29. October 2019 · Comments Off on Philips Purificator de aer Philips AC2887/10 cu bune si cu rele · Categories: I.T., Romania

Deci din start anunț că e greșeala mea, am achizitionat un produs urât și prost care poate fi teleportat în timp din secolul trecut.
Este un aspirator cu filtru pus pe invers care curăță aerul, nu are nici macar umidificator sau dezumidificator. e ca și cum ai pune să îți meargă aspiratorul a proasta…
La exorbitantul preț de 1800 lei cu care poți cumpăra un PlayStation sau xBox cu TV cu tot, putea sa aibe un WiFi IOT / Internet Of Things, dar nu are, nu poate fi conectat la telefon.
Asta inseamna ca trebuie să bârcâiesc pe butoanele acelea sa alegi una alta.
Dspre calitatea aerului, la 300 lei filtrul principal si celalalt ceva de genul, in fiecare an, e normal sa iti curete aerul in casă da, ai aer mult mai bun, e ca aerul de munte, dar nu are umidificator, deci trebuie să cumperi si umidificator ca să ai solutia completă.
Setat pe automat urlă ca disperatul din când în când, așa că l-am exilat în bucătărie să facă acolo cât scandal vrea, arată fix ca un tomberon, alb, nu există o versiunea neagră maro sau gri, arată a electrocasnic de bucătărie ieftin/prost chinezesc, deci e urât cu spume, să îl ții la vedere in living e pagubă, va trebui să il ascundeți/camuflați pe undeva, să nu facă gălăgie și să nu se vadă urât. a sărăcie.
Nici măcar TELECOMANDĂ nu are!!!!

PRO:
– Aer curat, de calitate (la ce căruță de bani costă filtrele de schimb, e normal să fie aer bun)
– Rezistent la trânteală – i-am dat câteva bucăți și l-am trambalat de multe ori încât a rezistat bine de tot
– Led-ul colorat cu calitatea aerului, băi e chiar util, simpatic
– Ușor de curățat, desfăcut schimbat filtrele
– Manualul de utilizare si clipurile pe net cu tutoriale sunt foarte bine făcute
– Garantie 2 ani

CONTRA:
– Nu are conectivitate la wifi, aplicatii mobile telefon, deci va trebui să fie butonat, destu lde complicat
– La banii ăștia cu care poți să cumperi un SmartTV pentru un ventilator cu un filtru sau două ) pe care le plătesti în fiecare an scump ca draq) , mi se pare exagerat de scump
– Nu colectează date sau statistici ca să poti să faci ceva cu aerul din casă ta destept, casă inteligență, folosindu-te de cifre, nu am nici un fel de informații în computer pe telefon, ca să nu mai pomenesc de cloud
– Nu are umidificator, lucru care este foarte necesar iarna cand se usucă aerul si trebuie să iei si umidificator că răgălia aia curăță aerul dar îl cam lasă uscat
– Zgomotos: Face gălăgie răgălia de parcă e ventilator, deci trebuie să îl puneti undeva unde nu deranjează
– Confecționat din plastic low budget, de banii ăștia trebuie să fie un electrocasnic mai premium ca materiale
– Nici un fel de telecomandă!
– Nici un fel de conectivitate wireless / bluetooth
– Filtre SCUMPE

Cu alte cuvinte, răgălia asta de purificator face ce ar face orice purificator de la orice alt brand, că sunt niste filtre destul de scumpe si aia e, pentru niste melteni care nu au mult creier sau pensionari care sunt senilizati, este perfect, il setezi pe automat si aia e.
Cred că un XiaoMi este de zeci de ori mai bun ca Philipsul acesta, deci vă recomand să încercați unul din acestea în locul la PHILIPS, face mult mai multe ca un Philips în banii ăștia, numai că nu scrie Philips scrie XiaoMi pe el:
– Xiaomi Mi Air Max (preț mai mic cu 30% si cu facilitati WiFi)
– Xiaomi Mi Air Purifier 2S – preț cu 60% mai mic si cu aceleași facilități
Să nu uitați că prețul filtrelor în fiecare an e cu 50% mai mic la XiaoMi decât la Philips și fac exact aceiași chestie la preț diferit, adică, în loc să dați 500 lei anual la Philips, dați 250 lei .. în 5 ani.. diferența de 1250 lei… adică sunt ceva bani.. așa-i?
Deci, practic, țeapa cu Philips versus XiaoMi este de 50%, dacă luati un Phiilips versus XiaoMi vă luați țeapă 50% din bani!

Ce să stau sa il setez eu din butoanele alea sa caut prin manual să imi bat capul cum se setează silentios sau pe mod economic sau cine știe ce, daca era aplicatie de telefon mergea, dar nu e, acest Philips este fix ca un tomberon conectat la priză, aer condiționat ieftin de chinezărie No Name, un rahat demodat rudimentar.

De banii astia, 1800 lei mai bine mai pui 200-300 lei in plus si iei unul 2 în 1 cu umidificator si WiFi si esti mult mai câștigat.
M-am păcălit cu achizitia asta, dar voi puteti sa luati o decizie mai buna pe viitor, mai stă 1-2 luni la mine până strâng bani de unul cu umidificator si il trimit pe ăsta în alte părți, că eu nu stau în casă cu așa relicve incapabile de conectare la telefonul mobil

NU CUMPĂRAȚI așa ceva dacă vă duce capul, cumpărați altceva, cu umidificator si conectivitate la aplicatie de pe telefonul mobil!

26. September 2019 · Comments Off on Fișa postului minimală pentru Social Media și Online-ul unui business mic · Categories: I.T., Romania

Sunt întrebat (din ce în ce mai des, uneori zilnic):
”Ce ar trebui să facă responsabilul cu Social Media și online-ul într-o firmă mică sau mijlocie?”
Deoarece resursele umane și financiare pentru online, în cazul firmelor mici și mijlocii sunt foarte limitate (sub 500 E / lunar), atât ca nivel de pregătire a persoanei respective cât și din punctul de vedere al timpului alocat, am conceput aici pentru voi, o fișă a postului minimală, care ar trebui să asigure o susținere minimă a business-ului, cu punctele critice unde trebuie acordată atenție prioritar.

Fișa postului Content Creator

A. Îndatoririle de bază
Realizează texte specifice si materiale de comunicare online pentru website-ul companiei
Realizează texte specifice si materiale de comunicare online pentru rețelele Social Media ale companiei companiei
Acordă suport Departamentului Online pentru căutare si identificare de fotografii sau material grafic;
Efectuează editări minimale (nivel începător) pentru continutul grafic (ajustare rezoluție, crop, luminozitate, contrast, corecturi)
Efectuează cercetare și documentare cu informatii necesare realizării continutului text
Efectuează cercetare și documentare cu informatii necesare realizării continutului grafic
Efectuează reaserch pentru Social Media și SEO pentru textul pe care îl creează sub îndrumarea Project Managerului
Participă la întâlnirile cu colegii din celelalte departamente pentru luarea deciziilor care privesc activitatea de Content Creator
Adaugă continut text, grafic și video pe website-urile companiei sub îndumarea Project Manager-ului
Adaugă continut text, grafic și video pe rețelele sociale aparținând companiei sub îndumarea Project Manager-ului
Realizează și prezintă raportări periodice sau punctuale cu privire la conținutul text și grafic creat la cererea superiorilor
Rectifică textele adăugate pe website-urile companiei și în rețețele social media

B. Adițional dar nu obligatoriu (ține mai mult de postul de Social Media Specialist)
Realizează campanii de publicitate online plătite
Promovează conținutul creat text și grafic online în campanii de publicitate neplătite
Măsoară traficul online, monitorizează activitatea în jurul continului text si grafic adăugat
Raportează sau recomandă eventualele îmbunătățiri, optimizări ale platformei online unde adaugă conținut
Moderează comentarii, răspunde la comentarii sau mesaje, monitorizează activitatea din Social Media
Efectuează alte activități de marketing online cum ar fi: postări în grupuri online, comentarii pe alte website-uri, postari de anunturi online, mesageria clasică tip e-mail, newsletter, etc

===================

A) Rețelele Sociale
Se efectuează postarea de bază pe pagina de fani Facebook care să conțină:
– Descriere cel puțin 2 rânduri a conținutului Video / Imagini
– Adresa de web
– Număr de telefon contact
– Icons / emoji
– CheckIn la locație
– 5 hashtaguri (1 hashtag proprietar, 1 hashtag foarte nișat, 2 hashtag medium nișat, 1 hashtag general)

1. Postare pe Facebook – 1 la 2 zile (minim 3 pe săptămână)
Postarea cu articolul OPTIMIZAT din blog va fi boostată de către mine targetat inteligent
– Fotografii cu produsele / interiorul companiei / clienti
– Articole din BLOG (cel putin 1 pe saptamana)
– Zile de naștetere / aniversări
– Activități specifice care să arate cu ce vă ocupați
– Zile speciale, ziua pamântului, Crăciun, Halloween, Anul nou, Paște

2. Postare pe Instagram, identică cu cea de pe Facebook 1 la 2 zile

3. Postare pe Google Compania Mea (se poate adauga si la Produs / Oferta) 1 la 2 zile
Toate postările si imaginile de pe Facebook

4. Postare pe LinkedIn compania mea – 1 pe săptămână
Toate postarile si imaginile de pe Facebook

5. Postare pe Twitter – 1 pe săptămână
Toate postarile si imaginile de pe Facebook, dar simplificat

B) Website-ul firmei
Pentru Website trebuie ca în fiecare săptămână să fie OPTIMIZAT pentru rețele sociale și SEO cel puțin 2 articole din sectiunea BLOG
În ce constă optimizarea unui articol din secțiunea BLOG:

1. Introducerea unui clip video EMBED sau a două imagini
Fiecare articol de pe blog TREBUIE să conțină una din cele 3 versiuni:
a) Un clip video
b) Un clip video și o imagine
c) Două imagini
Orice imagine care va fi introdusă într-un post trebuie OPTIMIZATĂ!

Optimizarea imaginii comportă următorii pași:
– Redenumire fisier imagine din 5 cuvinte
– Adăugare watermark companie
– Redimensionare fisier 1200 x 800 pixeli
– Reducere calitate imagine 7 din 10 (maxim 100kb)
– Atributele ALT IMG din WordPress trebuiesc completate

2. Adăugare două link-uri Interne în fiecare articol care să ducă către articole similare
Aceste link-uri trebuie să ducă spre:
– Contact
– Articole similare
– Articole care continua tema de discutie
– Articole din site / Grupe Varsta / Despre Noi / Parinti / Cursuri etc
ATENTIE MARE!
Link-urile interne nu trebuiesc puse ”de formă”, ele trebuie să fie UTILE și să AJUTE , link-urile interne trebuie să îmbunătățească experiența de utilizare a site-ului, să îl ”țină” pe utilizator in website nu să fie în plus!

3. Adăugare de CALL TO ACTION la sfârșitul articolului
Este FOARTE IMPORTANT ca după ce citește articolul utilizatorul, acesta să efectueze în majoritatea cazurilor cel puțin una dintre aceste acțiuni:
– Să se aboneze la unul dintre canalele social media (instagram, Facebook, Youtube)
– Să dea un Like la articol
– Să se aboneze la newsletter
– Să distribuie articolul pe rețelele sociale (Facebook sau LinkedIn)
– Să sune în scopul solicitării mai multor detalii
– Să salveze numprul de telefon în agendă
– Să adauge la site-uri favorite
– Să trimită prin Chat / Email / SMS adresa de web a articolului
– Să salveze fotografii sau text in computer
– Să viziteze și alt articol
– Să adauge comentarii pe rețelele sociale la postare
Fiecare CALL TO ACTION trebuie să fie UNIC! Nu trebuie să fie Copy&Paste / identic la toate articolele, trebuie să fie personalizat pentru fiecare articol!

Exemple de formulări:
”Ne găsești și pe Facebook, abonează-te pentru mai multe informații”
”Pentru mai multe detalii despre serviciile / produsele noastre, click aici”
”Abonează-te la newsletter pentru mai multe știri”
”Pentru mai multe detalii despre …. așteptăm mesajul tău”
”Dacă v-a plăcut articolul nu uitați să îl distribuiți, vă mulțumim!”

=======================

Pentru Avansați și foarte avansați / PROFESIONIȘTI

De aici însă, sunt însă cel puțin 100 de lucruri de făcut dacă se dorește a fi în pas cu Online-ul, aici am nominalizat doar câteva dintre ele, și la fiecare dintre ele trebuie să le fie acordată atenție periodică și la unele permanentă.

– Brandul companiei trebuie corect construit / poziționat / definit / adaptat pentru online
– Conținutul personalizat pentru fiecare rețea socială
– Mesajele STANDARD ale brandului construite corect – slogan, descriere scurtă, descriere medie, descriere lungă, mesaj de întâmpinare, contacte, mesaje de răspuns, scenarii de vânzare, scenarii de criză
– Moderare mesaje / reactions / postări social media / review-uri / ratinguri retele sociale si Google Maps
– Prezența în grupuri de discuții tematice pe toate rețelele sociale
– Prezența în grupuri de discuții tematice pe toate site-urile de profil
– Inițierea și Comunicarea cu toți influencerii, trensetterii, leaderii de opinie, etc din nișa respectivă de piață
– Campanii Google Ads – pe diferite perioade, promoții, produse sau servicii
– Campanii Facebook si Instagram
– Advertoriale – reviste, blogg-uri, agenții de blogvertising, agenții media
– Backlink-uri de calitate (90% din backlink-urile din piață sun țeapă)
– SEO research – cuvinte cheie, nișe de piață / Să știe ce e PA / DA / Google Webmaster Tools / SEMRUSH / MOZ / AHREFS
– Social media research  / https://www.fanpagekarma.com/ /
– Folosește cu pricepere permanent pe social media HASHTAGURI ! Știe să facă research de hashtaguri
– Are cel puțin 5 conturi de Facebook și Google pe care le folosește activ
– Pe Google Maps are cel puțin Level 6
– Grafică Adobe Photoshop
– Să știe să folosească un aparat foto DSLR cu setările Creativ (nu automat)
– Plan redacțional pe termen scurt, mediu și lung
– Cursuri și training-uri specializate pentru personal (marketing, graphic design, SEO, Social Media, Google Ads, Atelierul Digital)
– Realizarea unei baze de date și back-up cu: Postări, date clienți, mesaje
– Testarea User Experience / User Interface / Customer Experience /
– A/B testing funnel vânzări / Securitate / Marketing /
– SEO audit – adică pagina de web este testată cu analizoare de trafic în privința vitezei de încărcare, erorile din website, virusilor
Să cunoască PERFECT termenii și condițiile de utilizare ai Google / Facebook / Youtube și principalii giganți online cu care lucrează
– Să monitorizeze activ postările principalilor concurenți și celor din piață
– Să prezinte periodic cifre statistice comprehensive despre traficul pe website, statistici social media, afinități, demografice
– Să anticipeze posibilele probleme cum ar fi crizele de imagine, trendurile descrescătoare de piată, intrarea unor concurenți noi pe piață
– Să rezolve probleme de PR cum ar fi: articole negative pe bloguri, review-uri negative, probleme cu garantia produselor
– Să propună introducerea de funcționalități noi cum ar fi: Statcounter / PushNotification / Hashtaguri / Newsletter / Mobile App / Google 360 / Virtual Reality /
– Să gestioneze responsabil și eficient newsletterul / push notification-ul website-ului
– Să furnizeze informații sensibile despre accesarea website-lui de pe diferite ip-uri sau sau al anumitor utilizatori (StatCounter)
– Să aibă contacte cu diferiți furnizori de solutii de marketing online, branding, programatori, webmasteri, specialisti securitate online pentru a furniza solutii rapid la costuri rezonabile
– Să aibă relații PROFESIONALE apropiate cu influencerii, trendsetterii, leaderii de opinie, administratorii de grupuri și forumuri de specialitate pentru nișa de activitate
– Să cunoască cu mare precizie rezolvarea problemelor care tin de incidente de securitate Google / Facebook și chiar ISP pentru cazul atacurilor de tip , Pish, Flood sau DDoS
– Să aibă cunoștințe foarte bune de securitate online: protejarea parolelor, scurgerea de informații, monitorizarea accesului
– Să motiveze INDIRECT pe ceilalți colegi să fie activi online în scopul susținerii brandului, ca acestea să posteze articolele proprii pe LinkedIn / Facebook etc
– Să aibă un brand personal, o reputație și notorietate de primă clasă în domeniu, astfel încât loialitatea să nu fie pusă niciodată în discuție
– Să citească constant cărți de: Marketing, Branding, PR, Diplomație, ”să viseze” evoluția profesională a lui: Bill Gates, Ellon Musk, Steve Jobs, Mark Zuckerberg, Jeff Bezos, dacă nu a văzut cel putin o dată pe săptămână un documentar despre asta, nu este specialist de online…
– Să știe să folosească și Microsoft și Android și Apple (iOS)
– Să cunoască și respecte la perfecțiune regulile de Copyright Online dar să și știe de unde să procure/genereze conținut de calitate online la costuri rezonabile
– Să gestioneze diferite CLOUD-uri de baze de date online
– Să țină evidența la toate hosting-urile, domeniile web înregistrate, costurile cu plugginuri si alte costuri cu online-ul
– Să știe foarte bine care este diferența dintre un brand și o marcă
– Să știe la fel de bine ce este Big Data și ce este Small Data
– Să nu aibă nici un fel de alte proiecte online care să îi asigure beneficii materiale / financiare în afara companiei pentru care lucrează fără aprobarea prealabilă a acesteia
– Să asigure un mediu online propice nu doar funcționării corecte a comunicării online dar și de a stimula INDIRECT activitatea celorlalți colegi, parteneri, clienti, colaboratori la susținerea brandului companiei online

 

03. August 2019 · Comments Off on Bătaie de joc service iPad Telekom România – Apple service defectuos · Categories: I.T., Romania

De aproape o lună umblu cu iPad-ul să mi-l rezolve Telekom până când a expirat ”garantia” care peste tot in UE la Apple este de 24 luni, în realitate însă este de 12 luni.Am trimis mesaje peste TOT! Pe mailurile lor toate, pe Facebook, pe forumuri, pe grupuri, Telekom nu face nimic să rezolve garantia produsului cumparat de la ei, garantie REALĂ!!!!

Mai mult de 1000 cititori, influenceri, trendsetteri, leaderi de opinie, specialisti in domeniu au citit dispre asta. In fiecare zi 200-300 oameni citesc despre faptul că își pot bate joc de un cumpărător cinstit cum vor ei!

Doresc rezolvarea pe cale AMIABILĂ, CORECTĂ, CINSTITĂ a GARANTIEI contractuale la care am acte!

În urmă cu un an, pe 20 iulie 2018 am achiziționat un iPad de ultimă generație iPad 6 de la Telekom, pe firmă.
Toate bune și frumoase, foarte mulțumit de iPad, mulțumit și de serviciul 3G cu internet de pe tabletă, foarte util și plăcut de folosit iPad 6.

Problema a survenit însă cu update-ul următor, în jurul datei de 10 iulie 2017 când, practic iPad-ul nu a mai putut fi updatat și îmi dă această eroare.

Problema aceasta sunt sigur că o au sute sau mii de iPad-uri cumpărate tot atunci și de către alți clienți de la Telekom, deci trebuie să existe o solutie cu acest FIRMWARE de modem 3G

Urmare, nemaiputând să ii fac update-uri sau să îl folosesc efectiv, a devenit inutilizabil.
Am încercat absolut tot ce este uman posibil, de la resetare, la update, la absolut orice ținea de un utilizator normal ca să îl fac totuși să funcționeze și în ultimă instanță, să îl duc la garantie, garantie de 24 de luni Apple în UE

Repet, nu este o problemă hardware, iPad-ul este într-o stare foarte bună si nu a fost lovit sau ars, este pur si simplu un software sau firmware problemă direct de  la Apple și garanția mea a fost o păcăleală de la Telekom.

Așa cum se vede în imagine, pe FACTURĂ scrie clar că produsul are rate 24 de luni (unul dintre motivele pentru care am fost convins să achiziționez iPad-ul)

În data de 16 iulie 2019, adică mai aveam 12 luni si 4 zile de garantie, deci suficient timp pentru reparatie.
Așa cum se vede în fișa de service, iPad-ul a fost predat în data de 16 iulie 2019 la service-ul Telekom

După ce au ținut în service aproape o săptămână, problema nu s-a putut rezolva și mi s-a spus să merg la iStyle pentru că acolo este service-ul autorizat pentru remedierea acestei probleme.

La iStyle, surpriză de proporții: Pentru persoanele juridice, garantia nu este de 24 luni, este de 12 luni, nu au avut nici un fel de empatie sau sensibilitate pentru faptul că am fost purtat pe drumuri aiurea pana când a iesit dintr-o garantie mai mică cu 1 an decât in mod normal, problemă ascunsă de Telekom si pentru 1-2 zile in plus, cu toate ca iPad-ul fusese predat in Service de 4 zile la Telekom, nu mi s-a mai dat garantie.. adică .. cine îmi plătește mie paguba? De ce nu mi-au zis sa merg  la iStyle cât încă eram in garantia cea micsorata la 1 an?


Le-am arătat că iPad-ul a ”staționat„ o săptămână în service-ul Telekom, dar pe ei nu i-a interesat, pur și simplu iPad-ul era in afara garanției.
Practic, am fost păcălit de TELEKOM că iStyle îmi asigură service-ul dar de fapt, pentru o zi sau 2 in plus (care nu este din vina mea) am rămas fără garanție!!!!
La ora actuală, iPad-ul este inutilizabil și nu poate fi reparat, problema este în placa de bază și repararea efectivă a lui presupune înlocuirea plăcii de bază care ar costa aproape cât un iPad 6 vechi de un an.

Ce mă sfătuiți să fac?

 

 

26. July 2019 · Comments Off on Cum scapi de alarmele Ro-Alert – Dezactivare Alarma ROAlert / Ro-alert · Categories: I.T., Romania
ATENTIE
Este alegerea voastră dacă vă dezactivați sau nu RO-ALERT, 
treaba mea este să vă informez că se poate dezactiva dacă se dorește, 
nu am nici o răspundere dacă vi le dezactivați, 
nu vă îndemn să le dezactivați sau sa le țineți active. 


Cu totii suntem agasati de sistemul Ro-Alert care testeaza de cateva zile pe nervii noștri.
Alarma este deosebit de stridentă si s-a facut fără o informare delicată, 
elegantă, discretă a populatiei stârnind tensiune si enervare
 Mai mult decât atât, putini știu că se poate dezactiva RO-ALERT, pentru că de multe ori sunt alerte care chiar nu sunt ”alerte” si noi avem deja destule griji si destul stress ca să mai primim tot felul de alerte. Este alegerea voastră dacă vă dezactivați sau nu RO-ALERT, treaba mea este să vă informez că se poate dezactiva daca se doreste, nu am nici o răspundere dacă vi le dezactivați, nu vă îndemn să le dezactivați sau sa le tineți active.     Există trei (sau patru, în funcție de modul în care numărați) Tipurile de alerte de urgență pe care le puteți primi. Acestea sunt grupate în rubrica "Broadcast Cell", mai puțin periculos, și includ:   Amenințări Extreme: Clasificate ca amenințări la adresa vieții și a proprietății, ca un eveniment catastrofic meteorologic iminent cum ar fi un uragan sau un tsunami. Amenințări severe: Mai puțin grave decât amenințările extreme, acestea ar putea fi aceleași tipuri de situații, dar la o scară mai mică - rămâneți în siguranță, dar nu va trebui să împachetați mașina și să vă îndreptați spre dealuri. Alerte de tip AMBER : Acestea sunt alerte specifice care vizează localizarea unui copil dispărut. 
Din punct de vedere tehnic, AMBER înseamnă că "Missing America: răspuns de urgență la difuzare".
 Dar a fost numit pentru Amber Hagerman, un copil de 9 ani, care a fost răpit și ucis în 1996. 
Alertele AMBER pot părea un pic cam criptice, oferindu-vă locația alertei, 
numărul unei plăcuțe de înmatriculare și modelul , și culoarea vehiculului. 
Avertizări prezidențiale: aceste alerte se vor încadra adesea în categoria "amenințări extreme", 
dar sunt emise direct de către Președintele Statelor Unite (sau indirect prin biroul lor) și nu pot fi dezactivate în setările telefonului dvs.  
Dezactivarea alarma RO-ALERT Setările telefonului permite oprirea alarmelor Ro-Alert 
Pentru Apple / iPhone / iWatch / iPad IPHONE 
În mod implicit, Avertizările guvernamentale sunt activate pentru dispozitivul dvs. 
* Când primiți o avertizare guvernamentală, veți auzi un sunet special care este similar cu alarma. 
Dacă doriți să activați sau să dezactivați aceste alerte, urmați acești pași: 
 
Accesați Setări> Notificări. Derulați până la partea de jos a ecranului.
 În cadrul Alertelor guvernamentale, activați sau dezactivați tipul alertei. * * 
Alerte guvernamentale sunt acceptate atunci când utilizați o cartelă SIM de la un operator de transport acceptat. 
Apple Watch vă poate primi aceste alerte dacă iPhone-ul dvs. le poate primi și este în apropiere sau Apple Watch se află într-o rețea Wi-Fi. 
Cu un plan celular de la un purtător susținut, Apple Watch Series 3 (GPS + celular) poate primi aceste alerte fără iPhone în apropiere. 
Pentru mai multe informații, contactați operatorul de transport. 
* În unele țări, este posibil să nu puteți dezactiva Alertele Guvernului.
   
====== Turn Government Alerts on or off By default, Government Alerts are turned on for your device.* 
When you receive a government alert, you hear a special sound that's similar to an alarm. 
If you want to turn these alerts on or off, follow these steps:
  1. Go to Settings > Notifications.
  2. Scroll to the very bottom of the screen.
  3. Under Government Alerts, turn the type of alert on or off.*
*Government Alerts are supported when using a SIM card from a supported carrier.
Your Apple Watch can receive these alerts if your iPhone can receive them and is nearby, or your Apple Watch is on a Wi-Fi network.
With a cellular plan from a supported carrier, your Apple Watch Series 3 (GPS + cellular) can receive these alerts without your iPhone nearby.
For more information, contact your carrier.
*In some countries, you may not be able to disable Government Alerts.

=========================
ANDROID 
Galaxy S6 sau S6 Edge, S7 sau S7 Edge, sau S8 sau S8 Plus, S9 sau S9 Plus 
Pasul1: Din ecranul inițial, deschideți Setările. 
Pasul2: Derulați în jos și atingeți Aplicații și notificări, urmate de alerte de urgență. 
Pasul3: Alerte necontrolate AMBRE. Atingeți din nou pentru a o dezactiva. 
De asemenea, puteți dezactiva alertele pentru amenințări extreme și amenințări severe. 

Galaxy S6 sau S6 Edge
Pasul1: Accesați Aplicații> Alerte de urgență. 
Pasul2: Apăsați Setări în colțul din dreapta sus. 
Pasul3: Atingeți tipurile de Alerte. 
Pasul4: Comutați între alertele AMBER. 
Aici, puteți alege să opriți amenințările extreme și amenințările severe. 

Galaxy S7 sau S7 Edge
Pasul1: Deschideți Setări> Confidențialitate și urgență. 
Pasul2: Atingeți alertele de urgență și selectați Setări în colțul din dreapta sus. 
Pasul3: Atingeți tipurile de Alerte. Pasul 4: Comutați între alertele AMBER. 

Aici puteți, de asemenea, să dezactivați alertele severe, 
alertele extreme și mesajele de test de alertă de urgență.
 

BONUS pentru cei care vor să folosească telefonul
Pentru părintii ai caror copii au telefoane Samsung și nu numai- mesaj SOS cu localizare la 2 metri! 
De pe pagina principala a telefonului, mergeti in coltul din dreapta sus unde sunt cele 3 puncte (setări). 
În zona CAUTA scrieti SOS, apare un fel de aplicatie preinstalata in care bifati butonul 
ACTIVAT si puteti scrie 4 numere de telefon la care, in caz de urgenta, 
se trimit sms-uri cu localizare, coordonate si harta. Gratuit! Sms.urile se trimit chiar daca nu ai datele sau gps.ul deschise. 
La majoritatea telefoanelor de acest tip alerta e declansata cu 3 apasari scurte ale butonului de pornire (indicatie primita la activare). 
Este un ingenios "buton de panica" care se poate dovedi mai util decat 112-ul vietii, mai ales pentru copii.
In functie de model telefon, in acelasi moment face si trimite poze de la ambele camere,fata/spate si inregistreaza sunetul ambiental.


06. April 2019 · Comments Off on Cel mai bun WebHOSTING din România – Virtono.ro · Categories: I.T., Romania

Sunt foarte multe WebHostinguri din România, câteva zeci și la un moment dat este greu sa alegi din multitudinea de oferte.
Unele hostinguri sunt atât de ieftine că te mai întrebi de ce le mai plătești, altele par a îți oferi mare cu sarea la niște prețuri amețitoare dar constati că nu îți oferă cine știe ce în plus de banii aceia.
Ce ai nevoie de la un webhosting bun?
–  În primul rând stabilitate – adică să nu îți pice de n-șpe mii de ori pe lună
– Să se miște rapid, adică să ti se încarce website-ul rapid
– Să aibă un suport tehnic rapid, prompt, politicos disponibil care să îți preia repede problema si sa o rezolve eficient fără să te ”plimbe” aiurea sau să îți ceară ”și pe mama și pe tata” ca să îți rezolve problemel
– Gadgeturi care iti fac viața mai usoara
– Suport la instalarea de platforme / mangazine / WordPress
– un preț decent!

Ei bine, toate acestea le-am găsit la VIRTONO – Cloud Hosting Romania

La un preț de mai puțin de 1 Euro lunar poti sa ai website-ul găzduit cu servicii bune, rapid, fără probleme și securizat.
Fiind o fire care ”am trântește” prin website, am apelat de multe ori si telefonic și prin interfața lor la rezolvarea mai multr probleme și aceștia m-au ajutat cu mare plăcere.

Au nenumărate opțiuni care de multe ori necesită un webdesigner, de genul să iti pui un magazin online, sau un simplu WordPress, acum cu Virtono.ro este mai simplu ca niciodata!

De exemplu ai o problema cu un hacker sau un virus si vrei o copie de siguranță, poti sa restabilesti website-ul dintr-o copie a ta.. problema pe care o rezolvi in 2-3 minute fara nici o batai de cap fara sa apelezi la specialisti.

mai sunt o multime de Gadgeturi incredibil de utile:

Vrei sa îți faci o adresa de e-mail.. vrei sa iti gestionezi casutele de e-m\il, vrei sa partajezi spatiul de e-mail nimic mai usor!
Este pacat sa folosesti o adresa de Gmail sai Yahoo cand ai propriul tau domeniu / webhosting!

sau poate vrei sa afli ce fel de trafic internet ai, despre orele la care este accesat website-ul sau miile de alti parametrii tehnici care pareau undeva secreti si ascunsi intr-o interfata neagra de linux unde ar fi trebuit sa dai comenzi de HACKER, dar aici nu mai este cazul, la VIRTONO, le ai pe toate elegant la un singur click distanta!

De asemenea aici poti sa blochezi ca site-ul tau sa nu fie vazut de cine nu vrei tu, inclusiv de unele tari sau de pe unele echipamente

Poti sa faci singur tot ce vrei cu site-ul tau usor.. de pe Virtono.

Așadar, la un pret mic, la o calitate buna, la atat de multe optiuni utile si benefice care costa multi bani, fara sa mai fie nevoie sa platesti specialisti, VIRTONO este alegerea cea mai buna in materie de webhosting din România, mai ales în ceea ce priveste serverele virtuale, VPS Romania

Oferta de 20GB pe servere cu SSD este supertare, superoferta cred ca este cel mai bun pachet VPS România

 

Iulian Andrei