Pentru că infograficele rămân cea mai plăcută, concisă și rapidă formă de a convinge că Social Media are un impact IMENS asupra business-ului pe măsură ce timpul trece, am găsit că acest infografic vă va ajuta foarte mult să convingeți și pe ceilalți oameni din jurul vostru asta cu câteva date statistice.

social-media-impact-business-2015

oameni-de-succes

A fi un om de succes nu reprezintă o scală sau o sumă de succese.

A fi un om de succes este o stare de spirit, o permanentă căutare a soluțiilor și a îmbunătățirilor care pot fi făcute.
Inovația este vârful de lance al oamenilor de succes. Oamenii de succes caută să realizeze lucruri EXTRAORDINARE și ORIGINALE pe care nimeni înaintea lor nu le-au realizat.
Excelența în inovație merge mână în mână cu perfecțiunea prin simplicitate.
Oamenii de succes vorbesc des despre nou, echilibru, ecologie, inovație, echipă, posibilități, altruism, ergonomie, infinit, responsabilitate, curaj, performanță iar negațiile aproape că nu există!
Oamenii de succes foarte rar au probleme de sănătate, sunt mereu optimiști și foarte entuziaști.
De asemenea ÎNTOTDEAUNA oamenii de succes nu își asumă cu egoism rezultatele ci întotdeauna pun echipa pe primul loc punând în față viitorii leaderi.
Un leader adevărat formează leaderi, nu fani!

Iată cele 10 fraze pe care oamenii de succes le evită:

1. ”Imposibil” – pentru oamenii de succes imposibillul este doar o chestiune de timp, oamenii de succes sunt openminded și caută permanent posibilitățile, Steve Jobs deforma realitatea ca proiecție a percepției pentru a găsi o scurtătură în scopul atingerii viitorului

2. ”Asta nu merge / Asta nu îmi place .. ” – fără ca aceștia să încerce.
Ciorba de burtă de exemplu, mulți spun că este scârboasă după cum arată, dar asta nu îi reține pe mulți dintre cei care nu au gustat așa ceva să spună: ”E scârboasă”

3. ”Nu este corect” – Un om de succes foarte rar se simte nedreptățit . Dacă vreți să vedeți cei mai mulți luzări pe metru pătrat mergeți când sunt greve în fața clădirii Guvernului.

4. ”Aș putea să fac asta dacă …” Oamenii de succes se descurcă cu ce au, nu trebuie să ceară resurse prea multe

5. ”Nu e vina mea…” – Un om de succes își asumă întotdeauna greșelile și le recunoaște cu sinceritate public

6. ”Cred că…” – Oamenii de succes nu exprimă vocal îndoielile, oamenii de succes știu ce vor și care le este drumul lor în viață.

7. ”Nu pot să fac asta..” – Un om de succes învață permanent și se adaptează, unul dintre citatele clasice românești este cel al lui Constantin Brâncuși: “Lucrurile nu sunt greu de făcut. Greu este să te pui în starea de a le face.”
Pentru un om de succes nici un chin nu este chin și nici o greutate nu este o greutate.
Pentru un om de succes nu există prpbleme ci doar OPORTUNITĂȚI !

8. ”Am să încerc” – Un om de succes nu se apucă de o treabă fără să fie absolut convins că va reuși
”Do, or do not, there is no try”

9. ”Îmi este teamă că…” – Unui om de succes nu îi este teamă niciodată, el își asumă sau nu o provocare.

10. ”Nu e treaba mea…” … În orice companie mare apar o mulțime de ”joburi” / ”task”-uri care sunt la granița departamentelor. Pentru orice firma este DECISIVĂ această flexibilitate a oamenilor de a își însuși aceste ”joburi” / ”task”-uri și nu de a le da leapșa / pasa altora.
Un om de succes este întotdeauna dornic să își extindă abilitățile și mai ales SĂ AJUTE !

fa-sau-nu-fa-nu-exista-incercare

Dacă vrei să te miști rapid pe net nu este suficient să ai un computer foarte deștept și optimizat, trebuie ca și tu să îi dai comenzi rapide.
Altfel, dacă stai doar după mouse, trece timpul, clientul sau colegul devin nervoși, șeful te ia la poceală / porcăit.

Dacă vei știi să le folosești, vei deveni mai deștept, mai aprig, mai dibace și mai fâșneț online.

comenzi-rapide-social-media

Toți caută pe Google, în miliarde de feluri, unii ca niște amatorii, alții ca niște ninjalăi.
Sunt câteva comenzi de căutare foarte foarte inteligente.

ninja-Googler-ninja-search

Deși suntem în 2015 sunt foarte multe firme / branduri a căror prezență pe canalele Social Media este foarte modestă, chiar lipsește cu desăvârșire.
Iată câteva motive pentru care ar trebui totuși să fie prezente dar mai ales ACTIVE online

social-media-pentru-firme-companii-business

Greu de crezut dar postările pe Facebook aparținând companiilor / firmelor sunt incredibil de slabe și cu un impact foarte mic, cu foarte mici excepții, personal nu cunosc postări de calitate pentru că nu le văd pe nici una pe wall-ul vre-unui prieten sau cunoscut al meu de pe Facebook

1. Folosește fotografii de calitate
2. Fii elocvent, elocința întruchipată, ca Mar aureliu
3. Pune un pic de ”sentiment”, ia oamenii ”la sentiment”
4. Cele mai bune zile de postat pe Facebook sunt…

Postari-pe-Facebook-de-calitate

1. Cele mai bune zile de postat pe Facebook sunt …
2. Cele mai bune zile pentru postat pe Pinterest sunt …
3. Cele mai de impact postări de pe Facebook sunt cele …

 

lucruri-interesante-despre-social-media

Cred că pe absolut toată lumea care lucrează în online îi frământă subiectul VIRALITĂȚII conținului.

1. Timming – dacă pui postarea la momentul potrivit, are efect viral, exemplu:
– Momentul în care a dat gol Steaua postat pe Facebook a adunat 5000 de like-uri pe Facebook

2. Specific local / Relevanță / AUTENTICITATE

3. Emoție puternică

4. Masă critică minimă de unde să fie ”împins în piață”, de preferat rețele sociale

5. Call to action către distribuție / implicare,  versiune reminder sau solidaritate (”Like dacă îți iubești mama” )

6. Inspirație, trebuie să îți placă din toate punctele de vedere, să te simți ”Acasă” cu această postare.

 

ce-face-continutul-viral

Social Media este o realitate evidentă a zilelor noastre, de fapt majoritatea timpului pe care un om o petrece online este pe unul dintre canalele social media:
– Facebook
– Youtube
– Twitter
– Instagram
– Pinterest
– Google +
ș.a.m.d.

Ultima cercetare în domeniu arată care sunt principalele 10 motive pentru care oamenii petrec timpul pe rețelele sociale,

motivele-pentru-care-lumea-sta-pe-net

website-adaptiv-versiune-mobila-web

digital-experience

SEO like a a BOSS
Awesome Tools To Get The Most From Your SEO Campaigns
stats-image
Instrumente de ANALIZĂ SEO

1. Majestic – https://majestic.com/
2. Ahrefs – http://ahrefs.com/
3. Open Site Explorer – https://moz.com/researchtools/ose/
4. SEMrush – http://www.semrush.com/
5. Searchmetrics – http://www.searchmetrics.com/en/
6. BussSumo – http://buzzsumo.com/
7. NerdyData – http://nerdydata.com/
8. URL Profiler – http://urlprofiler.com/
9. Screaming Frog SEO Spider – http://www.screamingfrog.co.uk/seo-spider/
10. Long Tail Pro – http://www.longtailpro.com/
11. Quantcast – https://www.quantcast.com/
12. Similar Web – http://www.similarweb.com/
13. Consumer Barometer – http://www.consumerbarometer.com/en/
14. Social Crawlytics – https://socialcrawlytics.com/
15. Followerwonk – https://followerwonk.com/
16. Keyword Eye – http://www.keywordeye.com/
17. Keyword Snatcher – http://www.keywordeye.com/
18. Keyword Tool – http://keywordtool.io/
19. Search Man – https://searchman.com/

Pentru achiziție de link-uri / prospectat
1. BuzzStream – http://www.buzzstream.com/
2. Scrapebox – http://scrapebox.com/
4. ResponseSource – http://www.responsesource.com/
5. Muck Rack – http://muckrack.com/
6. BuzzBundle – http://www.buzzbundle.com/
7. Mention – https://en.mention.com/
8. Image Rider – http://www.imageraider.com/
10. WikiGrabber – http://wikigrabber.com/
11. Written – http://writtent.com/
12. Hostt – http://www.hostt.com/
 
Pentru măsurarea performanțelor SEO
 
1. Google Analytics
2. Cyfe
3. Sporut Social
4. Oktopost
5. SerpBook
6. Authoruty Labs

social-media-in-2015

În mod cert, atât Google cât și rețelele sociale au astăzi un apetit deosebit pentru conținutul viral.
Așadar, iată câteva materiale care prezintă cele mai întâlnite forme de viralitate online:
– Facebook
– Twitter

Un om de Social Media care dorește să înțeleagă viralul este INSTINCTIV conectat la foarte multe rețele sociale și FOARTE ACTIV pe ele !!!

viral On Internet

===================

Cel mai bun material despre VIRALITATE explicat în amănunt aici: Content VIRAL

===================

– Cum devin lucrurile VIRALE pe Internet
– Cum sa faci continutul VIRAL
– Cum sa folosesti Facebook-VIRAL
– Sfaturi pentru VIRALITATE pe Internet
– Conținutul VIDEO VIRAL de pe Internet este eficient SEO

Odată cu tehnologia și noile vremuri, comportamentul angajaților a evoluat și el.

Iată aici un infografic consistent pe această temă.

evolutia-angajatilor-pe-net

angajati-valorosi-brand-ambasadori

 

implicarea-angajatilor

Getting SEO & Social Media Alignment Inside – Getting SEO & Social Media Alignment Inside

Experimentul – Social Media Experimentat – SEO

Pentru că foarte des sunt întrebat care ar trebui să fie minimele acțiuni Social Media, care trebuiesc făcute zilnic, iată un mic infografic.

Să vă fie cu folos!!!

social-media-rapid-eficient

Matt Cutts este șeful de la Google care se ocupă cu algoritmul Google de indexare a paginilor WEB.

seo

Așadar, direct din gurița sa vom avea răspunsul pentru cele mai arzătoare întrebări SEO.
Fiecare clip are în dreptul său DATA când mesaju a fost comunicat, între timp este posibil ca regulile jocului să se fi schimbat substanțial în ceea ce privește algoritmul Google.
De asemenea și ”personajul” Matt Cuts a ”evoluat” între timp și este mai sofisticat!

Un-adevarat-trainer

Este foarte IMPORTANT să înțelegeți ”printre rânduri” ce vrea să spună de fapt Matt Cutts, limbajul nonverbal, felul cum vorbește, cum clipește, cum privește, tonul vocii, gesturile sale inclusiv imprimeul de pe tricou și fundalul sunt mesaje fine și subtile pentru cei care vor să înțeleagă ”beyond” SEO-ul.
Tonul cu care accentuează, ezită, evită, devine optimist, sau ofensiv când folosește cuvintele este de asemenea foarte interesant de urmărit, mai ales că subiectele abordate sunt SENSIBILE !

Bănuiesc că toți cei interesați de acest subiect știți perfect engleza, așa că nu va fi nici o problemă să înțelegeți ce răspunde Matt la întrebările SEO. Din același motiv am lăsat titlul în engleză.

1. Does indexing a mobile website create a duplicate content issues?
14 ian. 2011

2. Will multiple internal links with the same anchor text hurt a site’s ranking?
15 Aprilie 2013

3. How Google choose titles for search results – Matt Cutts
26 Mai 2014

4. Do spelling and grammar matter when evaluating content and site quality?
17 august 2011

5. Should I incorporate synonyms for important terms into my site?
28 Noiembrie 2012

6. Can you give us an update on rankings for long-tail searches?
30 mai 2010

7. Why isn’t my site’s PageRank changing?
7 Octombrie 2013

8. Does Google use data from social sites in ranking?
17 Decembrie 2010

9. The importance of alt tags
25 ianuarie 2011

10. Underscores vs. dashes in URLs
5 August 2011

11. Does Google consider SEO to be spam?
5 August 2011

12. Will backlinks lose their importance in ranking?
5 Mai 2014

13. Pure SPAM !
8 august 2013

14. What Is Search Engine Optimization – What Matt Cutts say about SEO myths
5 Mai 2014

15. How does Google search work?
23 Aprilie 2012

16. How does Google handle duplicate content?
20 Decembrie 2013

 

17. How does Google separate popularity from authority?
2 Aprilie 2014

18. What are the top 3-5 SEO areas where webmasters make the most mistakes?
29 Aprilie 2013

Și pentru că sunteți oameni mari, puteți să vedeți restul de 100 clipuri cu Matt Cutts aici

========================================

Iar dacă sunteți COMPLET CUCERIȚI de Matt Cutts, atunci iată ce recomandări fine și subtile de anul trecut are pentru voi din Aprilie 2014

da 🙂
profesionisti-amatori

BRD-Servicii-slabe

Din capul locului vreau să precizez că nu am avut nici un fel de certuri cu personalul băncii sau probleme cu banii de genul minusuri sau plusuri. Mai mult, nu sunt un reclamagiu sau cârcotaș sau pișcotar / rău intenționat care face reclamă negativă să facă bani din scandal.
Sunt un client de 10 ani la BRD care a rulat bani destui, în contractele cu firmele a pus contul de BRD în vederea efectuării plăților, care s-a zbătut din greu să facă tot ce i s-a cerut !
Scopul acestui post este de a INFORMA corect și realist fără părtinire pe cei care doresc să folosească pe viitor serviciile BRD!

Problema pe care am avut-o cu BRD-ul este datorată 99% sistemului lor LENT și comunicarea ineficientă cu clientul.

Sunt client BRD de mai mult de 10 ani, am rulat sume relativ mari prin contul meu, nu sunt un utilizator mic, sunt mediu.
Săptămâna trecută mi-am înfințat PFA și oată cu PFA-ul a trebuit să îmi deschid și cont pentru a putea primi plăți de la firmele cu care lucrez.

Înființarea conturilor.
Ca o coincidență, cardul meu expira în aceiași perioadă așa că am rugat personalul să mi se emită un card nou, pe care l-am primit imediat, la nici 10 minute (SUPER!!!!) !
Pentru PFA a trebuit să completez nenumărate hârtii și să dau și cu ștampila, din fericire accountul contului a preluat această sarcină și a completat în locul meu de zeci de ori nenumăratele hârtii.
M-am simțit foarte bine, onorat că cineva s-a ocupat de mine la birou!
Cu ocazia aceea mi-am scris CNP-ul si adresa de nenumărate ori, nu înțeleg de ce a fost nevoie de asta, formalitățile au durat O ORĂ!

La deschiderea contului de PFA am cerut un cont în RON și unul în EURO, suficiente pentru plățile mele curente, de care speram să beneficiez IMEDIAT!

Nu a fost așa, pentru contul de PFA eliberarea cardului durează mai mult de o săptămână iar contul de PFA și cu cel de Persoană Fizică nu erau legate între ele, astfel că permanent mergeam la ”roboțel” să alimentez cardul de persoană fizică deși, culmea aveam în contul de PFA sume destul de mari să nu fie nevoie să fac acest lucru.

Mai mult, am făcut un update de iOS la iPhone 5S și aplicația MyBRD nu a mai permis să o utilizez, necesitând încă un drum la bancă. Subliniez, este un update de iOS nu ”resoftare” sau mutare pe alt telefon.

Astăzi, am mers la bancă să întreb de cardul de PFA, după 6 zile cardul nu era disponibil, deci nu mă puteam folosi de banii din contul de PFA.

Văzând că nu este disponibil fizic / virtual (pe site-ul myBRD era vizibil!!!) cardul de PFA, pe care aveam bani destui pentru operatiuni, cer atunci să transfer din contul de PFA în contul de persoană fizică 1000 RON, completez prima dată greșit, și apoi mă retrag (din proprie inițiativă și politețe, pentru a lăsa alt client BRD la ghișeu)  să completez, cum mi-a arătat domnișoara de la ghișeu, din nou formularul.
Oricine știe că dacă nu mai scrii de mână de 20 de ani cu pixul ci numai pe computer din tastatură, a scrie câteva rânduri sau conturi bancare și cifre este o adevărată provocare!

Duc formularul pe care mi-l înregistrează, primesc copia după formularul de transfer și întreb dacă într-o oră sau 2 se face transferul, care trebuia să treacă prin CENTRALĂ (de ce oare, nu știu nici eu) și îmi zice că SIGUR în 2 ore se face.

Dacă tot eram acolo, am cerut ca și aplicația MyBRD să fie instalată pe noul iPhone 6, dar ulterior, la câteva ore distanță am constatat că aplicația era setată numai pe PFA și nu funcționa și pe contul de persoană fizică.

Plec bucuros totuși că deși am făcut în total 3 drumuri la bancă și am petrecut câteva ore, am reușit totuși să pun niște bani pe cardul de persoană fizică să fac mai multe plăți online pe care mă angajasem să le fac ASTĂZI.

===================

După 2 ore constat că transferul celor 1000 RON din PFA în persoana fizică nu s-a făcut!

Sun pe numărul de telefon fix al filialei, nu răspunde nimeni, am zis să nu deranjez accountul cu problemele mele de client mediu, de deschidere de cont, tranzavție obișnuită

Sun enervat accountul de PFA de la BRD care evident nu era la birou, cum e și normal este majoritatea timpului la client, verifică și îmi spune că am COMPLETAT GREȘIT formularul, ceea ce mă exasperează este faptul că persoana de la ghișeu trebuia să verifice dacă am scris corect formularul – conturile – EXACT așa cum mi-a spus ea, și apoi să semneze și să o trimită la CENTRALĂ.

Accountul BRD îmi recomandă să folosesc aplicația MyBRD de pe telefonul mobil, fac cum a spus și plătesc în contul de persoană fizică suma sus menționată de pe telefonul mobil folosind aplicația MyBRD, dar atenție, nu din cont in cont, ci din contul meu în altă persoană (care eram tot eu) pentru că nu erau legate conturile intre ele, deci nu puteam plăti între contul de PFA și persoana fizică!

Între timp încerc să plătesc și de pe COMPUTER online de pe https://www.mybrdnet.ro/ dar nu reușesc în nici un fel, suma de 1000 RON artă că este PROCESATĂ DEJA dar nu o regăsesc în contul de persoană fizică.

Orele trec și stau cu contul de persoană fizică pe care am card bun de plătit online cu sume insuficiente, sunt blocat practic de dimineață!

După încă 2 ore de când am făcut plata prin aplicația mobilă MyBRD nu am reușit nici atunci să am banii în persoană fizică.

==================

Am luat decizia să îmi închid conturile la BRD pentru că sunt o persoană foarte activă, foarte dinamică pentru care faptul că de a nu mă putea polosi de plățile online de pe Desktop și nici de pe mobil sunt o problemă foarte mare.

Nu m-a deranjat că am completat nenumărate hârtii sau că durează imens eliberarea unui card, dar m-a deranjat faptul că nu mi s-a spus că plata a eșuat și am așteptat ca prostul.

De asemenea m-a deranjat că aplicația MyBRD necesită mersul la bancă, chiar și la un update de iOS
De asemenea m-a deranjat că pe online pe https://www.mybrdnet.ro/ nu se poate plăti dintr-un cont în altul sau o altă persoană care are cont în altă bancă
M-a deranjat faptul că dacă sun la numărul de telefon al filialei și nu mi se răspunde
De asemenea m-a deranjat că un transfer între 2 conturi personale în aceiasi banca dureaza mai mult de 2 ore
De asemenea m-a deranjat faptul că transferul meu de pe PFA pe persoană fizică necesită aprobarea CENTRALEI
M-a deranjat că dacă transferul pentru care am mers în persoană la bancă nu a fost valid (din vina CASIEREI) nu am fost anunțat că nu a fost validat deși mi s-a dat o chitanță / formular de plată semnat si ștampilat
M-a deranjat că nu am putut închide pe loc toate conturile mele, trebuie să mai fac un drum până la bancă peste 30 de zile!

Evident că nu există nici o problemă dacă nu ar exista soluții cum ar fi:
– Îmbunătățirea aplicației MyBRD
– Simplificarea procedurilor interne (formulare, CENTRALĂ etc)
– Îmbunătățirea user experience a site-ului https://www.mybrdnet.ro/ care este SLAB, greu utilizabil și puțin comprehensiv ca interfață
– Îmbunătățirea serviciilor de plată online prin https://www.mybrdnet.ro/ să pot plăi pe cine vreau online!

Cu toate acestea, vreau să subliniez că accountul meu de cont PFA a făcut eforturi deosebite, a fost o persoană FOARTE AMABILĂ și promptă, dar care nu a putut depăși formalitățile băncii care sunt foarte multe și aiurea!
Toată vina o are 99% politica și organizarea BRD și numai 1% casiera care nu a verificat plata mea!!!! 

Acestea fiind relatate (100% real fără ură sau tendențios) că BRD se mișcă FOARTE GREU, este o piatră de piciorul meu iar pentru o persoană SERIOASĂ, inteligentă, dinamică, întreprinzătoare, BRD nu este o opțiune bună, este o opțiune de duzină chiar nerecomandată!

Închiderea cardurilor a fost rapidă, conturile nu au vrut să le închidă, durează 30 de zile! Nu înțeleg de ce!
De parcă nu era de ajuns, în timp ce persoana de la ghișeu completa (aceiași casieră cu formularul completat greșit) formalitățile de închidere a cardurilor, o sună cineva pe fix (cred că din firmă) și nonșalat îi spune printre altele, foarte puțin sesizabil cam în scârbă ca și cum aș fi fost un aurolac; ”Uite închid niște carduri” …
Sincer acum, ar fi trebuit să aibă puțină decență să spună lucrul acesta la telefon mai politicos, nu într-o ușoară (foarte puțin sesizabilă)  scârbă, mai ales că eram de față, în fața ei, cu mai multă decență și fără silă, oricum asta m-a deranjat puțin, în contradicție cu atitudinea mea de client civilizat care pe tot parcursul operațiunii am păstrat un ton politicos, amabil și calm, deși, prin natura circumstanțelor, ar fi fost normal să fiu nepoliticos, nervos și mai puțin amabil!

Este foarte URÂT ca tu, client de 10 ani al unei bănci, să nu îți poți onora obligațiile financiare deși ai stat multe ore să duci până la capăt formalitășile, să ai totuși destui bani în bancă special pentru asta, să ai unul din cele mai moderne smartphone-uri din lume, să fii unul din cei mai buni experți pe online din România,  și TOTUȘI să fii plimbat aiurea de colo colo din cauza proastei organizări și politici BRD persiflat de o casieră puțin atentă la clienți, să pierzi prieteni, clienți, colaboratori, oportunități de afaceri, etc !

 

Povestea acestui om > AICI

Mă întreb și eu (ca tot onliner-ul), presupunând că ar fi fost în locul meu o persoană care are mult mai puțină răbdare ca mine, care se mișcă greu, care nu are deloc calități de comunicare interpersonale, care nu are deloc experiență de ”customer care”, care ar fi fost la o filială de cartier sau din provincie (nu una din centru de fițe) , care nu este deloc experimentată în online sau IT și care nu dispune de echipamente performante, CE AR FI FĂCUT OARE?

Cum măsori performanța SEO – Performanta SEO

a, Unlock – Google ”not provided”
b. Unlock Google ”not provided

2. Cum compeltează Social Media – SEO
Social Media v.s. PPC