28. March 2017 · Comments Off on Statistică – 1 minut pe Internet – 2017 edition · Categories: Econ, I.T.

Într-un singur minut (60 secunde) pe Internet se întâmplă următoarele:
– Aproape 1 milion de autentificări la Facebook
– Se dau 4 milioane de like-uri pe Facebook
– 16 milioane SMS-uri
– 4 milioane videoclipuri vizualizate
– 342,000 aplicatii mobile downloadate
– 46,000 postări pe Instagram
– 452,000 Tweet-uri
– 1 milion de swipe-uri pe Tinder (interesant)
– 156 milioane e-mailuri trimise! (incredibil, e-mailul este foarte puternic în continuare)
– 120 conturi noi de LinkedIn
– 15,000 Gif-uri trimise (lumea a inceput sa prinda gustul GIF-urilor trimise)
– 3.5 Milioane căutări pe Google

Mie mi-a rămas gândul la Tinder, chiar a luat amploare treaba

un-minut-pe-Internet-2017

02. March 2017 · Comments Off on De ce ai nevoie de o imagine online? · Categories: Econ, I.T., Umor

Sunt două motive mari:

 

1. Valoarea muncii tale. Una este când muncești pe 1 leu, alta este când muncești pe 1000 de lei

Dacă faci reclamă cum trebuie produselor tale poți obține un preț de 1000 de ori mai mare decât dacă nu îi faci reclamă
Această rochie costă nici mai mult nici mai puțin decât 3,500 Euro, este o creatie Yves Saint Laurent

Rochie Yves Saint Laurent

 

Iar aceiași rochie, dintr-un material diferit posibil, dar cu imprimeu identic, numai 3 Euro
colectia-babe-rochie

=====================================

2. Al doilea motiv este simplu, tindem către un alt gen de existență, una electronică în care existăm mai mult online

inteligenta-artificiala-oameni

08. February 2017 · Comments Off on Simplu? · Categories: I.T., Romania

Mai simplu de atât, oare cum pot să vă explic?

social-media-seo

30. January 2017 · Comments Off on Tendințe online 2017 · Categories: I.T.

marketing

05. December 2016 · Comments Off on Chromecast 2 – Streaming Media Player by Google · Categories: I.T., Romania

Cu bucurie azi am primit Chromecast 2, la un preț incredibil de mic, numai 170 de lei.
În urmă cu 3 ani și 2 luni achiziționasem din prima săptămână prima versiune de Chromecast. Deși instalarea, configurarea și performanțele nu sunt nici pe departe ca ale noului Chromecast, am fost mai mult decât fericit să îl utilizez, mi-am făcut treaba cu el foarte bine, în special în ultimul an.

Poți să vezi filme online gratuit pe TV de pe site-urile de filme online ca si cum ai fi pe computer, poti sa iti pui lista cu clipurile de youtube sau pur si simplu poți să îți folosești TV-ul ca o ramă foto cu pozele din Google Drive, unde am spatiu 1 TB!

chromecast2-romania

Specificații Tehnice:

Chromecast 1
Output: HDMI
Processor: Marvell Armada 1500 Mini 88DE3005 SoC, 1.2GHz ARM Cortex-A9 processor
RAM: 512MB
Storage: 2GB flash
Max. Output Video Resolution: 1080p
Dimensions: 72(L) x 35(W) x 12(H) mm
Weight: 34 g
Connectivity: 802.11 b/g/n (2.4GHz)
Power: microUSB (Power adapter included)

Chromecast 2
Output: HDMI
Processor: Marvell Armada 1500 Mini Plus 88DE3006 SoC, 1.2GHz dual ARM Cortex-A7 processors
RAM: 512MB
Storage: 256MB flash
Max. Output Video Resolution: 1080p
Dimensions: 51.9 in diameter, 13.49mm (H)
Weight: 39.1 g
Connectivity: 802.11 ac (2.4GHz/5GHz)
Power: microUSB (Power adapter included)

 

Google Chromecast Family
Chromecast (1) Chromecast (2) Chromecast Audio
SoC Marvell ARMADA 1500 Mini SoC (88DE3005) Marvell ARMADA 1500 Mini Plus SoC (88DE3006) Marvell ARMADA 1500 Mini Plus SoC (88DE3006)
CPU 1x Cortex-A9 2x Cortex-A7 (1.3GHz?) 2x Cortex-A7 (1.3GHz?)
Memory 512MB 512MB N/A
Wireless 1×1 2.4GHz 802.11n 1×1 2.4GHz/5GHz 802.11ac 1×1 2.4GHz/5GHz 802.11ac
Display Output 1080p 1080p N/A
Max Video Decode 1080p30 1080p N/A
Ports HDMI
Micro-USB (Power)
HDMI
Micro-USB (Power)
3.5mm Combo Jack
(Analog + Optical Audio)
Micro-USB (Power)
Launch Date 07/24/2013 09/29/2015 09/29/2015
Launch Price $35 $35 $35

 

Cu CHRMOMECAST 2 lucrurile iau un pic de viteză, cu multe îmbunătățiri:
– Procesor mai bun
– Imagine FULL HD 1080p (momentan nu suportă 4K) , un FULL HD atât de bun încât nu prea sunt sesizabile diferențele dintre FULL HF si 4K
– Responsivitatea real time (la ScreenCast este esențială)
– Capacitățile de comunicare mai bune, WiFi și instalarea foarte ușoară – 802.11ac Wi-Fi cu 3 antene – semnal mult mai bun
– WiFi 5Ghz foarte stabil
– Răspunde repede pe YouTube și Chrome, nu merge sacadat ca fostul
– Nu se mai deconectează aiurea față de prima versiune
– Chromecast app – App-uri pentru chromecast – more fun!

Älte ”chestioare” noi și îndrăgite
– Forma flexiblă, prindere elegantă – mult mai practic ca prima versiune ”stick”
– Cablurile de calitate îmbunătățită
– Există Chromecast Ultra, este mai excentric și costă triplu, mari diferențe PRACTIC nu există, doar fițe

Partea nasoală a Chromecast-ului este una singură: Apple
Chestia care nu îmi place și o urăsc din tot suflețelul meu:
Chromecast nu suportă ScreenCast de pe iPhone și iPad, practic Apple au închis ușa în nas Chromecast-ului
Pe device-urile Android rulează absolut superb.

Având în vedere că nu fac screencasting nu mi se pare deloc oportun să cumpăr un AirPlay Apple TV pentru această excentricitate, rămân pe Chromecast mai ales că are Youtube Nativ în el și foarte multe aplicații

22. November 2016 · Comments Off on MARILE greșeli ale brandurilor – asocierea imaginii cu Zoso – gunoiul Internetului Românesc · Categories: I.T., Romania, Umor

MOTO
“Țăranii români trebuiesc înecați ca șobolanii! ”
Vali Petcu – zoso.ro

Cât cinism, câtă cruzime, câtă răutate fățișă din partea acestui personaj sinistru pe nume Valentin Adrian Petcu din BUCUREȘTI, actualmente locuiește în Brașov în urma numeroaselor bătăi pe care le-a luat pentru genul acesta de afirmații pe care le face în mod obișnuit, zi de zi!

Probabil puțini dintre noi știu că românii discriminează cel mai mult din Europa, iar ZOSO este nr. 1 la bârfă și hatereală în România

În mod cert, acesta a prins pică pe mine după ce a fost demascat că a primit câteva mii de euro de la RMGC pentru lobby la jefuirea și poluarea României în articolul
Marea trădare online a bloggerilor pișcotari în scandalul Roșia Montană Gold Corporation
Evident, backlink-urile pișcotarilor care il sustin pe prima poziție sunt câștigate merituos, pișcotarii se apără între ei față de cineva care îi demască:

Discriminarea aceasta nu se limitează doar la țigani sau negri, ea se prelungește în absolut toate categoriile sociale:

– grași
– țărani
– pițipoance
– microbiști
– cocalari
– maneliști
– hipsteri
– sorosisti
– pesediști
– pupători de moaște…

.. iar această listă este extrem de lungă și o puteți regăsi în viața de zi cu zi a românilor, rar când întânești un discurs care să nu fie punctat consistent de asemenea ”etichete”.
Care este legătura lui Zoso cu discriminarea? Foarte simplă, acesta dă apă la moară minciunilor, bârfelor și instigă permanent la ură și discriminare.

Ce nu înțeleg însă este cum de MARILE BRANDURI ca eMag, Vodafone, Bitdefender își fac reclamă pe acest blog. Cum de aceste branduri își fac Publicitate cu (p) la acest GUNOI ordinar și mizerie a Internetului Românesc?
În fiecare lună, mii de euro, uneori ZECI DE MII de euro
(Cum a fost cazul Roșia Montană Gold Corporation) vin de la aceste mari branduri pentru publicitate, este absolut RIDICOL! 

Vă dați seama că dacă aceste branduri se asociază ca imagine cu această persoană răuvoitoare, mincinoasă, incultă și perfidă ca Zoso (Vali Petcu) își atrag de la sine și imaginea în consecință.
Orice om de bun simț, orice om cu o cultură online cât de cât decentă poate să spună același lucru despre Zoso ca și mine – UN GUNOI, un hater.

Cum poate un brand brand să se asocieze ca imagine cu un blogger care gândește așa ceva, atât de pervers și fățiș: Țăranii români trebuiesc înecați ca șobolanii! ” ?

Poate că unii cred că sunt ”mici scăpări” sau ”racile ale trecutului” toate aceste link-uri, prezentări și relatări despre acest personaj, dar puteți să vedeți în toate comentariile exprimarea acestuia puțin prietenească și faptul, incredibil, de nepermis și cu totul ne-deontologic de a MODIFICA commenturile la postări și numele celor care comentează la el pe blog, atitutidea, mentalitatea și comportamentul tău sunt OBIȘNUITE nu derapaje din trecut sau excepții neglijabile!

Cum poate fi luat un asemenea om drept reper de VALOARE, ETICĂ, CORECTITUDINE pentru marile branduri, cum?

Acest personaj, pur si simplu nici nu își cere scuze, nici nu regretă și nici nu face absolut nimic ca să își îndrepte greșelile unele de natură penală cum ar fi INCITAREA ÎN MASS MEDIA la GENOCID / CRIMĂ
a tolera și SPONSORIZA cu sume consistente regulat, la nivel de MASS MEDIA a unui asemenea om care promovează URA , cum ar fi Țăranii români trebuiesc înecați ca șobolanii! este absolut grotească, imorală etc !

 

greseli-branduri

greseli-emag

greseli-vodafone

Nu cumva aceste mari branduri care își fac reclamă pe ZOSO.ro sunt complice și chiar părtașe la promovarea comportamentului discriminatoriu, incorect și chiar PENAL al domnului Vali Petcu a.k.a. zoso?

Oare aceste branduri nu sunt responsabile să pună REPUTAȚIA înaintea notorietății?
Din zecile de mii de oameni cinstiti, nepătați, corecți cu care nu îți este rușine să ieși pe stradă, tocmai pe acest GUNOI ordinar l-au găsit ca vehicul de publicitate?

==================================================

Ce ar spune clienții voștri despre faptul că plătiți PUBLICITATE acestui personaj sinistru care emite judeăți, fraze  de genul acesteia, citat care îi aparține: Țăranii români trebuiesc înecați ca șobolanii! 
Poate că clienții marilor branduri care își fac reclamă pe site-ul acestui personaj vor să fie înnecați exact așa, sau nu?

==================================================

Toată lumea știe că Zoso a fost pionul lui Orlando Nicoară, posibil și acum

Deși nu sunt fanul lui Mircea Badea și nici al televiziunii, iată un material VIDEO FOARTE interesant și pertinent despre acest gunoi pe nume Vali Petcu, AKA Zoso
Articolul original este aici unde povestește despre ”ciordeli și furtișaguri”:
”Zoso este bloggerul lui Băsescu în sensul că i-a luat un interviu, în campania electorală în 2009, și l-a tot slujit pe acesta în mediul online. Zoso a scris pe blog că țăranii români trebuie înecați ca șobolanii. I-am făcut personal o plângere la Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării, iar răspunsul a fost: nu putem să dăm de el. Au solicitat și sprijinul Ministerului de Interne, dar nu a fost nimeni capabil să-l găsească pentru a fi citat să se prezinte la Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării. Nu-i nimic. O să-i facem o nouă plângere acum pentru că a făcut multe alte lucruri abjecte care sunt pasabile de a fi amendate de acest consiliu. Poate acum Ministerul de Interne îl va găsid de data asta. Repet: acest personaj, în statul de drept România, nu a pățit nimic scriind în clar că țăranii români trebuie înecați precum șobolanii“, a spus Mircea Badea despre Vali Petcu, cunoscut ca Zoso. După aceea, realizatorul TV a prezentat un articol cu numele: “Vali Petcu fura din Metro în 2003?”. Mai multe detalii în clipul de mai jos:”

 

Zoso este un ciorditor de joasa speța care fura din magazine ( “VALI PETCU(ZOSO) A FURAT DIN METRO?)  si se lauda pe forumuri cu ispravile lui, tot el era acum mare pirat care distribuia muzica pe ODC, Strong DC și DC++ , căutați pe Google toate informațiile.
Acum omul care este mare ”deontolog” se erijează în apărătorul drepturilor omului, personal nu țin minte când această persoană a făcut un bine cuiva, dacă voi știți când, mi-ar place să ne spuneți și voi.

MAi multe CARACTERIZĂRI ale lui Zoso găsim aici
Cine este zoso?
Zoso – adevărata poveste? Cine este Zoso?
– Știai asta despre Zoso?

O caracterizare mai interesantă în domeniu de ce Zoso este WC-ul Internetului românesc o găsim aici, la Seceleanu

Alte chestii, nasoale despre el:
Își dă singur commenturi pe blog
Zoso spamer:

În cazul în care imaginea v-a fost murdărită cu minciuni și abuzuri din Partea lui Zoso, puteți să vă citiți drepturile aici și cum să îl dați în judecată –

Dovadă este și faptul că a fugit din București după câtă bătaie a luat și se ascunde, nimeni nu știe pe unde stă unde își face veacul, tocmai pentru că este un gunoi nemernic și mulți îl caudă pentru a îi aplica pedepse.

Vali Petcu autointitulat ”Zoso”, este deja dat în judecată pentru defăimare și are procese pe rol se ascunde ca un șobolant ”Zoso nu poate fi găsit

Articole despre acest gunoi cu procesele pe rol sunt aici:
– De ce ”Zoso” (Vali Petcu) e un cretin?
– Zoso, singura persoană publică din România care nu poate fi găsită. Tu ai văzut-o?
– Zoso fură identitatea lui Horea Bădău!
– Am început demersurile pentru a-l acționa în instanță pe Valentin Petcu, Zoso
– Zoso-ntransa
– Lașitatea lui Vali Petcu

Cum de a ajuns un asemenea gunoi care scrie tutoriale ( Cum să furi din METRO) cum să furi baterii din Metro ca Deontologul Internetului Românesc?

zoso-ciorditor

Recunoașteți ușor stilul. exprimarea și pasiunea lui pentru briceaguri :))))))

Am trimis un e-mail de asemenea la toate agentiile de publicitate si toti acestor clienti cu acest articol, poate poate vor face ceva, nu se știe.

18. November 2016 · Comments Off on Fashiondays a trimis milioane de SMS-uri nesolicitate clientilor săi de Black Friday · Categories: I.T., Romania

Toată lumea cu mic cu mare s-a pregătit temeinic de Black Friday, de la client până la general manager de magazin electronic.

Ca la o cursă contracronometru, cumpărătorii s-a așezat la computer cu cardul lângă ei iar vânzătorii cu cana de cafea gata de o noapte si o zi intensă.

Credeți că este CORECT din punct de vedere, moral, etic, estetic, economic, legal și concurențial faptul că Fashiondays un website cu milioane de clienti, să fie SINGURUL site care trimite milioane de SMS-uri nesolicitate de BLACK FRIDAY cu complicitatea Vodafone?

 

black-friday-romania

Fashiondays a trimis SMS +e-mail la toti clientii lor.

Mesajele publicitare via SMS trimise cu ocazia campaniei BLACK FRIDAY organizata de
Fashion Days in data de 18 noiembrie 2016 reprezinta o actiune efectuata in termeni legali
conform Termenilor si Conditiilor Fashion Days care pot fi accesate la urmatorul
link: http://www.fashiondays.ro/page/terms/#privacy-policy, in sectiunea “POLITICA DE
CONFIDENTIALITATE”, punctul 10.

Nu vă supărați, dar ați întâlnit vreodată pe cineva care să fi citit o singură dată, undeva Termenii și Conditiile cuiva de pe Internet?

termeni

Cu alte cuvinte, ”Termeni și condiții” înseamnă ceva formal, nu ceva cu care să ameninți clienții că dacă protestează vor fi dați în judecată cu mesaje oficiale scorțoase, am voie să mentionez brandul, marca, logo-ul când vreau să comunic, se numește LIBERTATE de EXPRIMARE, informatiile pe care le furnizez aici asupra cărora îmi exprim responsabilitatea 100% ca fiind ADEVĂRATE.

Aceste CAPTURI DE ECRAN cu MESAJELE NESOLICITATE trimise de Fashiondays.ro sunt REALE si nu sunt prelucrate / trumchiate / modificate

Astfel, conform Legii 84/1998 coroborata cu prevederile Regulamentului Consiliului (EC) nr. 207/2009 privind marcile comunitare, continutul website-ului, logoul “FD”, bradul “Fashion
Days” sunt protejate de lege, Fashion Days avand un drept exclusiv asupra acestor marci, incalcarea drepturilor de utilizare a acestora fara permisiunea expresa si prealabil
exprimata de Fashion Days, atragand posibilitatea raspunderii utilizatorului, pentru eventualele prejudicii directe sau indirect cauzate.

Dacă nimeni de pe Internet de Black Friday nu dă SMS pe telefonul propriu privat si personal, cum îți permiți ca TU să fii singurul care trimite? Mai ales că nu m-ai anunțat sau nu mi-ai cerut voie verbal, scris, ca acum când ameninți …

termeni-conditii

Așadar dacă faci o singură achiziție de la Fashiondays.ro în mod automat / default vei primi mesaj publicitar NESOLICITAT pe telefon?

Cu alte cuvinte, TEORETIC / Legal Fashiondays nu a dat SPAM
PRACTIC, deoarece nimeni nu se obosește să citească termenii și conditiile sau să piardă 1 ora cu asta si sa se dezaboneze, Fashiondays.ro a dat SPAM.
Dovada că PRACTIC Fashiondays.ro a dat spam este faptul că NICI UN COMPETITOR de pe piața de ONLINE nu a trimis MESAJE SMS nesolicitate, NIMENI !
În ziua respectivă, de black Friday, doar Fashiondays.ro a trimis SMS NESOLICITAT național, toți ceilalți NU AU TRIMIS!
Cum ar fi fost ca să primească fiecare român de Blacj Friday 100 sms-uri nesolicitate?

Dacă eu, ca utilizator, intram singur și mă apucam să solicit prin e-mail, telefonic sau o simplă bifă, că vreau mail sau mesaje, da, atunci NU era SPAM

Ce este SPAMUL?
https://en.wikipedia.org/wiki/Email_spam
Email spam—also known as junk email—is a type of electronic spam where unsolicited messages are sent by email.

Vodafone a zis că este ”OK” dacă ai făcut comandă de la Fashiondays să primești mesaj NESOLICITAT publicitar,
Din moment ce Vodafone își asociază / promovează imaginea plătind reclamă pe site-uri ca ZOSO.ro , de ce vă mirati oare?

 

greseli-vodafone

Având în vedere că este cazul celul mai mare VAL de mesaje NESOLICITATE, cât de mândri sunt oare cei de la Fashiondays de asta?

Dacă și eMag ar trimite în baza acestei ”logici”, ai făcut comandă la noi, îți trimitem când vrem mesaje promoționale, ce ar mai ieși?
Dar dacă ABSOLUT toți cei la care ai comandat în ultimii ani ar trimite SMS de black Friday, ar trimite sms, ar trebui ca fiecare român să primească 20-30-50 sms-uri publicitare?

 

spam-fashion-days
Credeți că este CORECT din punct de vedere, moral, etic, estetic, economic, legal și concurențial faptul că Fashiondays un website cu milioane de clienti, să fie SINGURUL site care trimite milioane de SMS-uri nesolicitate de BLACK FRIDAY cu complicitatea Vodafone? 

 

mesaje-nesolicitate-fd

 

spam-fashindays

De asemenea și operatorul VODAFONE nu ar trebui să permită așa ceva.
Cu ce drept Vodafone dă numărul meu de telefon la cineva în scopul de a își face reclamă nedorită prin sms pe telefonul meu?

mesaj-nesolicitat-fashiondays

De exemplu, nici măcar nu știu cum să BLOCHEZ ca Fashiondays să îmi dea mesaj, nu am opțiunea asta! Ahhh.. stai un pic
NICI nu se poate opri Fashion Days ca să îți dea SPAM prin SMS pentru că este SPOOF.

Caller ID spoofing is the practice of causing the telephone network to indicate to the receiver of a call that the originator of the call is a station other than the true originating station. For example, a Caller ID Display  might display a phone number different from that of the telephone from which the call was placed. The term is commonly used to describe situations in which the motivation is considered malicious by the speaker or writer.

 

mesaj-spam-fashiondays

Orice român de bună credință știe că cel mai AGRESIV cu mailurile si notificările prin e-mail este Fashiondays.ro
Întrebați pe oricine a primit sau a făcut o comandă prin Fashiondays dacă există cineva care să trimită mai multe mailuri nesolicitate ca Fashiondays, în baza ”termenilor și condițiilor lor”.
În mod NORMAL ar trebui ca TOATE opțiunile cu privire la mesaje comerciale și reclamă să fie INACTIVE la activarea contului și să poată fi activate doar de către utilizator!

asta-e-spam

Rog Vodafone, căruia îi plătesc 25 Euro lunar abonament (fix) să nu mai îmi trimită SMS-uri publicitare.
Transmit acest mesaj prin website-ul meu deoarece Vodafone nu are un departament de relații cu clientii ci are MESAGERIE VOCALĂ sau cine stie ce tâmpenie, nu este la DISPOZITIA MEA când vreau eu o persoană la ei disponibilă să îmi preia cererile.

NU SUNT DE ACORD ca Vodafone să îmi trimită mesaje publicitare sau nici un alt fel de mesaje comerciale nesolicitate!
DACĂ cumva au lăsat pe ”default” setările că doresc să primesc vre-un sms de acest gen rog ca ei să dezactiveze mesajele SPAM și de orice fel comerciale pentru că nu mă interesează nici o oferta, promotie, concurs sau comunicat de presă!

Mulțumesc!

 

26. September 2016 · Comments Off on Internetul de la VODAFONE este foarte PROST ! · Categories: I.T., Romania

Motto:
,,Inima omului e largă, de ce unii şi-o poartă strâmtă şi plină de ură?”
Delirul – Marin Preda

 

internet-vodafone

După cum știți, sunt un mare amator de transmisii live cu telefonul, este inutil să enumăr zecile de locuri, situații sau pagini mari de fani Facebook unde am transmis live cu mii de spectatori online la fiecare transmisie.

De fiecare dată însă, eram cam printre foarte puținii sau singurul din zonă care transmitea live și transmisia era frumoasă, de calitate pe Vodafone

Evident, dacă tot am unul dintre cele mai performante telefoane din lume și un abonament de boier (Super RED 25), vreau să profit din plin de asta și să transmit LIVE pe Facebook pentru că algoritmul EdgeRank livrează de 1000 ori mai bine LIVE-urile decât clipurile înregistrate. Dobitoc să fi să pui înregistrări pe Facebook în loc să transmiți LIVE,

imapp-2016-proiectie

Sâmbăta seara mă aflam la IMAPP 2016, o experiență vizuală DEOSEBITĂ chiar SPECIALĂ și cumva unică, asigurată de echipamente care proiectau imagini cu rezoluția de 8K pe clădirea Casei Poporului.
Nu am putut transmite live aproape deloc deoarece s-a întrerupt de nenumărate ori, iar când am transmis a fost la o rezoluție mai mult decât slabă, chiar jenantă!

Mă așteptam că dacă tot plătesc 25 Euro pe lună și un telefon EXCELENT, să pot transmite din mijlocul capitalei un LIVE pe Facebook decent, când colo, praf, serviciul 4G de la Vodafone este foarte foarte slab sau dă rateuri!

Vodafone are internet foarte prost la transmisii live

Vodafone are internet foarte prost la transmisii live

Telefonul meu suportă o viteză de 100 Mbps la Download și peste 5Mbps la UPLOAD cu 4G (pe care îl țin PERMANENT ACTIVAT)

viteza-iphone7-4g

Acum, eu vorbesc puțin la telefon și din cei 5GB caree sunt incluși în abonament, îi ”chivernisesc” (zic eu bine) să consum doar 1 maxim 2 GB din cei 5GB în fiecare lună.
De asemenea nu folosesc consum niciodată un singur minut la Internaționale!

Vodafone mi-a impus condiția ca la mutarea abonamentului de pe firmă pe persoană fizică să pot face asta numai dacă iau un abonament de minim 25Euro lunar ( Super RED 25) pe o durată de minim 6 luni, deși mie mi-ar ajunge și cel mai ieftin abonament la Vodafone deoarece vorbesc foarte puțin , mai mult chiar mi-a cerut un DEPOZIT de 200 RON la ei, uitând să îmi spună de ce să le plătesc depozit, deoarece dacă voiam să trec pe persoană FIZICĂ un abonament, e clar că doream asta pentru ca să fie pe numele meu și că țin la numărul meu de telefon.
Adică, să plătesc cu 20 Euro în plus față de ceea ce am nevoie, pentru că la RCS/RDS la Digi ofertele cu 5Euro, net nelimitat și convorbiri nelimitate sunt peste tot, așadar, mă așteptam (că acum nu mă mai aștept) ca transmisiile mele LIVE pe Facebook să funcționeze la calitate MAXIMĂ, că doar plătesc ca un BOIER cu 100 RON (1 milion lei vechi) în plus pe lună.

Vă dați seama că ar trebui să fiu cel mai idiot român dacă aș păstra abonamentul, sper ca atunci când am să doresc să trec pe cel mai mic abonament să nu facă vre-o figură Vodafone-ul că îi fac public pe tot Internetul cu ce au făcut!

reclama-mincinoasa-vodafone

În loc ca să transmit cât de cât CALITATIV cum se poate vedea în acest clip (se poate vedea si la 4K)

calitate-video-imapp

Acum să nu credeți că am pretenția să transmit 4K de pe telefon, dar o SĂRĂCIE de HD ar fi trebuit să meargă, măcar 720p , un telefon care filmează natural / nativ HD si are camera de 12MP
În realitate însă, pe Vodafone cred că abia am transmis un primitiv 240p sau 360p, de tot râsul ca de pe cel mai bun telefon din lume la ora actuală, iPhone 7, prietenii și cunoscuții râzând și ridiculizându-mă cu privire la calitatea transmisiei ”Degeaba ți-ai luat iPhone 7 că se vede urât ce filmezi!

Și ghici de ce se văd urât live-urile:
a) Că filmez eu prostii? (IMAPP la 8K pe Casa Poporului)
b) Că am telefon prost? (am doar iPhone 7, o porcărie)
c) Că nu merge Facebook-ul? (E picat Facebook-ul!)
d) Că merge prost Vodafone-ul? (nu se poate, la TV au zis că transmiti live 4G+)

Acum, după evenimentul acesta, unde trebuia să transmit HD, am rămas ca-n vorba aia ”și f…ă, și cu banii luați” adică evenimentul ratat și banii de pe abonament luați DEGEABA!

Să nu mai vorbim de câte ori mi s-a întrerupt live-ul de pe Facebook!

IMPORTANT !
Dacă eram singura persoană de la eveniment care nu putea transmite live saaau, dacă era singura dată când nu se putea transmite live, saaaau nu era ceva important, mai ziceam că asta e nu am ce face, dar mii de oameni nu pot să transmită LIVE la CALITATE cât de cât DECENTĂ când este cazul!

Iată două exemple (pe cele din grupuri nu se pot vedea aici)

Se pare însă că așteptările mele au fost cu mult depășite, conexiunea la internet la UPLOAD , transmisie a fost FOARTE FOARTE PROASTĂ , aceeași situați fiind la miile de oameni care încercau să intre pe Internet sau încercau să transmită live din mijlocul Bucureștiului

Inhternet de slabă calitate la Vodafone

Inhternet de slabă calitate la Vodafone

Zilele acestea am vorbit cu cel putin 20 de persoane pe această temă, persoane literate și cu multă experiență în online despre acest subiect, al calității transmisiei LIVE pe Facebook prin Vodafone, și aceștia mi-au confirmat că întradevăr fiecare eveniment din București nu se poate transmite LIVE pe Facebook prin VODAFONE pentru că merge foarte prost sau mai rău, se deconectează.

Vodafone pur și simplu la locațiile unde se folosește Internetul intensiv nu aduce nici un fel de suplimentare, iar locuri unde ar putea îmbunătăți ar fi următoarele:
– Concerte în piețe publice
– Concerte în săli
– Stadioane, la meciuri importante

atentie
Vorbim aici despre evenimente UȘOR PREDICTIBILE, UȘOR LOCALIZABILE, în zone CENTRALE din ORAȘE MARI, nu vorbim despre locuri greu accesibile, din locuri putin populate sau evenimente impredictibile, locuri unde există POSIBILITATEA TEHNOLOGICĂ și logistică de a suporta aceasta!
Evenimentele la care nu se poate transmite LIVE la calitate maximă (normală) despre care vorbim sunt anunțate cu mult timp în urmă și se poate anticipa ușor că minim 1000 de persoane ar dori să transmită LIVE
Dacă era vorba de SĂRACII de la TELEKOM sau DIGI mai înțelegeam, dai 2 lei, de 2 lei ai, dar plătesc JAPCĂ mai mult de 100 RON peste ce nu primesc! Vodafone parcă era rețeaua boierilor, sau nu mai e??!!!

Cât le-ar fi luat Vodafone-ului să aloce pentru 3-4 ore resurse LOCALE ca oamenii să beneficieze de ceea ce au plătit? Sunt concerte permanent în București, o unitate MOBILĂ de transmisie ar trebui să fie prezentă.
Păi dacă tot îmi consum Internetul mobil, pe ceva care contează pentru mine, de ce să nu beneficiez de calitatea promisă? De ce atunci când am nevoie de calitate, nu îmi merge mie serviciul (deloc) sau sau dacă îmi merge îmi merge FOARTE PROST când este FOARTE IMPORTANT pentru mine.

Pânmă când Vodafone nu va face aveastă îmbunătățire normală și nu pot să folosesc serviciul 4G la performanțele NORMALE promise prin abonament ( Super RED 25) și reclama de la TV, voi continua să aduc la cunoștința cititorilor de pe Internet faptul că serviciile lor nu sunt de calitatea la care se așteaptă cineva.

Mai jos una din zecile de RECLAME MINCINOASE care PROMIT LIVE-uri de calitate la SUPER VITEZĂ

 

Cu alte cuvinte, reclama asta cu Cabral și Titi Aur e ca reclama Pulafashion cu Pulaloganul, pulaHD, pula4G!

Nu am înțeles de ce a fost nevoie de Cabral în spotul publicitar, la fel de bine puteau pune o domnișoară drăguță, ca aceasta!

Să zicem că la ceilalti nu se merită, dar la cei care plătesc de la 25 Euro în sus în fiecare lună, nu se poate face o prioritizare să pot transmite live de la concerte sau evenimente?

Mulțumesc Vodafone că ați luat la cunoștință, toți intrați de pe același IP? Ce lame!

vodafone-vizite

echipa-de-pr-vodafone

 

curiosi-rau

 

Oricum compania VODAFONE nu este străină de asemenea DERAPAJE comerciale, ANPC amendând Luni 8 Octombrie VODAFONE pentru practici comerciale incorecte, lucru evident ascuns cu mare grijă de aceștia.
Comunicatul oficial VODAFONE este aici:

Și ca să închei într-o notă optimistă iată părerea mea despre asta

succesul-unui-brand-branding

Multă lume se întreabă ce are mai bun, practic, ca utilizare iPhone 7 față de iPhone 6 / iPhone 6g / iPhone 5SE / etc

Pe lângă glumițele cu donatul rinichiului, ratelor la bancă sau articolelor plătite, nu e cazul la mine, sunt un profesionist în domeniu și vă asigur 100% că acest articol nu este sponsorizat de Apple!

Am făcut o analiză practică, utilizare simplă în 24 de ore a noului telefon:

cum-e-iphone7

1. Materialele
Poate părea stupid că nu dau atenție în primul rând: procesorului, memoriei, tehnologiei sau chiar iOS-ului nou, dar materialele din care este făcut iPhone 7 sunt mult superioare calitativ celorlalte.
Atât carcasa căt și ecranul sunt făcute din cele mai bune materiale posibile, au o finețe și delicatețe pe care nici unul dintre obiectele electronice existente în lume, nu o au!
Mă gândesc la câte materiale / obiecte fără suflet am atins / folosit în viața mea și, sincer, nici un obiect din lume nu este mai plăcut la atingere dec\t un iPhone 7, finisajul, sticla, ”formele” sale sunt perfecte, nimic nu lasă loc a fi îmbunătățit, este aborabil de ținut în mână, nici prea mare, nici prea mic, nici prea subțire, nici prea gros, nici prea ușor, nici prea greu..  doar perfect!

Este FOARTE important ca obiectul pe care îl atingi cel mai mult zilnic să fie perfect ca și calitate a materialelor, Samsungul întodeauna mi s-a părut scârbos spre ieftin, să nu mai vorbesc de Huawei sau Evolio care sunt de-a dreptul sărăcii.

2. Autentificarea / deblocarea.

Conform ultimului studiu făcut de Vodafone și Orange în Aprilie 2016, 41% dintre români își verifică telefonul de peste 200 de ori într-o zi.

Mesagerie

SMS – 23 ori
eMailuri – 18
Apeluri – 25 ori
Ceas – 18 ori
Alarma – 6 ori
Camera – 8 ori
Player Audio – 23 ori
Jocuri – 22 ori
Calendar – 4 ori
Social Media – 39 ori
Stiri – 12 ori
Cautari – 17 ori
Internet – 28 ori
Video – 6 ori
Incarcare Telefon – 4 ori
Casuta Vocala – 1 dată
Aplicatii si altele – 23 ori

Încă de la introducerea amprentei ca autentificare am observa că față de iPhone6 / iPhone 6s citirea ampreentei nu doar că este mult mai rapidă dar și mult mai precisă.

Practic, în loc să îl deblochezi în 2 secunde, îl deblochezi în mai putin de 0.5 secunde. Unde mai pui că funcția de activare la ridicare este promptă, experiența deblocării este extraordinară, mai ales pentru că un utilizator obișnuit deblochează telefonul de peste 200 de ori într-o zi, asta înseamnă că economisești 10 minute pe zi numai cu deblocatul și 3600 minute pe an, adică o săptămână pe an numai cu deblocatul.

FOMO: “fear of missing out”. The fear that if you miss a party or event you will miss out on something great
– Evolutionary biology – an omnipresent anxiety brought on by our cognitive ability to recognize potential opportunities:
– form of social anxiety – a compulsive concern that one might miss an opportunity or satisfying event, often aroused by posts seen on social media websites.

iphone7-lansare-romania

3. Antiacvatic / antiploaie.
Culmea este că zilele acestea a plouat mult și am folosit de multe ori telefonul în ploaie, pentru StreetView Google etc.
Ce poate fi mai relaxant să știi că afară plouă și poți folosi telefonul liniștit știind că nu se va strica dacă se va uda puțin?

lateral-iphone7

4. Display – sunet – dinamică – touch screen
Sunt ferm convins că există un PLACEBO al așteptărilor cu privire la sunet, dinamică, imagine, cu toate acestea se vede ușor că ecranul generează imagini mult mai clare, fine, bine definite.
Touch screen-ul ecranului reacționează cu mult mai fin, prompt, clar și precis ca iPhone 6 / iPhone 6s / iPhone 5SE
De asemenea am ascultat muzică, am jucat jocuri (Boom Beach, Pokemon Go), sunetul este mult mai fin și mai bine definit decât anterioarele versiuni

iphone7-review-complet

5. Butonul de home
Extraordinar de precis, foarte plăcut, ergonomic, încântător de utilizat

spatele-iphone7

6. Calitatea fotografiilor
O schimbare foarte mare, claritate mult mai mare, dar încă DEPARTE de claritatea Samsung-ului, pentru camera foto nu este recomandat!
Se va simți destul de mult o îmbunătățire față de iPhone6

Am executat câteva Google Spheres 360 astăzi pe întuneric / ploaie /seara

Muzeul National de Artă (dimineața la 9, cer înorat)

Aici: Sfera 1
Aici: Sfera 2
Aici: Sfera 3
Aici: Sfera 4

Veți observa că în comparație cu celelalte Google Spheres făcute iPhone 6  / iPhone 6s calitatea este mai bună dar nu cu mult mai bună, se văd liniile mai clare (sharpness)

Sau această fotografie

fotografie-cu-iphone7

7. Bateria

După 24 de ore de utilizare INTENSIVĂ, bateria cred că ține cu 20%-30% mai mult față de iPhone 6

acte-iphone7

8. Instalarea / migrarea datelor
Foarte rapidă și facilă din iCloud, toate aplicațiile rulează rapid, impecabil , fără probleme!

9. Rularea aplicațiilor
Cu 20-30% mai rapid ca iPhone 6s / iPhone 6, se simte clar o îmbunătățire a vitezei

10. Viteza Internet
Vrei nu vrei, viteza aplicaților impulsionează direct proporțional și experiența navigării pe Internet, de asemenea, mai rapid cu 20-30% decât iPhone 6s / iPhone 6

Abonamentul meu este un 25RED de la Vodafone, la ora 2 moaptea din centrul Bucureștiului

104 Mbps pe 4G la download
viteza-iphone7-4g

viteza la UPLOAD mult mai mică, dar cui îi pasă de upload?

viteza-upload-iphon7

CONTRA (dacă se poate numi contra)
Designul iPhone 7, seamănă prea tare cu iPhone 6 / iPhone 6s , poți să îl confunzi ușor cu un iPhone 6, deci nu se pot remarca în cluburile de fițe sau la prostit femeile ușoare cu noul iPhone 7!
Se poate deosebi cel mai ușor după dimensiunea lentilei de 2 ori mai mari la iPhone 7 față de iPhone 6 pe spatele telefonului.
Desigur, poți ”contrabalansa” notabilitatea faptului că iPhone7 seamănă prea mult cu un iPhone 6 sau iPhone 6s, achiziționând un iPhone 7 de culoare negru sau alte culori care nu există la iPhone 6.

=============

Rezumând, poate că prețul este cu 400-500 Euro mai mare decât al unui iPhone 6 si cu 250E – 300 Euro mai mare ca un iPhone 6s, vă spun că își merită cu prisosință prețul dacă lucrezi în media online și îl folosești la muncă, în maxim 5 luni valoarea sa este recuperată!

 

 

Motto:
NONVALOÁRE f. 1) Lipsă de valoare. 2) fig. Om sau lucru lipsit de importanță; nulitate. [G.-D. nonvalorii] /non- + valoare
Sursa: NODEX (2002)

De la o vreme asistăm la o mulțime de derapaje cu copii.Ultima trăznaie este cu dansul la bară, sport olimpic, în care sunt prezenți și copii mici.

 

De parcă această aberație să nu fie de ajuns, locul unde au organizat concursul a fost… Palatul Copiilor din București.
Au relatat MEDIAFAX despre asta vezi videoclipul aici și Antele aici 

România este foarte cunoscută ca fiind o țară binecuvântată în care numărul informaticienilor de top este mare. Nenumărate premii importante la informatică și matematică au fost cucerite de către copii noștri.

De asemenea, istoric o mulțime de tineri manageri sau persoane mai în vârstă au realizat lucruri cu adevărat IMPORTANTE pentru planeta noastră în domeniul informaticii.

intel-pedofil

De data aceasta, Intel România alege să promoveze o copilă care nu are NICI UN TALENT în informatică și nici o realizare.

articol-sponsorizat-intel-pedofilie
Ce este ȘOCANT este faptul că această copilă a fost scoasă la produs bani, consumerizată, transpusă în produs de masă, articolul ei fiind BOOSTAT (adică sponsorizat) pentru a fi văzut de cât mai multă lume.
Înțelegem că ”arată bine”, dar nu mi se pare corect ca miile de oameni RELEVANȚI în lumea informaticii românești să fie IGNORAȚI pentru a da motive de masturbare PEDOFILILOR.

Înțelegem că ”femeile vând” , dar nici chiar așa, să vă băgați la minore!

minore-intel-la-produs

Nimeni nu zice că e rău să ai un blog PERSONAL – NECOMERCIAL de mic, dar de mică, să fii scoasă la vânzare, mi se pare ORIBIL mai ales că sunt atâtea sute de alternative cu mult mai bune.

Scoasă la produs de mică:

scoasa-la-produs-de-mica
De asemenea nimeni nu interzice nimănui să facă un ban, dar nici în halul acesta.
INTEL România scoate copii de mici la produs prin publicitate, mi se pare ORIBIL, nici un brand mare nu a promovat produse prin expunerea unui copil mic (care nu are nici o relevanță în breaslă)

Singurul fel în care era RELEVANT / RECOMANDAT / OK era doar dacă acel copil blogger avea o COMPETENȚĂ în informatică, măcar cât de cât nu neapărat olimpică sau medaliată internațional.

Este vorba de un PRECEDENT, peste 1 an alt brand va scoate un alt copil mic, de 10 ani de exemplu ca BLLOGER la înaintare, apoi unul de 5 ani, apoi unul de 2 ani și apoi unul din burta mamei care va știi din burta mamei ce va face când va fi mare.

Așadar, din punct de vedere MORAL, etic, de bun simț ar fi ca în cazul în care articolele unor bloggeri să fie făcute comerciale, mai pe direct spus, să fie scosi la produs, vârsta de 18 ani ar trebui să fie minimă pentru marile branduri.

Evident, mai sunt cazurile copiilor care cântă, Laura Bretan sau Cleopatra Stratan sau Abramburica, dar sunt doar pe scenă, nu sunt IMAGINEA BRANDULUI , copii ăia chiar au talent artistic și nu dansează la bară.

Dacă noi nu avem cea mai mică reacție la tentativele marilor branduri de a ne face PREA PUBLICI (ca să nu zic altfel) copii, pe viitor să nu vă mire că veți vedea

Produsele media promise de agenție    ===========>>>>>>>>>>>> rezultate

produs-media-agentie

Asta se reflectă clar în CALITATEA produselor media oferite de agențiile de publicitate
– Content scris fără diacritice
– Postări / ratinguri de pe conturi false la paginile de fani Facebook Exemplu ING

 

etc etc

Tot ce sper este ca să nu se ajungă la fel ca la ăstia, să prostitueze copii de mici

Problema în mod cert e ”de porc” de la agenția care se ocupă, publicând articole cu bloggeri IRELEVANȚI. În toată România chiar nu găsea câțiva bloggeri de IT relevanți care să scrie ceva despre un calculator?

produse-proaste-intel

 

Motto:
Gummy smile deffinition: The appearance of a person’s mouth when smiling in which their teeth appear abnormally small, due to either a high lip line (hypermobilie lip), hyperplasia of the gums—which can occur in response to certain medications—e.g., phenytoin—or smaller than normal teeth due to developmental events, tooth eruption abnormalities, orthodontic treatments and even congenital defects

eMag, o afacere internațională evaluată la câteva sute de milioane de euro, care este cel mai vizibilă pe Internet din România are un canal de youtube cu tot felul de chestioare.
Canalul de Youtbe e o chestie foarte importantă pentru un site care vinde online, că o fi pentru SEO, că o fi pentru branding sau ce o fi, niște oameni cât de cât să arate bine, ar trebui să apară acolo, nimeni nu zice să fie manechine, dar nici CIUDATE ca asta 🙂

Să zicem că țineau cu tot dinadinsul să o pună pe această domnișoară în clipuri, de ce nu i-au făcut cadou o operație de corectare Gummy Smile.
Gummy Smile se tratează frecvent și nu este ceva ”OZN”, și totuși au pus în clipuri o ”gummy smile” . Chiar așa?
Nici măcar televiziuniule din provincie nu au prezentatoare TV cu Gummy Smile. Dimpotrivă, televiziunile investesc la greu în silicoane, operații estetice etc.

Probabil au vrut să fie autentici? Să ne așteptăm la următoarele clipuri la prezentatoare știrbe sau strâmbe?

Da, da, știm cu toții că nimeni nu e perfect, că toți avem defecte (personal mă consider mult mai urât decât prezentatoarea) , dar scopul reclamei este SĂ VÂNDĂ, să îți facă plăcere să te uiți la o reclamă.
Nu ne interesează dacă are un suflet bun și frumos, ne interesează să arate bine, ĂSTA E CAPITALISMUL !

Când ai un BRAND așa de mare, așa de pretențios, nu poți să pui prezentatoare o persoană cu GUMMY SMILE !

panamea

Ruxandra Ducu este prezentatoare la eMag, sau ceva PR, îi puteți vedea Facebook-ul aici .
Așa cum e de așteptat, stă cu gura închsă în toate pozele, de fapt nici nu prea are poze pe net, ghici de ce?

Vezi clipurile eMag AICI.

Sau în clipul cu mașina de spălat

gummy teeth emag

Gingiile lungi Gummy Smile se tratează, oare nu își permite eMag să plătească un stomatolog?

Păi când o vezi pe una ca asta cum vorbește așa strâmbă, nici nu îți mai vine să o asculți.

blablabla

Pe viitor însă, poate eMag ne face surpriza să facă niște clipuri cu acești doi artiști locali

gummy-style

Și cred că nu este doar părerea mea, probabil au avut aceiași reacție 90% din cei care au urmărit clipurile cu Gummy Smile
tratament

sau ~before – after-ul acesta

gummy-smile

Gummy Smile se tratează frecvent cum ar fi exemplele de aici aici și aici:

Am crezut că e un accident, dar nu. Domnișoara care prezintă eMag pe canalul Youtube are niște dinți cam.. ”ciudați”, ca formă.
Dinții ei par să semene cu ai ”Alien”-ului –

alien-emag

Plus că gingia de sus i se vede foarte mult

Mai ciudat e faptul că apare în foarte multe clipuri.
Ce explicație poate exista? Ce mesaj dorește să ne transmită eMag cu acești dinți de ”vampir” cu canini pronunțați și incisivi scurți?

Oare din câte actrițe frumoase cu dinți frumoși și talentate sunt în România, tocmai aceasta a fost găsită cea mai potrivită pentru cel mai mare magazin online din România?

Totuși, în trecut au existat cazuri de Gummy Smile la unii prezentatori TV, dar asta a fost, în TRECUT

1. STEVE HARVEY – maxilar (partea de jos)

sau celebrități care au corectat Gummy Smile

Cred că viitor eMag își va putea permite ceva de genul acesta ca prezentatoare și să nu ne mai arate strâmbe.

CphBI7wWYAAjV6Q.jpg large

 

sau ceva cu zâmbetul frumos

fetefrumos

zambet frumos

Toată lumea le vede, le știe, dar puțini sunt cei care le folosesc, sau știu cu ce se mănâncă.
Să nu mai vorbesc că dintre cei care le folosesc, 90% le folosesc aiurea de tot.

utilizarea-hashtaguri-hastag-social-media-instagram-twitter

Omul Online - despre rețele sociale

Omul Online – despre rețele sociale

Suntem în plină eră informațională, în România anului 2050 vom fi în Era cunoașterii / Era inteligenței când creativitatea și Inteligența pură vor fi cele care vor conduce societatea umană
În urmă cu numai 2 mii de ani puterea era desemnată de către resursele pământului, acel stadiu de vânător consumator. Omul era orientat către consumul pe loc.
Primul Val (Alvin Tofler) Odată cu sedentarizarea și primele meșteșuguri cum ar fi metalurgia, olăritul, țesăturile în paralel cu agricultura, puterea a trecut de partea forței fizice de muncă.
La începutul secolului al XX-lea forța fizică a oamenilor a fost înlocuită cu forța industrială, mecanică, atunci puterea a trecut de partea celor care aveau industrie puternică.

Partea 1 din Emisiunea TV România 2050

Iată imaginile folosite în Emisiune

 

Cum au crescutr numărul de utilizatori Internet

Cum au crescutr numărul de utilizatori Internet

 

Orasele din România și viteza lor de conectare la Internet mare

Orasele din România și viteza lor de conectare la Internet mare

 

copii-facuti-pe-internet-la-imprimanta

Vom face copii la imprimantă

 

Retele Sociale De interes

Retele Sociale De interes

 

Internet-in-fiecare-minut

 

1-minut-pe-Internet-evolutie

 

 

 

 

 

cum=e-fara-televizor

Fotografia aceasta am făcut-o în 2007 într-un squat din Amsterdam. Era o seară de muzică electronică cu tematică jocurile TV din anii 70-80.
Mai țin minte că în acei ani mă lăudam că nu ascult nici măcar muzică românească.
Cei 3 ani de locuit în Amsterdam mi-au deschis mintea și am realizat că DISCRIMINAM, apoi acceptarea diferențelor / diversității înseamnă și păarticipare.
Acum ascult orice muzică, de la cea clasică, rock punk, retro până la manele.

televizor-inchis

Fotografia este din 2006 Iar acest Televizor l-a cumpărat tata de la RUȘI din piață, în 1991 , firma este BEREZKA 🙂

Hipsterii care nu își permit un TV au găsit de cuviință să se laude că ”e bine fără TV”.
Cei care se laudă că nu se mai uită la TV le spun că ar putea să îl consulte să vadă la ce se uită cei din jurul lor.
Forma asta de hipsterism autist este doar un teribilism ieftin semidoct vecin cu ”nu ascult manele” și ”nu am prieteni țigani”
Una dintre formele cele mai evidente de înapoiere mentală este discriminarea și elitismul fără fond.

Iată principalele 5 motive pentru care este BINE să ai totuși un televizor în casă, în ordinea importanței:
1. Te uiți la filme downloadate de pe Internet, acum sunt la calitate 1020p, Full HD, 4K, vezi și tu frumos pe un ecran de 1.5 m omenește un film, doar  nu ești nebun să cheltuiești zilnic 100 RON în MALL pentru a vedea 2 filme, cinema la tine acasă. De ce să te uiți la filme ca un sărac pe un monitor de 15 inch de laptop?
Caz propriu: Am văzut cam TOATE filmele bune (peste 2000 filme) ale omenirii la calitate maximă în BLUE RAY, filme care nu mai rulează la cinema, mai ales cele de colecție
2. Poți urmări transmisiile live, sport (tenis, fotbal), concerte, actualitate în direct, mai ales micile emisiuni și interviuri, care nu există pe Internet, să fim serioși, e distracție mare cu prietenii să te uiți LIVE la ceva frumos
3. Play Station, X-Box, un deliciu!
4. Canalele TV sunt acum HD, documentare superbe, seriale superbe, mai ales Nat Geo, Discovery, History, HBO care sunt mai mult decât delicioase
5. România este țara care se uită cel mai mult la TV din Europa și are cea mai slabă rată de penetrare a Internetului în mediul rural. Asta înseamnă că trebuie să CONSULȚI TV-ul să știi și tu la ce se uită cei din jurul tău, ce au în cap, cum sunt manipulați și cum funcționează treaba cu ”manipularea în masă”

Iar acest articol se termină cu actualul TV, 152CM, 3D, Full HD, 4K, Smart TV etc etc

samsung-tv

lansare-Star-wars-romania

Vreau să scriu astăzi într-o manieră pozitivă, complet opusă zecilor de ”experți” în Star Wars
Observ cu neplăcere ceea ce mă așteptam deja: hatereală, trolling și comercial despre noul film Star Wars

Dacă nu mă înșel cele mai de succes articole pe bloguri despre Simona Halep au fost cele de genul ”Eu nu îi mulțumesc Simonei Halep”
Scârbit este puțin spus  să constat că fenomene de același fel se manifestă în sfera ”pișcotarilor” online care ciugulesc câte un pișcot de foame (la propriu) online și oricum, nemuțumiri despre ce sperau și nu a fost Star Wars.

Star Wars a fost preluat de la Lucas la Disney acum 2 sau 3 ani de către Disney, care nu este un terchea berchea e cineva.
Cumva a fost anticipat noul ”look” al Star Wars mai ”childish” dar cu plăcere am observat următoarele 7 lucuri BUNE asupra noului Star Wars 7

1. Star Wars este 3D.
Băi fraților, noi poate suntem boșorogi și nu prea apreciem ce e un 3D, noua tehnologie video, dar mie chiar mi se pare super șmecherie să vezi chestiile ale 3D super realistic ca efecte video de imagine și sunet. Sunteți chiar așa de tâmpiți să nu apreciați acest super plus tehnologic?
Chiar nu puteți să apreciați un film 3D versus unul 2D ?
Boșorogii care sunt mutanți pe 2D vor considera că StarWars era mai bine să rămână 2D.
Peste toate astea, 3D-ul face desuetă piratarea! Măcar Star Wars-ul să îl vezi cu toate efectele și beneficiile tehnoilogice pe marile ecrane!

2. Pentru copii mici este DUBLAT în limba română,
Filmul este dublat pentru copii mici!!!
Poate că voi martalogii o banghiți bine pe engleză, dar copii între 5 – 15 ani chiar vor să simtă filmul dublat și să nu ciotească subtitrarea.
Cinematografele au fost chiar foarte drăguțe că v-au dat optiunea sa vedeți filmul dimineața DUBLAT în limba maternă să vă duceți copii incpabili să citească subtitrarea în engleză să se bucure și ei de film. OK, ești martalog bătrân vrei în engleză cu subtitrare, după ora 16.00 poți să îl vezi așa.

3. Firul epic.
Aici chiar nici cel mai cârcotași fan Star Wars nu are ce reproșa. Filmul chiar are continuitate cu toată povestea. Tată cu fiu, soră cu frate, împarat cu supus, etc
Deci aici chiar ”povestea merge mai departe” compălet, fără ezitare spun că se leagă cu fostele ediții și lasă loc elewgant de viitoarele ediții Star Wars, am simțit complet și coerent că ”povestea merge mai departe” dincolo de preluarea Disney

4. Franciza Star Wars – Franciza Nr. 1
Poate o să vi se pară prea comercial, dar cu acest eveniment supermarketurile au început să vândă ciocolate, tricouri, iaururturi Star Wars car au favorizat accesul oricărui țăran la Star Wars.
Star Wars a ajuns în fine mainstream și în republica iobagă România.
Haterii vor spune că e de rău, eu voi spune că e de bine asta!
Aproape fiecare Supermarket vinde ceva StarWars, este practic brandul nr. 1 în materie de vânzări și franciză, a popularizat Star Wars ca fenomen mondial

5. Teoria Designului Inteligent

Pentru cei căpoși, cu foarte mult creier activ și supradotat, este clar că teoria evoluționistă, darwinistă este depășită.
La ora actuală teoria Designului Inteligent este noua teorie care în 10 – 20 maxim 30 de ani va înlocui în școli teoria evoluționistă.
Practic Star Wars cu ”The Force” va fi nava amiral de promovare a noiii spiritualități umane, a noii cunoașteri umane ca filosofie existențială.
Biserica scientologică a lui Tom Cruise va cădea în desuet, The Force a noii teorii asupra DESIGNULUI INTELIGENT va fi noua orientare spirituală iar Star Wars va asigura consacrarea sa, indirect evident.

6. Diversitate multiculturală + Feminism

Aici se sparg noi bariere cu privire la prejudecăți:
a) Feminismul – personajul principal în SF este o femeie și femeile nu mai sunt la mâna a 2-a
b) Rasismul – În fine un negru are un rol important în SF-uri. Amintiți-vă că Jango este primul western în care personajul pozitiv este un negru și albii sunt personaje negative. Gândiți-vă la repercursiunile la scală globală că un negru e așa de vizibil în Star Wars.

7. Mai bine CEVA decât nimic, filmul devine un serial obișnuit. Online-ul este consacrat!

Știu că vă dezamăgesc, la capitolul ”old school” Star Wars este praf, are puțini figuranți, are efecte video slabe, are cadre filmat slab spre prost,
Star Wars 7 seamănă cu un serial TV pentru copii ieftin.
Dar StarWars reușește că aducă o nouă paradigmă, împreună cu democrația comercială.
StarWars 7 seamănă cu unul din filmulețele de copii de la ora 8 dimineața, adică IEFTIN!
Vox populis, vox Deus!
Asta vrea să însemne că voința poporului este Star Wars care confirmă ca mișcare spirituală Star Wars
Filmul se aseamănă și chiar se confundă acum cu serialul de televiziune sau chiar online .
Supraviețuiorea artei devine acum o simplă chestiune de User Interface și User Interface pe computer.
Sunt semnale MARI de alarmă că online-ul este săpân chiar și peste cinematografie.

Panda, Pinguin, Porumbel, Colibri  🙂
În câțiva pași pe înțelesul tuturor!

algoritm-evita-penalizarile-Google-SEO

cele ami scumpe cautari pe Google

cele ami scumpe cautari pe Google

barbati-femei-cumparaturi-pe-net

Weekendul acesta, împreună cu Costin și Vera am mers pe munte, mai precis la Omu, Babele, Sfinx, Lacul Bolboace și Padina.
Una dintre chestiile gadgetărești care mi-a plăcut foarte mult este această aplicație, care include Google Sphere, adică ai posibilitatea să adaugi o sferă cu imagini, este un 3D complet, Costin mi-a spus de aplicație, are mai putin de 2 săptămâni de când a fost lansată, de fapt Costin m-a învățat multe chestii deștepte 🙂
Pentru Android => click aici
Pentru Apple – iPhone / iPad => click aici

Pentru cei cu APPLE, iphone si iPad, descrierea app-ului nu este în limba română, cam nașpa din partea Apple.

Am realizat 3 sfere
– Sfinxul => click aici
– Vârful Omu => click aici
– Lacul Bolboci => click aici

Aplicația are un număr mare de downloaduri dar și foarte multe uploaduri de sGoogle Sphere, practic acest continut colaborativ va face Internetul cu mult mai bogat si mai frumos!

Aplicația este foarte ”sharp” functionează frumos, este foarte ușor de utilizat și foarte foarte practică.
Orice utilizator mediu este în stare să o utilizeze aducând în plus atât de mult content!

Sfinxul din BUCEGI - Google Street View 3D Tridimensional

Sfinxul din BUCEGI – Google Street View 3D
Tridimensional

 

Vârful Omu 3D - Google Sphere - Google Street View

Vârful Omu 3D – Google Sphere – Google Street View

==================

Creați panorame pentru a adăuga propriile experiențe Street View. Începeți folosind camera telefonului sau adăugați o cameră foto sferică (cum ar fi Ricoh Theta S) care capturează imagini cu o singură apăsare de buton, pentru o experiență simplă de fotografiere la 360º. Apoi, puteți publica panoramele pe Google Maps, pentru a fi văzute de lumea întreagă.

Galerii de conținut:
• răsfoiți cele mai populare colecții speciale Google;
• explorați tot conținutul Street View (inclusiv contribuțiile altora);
• examinați-vă profilul public cu panorame publicate;
• gestionați-vă panoramele private.

Crearea și publicarea panoramelor:
• folosiți camera telefonului (nu este necesar niciun accesoriu pentru camera foto);
• conectați telefonul la o cameră foto sferică pentru captură printr-o singură atingere;
• publicați imaginile pe Google Maps ca panorame captivante;
• publicați-le privat ca fotografii clasice.
====================

Vă dați seama că acest app-ul este foarte mișto deoarece nu necesită ca până zilele trecute, transportarea acestei  hardughii în spate.

google-street-view

sau așa…

google-street-view-vechi

Par a fi amănunte, dar aceste ”mici amănunte” constituie 90% din decizia noastră SUBCONȘTIENTĂ de a alege ceva, de a achiziționa un serviciu sau produs.
Impactul brandurilor asupra noastră nu se limitează doar la reclama stradala, tv, Internet sau prezentarea de pe raft (acest lucru este o evidență) impactul se resimte și la nivel de LOGO și TEMATICĂ.

imagini-vizual-procesare

Culorile logo-urilor, tema aleasă pentru website, culoarea mașinii pe care este imprimat numele produsului sau imaginea produsului, contează foarte mult la nivel SUBCONȘTIENT.

Așa cum v-am obișnuit, infograficele prezintă într-un mod foarte schematizat impactul acestora.

culori-psihologia-culorilor

 

Când oamenii cumpără, 93% din decizia de a achiziționa produsul depinde de ”Cum arată” iar pentru 6% textura este factorul decisiv, doar 1% decid achiziționarea unui produs după miros sau sunet.

psihologia-culorilor-online