07. December 2017 · Comments Off · Categories: Econ, I.T., Romania

ceasuri-vostok-europe-ceasuri-zbor-gratuit

Cred că nu există copil care să nu își fi dorit, când era mic, să fie aviator…. cred ca e printre cele mai frecvente răspunsuri ale oricărui băiat atunci când e întrebat ce își dorește să fie când va crește mare!
Chiar am citit multe cărți despre aviatorii români, în special din al doilea război mondial, Inimi cât să cuprindă cerul patriei

ceasurile-vostok
Tocmai am văzut ca cei de la Vostok-Europe împreună cu Airborne oferă un cadou foarte fain, mai ales pentru cei ce vor să zboare sau chiar să piloteze un avion!
Pentru mine a picat la fix promoția lor pentru ca pusesem deja ochii pe un ceas din colecția Vostok-Europe, unul dintre acele produse pe care nu prea le mai vezi în magazine în 2017, un ceas ce are o poveste în spate, un story super interesant si care, contrar vremurilor în care trăim, este făcut să te țină o viață, iar faza cu tuburile cu Tritium m-a dat gata; luminează permanent fără a fi încărcate de la o sursă! Când a fost ultima oară când ți-ai cumpărat ceva să te țină o viață?!

ceas-vostok-cu-tritium

Cea mai mișto parte este că dacă nu vrei să zbori, poți face voucherul cadou unui prieten pentru că nu este nominal și este valabil un an întreg!
Îi poți face o surpriză de Crăciun, de Valentines Day, de ziua lui sau cu orice altă ocazie… în 12 luni e timp suficient!
Deci dacă vrei să primești un zbor gratuit cu avionul, ca pilot, tot ce trebuie să faci este să îți cumperi un ceas frumos mecanic, de la ORA10.ro .
Eu am comandat deja ceasul, cred că îmi voi programa zborul imediat ce voi primi voucherul! !

Abia aștept!

05. October 2017 · Comments Off · Categories: I.T.

Interbrand a prezentat zilele acestea topul celor mai bune BRANDURI pe anul 2017

Interbrand, divizie a Omnicom, este o firmă de consultanță în domeniul mărcii, specializată în domenii precum strategia de brand, analiza mărcii, evaluarea mărcii, designul corporativ, managementul mărcii digitale, designul ambalajelor și denumirea. Interbrand are 24 de birouri în 17 țări
Interbrand a fost fondat de John Murphy, un nativ din Essex în Regatul Unit. Interesul său pentru designul de brand a început în timp ce lucra în departamentul de planificare și marketing corporativ al Dunlop Corporation, lider în industria anvelopelor. În 1974, Murphy a părăsit compania Dunlop și, împreună cu soția sa, a deschis Novamark, o firmă de consultanță pentru brand name. În 1979, Novamark a deschis un birou în New York, sub numele de Interbrand, reflectând o schimbare în ofertele companiei. Nu se mai concentrează doar pe denumirea și înregistrarea mărcilor comerciale, compania era implicată acum în activitatea mai cuprinzătoare a strategiei și designului de marcă Pe parcursul anilor ’70 și ’80 au fost deschise birouri internaționale, inclusiv Tokyo și Frankfurt, Milano, Los Angeles și Melbourne – toate oferind o gamă completă de servicii de branding: evaluarea mărcii, dezvoltarea de noi produse, denumirea, căutările legale și designul grafic.

Metodologia folosită de Interbrands de evaluare a brandului este una proprie, care folosește inteligent experiența din analiza mai multor modele de afaceri, strategie și a punctelor tari ale brandului cum ar fi:

– poziționarea brandului
– arhitectura brandului
– oportunitățile de piață
– stabilitatea investițiilor
– resursa umană (în special leaderii)
.. și în cele din urmă, evaluările financiare

Pentru a fi inclus cu succes între top 100 branduri globale, depășind cu succes granițele geografice, economice și culturale trebuiesc îndeplinite mai multe criterii:
– Cel puțin 30% dintre venituri trebuie să provină din afara regiunii de unde provine brandul
– Brandul trebuie să aibă o prezență semnificativă în Asia, Europa, America de nord și o acoperire geofgrafică largă pe piețele emergente (America de Sud, Oceania, Europa de Est, Africa)
– Rezultatele economice ale brandului trebuie să fie pozitive pe termen lung (minim 10 ani) și fără fluctuații foarte mari
– Marca trebuie să fie vizibilă și conștientizată (brand awareness) în toate țările în care e prezentă

cele-mai-bune-branduri-internationale

Metodologia Interbrands presupune analiza brandurilor asupra influenței pe care acestea le exercită asupra grupurilor principale de interes (OMNIBUS – cercetarea de tip omnibus reprezintă o modalitate practică şi eficientă de a obţine date de înaltă calitate privind dinamica opiniilor, atitudinilor şi motivaţiilor consumatorilor), atât consumatori cât și angajați și investitori actuali și potențiali.
Brandurile puternice creează loialitatea și retenția clienților și angajaților, potențarea talentului, creează o cultură de masă de consum și organizațională.
Interbrands și-a certificat metodologia ca fiind conformă cu cerințele standardului ISO 10668 (cerințe privind evaluarea monetară a mărcii) și a jucat un rol-cheie în dezvoltarea standardului însuși.

Există trei componente cheie pentru toate evaluările Interbrands: o analiză a performanței financiare a produselor sau serviciilor de marcă, a rolului pe care brandul îl joacă în deciziile de cumpărare și a puterii competitive a mărcii.

Componentele valorii brandului:

componentele-brandului
– Analiza Financiară
Aceasta măsoară rulajul financiar, investițiile și profitul economic după aplicarea taxelor.
Profitul economic este profitul operațional obținut de brand după scăderea taxelor, minus taxarea capitalului folosit pentru generarea de profit conform marginilor comerciale.

– Rolul brandului
Aceasta măsoară aria de decizie atribuibilă brandului în opoziție cu alți factori (de exemplu prețul, parametrii produselor, dorința de cumpărare) cum ar fi:
Role of Brand Index (RBI) care se măsoară în procente
Rolul indicelui de marcă (RBI) cuantifică acest procent.
Determinările RBI pentru cele mai bune mărci globale derivă, în funcție de marcă, dintr-una din cele trei metode: cercetarea primară, revizuirea rolurilor istorice ale brandurilor pentru companiile din industria respectivă sau evaluarea grupului de experți.

– Puterea Brandului (tăria/soliditatea/stabilitatea/consistența)
Forța mărcii măsoară capacitatea mărcii de a crea loialitate și, prin urmare, o cerere și un profit durabil în viitor. Analiza puterii unui brandului se bazează pe o evaluare a 10 factori pe care Interbrand consideră că reprezintă o marcă în creștere.
Performanța în aceste domenii este evaluată în raport cu alte branduri din industrie și față de alte branduri de clasă mondială. Analiza puterii brandului furnizează o imagine de ansamblu a punctelor forte și a punctelor slabe ale mărcii și este utilizată pentru a genera o foaie de parcurs a activităților pentru a crește puterea și valoarea mărcii în viitor.
Măsurarea puterii unui brand se bazează atât pe cuantificări interne, cât și pe cuantificări externe.

punctele-tari-ale-brandului

La realizarea TOP 100 branduri au fost folosite următoarele surse de informație:

Datele financiare folosite au fost preluate din Financial Thomson Reuters
thomsonreuters-methodology

Analiza cantitativa / calitativa / stocuri / valori a fost făcută de către Canadean
canadean-analiza-date

Analiza semnalelor social media a fost făcută de către Infegy
infegy-social-media

 

01 Apple Technology +3% 184,154 $m
02 Google Technology +6% 141,703 $m
03 Microsoft Technology +10% 79,999 $m
04 Coca-Cola Beverages -5% 69,733 $m
05 Amazon Retail +29% 64,796 $m
06 Samsung Technology +9% 56,249 $m
07 Toyota Automotive -6% 50,291 $m
08 Facebook Technology +48% 48,188 $m
09 Mercedes-Benz Automotive +10% 47,829 $m
10 IBM Business Services -11% 46,829 $m
11 GE Diversified +3% 44,208 $m
12 McDonald’s Restaurants +5% 41,533 $m
13 BMW Automotive 0% 41,521 $m
14 Disney Media +5% 40,772 $m
15 Intel Technology +7% 39,459 $m
16 Cisco Technology +3% 31,930 $m
17 Oracle Technology +3% 27,466 $m
18 Nike Sporting Goods +8% 27,021 $m
19 Louis Vuitton Luxury -4% 22,919 $m
20 Honda Automotive +3% 22,696 $m
21 SAP Technology +6% 22,635 $m
22 Pepsi Beverages +1% 20,491 $m
23 H&M Apparel -10% 20,488 $m
24 Zara Apparel +11% 18,573 $m
25 IKEA Retail +4% 18,472 $m
26 Gillette FMCG -9% 18,200 $m
27 American Express Financial Services -3% 17,787 $m
28 Pampers FMCG +2% 16,416 $m
29 UPS Logistics +7% 16,387 $m
30 J.P. Morgan Financial Services +11% 15,749 $m
31 Budweiser Alcohol +2% 15,375 $m
32 Hermès Luxury +11% 14,210 $m
33 Ford Automotive +5% 13,643 $m
34 eBay Retail +1% 13,224 $m
35 Hyundai Automotive +5% 13,193 $m
36 NESCAFÉ Beverages +1% 12,661 $m
37 Accenture Business Services +4% 12,471 $m
38 Audi Automotive +2% 12,023 $m
39 Nissan Automotive +4% 11,534 $m
40 Volkswagen Automotive +1% 11,522 $m
41 Philips Electronics +2% 11,519 $m
42 AXA Financial Services +5% 11,073 $m
43 Kellogg’s FMCG -6% 10,972 $m
44 Goldman Sachs Financial Services +16% 10,864 $m
45 L’Oréal FMCG -2% 10,674 $m
46 Citi Financial Services +3% 10,599 $m
47 HSBC Financial Services +1% 10,534 $m
48 Porsche Automotive +6% 10,129 $m
49 Allianz Financial Services +6% 10,059 $m
50 Siemens Diversified +6% 9,982 $m
51 Gucci Luxury +6% 9,969 $m
52 Canon Electronics -12% 9,788 $m
53 HP Technology -8% 9,541 $m
54 Danone FMCG +1% 9,322 $m
55 adidas Sporting Goods +17% 9,216 $m
56 Adobe Technology +19% 9,060 $m
57 Hewlett Packard Enterprise Technology -19% 8,951 $m
58 3M Diversified +9% 8,947 $m
59 Nestlé FMCG 0% 8,728 $m
60 Starbucks Restaurants +16% 8,704 $m
61 Sony Electronics +2% 8,474 $m
62 Colgate FMCG -1% 8,325 $m
63 Morgan Stanley Financial Services +14% 8,205 $m
64 Visa Financial Services +1% 7,815 $m
65 Cartier Luxury -2% 7,547 $m
66 Thomson Reuters Media +4% 7,100 $m
67 LEGO FMCG +5% 7,024 $m
68 Santander Financial Services +8% 6,702 $m
69 Kia Automotive +6% 6,683 $m
70 Huawei Technology +14% 6,676 $m
71 Mastercard Financial Services +11% 6,350 $m
72 FedEx Logistics +12% 6,255 $m
73 Land Rover Automotive +7% 6,095 $m
74 Johnson & Johnson FMCG +4% 6,041 $m
75 Panasonic Electronics -6% 5,983 $m
76 DHL Logistics 0% 5,715 $m
77 Harley-Davidson Automotive +3% 5,671 $m
78 Netflix Media NEW 5,592 $m
79 Discovery Media -9% 5,411 $m
80 PayPal Financial Services +12% 5,408 $m
81 Tiffany & Co. Luxury -6% 5,394 $m
82 Jack Daniel’s Alcohol +3% 5,332 $m
83 KFC Restaurants -7% 5,313 $m
84 Salesforce.com Technology NEW 5,224 $m
85 Heineken Alcohol +1% 5,181 $m
86 Burberry Luxury -4% 5,135 $m
87 MINI Automotive +3% 5,114 $m
88 Ferrari Automotive NEW 4,876 $m
89 Caterpillar Diversified -10% 4,868 $m
90 Sprite Beverages -6% 4,842 $m
91 Shell Energy +5% 4,823 $m
92 John Deere Diversified -1% 4,783 $m
93 Corona Alcohol +6% 4,776 $m
94 Prada Luxury -14% 4,716 $m
95 Dior Luxury -7% 4,587 $m
96 Johnnie Walker Alcohol +2% 4,405 $m
97 Smirnoff Alcohol +1% 4,288 $m
98 Tesla Automotive 0% 4,009 $m
99 Moët & Chandon Alcohol -3% 4,006 $m
100 Lenovo Technology -1% 4,004 $m

29. September 2017 · Comments Off · Categories: I.T.

Am făcut un top cu cauzele cel mai des întâlnite care cauzează întârzieri la încărcarea în browser a website-ului!

1. Butoanele de social media de regulă sunt pluggin-uri, în special comment-urile Facebook. Keep it simple!
2. Dacă ai anunțuri pe site care se încarcă din diferite rețele, iar e o problemă, au tot felul de bannere mari sau ne-optimizate, unii chiar au VIRUȘI în banere și o dai în penalizări grele de la Google
3. Java script-uri, multe uitate, altele nefunctionale, altele care se încarcă de pe cine știe ce site-uri
4. Cei care adaugă pe site conținut, în special fotografii, nu au cunoștințe minime de SEO sau editare imagini și urcă ”monștri” de 10-20MB.
5. Cod sursă scris prost, de la HTML și CSS-uri până la Java și baze de date, este ceva foarte des întâlnit când proprietarul se zgârcește excesiv și angajează amatori pentru creația site-ului sau este țepuit de escroci că ar fi competent să realizeze site-uri la nivel profesionist.
6. Hosting low budget. Una e un hosting de 20 Euro pe an și alta este un hosting de 1000 Euro pe an (cu teoretic aceiași parametri în oferta tehnică). Acum nu vă îndemn să vă luați cel mai scump hosting ci să țineți cont și de asta, cred că cel mai ieftin hosting este o mare problemă pentru SEO

Topul cauzelor care conduc la îngreunarea încărcării unui website

Topul cauzelor care conduc la îngreunarea încărcării unui website

27. September 2017 · Comments Off · Categories: I.T., Psiho, Romania

S-ar putea spune, că dintr-un anumit punct de vedere cea mai mare problemă a societății noastre este în zilele noastre suprasaturația de informație.
Foarte multă informație, este aproape imposibil să discernem dintre ceea ce ne trebuie și ceea ce nu ne trebuie.

prea-multa-informatie
Dar pasul cel mai greu este să prioritizăm informațiile pentru a acționa în consecință. Cum depășim această problemă, a alegerilor potrivite?
Cred că în primul rând trebuie să fim conștienți că există soluțiile și problemele respective. De multe ori este mai important să știm de existența unor soluții decât a unor probleme.
Se zice că un om deștept învață din greșelile proprii și un om înțelept învață și din greșelile celorlalți.

Ce reprezintă un brand online

Ce reprezintă un brand online

Acum, cred că ar fi mult mai potrivit să ne informăm doar asupra existenței cazurilor respective, în special success story.
Este foarte important ca în procesul documentării să ne focusăm pe ”success story” și nu pe ”worst-case scenario”.

Scopul acestui demers este unul în primă fază propedeutic (învățătură pregătitoare) pentru a cunoaște ce fel de posibilități există și a acționa instinctiv cu succes în situații limită sau în care creativitatea este necesară.
Cum v-am obișnuit până acum, infograficele sunt o formă vizuală puternică de a comunica.

Iată

Infografic solutii SEO si Social Media

Infografic solutii SEO si Social Media

24. September 2017 · Comments Off · Categories: I.T., Romania

Câteva oportunități care ar trebui mai bine punctate, la sfârșit de 2017 și anul viitor.
Oficial, de anul acesta INFORMAȚIA este cea mai importantă resursă a planetei noastre.
”The world’s most valuable resource is no longer oil, but data
The data economy demands a new approach to antitrust rules”
The Economist

Ea nu este gratuită și are cea mai mare importanță în economia mondială

– Conținut, text, video, imagini utile, practice care să fie demne de a fi distribuite de publicul tău. Nu este de ajuns doar să fie utile trebuie să fie și SHAREABLE!
– CALITATE înainte CANTITATE! Este mult mai important să ai conținut de calitate original care devine viral decât mult pe care nu îl citește și nu îl folosește nimeni!
– Foloșește DIACRITICE. Dacă nici în 2017 nu folosești diacritice, este de-a dreptul jenant. Firmele de SEO sau ”specialiștii” SEO care încă îți recomandă să nu folosești diacritice trebuie să dispară din zona ta profesională, acum pe bune… dacă acum 4-5-6 ani le mai găseai scuze dar acum chiar nu mai au nici una în privința diacriticelor.
– Noutăți, pentru că este jenant să încerci să comunici lucruri deja știute sau ultraștiute, mai bine nu le publici, trebuie să aduci ceva NOU, neapărat!
– Rețelele sociale sunt bune, chiar foarte bune dar asta nu înseamnă să publici pe ele TOT ce este interesant. Publică pe ele doar teasere care să conducă către site-ul tău.
Încetează să îl mai îmbogățești pe Zuckemberg cu conținut nou și original, valorifică tot conținutul ORIGINAL la tine pe site!
– Fii prezent pe absolut toate rețelele sociale, chiar daca îți ia 1 an întreg să ajungi pe ele, în special twitter, LinkedIn, Youtube, Instagram

conversation-prism-V5.0
– Fiecare fotografie si clip video unic original, conținutul tău propriu sunt averea ta. Publică-le repede cu lux de amănunte doar la tine pe website, pe rețele sociale doar teasere, nu te zgârci să scrii cuvintele cheie care îți pot aduce ție profit și postează-le pe pagina ta de web în jurul imaginilor și clipurilor video. Scrie descrieri clare, cuprinzătoare și relevante!
– Brand brand brand brand brand brand peste tot, adică nu doar MARCA, logo, slogan, descriere scurtă, descriere medie, descriere lungă, toate la indigo peste tot. Google punctează generos brandurile și le recunoaște în Google Compania Mea de pe Google+

Ce reprezintă un brand online

Ce reprezintă un brand online

Pentru a atrage atentia asupra brandului, mesajele trebuie să fie în primul rând: utile/practice (69%), informative (56%) sau amuzante/distractive (35%). Mai puțini români sunt interesați de informațiile inspiraționale (19%), surprinzătoare (18%), populare / la modă (10%) sau șocante (7%).
brand-seo-romania
– REPUTAȚIA este infinit mai importantă decât notorietatea. Preferă să ai servicii de calitate decât multe și nesigure.
Rating review – în special Google Maps, anul acesta am întâlnit foarte multe firme penalizate masiv în rezultatele organice datorită review-urilor negative luate pe Google Maps si Facebook
– Fii uman! Oamenii preferă să vorbească mai mult cu OAMENI decât cu branduri. Nu folosi poze template de pe Internet cu oameni, folosește fotografii REALE și ORIGINALE cu oamenii din business-ul tău. Fotografiile cu clientii si partenerii tăi de afacceri sunt și acestea importante! Încetează să mai folosești fotografii de pe internet sau de stock
– Clipurile video nu trebuie să le uploadezi la tine pe site, ocupă mult spațiu și nici nu se văd prea bine, uploadează-le în canalul tău de Youtube și postează-le ca EMBED pe site-ul tău. Google îți va fi recunoscător pentru asta.
– Folosește-te de Google Maps, aifi uimit cât de multe beneficii îți poate aduce dacă încorporezi în site-ul tău locații. Ar fi bine să adaugi TOATE locatiile tale cu Google Maps și să adaugi cât mai multe locații Google Maps pe site-ul tău care îți aparțin. Locațiile Google Maps trebuie să aibe fotografiile tale originale și 360-uri. Folosește cât mai multe 360-uri images în Google Maps, crează tururi virtuale cu Google Maps la locațiile tale și Google îți va aduce multe vizite organice!

Iată cum arată un Google Maps Local Guide corespunzător de rank 7 care care atunci când acordă punctaj contribuie mult mai mult decât un utilizator obisnuit

google-maps-local-guide-7

– Crește-ți cât mai multe profile de Google și de Facebook, la un moment dat vor fi importante
– Roagă-ți prietenii, cunoștințele, clientii, partenerii, colegii să acorde calificativ poztiv pe Google Maps pentru locațiile tale oferind la schimb ranking din partea ta peste tot, evident, pozitiv
– Crește-ți contul tău de Google până la cer, de la Google+ până la Google Maps. Pe Google+ fii activ, creează-ti comunități puternice în jurul companiei tale. Google punctează foarte bine conținutul distribuit pe Google+
– Contul de LinkedIn este iar o mină de aur, un cont de linkedIn puternic îți poate aduce iar multe vizite valoroase din Google. Toți angajații tăi trebuie să fie pe LinkedIn și să figureze ca angajați ai firmei tale.
Evident că fiecare angajat al companiei tale pe LinkedIn trebuie să aibă cât mai multe connections și cât mai multe endorsement-uri
Fii un exemplu pentru colegii tăi din punct de vedere Social Media și SEO, fii activ pe rețelele sociale și încurajează-i să fie și ei activi și să distribuie link-uri de pe site-ul companiei (doar de acolo își câștigă pâinea)
– Evită să fii prea personal și să intri in dispute sterile cu persoanele răuvoitoare, sunt cronofage și nu te vor ajuta să crești prea mult
– Construiește rețele (backlink-uri) numai cu site-urile cu exact aceasi specializare strictă ca și tine, începe cu comment-uri pe site-urile prietene și termină cu link-uri pe site-urile concurente. Pare imposibil? Nu este imposibil, este doar o provocare foarte interesantă pe care dacă o abordezi cu încredere îți va aduce succesul binemeritat!

Dacă în urmă cu 10 ani Matt Cutts (șeful Google pe căutări organice) spunea că cea mai mare greșeală SEO și cea mai frecventă este să nu ai un website,

acum Zuckemberg spune că cea mai mare greșeală este să nu îți asumi nici un risc.

cel-mai-mare-risc-Social-Media
– Construiește prietenii cât mai multe, sincere si cât mai solide cu leaderii din domeniul tău, lasă invidia sau gelozia la o parte, sunt sentimente distructive.
– Încetează să te crezi cel mai deștept decât audiența ta, este cea mai mare greșeală pe care o poți face în online să te crezi mai deșteptept decât clienții tăi!
Audiența ta este foarte inteligentă și nu o poți păcăli! Cât despre Google sau Facebook, nici atât, nu îi poți păcăli.
– Încetează să vinzi și începe să AJUȚI. Dacă tu tot timpul te milogești pentru fani / followeri și le pui imediat în față factura cu nota de plată pentru ceea ce faci în foarte scump timp nu te va mai lua în serios multă lume sau vei vinde la un preț derizoriu.

seo-audienta
– Clickbait is dead – poate ai impresia că vizitele multe și dezamăgitoare pe site îți sunt de folos, dar crede-mă, îți fac mai mult rău decât bine
– Hashtaguri. Dacă  nu folosești încă hashtagurile e nasol. Hshtagurile trebuiesc să fie folosite INTELIGENT, să targeteze EXACT și nu multe și generaliste. Este o artă să folosești hashtagurile!
– Este foarte important să ai un bounce rate but, un timp de stationare mare pe site si să îți fidelizezi vizitatorii. Pentru aceasta, adaugă conținut de CALITATE, adică dă-le oamenilor ceea ce vor, informații utile, detalii care nu sunt găsite pe alte site-uri și imagini frumoase și originale!

cresti-vanzarile-seo

– Construiește comunitatea în jurul site-uluitău, participă activ la discuțiile de pe site-ul tău la comentarii, ajută-ți oamenii care îți scriu să își rezolve problemele
în limita facturii de 100 lei. Peste 100 lei servicii, le spui că presupune un cost, dar nu mai devreme, altfel ești un găinar.

– Ai grijă ca ceea ce promiți să și livrezi. Serviciile tale dacă vor fi de calitate se vor reflecta imediat și în rezultatele SEO

livreaza-mail-mult-seo
– Folosește un hosting scump, de calitate, care are IP-uri cu reputatie excelentă
– Dacă ai un business solid, foloseste un ip dedicat pentru hosting, un IP cu reputatie impecabilă și HTTPS pe un server rapid și puternic
– Începe să folosești cât mai multe LONG TAIL și cât mai eficiente. Decât să te chinuiești pe câteva cuvinte cheie pe care să  nu ai rezultate deloc sau foarte mici, mai bine construiești încet și sigur viitorul tău business.
– Poate că ar fi cazul ca să îți construiești totuși un brand personal. Dă-i un search pe Google numele tău și dacă îți place ce vei, atunci las-o așa.
– Adaugă content pe site-ul tău în fiecare zi și apoi răspândește-l cu link în toate rețelele sociale. Nu uita de GRUPURILE din rețelele sociale, mai ales de pe Facebook!!!!

Numai în România există peste 1000 grupuri Facebook eficiente.
RECOMANDARE: Mergeti pe specializare și nu pre grupuri generaliste
SEO-2017-sfaturi-romania

și să nu uităm și de offline, este important de asemenea pentru SEO, cum ar fi cărțile de vizită, pliantele, materialele auxiliare (ambalaje, facturi), toate trebuie să conțină adresa de web a companiei sau business-ului pe care îl promovați! Fiecare vizită pe website este importantă!

SEO-offline-uli-iulian-andrei

13. July 2017 · Comments Off · Categories: I.T., Psiho

În decursul ultimilor 10 ani de Social Media activă și matură, pentru că Social Media ca termen, ca definitie a apărut în anul 1995, avem 5 infografice mari și late care descriu clar cum este structurată social media.

Structura retelelor sociale se imparte, după toipul de activitate pe el astfel:

- Mesagerie
(Skype, Facebook Messenger, Telegram, Instagram, Whatsapp, Viber)
- Parametrii personali (în special sănătate/sport)
(Fitbit, myfitnesspal, runkeeper, Strava)
- Influență
(Klout, Influenz)
- Social Bookmarking
(Delicious, Stumbleupon)
- Colectii de imagini
(Flickr, Instagram, Ptotobucket)
- Streeam-uri Live
(Youtube, Facebook Live, Live.ly, Periscope, Twitch)
- Muzică
(Youtube, Zonga, last.fm, Shazam, Soundcloud)
- Evenimente
(Facebook, meetup, applauze, eventbrite)
- Video
(youtube, vimeo, viva, liveleak, vevo, break)
- Content Networking (distribuție documente, stocare, prezentări)
(Dropbox, Slideshare, Scribd, Google Drive)
– Social Curation
– Păreri / review-uri /
– Service / asistență
– Business / Afaceri
– Discuții, Forumuri
– Wiki / Dictionare (contribuitori)
– Mesagerie corporatie / intreprindere / mesagerie business
– Retea socială de nișă ultraspecializată
– Retele sociale bazate pe locatie geografică
– Fluxuri de informatii sociale / contribuitori
– Rețele sociale de e-comerce
– Rețele Sociale bazate pe comentarii
– Rețele sociale bazate pe Întrebări și Răspunsuri
– Bloguri/Microbloguri
– Rețele Sociale COMPLETE (full range)
– Rețele Sociale cu scop dating / intalnirea in viatăa reală (IRL) In real life
– Călătorie / Turism / Găzduire / Cazare
– Colectare de fonduri, petiții online

Așadar, în 2008, avem primul infografic cu adevărat detaliat.

Social Media în 2008

În 2010 Social Media era prezentata așa

conversation-prism-V2.0

În 2012 era foarte asemanatoare cu cea din 2010

conversation-prism-V3.0

În 2015 lucrurile s-au mai diversificat un pic, chiar intensificat cu mai multe opțiuni

conversation-prism-V4.0

Iar acum în 2017 avem mult mai multe opțiuni, un spectru impresionant al Social Media
conversation-prism-V5.0-bun

 

 

24. May 2017 · Comments Off · Categories: I.T., Psiho, Romania

1. În primul rând trebuie să îți cunoști clienții, partenerii de afaceri, furnizorii, influencerii, trendsetterii si leaderii de opinie.

Fiecare canal social media trebuie bine definit cu o comunicare specifică.
Una dintre cele mai frecvente greșeli în Social Media făcută de către branduri este că folosesc același conținut și tip de comunicare pe toate canalele social media
Dar, cea mai mare greșeală pe care o fac firmele/companiile este că nu comunică, sau comunică mult prea puțin pe social media sau chiar DELOC.
2. Cumpără publicitate!
Toții fanii si followerii social media trebuie să fie FOARTE TARGETAȚI și NU ”la grămadă”
Un start bun este cumpărarea fanilor prin sistemele de publicitate cât mai targetați, constituirea unui nucleu dur de fani / followeri
A porni de la fani / followeri cumpărați netargetati din medii obscure este o MARE GREȘEALĂ care poate atrage pe viitor închiderea vechiului canal social media si deschiderea corectă a unuia nou
3. Strategia Social Media

Trăim într-o epocă în care oricine se laudă că se pricepe la Social Media.
A pune în mâinile cui nu trebuie Social Media companiei / firmei este o mare greșeală care poate aduce prejudicii pe termen lung si foarte lung.
Trebuie constituită o strategie, nu trebuie ”plasat” acest job secretarei, recemptionistei, băiatului de la IT ci angajată o persoană cu livență în Marketing, Jurnalism sau Comunicare.
De asemenea certificarile Google și Facebook sunt mandatorii, a încredința Social Media unei persoane care nu are o cultură minimă de comunicare online este iar o mare greșeală.
Trebuie elaborată o strategie / buget pe termen scurt, mediu si lung.
De asemenea aceasta strategie trebuie strâns corelata cu planul de dezvoltare SEO.

4. Monitorizarea și măsurarea permanentă

Este o necesitate importantă care poate ajunge la 50% din timpul de lucru al unui responsabil Social Media.
Parametrii precum Organic Reach sau cei din Google Analytics trebuiesc stiuti in fiecare zi cât mai bine.
Social Media transmite semnalele din piață cum ar fi: trenduri noi, produse noi, preferinte, probleme cu produsele sau serviciile, relatia de comunicare cu clientii, lead-uri noi, contacte noi, oportunități de afaceri.
Social Media oferă informații în REAL TIME, adică la secundă despre poziționarea companiei în online
5. Creează momentul viral / shareable
Nimic nu este mai viu si mai activ in companie decât social media.
Este pur si simplul vârful de lance al marketingului, este fața frumoasă a companiei, zâmbetul și vocea sa.
Social Media este imagine pură, iar capitalismul presupune IMAGINE, cât mai de calitate, cât mai multă. Reputația este mai importantă decât Notorietatea.

6. Social Media dă tonul în companie si al business-ului.
A ajuns marfa, avem un coleg nou, implinim 10 ani pe piață, avem team building, Social Media aduce noul model de munca ce imbine utilul cu plăcutul mai energic si mai armonios ca până acum.
Că ne place sau nu, ne dorim să fim mai legati de companie atat ca angajati cat si ca clienti sua parteneri.
Social Media este liantul toturor relatiilor interpersonale ale companiei si a le neglija este daca nu pierdere a unor oportunitati, greseli care la un moment dat vor costa.

 

cresti-afacerea-cu-social-media