28. March 2017 · Comments Off · Categories: Econ, I.T.

Într-un singur minut (60 secunde) pe Internet se întâmplă următoarele:
– Aproape 1 milion de autentificări la Facebook
– Se dau 4 milioane de like-uri pe Facebook
– 16 milioane SMS-uri
– 4 milioane videoclipuri vizualizate
– 342,000 aplicatii mobile downloadate
– 46,000 postări pe Instagram
– 452,000 Tweet-uri
– 1 milion de swipe-uri pe Tinder (interesant)
– 156 milioane e-mailuri trimise! (incredibil, e-mailul este foarte puternic în continuare)
– 120 conturi noi de LinkedIn
– 15,000 Gif-uri trimise (lumea a inceput sa prinda gustul GIF-urilor trimise)
– 3.5 Milioane căutări pe Google

Mie mi-a rămas gândul la Tinder, chiar a luat amploare treaba

un-minut-pe-Internet-2017

02. March 2017 · Comments Off · Categories: Econ, I.T., Umor

Sunt două motive mari:

 

1. Valoarea muncii tale. Una este când muncești pe 1 leu, alta este când muncești pe 1000 de lei

Dacă faci reclamă cum trebuie produselor tale poți obține un preț de 1000 de ori mai mare decât dacă nu îi faci reclamă
Această rochie costă nici mai mult nici mai puțin decât 3,500 Euro, este o creatie Yves Saint Laurent

Rochie Yves Saint Laurent

 

Iar aceiași rochie, dintr-un material diferit posibil, dar cu imprimeu identic, numai 3 Euro
colectia-babe-rochie

=====================================

2. Al doilea motiv este simplu, tindem către un alt gen de existență, una electronică în care existăm mai mult online

inteligenta-artificiala-oameni

continut-de-calitate

Este clar, SEO deja este la fel de important la un loc de muncă precum permisul de conducere.
Momentan Știința Google este un fel de permis de navigat pe Internet. Social Media încă nu este așa de evident importantă cum este SEOcial Media.
Așa cum v-am spus dățile trecute, comportamentul motoarelor de căutare, de fapt Google că restul sunt neinteresante, devine mult mai complex, mult mai dinamic și responsiv, adică ”organic”. Probabil că noul SEO se va transforma într-un SEO de tip BIO, fără E-uri (backlink-uri, keyword stuffing, rețele sociale cu profile false și ratinguri false, etc)

Revenind, avem aici un minunat infografic care descrie noul SEO ca o grădină, de la curte, probabil în curând va fi ca o pădure virgină din Amazon :) Culmea este că analogia este foarte reușită întrucât SEO-ul din fiecare țară este exact cum este civilizația respectivei țări, cu mai multe sau mai puține E-uri sau uscăciuni, sau vegetație virgină :)

Noul-SEO-pentru-incepatori

Un studiu foarte interesant realizat de către GLOBAL WebIndex pentru anul 2015 arată cât de intens este folosită Social Media și care sunt cele mai populare rețele sociale de pe planeta noastră.

din această cercetare sociologică lipsește CHINA iar eșantionul măsurat este cel al utilizatorilor cu vârsta între 16 și 64 ani.

utilizarea-retelelor-sociale

Foarte mulți oameni (mai ales ”old school”) sunt de părere că e-mailul este mai mult ISTORIE decât viitor.
Estimările specialiștilor pentru anul 2015 însă contrazic aceste așteptări, e-mailul are un viitor frumos, inclusiv pe piața echipamentelor mobile (smatphone-urilor)

Iată un infografic interesant alături de cele mai bune tendințe în utilizarea e-mailului.

Să vă fie cu folos !
viitorul-email-2015

publicitatea-internet-in-romaniaCu certitudine cifrele pentru publicitate sunt de 5-10 ori mai mari, este ridicol să spui că se cheltuiesc în medie numai 25 euro anual pe cap de locuitor în România pe absolut toată publicitatea investită într-un an, că aici vorbim despre cifre oficiale, este vorba de sume fiscalizate.
Dacă vă uitați la orice produs din SUPERMARKET, minim 10% din valoarea sa este investită în publicitate, asta înseamnă numai reclama produselor de la Supermarket cheltuieli de 100 Euro anual! 100 Euro x 20 milioane = 2 Miliarde de euro costă minim minimorum numai reclama produselor din supermarket într-un an.

Așadar, din grafic rezultă că publicitatea TV nu a luat-o la vale prea tare, pe când Radio și OOH au luat-o la vale binișior.

O creștere reală și lentă este vizibilă pentru Internet, acum cred că este cazul ”să mă arunc” că anul viitor va fi cea mai mare creștere procentuală la Internet pentru că aceste creșteri sunt modeste cu ce cifre de afaceri de miliarde de Euro se cheltuiesc anual numai cu publicitatea Internet.

56 milioane de euro anual pe Internet, este ridicol de puțin, poate banii aceștia îi cheltuiește numai BET365 pe fiecare an, să fim serioși, piața românească actuală de publicitate este peste 200 milioane de euro anual, sunt mai mult de 10 milioane de utiliztori Internet în România, care stau 365 zile pe an 5 ore pe zi pe Internet, chiar nu se bagă 20 Euro / român conectat la Internet tot anul ca acesta să halească reclamă pe Internet? 

Încă o dată reiau calculul ”oficial”: 50 milioane Euro investiti anual în reclama Internet la toti 10 milioane internauti români, asta înseamnă 5 euro pe an pe fiecare internetiost, adic 0.5 euro lunar investiti în fiecare internetist

Domnilor, este o mare EROARE, numai un Cost Per Click este 0.1 euro, numai într-o zi dau click pe 5 reclame, unde este diferența celorlalte 30 de zile!!!

:)