Una dintre întrebările cele mai interesante care mi se adresează este cum văd viitorul Marketingului Online.
Este cert că preferințele publicului au evoluat, este clar că pe Internet are acum acces toată lumea și nu mai este un public foarte exclusivist ce depindea de cunoștințe foarte bune în utilizarea computerului, de mijloace financiare pentru a procura un computer (sau smartphone), de condiții tehnice pentru conectarea la Internet.

INTERNETUL rămâne CEA MAI MARE ȘANSĂ a oricărui individ uman!
Astăzi oricine își poate permite Internet, cu numai 100 Euro poti cumpăra un computer la mana a 2-a si cu 5 euro lunar poti beneficia de Internet la viteza decentă. Un geniu, cu această minimă investiție ar putea face milioane de euro într-un an, un ignorant, cu un computer de 100,000 euro nu stie să facă nici 100 euro într-un an.

ne-vom-transforma-in-roboti

Mai mult, perspectiva socială s-a schimbat foarte mult, felul de a face audiență și de a comunica nu doar că s-a schimbat mult cu ceea ce se întâmpla acum ”să zicem” 10 ani, lucrurile evoluază rapid în direcții neașteptate revoluționând din ce în ce mai rapid societatea noastră.

Un simplu clip postat pe o rețea socială, o simplă poză într-un articol online pot pur și simplu să schimbe lumea.
Iată câteva lucruri care ne-au schimbat radical viața în ultimii 5 ani, un top personal:
– Smartphone-urile – Internet oriunde oricând la performanțe de desktop / laptop
– 3G-ul si preturile mici la Internetul Mobil
– Social Media (deja toată lumea are viața personală arhivată și în plină desfășurare acolo)
– Magazinele Online – cumpărăm din ce în ce mai des / rapid / eficient / online
– Felul în care ne informăm și stocăm informația online, publicațiile scrise aproape au dispărut, până și cărțile sunt amenințate serios
– Revoluția VIDEO – pozele sunt depășite, totul tinde către Video
– Intimitatea – totul devine mai vizibil și mai accesibil despre viața privată online acum

Dincolo de acest mic top, marketingul evoluează spectaculos, marketingul trebuie să fie permanent nou, creativ, provocator, inovativ,

viitorul-marketingului-online

engage-social-media-audience

O mulțime de oameni mă întreabă permanent cum să facă audiență și apoi, cum să valorifice audiența.

Pentru că mulți oameni chiar adună milioane de oameni în comunități fără ca aceștia să știe absolut nimic despre audiență, despre structura lor socială, despre preferințe, despre trend-uri dar totuși au pretenția de a fi VIRALI.

audienta-virala

Ei bine, viralitatea nu se poate fără ca să îți cunoști FOARTE BINE audiența și fără ca aceaceastă audiență să fie implicată, angrenată în comunitatea respectivă.

Cum faci ca respectivii oameni să ”te iubească„?

Iată căteva idei interesante pe care trebuie să le păstrezi vii în mintea ta și să le duci la nivelul superior ale conștiinței tale,

Supercharge-your-Facebook-fanpage

Interviul complet cu Brian Clark : aici

cum-faci-audiență-buna

Pentru că infograficele rămân cea mai plăcută, concisă și rapidă formă de a convinge că Social Media are un impact IMENS asupra business-ului pe măsură ce timpul trece, am găsit că acest infografic vă va ajuta foarte mult să convingeți și pe ceilalți oameni din jurul vostru asta cu câteva date statistice.

social-media-impact-business-2015

oameni-de-succes

A fi un om de succes nu reprezintă o scală sau o sumă de succese.

A fi un om de succes este o stare de spirit, o permanentă căutare a soluțiilor și a îmbunătățirilor care pot fi făcute.
Inovația este vârful de lance al oamenilor de succes. Oamenii de succes caută să realizeze lucruri EXTRAORDINARE și ORIGINALE pe care nimeni înaintea lor nu le-au realizat.
Excelența în inovație merge mână în mână cu perfecțiunea prin simplicitate.
Oamenii de succes vorbesc des despre nou, echilibru, ecologie, inovație, echipă, posibilități, altruism, ergonomie, infinit, responsabilitate, curaj, performanță iar negațiile aproape că nu există!
Oamenii de succes foarte rar au probleme de sănătate, sunt mereu optimiști și foarte entuziaști.
De asemenea ÎNTOTDEAUNA oamenii de succes nu își asumă cu egoism rezultatele ci întotdeauna pun echipa pe primul loc punând în față viitorii leaderi.
Un leader adevărat formează leaderi, nu fani!

Iată cele 10 fraze pe care oamenii de succes le evită:

1. ”Imposibil” – pentru oamenii de succes imposibillul este doar o chestiune de timp, oamenii de succes sunt openminded și caută permanent posibilitățile, Steve Jobs deforma realitatea ca proiecție a percepției pentru a găsi o scurtătură în scopul atingerii viitorului

2. ”Asta nu merge / Asta nu îmi place .. ” – fără ca aceștia să încerce.
Ciorba de burtă de exemplu, mulți spun că este scârboasă după cum arată, dar asta nu îi reține pe mulți dintre cei care nu au gustat așa ceva să spună: ”E scârboasă”

3. ”Nu este corect” – Un om de succes foarte rar se simte nedreptățit . Dacă vreți să vedeți cei mai mulți luzări pe metru pătrat mergeți când sunt greve în fața clădirii Guvernului.

4. ”Aș putea să fac asta dacă …” Oamenii de succes se descurcă cu ce au, nu trebuie să ceară resurse prea multe

5. ”Nu e vina mea…” – Un om de succes își asumă întotdeauna greșelile și le recunoaște cu sinceritate public

6. ”Cred că…” – Oamenii de succes nu exprimă vocal îndoielile, oamenii de succes știu ce vor și care le este drumul lor în viață.

7. ”Nu pot să fac asta..” – Un om de succes învață permanent și se adaptează, unul dintre citatele clasice românești este cel al lui Constantin Brâncuși: “Lucrurile nu sunt greu de făcut. Greu este să te pui în starea de a le face.”
Pentru un om de succes nici un chin nu este chin și nici o greutate nu este o greutate.
Pentru un om de succes nu există prpbleme ci doar OPORTUNITĂȚI !

8. ”Am să încerc” – Un om de succes nu se apucă de o treabă fără să fie absolut convins că va reuși
”Do, or do not, there is no try”

9. ”Îmi este teamă că…” – Unui om de succes nu îi este teamă niciodată, el își asumă sau nu o provocare.

10. ”Nu e treaba mea…” … În orice companie mare apar o mulțime de ”joburi” / ”task”-uri care sunt la granița departamentelor. Pentru orice firma este DECISIVĂ această flexibilitate a oamenilor de a își însuși aceste ”joburi” / ”task”-uri și nu de a le da leapșa / pasa altora.
Un om de succes este întotdeauna dornic să își extindă abilitățile și mai ales SĂ AJUTE !

fa-sau-nu-fa-nu-exista-incercare

Dacă vrei să te miști rapid pe net nu este suficient să ai un computer foarte deștept și optimizat, trebuie ca și tu să îi dai comenzi rapide.
Altfel, dacă stai doar după mouse, trece timpul, clientul sau colegul devin nervoși, șeful te ia la poceală / porcăit.

Dacă vei știi să le folosești, vei deveni mai deștept, mai aprig, mai dibace și mai fâșneț online.

comenzi-rapide-social-media

Toți caută pe Google, în miliarde de feluri, unii ca niște amatorii, alții ca niște ninjalăi.
Sunt câteva comenzi de căutare foarte foarte inteligente.

ninja-Googler-ninja-search

Deși suntem în 2015 sunt foarte multe firme / branduri a căror prezență pe canalele Social Media este foarte modestă, chiar lipsește cu desăvârșire.
Iată câteva motive pentru care ar trebui totuși să fie prezente dar mai ales ACTIVE online

social-media-pentru-firme-companii-business

Greu de crezut dar postările pe Facebook aparținând companiilor / firmelor sunt incredibil de slabe și cu un impact foarte mic, cu foarte mici excepții, personal nu cunosc postări de calitate pentru că nu le văd pe nici una pe wall-ul vre-unui prieten sau cunoscut al meu de pe Facebook

1. Folosește fotografii de calitate
2. Fii elocvent, elocința întruchipată, ca Mar aureliu
3. Pune un pic de ”sentiment”, ia oamenii ”la sentiment”
4. Cele mai bune zile de postat pe Facebook sunt…

Postari-pe-Facebook-de-calitate

1. Cele mai bune zile de postat pe Facebook sunt …
2. Cele mai bune zile pentru postat pe Pinterest sunt …
3. Cele mai de impact postări de pe Facebook sunt cele …

 

lucruri-interesante-despre-social-media

Cred că pe absolut toată lumea care lucrează în online îi frământă subiectul VIRALITĂȚII conținului.

1. Timming – dacă pui postarea la momentul potrivit, are efect viral, exemplu:
– Momentul în care a dat gol Steaua postat pe Facebook a adunat 5000 de like-uri pe Facebook

2. Specific local / Relevanță / AUTENTICITATE

3. Emoție puternică

4. Masă critică minimă de unde să fie ”împins în piață”, de preferat rețele sociale

5. Call to action către distribuție / implicare,  versiune reminder sau solidaritate (”Like dacă îți iubești mama” )

6. Inspirație, trebuie să îți placă din toate punctele de vedere, să te simți ”Acasă” cu această postare.

 

ce-face-continutul-viral

Social Media este o realitate evidentă a zilelor noastre, de fapt majoritatea timpului pe care un om o petrece online este pe unul dintre canalele social media:
– Facebook
– Youtube
– Twitter
– Instagram
– Pinterest
– Google +
ș.a.m.d.

Ultima cercetare în domeniu arată care sunt principalele 10 motive pentru care oamenii petrec timpul pe rețelele sociale,

motivele-pentru-care-lumea-sta-pe-net

website-adaptiv-versiune-mobila-web

digital-experience

SEO like a a BOSS
Awesome Tools To Get The Most From Your SEO Campaigns
stats-image
Instrumente de ANALIZĂ SEO

1. Majestic – https://majestic.com/
2. Ahrefs – http://ahrefs.com/
3. Open Site Explorer – https://moz.com/researchtools/ose/
4. SEMrush – http://www.semrush.com/
5. Searchmetrics – http://www.searchmetrics.com/en/
6. BussSumo – http://buzzsumo.com/
7. NerdyData – http://nerdydata.com/
8. URL Profiler – http://urlprofiler.com/
9. Screaming Frog SEO Spider – http://www.screamingfrog.co.uk/seo-spider/
10. Long Tail Pro – http://www.longtailpro.com/
11. Quantcast – https://www.quantcast.com/
12. Similar Web – http://www.similarweb.com/
13. Consumer Barometer – http://www.consumerbarometer.com/en/
14. Social Crawlytics – https://socialcrawlytics.com/
15. Followerwonk – https://followerwonk.com/
16. Keyword Eye – http://www.keywordeye.com/
17. Keyword Snatcher – http://www.keywordeye.com/
18. Keyword Tool – http://keywordtool.io/
19. Search Man – https://searchman.com/

Pentru achiziție de link-uri / prospectat
1. BuzzStream – http://www.buzzstream.com/
2. Scrapebox – http://scrapebox.com/
4. ResponseSource – http://www.responsesource.com/
5. Muck Rack – http://muckrack.com/
6. BuzzBundle – http://www.buzzbundle.com/
7. Mention – https://en.mention.com/
8. Image Rider – http://www.imageraider.com/
10. WikiGrabber – http://wikigrabber.com/
11. Written – http://writtent.com/
12. Hostt – http://www.hostt.com/
 
Pentru măsurarea performanțelor SEO
 
1. Google Analytics
2. Cyfe
3. Sporut Social
4. Oktopost
5. SerpBook
6. Authoruty Labs

social-media-in-2015

În mod cert, atât Google cât și rețelele sociale au astăzi un apetit deosebit pentru conținutul viral.
Așadar, iată câteva materiale care prezintă cele mai întâlnite forme de viralitate online:
– Facebook
– Twitter

Un om de Social Media care dorește să înțeleagă viralul este INSTINCTIV conectat la foarte multe rețele sociale și FOARTE ACTIV pe ele !!!

viral On Internet

===================

Cel mai bun material despre VIRALITATE explicat în amănunt aici: Content VIRAL

===================

– Cum devin lucrurile VIRALE pe Internet
– Cum sa faci continutul VIRAL
– Cum sa folosesti Facebook-VIRAL
– Sfaturi pentru VIRALITATE pe Internet
– Conținutul VIDEO VIRAL de pe Internet este eficient SEO

Odată cu tehnologia și noile vremuri, comportamentul angajaților a evoluat și el.

Iată aici un infografic consistent pe această temă.

evolutia-angajatilor-pe-net

angajati-valorosi-brand-ambasadori

 

implicarea-angajatilor

Getting SEO & Social Media Alignment Inside – Getting SEO & Social Media Alignment Inside

Experimentul – Social Media Experimentat – SEO

Pentru că foarte des sunt întrebat care ar trebui să fie minimele acțiuni Social Media, care trebuiesc făcute zilnic, iată un mic infografic.

Să vă fie cu folos!!!

social-media-rapid-eficient

Matt Cutts este șeful de la Google care se ocupă cu algoritmul Google de indexare a paginilor WEB.

seo

Așadar, direct din gurița sa vom avea răspunsul pentru cele mai arzătoare întrebări SEO.
Fiecare clip are în dreptul său DATA când mesaju a fost comunicat, între timp este posibil ca regulile jocului să se fi schimbat substanțial în ceea ce privește algoritmul Google.
De asemenea și ”personajul” Matt Cuts a ”evoluat” între timp și este mai sofisticat!

Un-adevarat-trainer

Este foarte IMPORTANT să înțelegeți ”printre rânduri” ce vrea să spună de fapt Matt Cutts, limbajul nonverbal, felul cum vorbește, cum clipește, cum privește, tonul vocii, gesturile sale inclusiv imprimeul de pe tricou și fundalul sunt mesaje fine și subtile pentru cei care vor să înțeleagă ”beyond” SEO-ul.
Tonul cu care accentuează, ezită, evită, devine optimist, sau ofensiv când folosește cuvintele este de asemenea foarte interesant de urmărit, mai ales că subiectele abordate sunt SENSIBILE !

Bănuiesc că toți cei interesați de acest subiect știți perfect engleza, așa că nu va fi nici o problemă să înțelegeți ce răspunde Matt la întrebările SEO. Din același motiv am lăsat titlul în engleză.

1. Does indexing a mobile website create a duplicate content issues?
14 ian. 2011

2. Will multiple internal links with the same anchor text hurt a site’s ranking?
15 Aprilie 2013

3. How Google choose titles for search results – Matt Cutts
26 Mai 2014

4. Do spelling and grammar matter when evaluating content and site quality?
17 august 2011

5. Should I incorporate synonyms for important terms into my site?
28 Noiembrie 2012

6. Can you give us an update on rankings for long-tail searches?
30 mai 2010

7. Why isn’t my site’s PageRank changing?
7 Octombrie 2013

8. Does Google use data from social sites in ranking?
17 Decembrie 2010

9. The importance of alt tags
25 ianuarie 2011

10. Underscores vs. dashes in URLs
5 August 2011

11. Does Google consider SEO to be spam?
5 August 2011

12. Will backlinks lose their importance in ranking?
5 Mai 2014

13. Pure SPAM !
8 august 2013

14. What Is Search Engine Optimization – What Matt Cutts say about SEO myths
5 Mai 2014

15. How does Google search work?
23 Aprilie 2012

16. How does Google handle duplicate content?
20 Decembrie 2013

 

17. How does Google separate popularity from authority?
2 Aprilie 2014

18. What are the top 3-5 SEO areas where webmasters make the most mistakes?
29 Aprilie 2013

Și pentru că sunteți oameni mari, puteți să vedeți restul de 100 clipuri cu Matt Cutts aici

========================================

Iar dacă sunteți COMPLET CUCERIȚI de Matt Cutts, atunci iată ce recomandări fine și subtile de anul trecut are pentru voi din Aprilie 2014

da 🙂
profesionisti-amatori