úeles.

================
EXPERIMENT clone/singularity pe Facebook

ÔÇŽ. in curs de editareeee

Dincolo  de esoterismul  sau, spirala  este  generata  de un model matematic  care se regaseste  in geometrie, fizica, chimie, biologie, astronomie.. cam in toate  stiintele, cu cu  un pic de imaginatie  putem  sa o regasim  in toate  aspectele  vietii  noastre.

Vom  pleca  de la tipurile  de spirala:

1) Spirala  lui  Fibonacci (spirala  de aur), se regaseste  in natura sub multiple forme, floarea  soarelui  de exemplu.
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Fibonacci_spiral_34.svg
1
1 + 1 = 2
2 + 1 = 3
3 + 2 = 5
5 + 3 = 8
8 + 5 = 13
13 + 8 = 21
21 + 13 = 34

0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89, 144, 233, 377, 610, 987, 1597, 2584, 4181, 6765, 10946, 17711, 28657, 46368, 75025, 121393, 196418, 317811, 514229, 832040, 1346269, 2178309, 3524578, 5702887, 9227465, 14930352, 24157817, 39088169.. s.a.m.d.


Da, in poza  asta sunt eu ­čÖé nu este  poza  de pe net, eu cu sirul  lui  Fibonacci, nu am poze  cu mine si femei  sau  cu fotbalisti ­čÖé
De asemenea nu am nici horoscop, gasitit pe libertatea.ro sau coolgirl.ro
Sugestii, plangeri, reclamatii, remarci, la comentarii, am incredere ca imi veti spune ceva interesant ­čÖé
Nu uitati ca extensia fisierelor SVG este vectoriala si puteti sa mariti cat de mult vreti pentru ca nu se va deforma sau “pixeliza”.
Spor la mouse ­čÖé

2) Spirala  Arhimedica

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Archimedean_spiral.svg
3) Spirala  logaritmica  (dacica), dormele  sale in natura: ciclonul, tornada, cochilia  melcului, galaxiile

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Logarithmic_Spiral_Pylab.svg
4) Spirala  Hiperbolica

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Hyperspiral.svg
5) Spirala  lui Fermat
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Fermat’s_spiral.svg

Iata  aici  o mica galerie  de spirale, efectele  sale, vor fi descrise  in episoadele  urmatoare ­čÖé

etc

Se observa  clar  corelatile  din natura in legile  matematicii, chimie, fizicii, energiile  urmeaza  niste  legi  deocamdata  invizibile  noua  si necunoscute.
Daca  efectele  de piramida  sunt cunoscute  se poate  spune  ca efectul  de spurala  este  prea  putin  studiat.
Toata  simbolistica  arhetipala  este  generata  de acest  prim instinct de a urma  principiile  totusi  nu vedem  acum  pe strada  automobile in forma de spirala  sau  haine in forma de spirala, insa  incet  incet  redescoperim  principiile  de baza, in arhitectura, mecanica, aerodinamica, spirala  deja functioneaza  sunb  forma de elice, turbine, scari, diferite  echipamente.. care.. functioneaza  minunat.
Una dintre  cele  mai  eficiente  metode  de omologare  a teoriilor  stiintifice  este  experimentul, oare  stramosii  nostrii  au descoperit  tot experimental ca alimentele  conservate  in recipiente  care au desenate  pe ele  spirale  conserva  mai  bine  sau  un matematician  a sugerat  acest  nou design?

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=F0QXB5pw2qE&feature=player_embedded]

Este cazul sa invatati sa utilizati tehnologia, deja in Amazon padurile sunt taiate de masini Caterpilar computerizate coordonate de la distanta prin internet de “muncitori” americani cu joystick`ul.
Vreti sa fiti destepti? Vreti sa participati la noua revolutie informationala? Informati-va!

Nivelul 1
==========

Google Insights – grafice
Google Trends – trenduri
Google Forecast
Google Directory
Google Documents
Google Alerts

Nivelul 2
===========
http://www.searchengineshowdown.com/
www.statcounter.com

Nivelul 3
=========
www.alexa.com
http://siteanalytics.compete.com/
http://www.quantcast.com
romania: http://t5.ro/
http://attentionmeter.com/
http://www.crunchbase.com/
http://www.comscore.com/
http://www.anythingtips.com/seo/top-30-social-bookmarking-sites/

Nivelul 4
========
…….

si cand le faceti pe astea veniti sa va bagati in seama cu mine.. ok? Eu sunt 3-4 nivele mai sus ­čÖé

In conditiile in care in urma cu o luna si jumate am fost invitat de o universitate din Berna, Elvetia sa urmez PE CHELTUIALA LOR o bursa de studiu in domeniul Singularitatii si Inteligentei Artificiale si am refuzato pentru a prinde “AL 4-lea VAL” in Romania, am fost contactat si de casele de distruibutie filme romanesti pentru ca am distribuit UN LINK DE youtube!!

AM FOST CONTACTAT DE O CASA DE PRODUCTIE ROMANEASCA  SAU DE DISTRIBUTIE, NU CA SA FIU VEDETA, CI CA SA FIU PROST!

Alooooo? Bijnitarii? Inviorarea! V-ati ramolit prea tare.. Am inteles ca vreti sa scot link-ul [care din punct de vedere LEGAL nu sunt DELOC obligat sa il scot!], dar nu am voie sa comentez sau nu daca mi-a placut filmu? Cine va credeti? Ceausescu?

======================================

— On Thu, 1/6/11,  wrote:

From:
Subject: in legatura cu Portretul luptatorului la tinerete
To: …….@yahoo.com
Date: Thursday, January 6, 2011, 3:29 PM

Buna Iulian,

Iti scriu in numele …… , distribuitorul filmului ÔÇ×Portretul luptatorului la tinereteÔÇŁ. Am fost anuntati ca acest film se afla atat pe blogul tau, cat si pe Youtube. In ceea ce priveste site-ul mentionat anterior, am trimis deja o sesizare pentru a se indeparta continutul filmului, prin urmare am dori sa te rugam si pe tine sa inlaturi acest film postat ilegal pe blogul tau.
Multumim anticipat!

O zi frumoasa,

xxxxxx
…..
str. Intrarea … nr , sector.., Bucuresti
tel:……

==============

Aceasta intamplare se deruleaza in acest moment de 20,000,000 ori in Romania  in 20,000,000 feluri, zi de zi, mai mult sau mai putin, mai repede sau mai incet, mai simplu sau mai conplex, mai profund sau mai superficial, mai devreme sau mai tarziu. Probabil asteptam sa ne invete prostii aia de peste ocean ce este cultura, ca noi ne-am vandut artistii strainilor… bine maaa!

Cu fiecare melodie groteasca, cu fiecare film jenant, cu fiecare nulitate care o acceptam fara sa avem atitudine, prin nepasarea noastra ne facem partasi la genocidul cultural al tarii noastre. Unii din voi se plang de manele… Eu care am carte de 100 de ori mai multa ca multi dintre cei care se plang de manele nu ma plang niciodata de manele…
Chiar am o noutate pentru voi: De 1 an imi place cum canta Adrian Copilul Minune, el este sincer! (in condtiile in care ascult Kraftwerk din 1985!)

Oare de ce? Dacii nu aveau sclavi! Dacii nu discriminau!

=================

Flag this messageRe: in legatura cu Portretul luptatorului la tinereteThursday, January 6, 2011 10:22 PM
From: “ulise Ôäó” Add sender to ContactsTo: “i…….” Stimata Doamna, Domnisoara,

Va multumesc pentru ca ati contactat umila si nesemnificativa mea persoana.
Va apreciez pentru proptitudinea cu care ati reactionat, (stiu ca am fost parat/TURNAT de un legionar caruia nu i-a convenit ca am demascat mascarada de confiscare a miscarii de partizani romani, ) proptitudinea Dumneavoastra insa nu are insa nici o tangenta cu calificarea Dumneavoastra in domeniul Internet care cred ca este mediocra, posibil nula.
Sunt EXPERT in domeniul Internet de mai bine de 15 ani, va aduc la cunostinta ca filmul nu este UPLOADAT pe site-ul meu ci are un LINK catre site-ul Youtube, WordPress nu este responsabil de fapul ca Youtube nu a CENZURAT uploadarea filmului pe youtube.
Mai mult chiar, deoarece revolutia informationala in domeniul file sharing-ului se va declansa in maxim 2 sau luni si oricum va fi legal sa fie distribuit gratuit, la fel si muzica.

Stimata Doamna, nu am sa va pun la indoiala standardele Dumneavoastra profesionale, morale sau intelectuale, sunt un om de stiinta elevat cu standarde stiintifice mult peste “leaderii de carton” care aproape au monopolizat viata spirituala romaneasca, nu am sa ma raboiesc cu Dumneavoastra desi as putea sa va DEMOLEZ intreaga distributie a filmului prin file sharing Internet ODC / Torent / CD / Memory Stick / WiFi / eBook / iPod / iPhone / CD / DVD / Laptop si inca 100001 device-uri care fac posibil ca file sharing-ul sa fie o joaca de copil chiar si pentru un copil de clasa primara obisnuit (da, acestia care stiu sa faca mai multe lucruri inteligente pe computer decat Dumneavoastra), in semn de respect pentru ca mi-ati acordat aceasta oportunitate de a va trezi la realitate am sa indepartez LINK-ul desi din punct de vedere LEGAL eu sunt o persoana ANONIMA si mai mult, nu am nici o responsabilitate ca distribui UN LINK.

Mai mult, va asigur ca postul meu pe blog-ul meu v-a adus mai multa popularitate, beneficii, imagine, persoanele care citesc blog-ul meu sunt LEADERI DE OPINIE, cred ca 90% dintre cititorii mei castiga minim 1000 E lunar, sunt manageri cu cel putin 10 angajati care au transmis un mesaj pozitiv.

Inca mai mult, cu mare drag o sa merg sa vizionez filmul la cinematograf, deja cel putin 10 prieteni si apropiati ai mei stiu ca acest film este pentru mine poate, cel mai bun film romanesc care l-am vazut in ultima vreme, am si lacrimat de 2 – 3 ori cand l-am vazut in conditiile in care in ultimii 2 ani nu am plans dupa nici o femeie ci doar pentru neamul meu.

Acesta nu este un e-mail demagogic, la ora actuala cei mai DESTEPTI si VIZIONARI actori au inceput sa isi focuseze obtinerea de profituri nu din vanzarea de BOX-uri ci din:

– Evenimente
– Sponsorizari
– Spectacole
– Evenimente
– Advertoriale

si lista ar fi lunga de cel putin 100 de alte modalitati prin care se vor castiga banii.

Stimata Doamna / Domnisoare, sunt expert in Inteligenta Artificiala, Singularitate, am certificari si recomandari in Top 10 Internet romanesc personalitati care o sa va recomande ca ceea ce va spun nu este visaraie, ca o sa supravietuiti vanzad BOX-uri inca 50 de ani…

Nu, aceasta este o AGONIE a unui sistem care se afla in fata unei schimbari de paradigme morale, tehnologice, culturale, informationale fara precedent, pentru mine este foarte trist nu faptul ca va scriu asta cand revin in tara dupa 5 ani si din pacare nu am avut posibilitatea sa vad filmul pe marile ecrane, chiar caut sa nu ma uit la filme pe file sharing ci sa il vad direct pe marele ecran., pentru mine este trist pentru ca am avut discutii cu foarte multe personalitati nu numai din TOP Internet Romanesc, Intelectual, Academic ca va situati pe o pozitie anacronica, aceste nume nu le voi face publice pentru ca sunt persoane de o reala prestanta si calitate umana dovedita in timp, mai mult, motivat de aceleasi intentii bune constructive, creatoare, dornice de adaptare si SUCCES implicit va invit sa gasim solutia cea mai eleganta, profitabila, rapida pentru trecerea la noul sistem de distributie a drepturilor intelectuale.

Mai mult, pot sa va prezint foarte multi artisti care am REFUZAT sa nu platesc intrarea in cluburi sau evenimente ca sa platesc artistii, MAI MULT, am invitat prieteni carora le-am platit biletul de intrare la EVENIMENT de zeci de mii de euro la care eram organizator, va rog sa fiti constienta ca va aflati in fata unui om care poate sa probeze tot ceea ce a scris aici ca dovada ca respecta drepturile artistilor si personalului auxiliar in productia ARTEI.

Conflictul nu este o solutie pentru depasirea unei crize, a unei schimbari de paradigma, in timpul crizei persoanele care resimt cel mai tare socul sunt cele care se schimba greu, care sunt incete, care se incranceneaza intr-un sistem care nu mai functioneaza.

Va respect munca Dumneavoastra, va respect ca faceti 1 ora dus la serviciu, 8 ore la birou probabil si pe teren la clienti pe platouri de filmare si asa mai departe.. apoi drumul spre casa, merita pretuite, va meritati banii deplin, insa maine nu va mai fi acelasi lucru. Maine daca nu intelegeti sa va ADAPTATI sa ARMONIZATI legislatia, politica de distributie a materialului video, o sa ramaneti cu CD-URILE si DVD-urile nevandute, mai grav va fi daca oamenii nu vor mai veni in salile de cinema si aceste “temple de culturia”| vor cadea in paragina.

In fata blocului din orasul mic de unde am venit aici in Bucuresti dupa facultate, este un cinematograf, imediat dupa revolutie fusese renovat, m-am inghesuit ore in sir pentru un bilet in 1980 la StarWars, ABBA, Tora Tora Tora, printre tigani rai si golani de 20-30 ani desi nu aveam decat 5-6 ani…
Duminica intre anii 1980-1995 la ora 9 dimineata era program de desene animate straine, eram de cele mai multe ori singur in sala, deja golanii care faceau bisnita imi faceau loc ca eram “ala micu” sa imi iau bilet de 2 seri 4+4 lei din bani care ii furam de la mama din portmoneu si stiam ca afla dar ea nu ma spunea lui tata pentru asta.. niciodata nu ma bagam in fata la bilete sa le revand…

Mai mult.. era odata un film mai bun, Comoara din lacul de Argint, vroiam cu orice pret sa vad filmul si nu mai erau bilete, am sunat la usa la directorul cinematografului care statea la etajul 1 si l-am rugat frumos sa vorbeasca cu tanti sa ma lase, recunosc atunci nu i-am dat bani de bilet… eram mic si nu prea stiam eu care e treaba cu morala..

Credeti-ma, de 20 de ani ma doare ca in orasul meu care odinioara avea 40,000 suflete acum nu mai exista cinematograf ci doar cluburi cu muzica de o calitate mai mult decat indoielnica, DEGRADANTA! Sistemul pe care il sustineti Dumneavoastra (ma refer la casele de productie si distributie, nu atact personal!) si imi trimiteti, sunt sigur, cu inima indoita e-mailuri formale si goale de suflet sub paravanul “firmei”.

Daca aveti o minima cultura generala CLASICA, o sa va aduc aminte ce au strigat taranii iobagi la 1907, cand au fost impuscati si omorati cu tunul 40,000 de tarani…

“Ne omorati pe noi, dar nu ne puteti omora pe toti!”

Este drept, istoria este cinica, se repeta sub diverse forme, blestemul spiralei care l-a spus pe intelesul muritorului de rand Nicolae Iorga este ca o natie care nu isi stie istoria este condamnata la moarte…

La fel si afacerea Dvs (casele de vanzari discuri), daca nu intelegeti sa va adaptati, reorientati, EVOLUATI, sunteti sortiti falimentului. Cei care au inteles fenomenul deja au inceput sa ia masuri si sa isi promoveze albumele GRATIS.
O sa ziceti ca pierd bani, VA INSELATI! Aceia care le distribuie gratis sunt cei mai populari si iau banul DESTEPT care il merita.

Va dau numai un singur exemplu, printre miile care as putea sa vi le dau.. pe intelesul celui mai slab de intelect Internaut: www.vevo.com
Daca vreti sa stiti cine sunt eu, uitati-va la: http://www.youtube.com/watch?v=hbe3CQamF8k

Stiu ca DERANJEZ, de multe ori adevarul doare, cand se schimba vremea brusc apar durerile de cap, cand nu intelegeti un om destept apar durerile de cap, cand va reveniti din betie apar durerile de cap, poate ca ma gasiti ANTIPATIC si nu vreti sa vorbiti cu mine sa va AJUT sa nu dati faliment nu atat pentru inimioarele voastre de ingerasi care traiti din adaos comercial in firme cu computere cu piese “din bucati”, in primul rand va solicit sa facem trecerea aceasta INTELIGENT, fara pierderi mari, pentru ca lipsa de cultura, de arta, duce la decaderea neamului nostru, ne duce la pierzanie, artistii TREBUIE sa fie bine platiti impreune cu doamnele care rup bilete la usa cinematografului.

Bunica mea a fost una din acele tanti ce rupea bilete la intrarea la cinema, nu stiu daca si matura dupa cei care mancau “bomboane agricole” dar acolo a fost 20-30 de ani zi de zi.. in lumea artei.. va apreciez munca, a trait 90 de ani jucand table cu pustii la scara blocului si nici unul dintre acei svapaiati copii nu i-au spus un cuvant urat.

Acum uitati-va cum sunt parasiti batranii, nici macar copii nu ii saluta cum ii salutam noi cu decanta cand eram copii… nu ati vrea ca sa restabilim ARMONIA, BUNASTAREA, BINELE GENERAL?

Asadar, probabil nu o sa vreti azi sa ne vedem sa negociem o solutie la AL PATRULEA VAL (sper ca macar o persoana de la Dvs din firmulita pe care o numiti in engleza companie sa fi citit Al Treilea Val de Alvin Toffler) dar.. ma indoiesc pentru ca numele stradutei pe care aveti sediul este obscur si calitatea tehnica si estetica a website-ului Dvs,

Ce dovada am ca prefer marele ecran file sharingului? 99% din persoanele cu capacitatile mele intelectuale au aceasi optiune ca si mine, refuza sa se uite pe computer pentru a viziona filmul in condtii de maxima calitate, persoanele de calitate se afla in apropierea lucrurilor de calitate si circumstantelor de calitate.

Nenorocul meu a fost ca l-am vazut pe computer pentru ca nu l-am vazut la cinema, da, aici da, sunt un om slab, nu sunt perfect, daca eram perfect rezistam 100 de ani si nu ma uitam pe computer ca sa il vad prima data la cinema.

Poate ca Dumneavoastra nu sunteti de acord sa va AJUT, sa va SALVEZ de gretatile trecerii, in Praga a fost revolutie de catifea pentru ca oamenii sunt OPEN MINDED, dar, v-as ruga sa reluati contactele cu acele persoane RESPECTABILE de TOP din Industria Internet Romaneasca pentru a va consulta cu privire la aceasta problema.

Multe dintre personalitati care au facut PIONIERAT mi-au spus ca au intampinat multa RAPACITATE, INGUSTIME a mintii ca sa nu spun cum probabil ar fi mai cinstit PROSTIE , RAUTATE si HOTIE!

Atata vreme cat nu reluati legatura cu cei care va platesc painea ce o puneti pe masa zi de zi, pierdeti legatura cu realitatea si o sa va pomeniti ca nu mai intra nimeni pe usa firmei, mai mult, se uita cu repros ca nu ati facut ce este DE BUN SIMT DE FACUT, DE BUNA CREDINTA, CORECT sa faceti..

In incheiere am sa va spun aproximativ o fraza din timpul filmului la care am lacrimat..

“Cea mai mare frica a mea este ca atunci cand copilul meu va creste mare este sa ma intrebe “Tata, tu ce ai facut in acei ani groaznici?”

De aceea va si scriu acest e-mail care o sa il postez pe blog FARA DATELE DVS personale, pentru ca nu va atac pe DVS, nu va Atac Firma, Nu va atac artistii sau Institutia, nuu

VA ROG FRUMOS SA INTELEGETI, VA ROG FRUMOS SA LUATI PARTE LA REVOLUTIA INFORMATIONALA CARE ORICUM VA AVEA LOC CURAND.

Va multumesc pentru ca mi-ati citit e-mailul.
Cu respect, apreciere si mai ales speranta
un simplu si umil om de pe acest paman prea bun si sfant
Iulian

===============

In conditiile in care veti perpetua inca 5 ani sistemul acesta de distributie a filmelor si muzicii in acelasi mod va prezint o mostra de film care va fi lansata in 2015.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=IYC90-UmS10&feature=player_embedded]

;)Ce de oaspieti  multi si buni.. poftiti  si adapati-va  ..  de la cismeaua  numarului  7 izvoare

Gugalii  au spart  gheatza.. cateva  ore.. au cetetit  azi  aici

Apoi  niste  rusnaaci, da-s mai  descreti..
doi  nene de la noi.. prea  demodati  pe steaua lor lila

Suedia  Berna

Romtelecom  din Olt

Palermo Sicilia
Vulcan, Mehedinti

Lui  Cipiii  din studentie  TM..aiesec ­čÖé iex  erdeesh  miss you baaa :*
Bietsii  emanshipati  di pe mec  faiarfox  tri shese  Bucale  opshpe  vizite  3 zile  pe site-ul  meu, iti  dau  lectii  daca  vrei, si pe voi  va pupa ulii :*
Salutiii  vietgongu  de la debilica  goagal, sectiunea  pisicotronica, va dau  lecti, natafleti  mici..

Si cine nu s-a auzit  la catalog, va dau  lectii  telectuale` cand vretz, si multzam  de indelungatele  studii  din ce va spun, da, este  ca un partz.. pe langa ce-am in cap ­čśŤ

Aipiuri, grafiushe, insaigturi, spss-uri, si alte  chestii  in episodu  urmator :*

Da oameni buni, zarva mare in tara pe tema asta, ma bucur ca v-am trezit un pic, nu sunt antigoogle sunt ANTIHOTIE
Da va rugam veniti va rugam investiti vrem sa muncim cu voi apreciem ca veniti dar nu luati pielea de pe noi ca va rupem oasele!
Deci daca veniti si scoateti de pe Romania profit 2-3-4-5-10 miliarde noua lasati-ne sa zicem 80%.. va ajunge un miliard acolo la 10-20 oameni o mana cati sunteti.. este ok..
Hai nu ma luati cu vrajeli ca aveti 1000 de oameni care va costa milioane si muriti de foiame.. ba voi chiar ne credeti prosti? Voi chiar credeti ca nu stim ca luati 50% din piata de publicitate Internet din lume si implicit de la noi?
Deci baietii de la Google.. la noi drept de teritoriu, ca noi suntem aici de zeci de mii de ani este 80% minim.. investiti si voi 10-15% din profit va raman si voua cateva milioane de fiecare OM.. ANUAL..deci va ajunge 1%-2% maxim sa zicem ca na.. sa va incurajam. 5% ca.. .suntem baieti buni ca va lasam 20-30 ciudati / tocilari sa luati 1 miliard.. nu?
Ba, un miliard de dolar anual 100 tocilari care nu sunt in stare sa dea cu sapa sa planteze un pom este avere mare maaa!!! .. aoleo ce bine ar fi sa castige fiecare nu 10 milioane $ pe an.. macar 100,000
Asa mai facem treaba..
Daca nu va convin conditiile noastre, cum negociem, PARTEA LEULUI adica minim 80% din profitul vostru de pe urma tarii noastre, ca AICI NOI SUNTEM STAPANI ai TARAMUL NOSTRU de zeci de mii de ani atunci am un mesaj din partea mea si cred ca mai sunt si altii in cor cu mine.
Voi va mancati unii pe altii nu aveti istorie nu aveti cultura nu aveti nimic de capul vostru decat TALENT DE SHMECHERASI!
Vreti conditiile noastre???????!!!! Daaaaaa????????
Ati zis NU?
atunci:
Muieeeeeeeeee !!!
Muclessss.!!!!!!!!
Valeaaaaaaaaaaaa!!!!
A fost o mica demonstratie de temperament DAC, care isi iubeste patria si neamul si nu si-l vinde strainilor!
Si cu asta, va asteptam sa negociem.. nu fugiti pasarici mici! HAI la munca. ati zis ca sunteti cinstiti.. SA NEGOCIEM!!!
Banii ii ia TOATA TARA.. nu spagari.. nu baieti destepti.. nu combinatori.. BANII LA VEDERE!
.. si sa nu va prind cu matrapazlacuri ca va dam in fapt.. suntem toti cu ochii pe voi!!!!
Deci va asteptam cu drag, mititei bere paine sare.. cat nu ne furati, cat nu uneltiti, cat ne respectam, sunteti prietenii nostri.,. HAIDETI LA NOI!

==
Va fi odata, ca daca nu va fi nu s-ar mai blogui,  in viitor, o planeta cu cateva miliarde de oameni.
Si acei oameni stateau conectati tot timpul in Cyberspatiu prin e-mail, messenger, ICQ, facebook, twitter, google, aplicatii online, sisteme digitale prin computere, telefoane, televizoare, monitoare, aparate electrocasnice, automobile, tractoare, utilaje totul era conectat…
Si cum stateau ei asa au creat cel mai mare computer si cea mai mare baza de date generata de aceasta retea, copii erau educati asa, industria, agricultura, robotii, raurile, pana si norii erau programati sa aduca ploaie sau umbre de marele computer.
Si intr-o zi oamenii l-au intrebat: Exista Dumnezeu?
Si computerul a raspuns: Acum exista Dumnezeu…

http://rickycodes.net/internet/index.htm

P.S. La fel cum ne spunea si noua tovarasa la scoala generala ,pe vremea impuscatului,  ca Mos Craciun a murit si acum este Mos Gerila

3 premii pentru cititorii blogului meu fideli constand in informatii foarte utile de mare noutate care este posibil sa nu le stiti!

Locul┬á3 – Formatul┬ávectorial pentru┬áimagini┬áScalable Vector Graphics (XML based) . extensia┬ásvg

========
Web 2.0 aduce un nou format media electronic pentru poze VECTORIAL foarte bun, formatul electronic al imaginilor au principalul avantaj ca pot fi marite practic la infinit fara sa isi piarda calitatea, uita asadar de blur, zgomot de imagine, pixelizare, etc.
Atarna destul de greu pe net dar totusi foarte putin in raport cu avantajele sale reale.
SVG-ul ca format de imagine are un viitor foarte frumos inainte, vine cu tehnologia testata si aplicata cu mult succes de mai mult de 10 ani in domeniul militar si control aerian, sa ne bucuram de noua jucarie!
Anticipez ca in mai putin de 5 ani formatul svg Scalable Vector Graphics va inlocui batranele JPG si GIF uzate moral prea mult!
Poti sa admiri asa ceva aici, esti liber sa maresti cat iti doresti imaginea fara sa pierzi din calitatea sa

Locul 2
========
Probabil cel mai bun si usor de procurat muzica electronica noua si buna de pe World Wide Web calitate mp3 foarte buna 
www.nodata.tv

Locul 1
========
Exista┬áo multime┬áde secrete ale Google ce va pot face folosirea┬ása mult mai┬áeficienta, dincolo┬áde cautarea┬ábooleana┬ácu ghilimele┬áplusuri┬ási asa┬ámai┬ádeparte┬áexista┬áunele┬ácare va dau┬áacces┬ála informatii┬ácare nu le puteti┬áobtine┬áoricat┬áati┬áincerca┬áani de zile┬ácomezile┬áclasice┬á­čÖé
Un exemplu┬ámic: “intitle:index of” massive attack mp3 , acum┬áputeti┬ádownloada┬ámp3-uri┬ágratis cu adevarat┬á­čÖé

Ziarele┬áajung┬áinaintea┬ácartilor┬áin WC ­čÖé
Catavencu luat la misto :))

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=6gmP4nk0EOE]
Suntem  in 2010 si suntem  pe deplin  convinsi  ca nu se mai  poate  fara  net, razboiul  browserelor  este  departe  de a se fi incheiat  acum, aici, nume  noi  intrate  pe piata  in haine bune  si frumoase  ar fi Safari by Apple, Chrome by Google , Flock sau  chiar Avant.
Deoarece  in zilele  noastre  un browser nu mai  este  asa  de greu  de construit, o multime  de pofticiosi  la masa Internet au marginalizat  browserul  Opera by “copilul  ploii” care o sa moara  curand  sau  o sa se faca  mic langa  Avant care a intrat  intr-un  con de umbra unde cauta  un loc sub umbreluta  cu cei  4 noi  intrati  sus mentionati  (de aceea  mi-am tocit  degetelele  ca voi  sa dati  click direct la ele din link).
O chestie  care mi se pare  foarte  ciudata  este  ca Mozila  Firefox ocupa  o cota  de piata  semnificativ  mai  mare decat  Internet Explorer pe sistemele  de operare  XP si Vista insa  cand  vine vorba  de Windows 7, Mozila  isi  ocupa  frumusel  locul  2 in clasamentul  browserelor.
Utilizatorii  Mac ce incep  sa se inmulteasca  din ce in ce mai  mult si nu mai  este  nici  un miracol  asta, opereaza  consecvent  pe Mozila  si Safari, aspectul  curat, ethereal, usor  clinic al mac browserelor  nu este  niciodata  populat  de Internet Explorer, chiar  ma intrebam  daca  are cineva  pe Mac-ul  sau  instalat Internet Explorer.
Ca rezultanta  a razboiului  browserelor  acestea  in ultimele  versiuni  s-au descotorosit  de serviciile  de mail pop3  incluse, Internet Explorer nu mai  contine  Outlook Express clientul  de mail ci un “Default web browser”, Internet Explorer contine  Bing, Safari contine  Google si Yahoo, Mozilla contine  Google, yahoo, Amazon, Wikipedia, Answers, dar nu contine  Bing si tot asa!
Pe de alta  parte fiecare  browser vrea  sa fie default web browser, bookmart-urile  default sunt pline  cu clientela  lor, start page-ul  browserului  de asemenea  tot cu ce le place lor iar  ca sa fie menu-ul  complet  cu asta din cand  in cand  iti  mai  porneste  cu ceva  update-uri  ale lor care sunt destul  de complicat  sa le scoti, totul  marjeaza  pe bunatatea  sau  prostia  omului.
Stiu  ca sunteti  amatori  de statistici, ii spuneam  unui  prieten  ca oamenii  geniali  citesc  numai  din carti  si isi  actualizeaza  informatiile  cu Google, mai  exista  o categorie  de oameni  mai  destepti  care se feresc  de Internet si se documenteaza  numai  din carti, inca  o categorie  de oameni  destepti  care nu folosesc  Google si se documenteaza  doar  de pe Wikipedia, apoi  exista  oamenii  obisnuiti  cam 50% care folosesc  numai  Google ca sa afle  raspunsuri  si mai  exista  prostii  care ori  nu folosesc  computerul  de felul  lor, ori  pun intrebari  al caror  raspuns  se poate  afla  pe Google, asadar  cea  mai  potrivita  statistica  pe acest  caz  consider ca este  tot Wikipedia aici  gasiti  mai  multe  detalii  semnificative.
Batalia  cea  mare intre  acesti  mari  giganti  producatori  software nu se da in spionajul  informatic, nici  in politicile  monetare, nici  in inaltimea  turnurilor  ci in centrele  de recrutare  care nu mai  stiu  cum sa isi  atraga  cei  mai  talentati  programatori  ai universitatilor  de top din lume  ajung  la situatii  rizibile  de genul  Google si Microsoft sa aibe  centrul  de recrutare  in aceiasi  cladire  care este  intamplator  lipita  de universitatea  din statul  respectiv  american, frumos, nu?
Criza  economica  a impulsionat  agresivitatea  site-urilor  care nu mai  doresc  sa fie cuminti, acum  ele  sunt XML, ce permit ca tu in timp  ce vizualizezi  site-ul  sa beneficiezi  de o dinamica  activa, astfel, poti  sa ai chat in e-mail cum au acum  google, facebook  si yahoo, poti  sa primesti  informatiile  actualizate  la secunda  fara  sa fie nevoie  sa reancarci  pagina  cu “refresh” , de asemenea  politicile  de comunicare  intre  site-uri  permit portarea  userilor  si parolelor  prin  intermediul  cookie-urilor, browserul  iti  memoreaza  toate  informatiile  de care ai nevoie  euristic  retinand  paginile  vizitate, userul, parola, adresa  web, campurile  completate.
Nici  un website nu este  dispus  sa isi  ia prea  rapid ramas  bun de la vizita  sa a internet  surferului, esti  mai  intai  luat  cu binisorul, o interfata  simpla  si aparent  complet  lipsita  de reclama  se incarca, apoi  iti  spune  ca poti  sa devii  membru  si primesti  ce nu ai visat  tu cand  aveai  ciunga  in par numai  sa te inregistrezi, dupa  ce te-ai inregistrat  ca membru  trebuie  sa confirmi  e-mailul  de inregistrare, uraaa! Acum  esti  din nou  user pe un site unde ai ceva  facilitati  dar daca  ai fi membru  verificat  ai avea  mult mai  multe  beneficii  pentru  o minima suma  care de regula nu sare  de 1 Euro, de regula o platesti  cu cartea  de credit si dupa  ce ai terminat  de facut  plata  ti se spune  ca mai  ai inca  100 de posibilitati  de a iti  extinde  business-ul  si a ocupa  intreaga  piata, intr-un  final te alegi  cu cardul  gol, cu intelegerea  sintagmei  “esecul  dot comurilor” si cu o scarba  de computer pentru  cel putin  o luna cand  desigur  unul  din cei  mai  zglobii  tinerei  angajati  incep  sa miorlaie  ca la firma nu exista  un website de prezentare  a companiei  la care mai  nou  se ataseaza  si blog-ul  acesteia  unde se fac team build-uri  cu fete  dragute  si proaste  si patroni  grasi  in preajma  carora  in 90% din cazuri  nu se gaseste  nevasta.
Oarecum  rezumand, cele  4 noi  browsere  sunt Safari by Apple, Chrome by Google , Flock si Avant este  foarte  recomandata  prezenta  a cel putin  unul  suplimentar  in computer dintre  acestea  pe langa  incorporatul  Internet Explorer pentru  unul  din urmatoarele motive:
– Este bine  sa ai un browser de rezerva  pentru  ca daca  pica Exploreru  si nu ai ce pune  in loc este  jale mare
– Se misca  mult mai  rapid decat  Internet Explorer si chiar  cu designul  lor mai  minimalist asa  par a fi foarte  practice. Acum  ce mai  conteaza  ca sunt mai  proaste  ca internet explorerul  si nu stiu  tabele  css  si java-uri  care trebuiesc  la 1% din pagini  daca  se misca  de 2 ori  mai  rapid ca Internet Explorerul?
– Chiar  ai mai  multe  mailuri  pe Yahoo, Gmail, Hotmail, si iti  place sa ai userul  si parola  salvate  ca sa nu iti  rupi  degetelele  aiurea  in tastatura  sa le scrii  de 10 ori  pe zi. Sa presupunem  ca ai 3 adrese  de gmail  diferite  care vrei  sa le utilizezi  simultan, ei  bine, ca sa realizezi  jongleria  asta iti  trebuie  neaparat  3 browsere  diferite, acelasi  lucru  este  valabil  si pentru  hotmail, yahoo si celelalte  participante  la mailuri gratis
– Iti  place tie cum arata  blog-ul  tau pe Chrome si cum da Google pe Safari, este  cool sa iti  mailul  pe hotmail  utilizand  Opera si totusi  sa iti  iei  mailurile  corporatiei  cu Pop3  in Microsoft Exchange sau Lotus Notes
– Stai  la gagicarit  pe Hi5  si poti  sa furi  pozele  pitzipoancelor  cu click dreapta  cu browserul  Avant ca din Internet Explorer nu te lasa, valabil  si la alte  site-uri ­čÖé
– Cu browserele  mai  putin  populare  este  mult mai  putin  probabil  sa agati  vre-un  virus sau  troian.
…. si ar mai  fi cel putin  de 100 mici  motive personale.
Singura  chestie  care ma irita  insa  la reclama  acestor  browsere  este  ca toate  proclama  “The fastest and safest browser on Earth”, nu au nici  un pic de modestie  in ei, practic  cu securitatea  browserelor  treaba  sta cu totul  altfel  si daca  ati  vrea  sa aflati, studiati ­čÖé
Web 2.0 insa este  motorul  afacerii  pentru  marile  website-uri, primul  avantaj  vizibil  este  reducerea  traficului, G-mail a fost  primul  care a exploatat  aceasta  oportunitate  de piata  fiind  primul  e-mail gratuit  cu spatiu  de 1Gb, Hotmail al Microsoft a fost  urmatorul  care s-a “trezit” la realitatea  Web 2.0 cam dupa  1 an sau    2, yahoo a urmat  si el un pic mai  tarziu  crezand  ca designul  layout-ului sau    minimalist aerisit  html ar mai  putea  tine mai  mult, nu, acum  daca  iti  faci  cont nou  de mail cam la orice  mail gratuit  pe net ti se ofera  prima optiune  Web 2.0 si printre  menu-uri  optiunea  “mail clasic” ce nu iti  mai  omoara  tie computerul  ci le omoara  lor serverele, in mod cert anticipez  ca intr-un an sau  2 optiunea  de “mail clasic” sa nu mai  fie valabila  pentru  mailurile  gratuite.
O alta  gaselnita  a mailurilor  gratuite  pornita  tot de Google prin  Gmail este  chatul  direct din pagina  de webmail, de data aceasta  Yahoo nu a mai  dormit  pe el 2 ani ca la mailul  de 1Gb  ci a implementat  in mai  putin  de 3 luni  si la el in pagina  de webmail  chat-ul, mai  mult, ca o moda  si site-urile  de socializare  au adoptat  asta iar  multe  din site-urile  mari  la rubrica  “contact” au mai  condamnat  o persoana  la “vorbaretz” pe net.
Majoritatea  oamenilor  insa nu sunt constienti  de accesul  la informatii  personale  care este  facut  mai  mult pe furis  al marilor  site-uri  ce aduce  multi bani  marilor  site-uri  ce folosesc  Web 2.0 sunt statisticile, pattern-urile, toate  aceste  “servicii  gratuite” de pe Internet nu fac altceva  decat  sa colecteze  informatii  personale  despre  stilul  tau de viata, produsele  care le consumi  le promovezi sau  te intereseaza, rezultanta  fiind  reclamele  personalizate  pe target-ul  tau personal si unele  mailuri  publicitare  care “doar  informeaza” si nu “streseaza”. De exemplu, esti  mecanic  auto si trimiti/primesti  e-mailuri  cu piese  auto, noutati  in industria  auto, dupa  o vreme  webmail-ul  tau nu mai  arata  reclame  intamplatoare  pe banerele  rotative  ci numai  reclame  cu masini  auto si reclame  din industria  auto, coincidenta? Nu este  nici  o coincidenta!
Criza  economica  a amplificat  agresivitatea  si ferocitatea  reclamei, Youtube  care apartine  lui  Google are bunavointa  de a nu ma lasa  sa vad  clipul  video care ma intereseaza  pana  nu vad  20 de secunde  reclama  la un produs  care dupa  presupunerile  lor din statisticile  lor asupra  userului  meu  asupra  la ce m-ar putea  interesa.
Chestia  aceasta  se prelungeste  aproape  in toate  celelalte  website-uri, citesti  un articol sau  2 de pe un site al unui  ziar, undeva  apar  “articole  similare” sau  “te-ar mai  putea  interesa”, le fel  si pe site-uri  cu articole  culinare, blog-uri  si tot asa, toate  site-urile  sunt foarte  amabile  sa te indrume sau  sa iti  dea  sfaturi  numai  ca sa mai  ramai  pe site-ul lor.
Rezumand, Web 2.0 nu ne-a adus  numai  un plus de performanta  functionala  si estetica  dar si o mult mai  mare interactivitate, proactivitate  si “captivitate” in fata  computerului, fiecare  website vrea  sa isi  instaleze  un ceva  care “sa te ajute” in browserul  tau, daca  vrei  sa uploadezi  niste  poze  vezi  tu nu se poate  decat  cu utilitarul  lor special si trebuie  sa dai  click pe bara de sus a browserului  “allow blocked content” sa isi  puna  el shmecheria  care te lasa  sa uploadezi  poze  pe site-ul  lor (Facebook de exemplu) dar care pe langa  asta mai  face si alte  chestii  care nu le stii  in computerul  tau si care sunt 100% un abuz  la dreptul  tau la intimitate, tastezi  cateva  cuvinte  in search-ul de la Google sau  oricare  alt search, se completeaza  automat  mai  mult optiuni, browserul  iti  tine minte  link-urile  unde ai fost, cookie-urile  iti  salveaza  form-urile  completate, totul  este  numai  miere  aparent  dar daca  te lasi  la mana amabilitatilor  lor in mai  putin  de 1 saptamana  ai computerul  plin  de virusi, troieni, keyloggers, diallers, reclama, add-ons, care iti  vor face repede  computerul  inutilizabil  si mai  mult iti  pot limita  accesul  la Internet de la Insternet Service Provider.
Pana  atunci  obisnuiti-va  ca sa intalniti  din ce in ce mai  des sintagma  “upgrade now!” si sa platiti  pentru  orice  nimic  cate  un picutz, de exemplu  la iPhone, un joculet  pentru  el costa numai  1$, daca  il platesc  1 miliard  de oameni  echipa  de 10 oameni  care l-a construit  va fi multimilionara  in mai  putin  de 2-3 ani, dragut, nu?
Din punct  de vedere  constructiv, functional, Web 2.0 pare a fi cea  mai  buna  optiune  dar mai  ramane  moralitatea, ADHD-ul, estetica, stilul  de viata, prezenta  sportului, statul  in casa, statul  pe scaun, relatiile  cu oamenii, stress-ul, autoansingurarea  in fata  monitorului, intimitatea  personala  si multe  alte  aspecte  normale  ale vietii  de zi  cu zi  a unui om.
Urmariti  clipul  de la inceputul  post-ului, este  interesant.