Clar, acum dacă vrei să faci like & share iei poze de pe net copii mici si frumoși și le pui pe Facebook că s-au pierdut… deși nu s-au pierdut..

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1447183372208635&set=a.1381968022063504.1073741828.100007509579416&type=1&theater

copii_pierduti

Una dintre temele mele favorite de analiză este Hoax-ul

Există sute de definiții ale HOAX-ului, cea mai IT definiție românească este de aici : http://www.bitdefender.ro/support/ce-sunt-hoaxes-213.html

” În general un Hoax este în avertizare falsa in care autorul foloseste tehnici de inginerie sociala pentru a determina utilizatorul calculatorului sa intreprinda anumite actiuni. Hoax-ul tipic este cel care anunta ca un nou virus a fost detectat si apoi instructiuni de a trimite mesajul tuturor prietenilor.
Acest tip de mesaj nu reprezinta decat o pierdere de timp pentru utilizator, incetineste serverele de mail si consuma banda de internet. Pericolul apare practic atunci când utilizatorii trimit mai departe acest tip de mesaje.

Un hoax va include una dintre calitatile de mai jos:
– mesajele fac referinta la companii/entitati foarte bine cunoscute pentru a da credibilitate;
– insista asupra faptului ca trebuie trimis mai departe, catre cati mai multi utilizatori;
– mesajul include numarul minim de utilizatori la care trebuie trimis;
– detaliile tehnice, daca nu lipsesc cu desavarsire, nu sunt inteligibile;
– textul include litere mari sau multe semne de exclamare;
– mesajele de acest tip au fost trimise de multe ori si includ multe caractere in fata fiecarei linii.

Va recomandam sa stergeti un astfel de mesaj si sa nu il trimiteti mai departe. ”

Articole cu multe informații scrise de mine pe această temă sunt aici:
– Anatomia prostiei pe Internet (partea a 2-a) – Hoax-ul pe Facebook
– Mass / Hoax / Spam si Yahoo Messenger – anatomia prostiei pe Internet
– Urmatoarea revolutie va fi transmisa (inscenata) prin Internet? Anatomia unui hoax
– Pe 5 Noiembrie 2011 – Facebook va fi atacat? Vor reusi oare hacktivistii Anonymous ?

Acum problema este că pentru prima dată văd ca un mesaj ”înscenat” pe Facebook pentru Like / Share în scopul creșterii engagementului fanilor ajunge PE STRADĂ sub forma de afișe lipite !!!

Exemple !

exemplu_hoax_facebook

 

Unii au și scris despre asta aici:

Partea aiurea este că s-a răspândit VIRAL și pe Google+ unde se crede că sunt chipurile ”oameni deștepți”
si_pe_google

 

imaginea ORIGINALĂ este din TURCIA de pe un site cu copii mici

original
hoax_fetita_disparuta

Astăzi am văzut pe stradă pe adăposturile din stațiile de autobuz din centrul Bucureștiului acest mesaj.

Hoax_pe_strada

și de aproape:

Hoax_stradal

Mă întreb cât de PROST sau DIABOLIC trebuie să fie acest om care a pus pe stradă afișe cu acest HOAX ???

Este PROST sau Diabolic acest OM
Clar, tăntălău suprem!
Se juca, experiment
Diabolic rău!
Chiar nu am nici o ideee
  
pollcode.com free polls

 

la_cumparaturi

Ultima chestie virală a prins momentul ploilor exasperante 🙂

ploaia_stai

 

Cred că am ajuns dependent să creez ceva viral aproape în fiecare zi, iată ultima ”capodoperă”

omenirea_pierde_genii

La început a fost pisicuța care se juca cu o ață.

pisica_cu_ata

Apoi s-a transformat în ”please cat”, pisicuța care roagă frumos
please_cat

Apoi s-a transformat în ”praying cat” pisicuța care doar se roagă

Apoi în versiunea ”vai e așa de frumos” a intrat în România

e_asa_de_frumos

Tunat în versiunea ”pentru fete” ”Vai ești așa de frumoasă”
Vai_esti_asa_de_frumoasa
🙂

De o bună vreme experimentez cum se face o băutură cât mai perfectă, care să fie hrănitoare, sănătoasă, fără e-uri și cu adevărat originală 🙂
Așadar, am ales ca reper laptele de soia și ghimbirul pentru aroma sa deosebită.
Am dat prin blender ghimbir (mult!!!), kiwi, grapefruit și mango apoi am îndulcit cu miere din belșug și iată băutura perfectă!
Gustul mi s-a părut senzațional, mai ales că vreau să slăbesc și alimentația este importantă.

Cu ce am să mai încerc, pe rând (nu simultan!!!) îmbunătățirea acestui ”mix” sau ”shake”:

1. Mentă
2. Ciocolată neagră
3. Pepene galben
4. Banane
5. Ananas
6. Căpșuni
la care se pot adăuga: morcovi, țelină, pătrunjel 🙂

Mă gândesc, zâmbind ”tot răul spre bine”, la faptul că în copilărie nu aveam dulciuri și că îmi este foarte ușor să mă lipsesc de ele, cât de ușor îmi este să nu poftesc dulciuri.

Referitor la gusturi, un rol important îl joacă mintea. Atâta vreme cât conștientizezi la nivele superioare ale conștiinței beneficiile anumitor alimente, pur și simplu gustul lor devine adorabil !

Sunt convins că ”degustibus non disputandum” este perfect adevărat pentru că fiecare om are o sumă de experiențe care îi ordonează valorile deci implicit și plăcerile, așa că nu mă aștept ca cineva să considere băutura această ca fiind perfectă.

Concluzia care ar trebui trasă este că fiecare dintre noi ar trebui să experimenteze ingrediente cu mai mult curaj și mai puține prejudecăți 🙂

Din păcate nu este o glumă, iată cine a câștigat :))

invingatoarea_Eurovision

English version

eurovision_winner

Cum funcționează ”conducerea” pe planeta noastră :))

How_management_works
și….

sinceritate_debordanta

 

și după program…

sa_rupt_prezervativul

12. April 2014 · 13 comments · Categories: I.T., Psiho

UPDATE – 30 Mai 2015

Am un an de când joc IRON FORCE și mă mândresc că nu am băgat nici un bănuț!

Iată câte ceva din joc

 

1 13497_10205356815498196_7764375119294064115_n 10155867_10204864795718009_7866713248263457662_n 11059449_10204937536896493_3798642615372358754_n 11079108_10205135112315755_7164731949635667966_n 11083615_10205032493470348_1178886458098930988_n

ȘMECHERII:

1, Fă-ți încă un cont fictiv de Facebook, când ți se termină gazul (benzina) dă-i invite în Iron Force – îți mai dă un rând de benzină!
2. La Daily challenge / Missions, ai de adunat diamante, plm.. e greu de prins diamantele acelea, vezi că la EVENIMENTE nu la FFA / Team sunt momente în zile când e pe cules diamante, chiar dacă la sfârsit nu ai nici un diamant, ti le contorizeaza si iti faci misiunea , foarte important acum la ultimul update când ai tot felul de misiuni care sunt premiate

onoare

3. Joacă în ligă / squad, se dau premii în onoare
4. Dacă vrei să aduni bani / diamante joacă noaptea pe europa sau ziua pe CHINA cu PROXY și faci o mulțime de diamante, in maxim o lună îți iei un tanc șmecher – personal nu am mers pe asa ca noaptea dorm si ziua sunt la birou, nu m-am ocupat prea mult de asta 🙂

 

============================

12 Aprilie 2014

Sunt sigur că ați observat că de o lună joc Iron Force.
De ce fac asta? Pentru că vreau să aflu cele mai mici detalii asupra cum se ține într-o aplicație un utilizator și cum este luat cu binișorul să contribuie la bunăstarea celor care fac aplicații 🙂

iron_force_decal_pattern

Acest tip de joc este FFA, adică Free For All.
Asta la prima vedere pentru că în bătălie cel care are tancul cel mai mare și mai tare îi umilește pe ceilalți, iar orgoliile sunt foarte mari!

Dar, maximul de finețe este felul în care ești anunțat sau ce posibilități ai să iei un tanc mai mare si mai tare, plus că permanent în grad iar de la soldat până la general de armată cu tancul cel mai tare ți-ar trebui 10 vieți ca să ajungi gratis sau 10,000 dolari dacă vrei pe bani.

De exemplu când intră unul cu așa ceva pe o hartă unde toți au tănculețe gratuite are loc un masacru, o singură lovitură de tun a lui te pulverizează pe când tu cu toate upgrade-urile, pattern si decall-urile luate trebuie sa ii dai 20 de lovituri cu tunul.. ceea ce este frustrant la un anumit punct 🙂

tanc_iron_force

De exemplu LACERTA costă 2250 diamante, mai exact…  200$

tanc_promotie

Iar în ceea ce privește cât costă un ”PAVO” sau ”SCORPIUS în mod cert depășește 500$ …
nici măcar nu îți dau voie să vezi cât costă !!!

500$ să îți iei un tanc virtual să te joci pe telefon ? Da fraților, mii de dolari pe jucării virtuale !

Sistemul este inteligent si te distribuie pe hartă cu cei cu valoare experientă si tancuri cât mai asemănătoare dar poti avea surpriza plăcută ca tu să ai cel mai bun tanc sau cea neplăcută să intre un maniac cu un supertanc care să nu ai nici cea mai mică șansă să il distrugi ca în imaginile acestea :))

inving1

Poți avea un meci mai apropia și o zi în care să fii mai inspirat 🙂

inving1

… și când intră unul ca ăsta…

mda

 

Vă rupe pe toți !!!!

greu
Vorba aceea: Nu e prost cel care cere, ci acela care dă !

diamanete_iron_force

În cazul meu, care joc de 3 săptămâni, am ajuns la acest nivel, dar teoretic dacă am ajuns ”căpitan” pe Iron Force până la general ar trebui să ajun în maxim o lună. Ei bine, NU, de aici începe greul 🙂 pe care îl poți depăși doar cu bani 🙂

rank_iulian

Dar, să ajungi General de armată, trebuie să fii mai criminal ca oricare 🙂

rank_generali

Iată cum arată topul criminalilor, cel de sus TORNADO are 45,000 mortăciuni la activ, iar ceilalți din top nu sunt nici ei prea departe.
Dacă eu am jucat o lună 3 ore pe zi pentru 1,800 mortăciuni, pentru 45,000 de mortăciuni ar fi trebuit dacă jucam 3 ore pe zi să joc 3 ani cel puțin.. și jocul devine mult mai greu cu cât avansezi 🙂

Pentru a ajunge ”general de armată” sau în top 100 cred că joacă 20 ore pe zi sau prin rotație mai mulți oameni.. altfel ăla care a ajuns la așa performanță după ce și-a dedicat 99% din timpul său unui joc pe telefon sigur e un terminat în viața socială :)))))

Prefer totuși să cred că topul e unul ”Fake” nu real, adică să încurajeze proștii să stea cât mai mult, prin ”exemplul” generalilor 🙂

Oare cei care sunt primii 1,000 jucători din top au turnat minim 1,000 $ fiecare? Dacă da, l-au umplut până peste cap de bani pe ăsta care a făcut Iron Force și se pare o să îl umfle și mai tare în continuare !

rank_cel_mai_bun

De exemplu weekendul acesta e mai multă distracție, pur și simplu ți se oferă un CEVA, progresezi, ai dependență.
Să nu mă înțelegeți greșit că aș fi un chiulangiu care trag mâța de coadă, nu, pur si simplu nu am cumpărat niciodată ceva de pe Apple Store sau Google Play și nu voi cumpăra niciodată nimic pentru că sunt specialist în domeniu și nu un simplu user.

Așadar, retenție, viralitate, fidelizare = SUCCES , faci milioane de EURO CINSTIT cu o idee mișto fără fabrici, agricultură sau hoție:))))))

Și pentru cei care au intrat după ceva care să îi facă mai tari iată câteva sfaturi la acest joc:

– Completează daily challenge, se dau cristale destul de repede și sunt relativ ușoare, vezi că nu sunt multe si la un moment nu mai îți dau premiul unde ai îndeplinit misiunea
– Fă-ți toate upgrade-urile pe tanc, fără upgrade-uri ești complet dezarmat
– Nu te grăbi să îți pui pattern și decal-uri ieftine, strânge cristale până apar PROMOȚII care de regulă sunt în fiecare weekend!
– Joacă mișelește, cel mai bine este să fii un pândar și să nu te arunci kamikaze , acesta este un joc al șmecherilor, îi lași pe cei tancuri tari să se bată și tu îi eviți până mai au o ghiulea și fac „poc”
– Dacă distrugi tancuri mai mari și mai tari ai punctaj mult mai mare, nu te apuca să te răzbuni, rămâi lucid și mergi unde sunt inamicii ”frăgeziți” doar nu ești fleț să nu faci nici un ”kill” pentru că ai dat doar după cei cu 100% health
– Intră pe pagina de fani de aici, vei găsi foarte multe informații utile și INTERESANTE
– Când începe tura, nu consuma NoS-ul aiurea din primele secunde, păstrează-l pentru a îndeplini ”Daily Challenge” și mai ales pentru a prinde cristalele. Desigur, sper că nu vrei să termini tura cu NoS-ul neconsumat, vezi că este un timer sus pe mijloc care îți arată cât timp mai ai.
– Cască ochii la timp, chiar ajută

Baftă !

iron_force_aquila

A venit momentul să încerc un ”meme„ nou și ORIGINAL.
De multe ori când spuneam glumițe și amuzament maxim pe mIrc acum 15 ani, Betre zicea la mișto în ilaritate ”Vrei să fi nevasta mea?” retoric evident.
A venit clipa să facem un meme drăguț care să îl lansăm pe Facebook la comment-uri.
Să vedem dacă va acea succes !

UPDATE: Are succes ! Click pe poză 🙂

meme_vrei_sa_fi_nevasta_mea

Pisica înțeleaptă

Este mult mai ușor să dăm vina pe alții pentru neputințele noastre .
În fond, mai bine îți bălăcărești partenera / partenerul decât să fii un exemplu pentru el /ea
Pentru asta există feminismul, misoginismul și alte 1,000,000 de prejudecăți idioate când lucrurile sunt mult mai simple decât par, există compatibilități mai puține decât incompatibilități pentru că lumea în care trăim este departe de a fi perfectă .

camuflaj_perfect

Motto:
Spune-mi ce website ai, ca să îți spun cine ești.

Iulian Andrei,
februarie 2014

Google-Adsense

Unul dintre lucrurile cele mai importante care le-am am învățat în 18 ani despre Internet este că AICI este locul unde TOTUL se schimbă cel mai repede, cel mai de efect și de substanță.
Aici este vorba despre Inteligență Neuronală, singularitate, comunicare în masă, viralitate, comunicare în aspectele ei cele mai fine și speciale, practic cel mai mare ”creier” informațional care îl percepem la ora actuală.

Evident că odată cu mutarea ”audienței” pe Internet și publicitatea a urmat-o încă de la început firesc, mai întâi stângace, apoi excentric, entuziast pragmatic iar acum FEROCE !

Vorbim despre publicitate, locul unde mințile fine informează sau ÎNȘEALĂ  audiența.
Părerea mea personală sinceră este că banerele Google informează 90% și înșeală 10% pe când banerele de SAMSARI ale Agențiilor SAMSARE (nu le nominalizez dar le știți voi care sunt) informează 10% și ÎNȘEALĂ 90%

Din start vreau să spun că MARILE AGENȚII DE PUBLICITATE DIN ROMÂNIA, sunt OK și au un indice de moralitate relativ bun, restul însă sunt doar niște BIJNIȚARI online de cea mai joasă speță

O altă impresie BUNĂ este că AGENȚIILE MARI de PUBLICITATE s-au ferit de MIZERIILE publicității online cum ar fi promovarea Roșia Montană Gold Corporation lăsându-le acest SCÂRBAVNIC loc agențiilor tip SAMSAR

Pentru că eșecul dotcom-urilor din adolescența Internetului (2000 – 2005) a fost motivat în primul rând de anarhia lipsei unui Search Engine autoritar ca Google, tot Google aduce și acum ordinea în haosul publicitar.

La ce mă refer când spun ”haos publicitar” online?
– Reclama la produse FRAUDULOASE (penis enlargement, slabiri miraculoase, chelie rezolvata, impotență, îmbogățiri rapide, jocuri de noroc, curve, DROGURI, produse alimentare DUBIOASE, etc )
– Banere AGRESIVE
– Reclama Pop Up
– Reclamă ne-targetată

… și evident, cu cât ești un om de mai joasă speță accepți orice banner sau ADVERTORIAL ( O FĂCĂTURĂ între publicitate și jurnalism CHIPURILE INDEPENDENT mai ales în site-uri/bloguri foarte citite. Clientul platește echipa editorială sau BLOGGERUL să scrie un articol ce îi prezintă produsul într-o lumină FOARTE POZITIVĂ în speranța de a induce asupra acelui produs/serviciu plus valoarea publicației tale online sau offline ) indiferent de mesajul publicitar pentru câțiva arginți îl vinzi pe oricine.. până la Iisus.., numai să îți justifici pâinea de zi cu zi (nu câștigul suplimentar) , la o firmă mică sau mare… e.. acum poți fi o curvă pe 1 Euro sau pe 10,000 Euro (exemplu Zoso, bloggerul cel mai scump la ora actuală pentru Roșia Montană Gold Corporation)

asae

CAZUL PARTICULAR ROMÂNIA !!!

Din start vreau să spun că MARILE AGENȚII DE PUBLICITATE DIN ROMÂNIA, sunt OK și au un indice de moralitate relativ bun, restul însă sunt doar niște BIJNIȚARI online de cea mai joasă speță 

Mulți se vor grăbi să spună că Google limitează creativitatea prin excesivul Policy, dar acesta este chiar un MINIMA MORALIA adică un minim bun simț pentru online.
Locul Google este PRIVILEGIAT dar nu exclusiv, desigur dacă ești site de țepari te umpli de banere cu țepe agresive și intruzive dar reputația se va duce, s-au dus vremurile în care ”audiența” uita că le-ai dat țeapă sau le-ai omorât browserul, acum dacă umbli cu banere MÂRȘAVE riști să rămâi foarte repede FĂRĂ PUBLIC !

România e plină de intermediari publicitari, mulți FOARTE NEPROFESIONIȘTI care sunt bazați DOAR PE TUNURI, mult din ele pe fundament POLITIC (de aceea nu fac politică)

Agentiile de publicitate MARI au oameni de CALITATE care stiu bine MESERIE dar mai ales au un FOND DE BAZĂ (sau pe românește CARACTER) de calitate
Rolul agenției de publicitate NATURAL este să creeze CONCEPTE, Campanii Integrate, Campanii CREATIVE , CAMPANII SPECIFICE de calitate.

Agențiile de publicitate TREBUIE să aducă DIVERSITATE, INOVAȚIE, CREATIVITATE, unicitate fenomenului publicitar, chiar să facă EXOTIC Internetul nu să îl transforme în MAȘINĂ DE SPĂLAT BANI FURAȚI POLITIC sau FRAUDE cu PRODUSE FAKE sau DUBIOSE (ca Roșia Montană Gold Corporation) sau CLOACĂ DE INCOMPETENȚI din oameni neplătiți sau îmbogățiți peste noapte!

De asemenea campaniile de publicitate ProfitShare din România nu sunt 100% incriminabile, dar prea puține sunt cele oneste pentru a fi considerate a avea o importanță prea mare, adică mai merge un black Friday, Vouchere sau chestii sezoniere FOARTE PUNCTUALE !!! 

Este NORMAL ca Agenția de publicitate să vină cu banere DE CALITATE nu cu BOMBE aiurea, cu sunet, popup, clienți DUBIOȘI !
Rolul agențiilor este de a aduce FLEXIBILITATEA publicității, specificul local al pieței, rapiditatea de a găsi și testa nișe de piață… locul Agenției de Publicitate locale este NATURAL, NORMAL și benefic în piață, este o COMPLETARE a INVENTORY-ului GOOGLE!

REPET: Agențiile de publicitate COMPLETEAZĂ anunțurile Google nu Google completează golurile de publicitate. Atâta vreme cât piața de publicitate online din România nu înțelege că GATA CU BANERELE LA CLIENȚI DUBIOȘI vom avea un INTERNET DE CĂCAT !!!!!

Desigur, ar fi foarte frumos ca site-urile din RO să aibe audiență Internet superb targetată și nu adusă cu TITLURI ÎNȘELĂTOARE și ȘTIRI FAKE , dar momentan audiența Internet este structurată NEPROFESIONIST și banerele publicitare ale agențiilor SAMSARE merg PROST și fac experiența Internet din România un MARE CĂCAT!

Să nu uităm că ”profit share”-ul publicității online este în majoritatea cazurilor în România caz de OPC, și chiar de FRAUDĂ ! 
Să nu uităm aici cazurile BET365 care face EVAZIUNE FISCALĂ de zeci de milioane de euro, să nu uităm cazurilor produselor PLACEBO sau mincinoase, să nu uităm CAMPANIILE ELECTORALE cu oameni PUȘCĂRIABILI, să nu uităm cazul Roșia Montană Gold Corporation care nu sunt clienții cei mai ”indiscutabili” sau ”morali”.

CREDEȚI CĂ AR FI NORMAL SĂ TAC și să nu spun cum fiecare român este FURAT sau OTRĂVIT zi de zi din cauza LĂCOMIEI unor oameni care și-au vândut sufletul pentru bani?
Ei bine, nu voi tace și voi EXPUNE PUBLIC aceste practici ODIOASE !!!

Astfel, Google devine un factor de SIGURANȚĂ NAȚIONALĂ împotriva publicității de joasă speță, împotriva SPĂLĂRILOR DE BANI, împotriva celor care prin lipsa lor de onestitate și moralitate pot aduce daune FOARTE GRAVE societății noastre.

Google nu anulează specificul local, dimpotrivă banerele Google nu promovează pornografia, nu promoveză produsele ILEGALE, dimpotrivă prin POLICY-ul strict, bine întemeiat descurajează PIRATERIA, coținutul duplicat, continutul de slabă calitate plătind foarte bine conținutul ORIGINAL și VALOROS !!!

google-adwords-doubleclick-ad-exchangegoogle-doubleclick-ad-exchangedoubleclickadexchange

Revenind, am ales Google pentru următoarele 30 din 1000 de motive:

1. Plata la timp ! Întârzierile la plată de minim 3 luni ucid orice pasiune de a face un business din publicitate online
2. Gata cu țepele ! Google este ultima firmă din lume care ar da țeapă cuiva, în România mai mult de 20% din agențiile care cumpără reclamă dau țeapă!
3. Fără rebate ! Adică după ce că își pun adaos comercial nesimțit mai vrei și ”rebate” tu agenție?
4. Stabilitatea business-ului, clienți permanenți!
5. Traininguri GRATUITE permanente, certificări pentru toată lumea !
6. Consultanță permanentă de la cei mai buni experți online, ce îți spune cineva care lucrează la Google nu îți poate spune nici un pișcotar / papagal online de care e plină piața
7. Platforma Analytics, statisticile PERFECTE 
8. Platforma DoubleClick For Publishers (gratuit 150 milioane afișări lunar) goodbye OpenX & other bullshit AdServers, unele pe bani,
9. Anunțurile Google au cea mai bună rată de click
10. Anunțurile Google NU DERANJEAZĂ niciodată, practic COMPLETEAZĂ informația din pagină, adică INFORMEAZĂ
11. Targetarea EXCEPȚIONALĂ conform algoritmilor celor mai avansați de comprehensiune comportamentală
12. Remarketing ! Plata foarte bună pentru asta
13. Bannere bine plătite pentru smartphones
14. Bannere bine plătite pentru tablete și aplicații mobile
15. Banerele se încarcă permanent PERFECT cel mai rapid din lume de pe DoubleClick For Publishers, pagina web se încarcă FĂRĂ PROBLEME
16. Banerele Google ”omoară” cel mai puțin audiența, este posibil chiar să o mărească
17. Canale SEO, prin AdExchange poți pune în competiție directă Agențiile de Publicitate cu licitațiile Google
18, Banere pentru publicitatea VIDEO
19. Banere pentru publicitatea în aplicații de mobile
20. SEO și Google+, prietenii știu ce impact are asupra un site înlocuirea GROAZNICELOR banere de agenție cu banere de Google
21. Integrarea tuturor uneltelor de statistică, raportare, demografice, etc într-un singur mediu, cel mai ERGONOMIC, confortabil și productiv în același timp!
22. Google are cele mai stabile site-uri / server / servicii / oameni serioși din lume
23. Stabilizarea, fidelizarea audienței, implicarea creșterea REPUTAȚIEI tale de publisher de calitate !
24. Menținerea standardelor cele mai înalte, cele mai bune noutăți
25. CORECTITUDINE în relația business, consecvență
26. Cele mai utile și apreciate certificări sunt cele Google
27. O lume unde reputația este de primă clasă, nu de ”samsar publicitar”
SAMSÁR, samsari, s. m. Persoană care intermediază afaceri de vânzare-cumpărare; misit. ♦ Fig. Persoană care face din orice lucru obiect de negoț. — Din tc. simsar, bg. samsar.
28. Scapi de tot stresul ce l-ai fi avut mai sus dacă ai lucra cu samsarii publicitari
29. Siguranța business-ului îți dă posibilitatea de a deschide noi piețe, noi produse, de a fi la curent cu noi tehnologii decât să te vaiți toată ziua de problemele cu majoritatea agențiilor
30. Orice OM este rezultanta circumstanțelor, faptul că eviți oamenii de joasă speță îți va aduce o viață frumoasă și fericită lucrând NUMAI cu Google și MARILE AGENȚII DE PUBLICITATE

Cu toate aceste câteva motive, Google devine cel mai mare BUSINESS ACCELERATOR investind în OAMENI !!!
Investiția în OAMENI și pregătirea lor Google este cea mai profitabilă și de viitor din România !
Dacă Internetul este șansa cea mai mare din România, sunt toate aspectele, șansa cea mai mare pe care o ai în industria Internet și de viitor este tot certificările Google !

Untitled-1

Portalul ROL.ro își consolidează POZIȚIA DE LIDER al site-urilor din România, având CEA MAI MARE AUDIENȚĂ în lunile ianuarie și februarie 2014!
VEZI STATISTICILE de AUDIENȚĂ: http://bit.ly/LiderInRomania

1_loc

În data de 1 Februarie 2014 ROL.ro a atins 1,000,000 Talking About pe pagina de fani Facebook a ROL.ro conform https://www.facebook.com/Rol.ro/likes

”Performanta” aceasta a mai fost ”atinsă” de ProTV cu promoted post pe pagini din VIETNAM, deci ”performanță” neomologată.
interesant
și pe ianuarie 2014.. deja rutină, normalitate…
d
De remarcat este că refresh.ro (aplaudacul plătit al PROTV) a renunțat să mai scrie despre topul SATI.ro lunar deoarece PROTV este în cădere liberă din topuri așteptând cu stoicism falimentul, un mod discret de a dispărea de pe piața Internet din România, pentru 2013 se estimează că grupul PRO să anunțe pierderi de 30-40 milioane euro.. minim… deh.. PD-ul a pierdut alegerile și contractele de publicitate preferințiale prin care se spălau ceva bani politici s-au împuținat, semnificativ

Realitatea.net de asemenea sunt în cădere liberă (televiziunea fără clientelă politică înseamnă faliment în România), momentan mercador.ro si tocmai.ro cu investitiile totale de zeci de milioane de euro fiecare în publicitate nu reușesc ceva organic, doar trafic umflat cu publicitate, dacă de mâine nu ar mai investi în reclamă în maxim 2 luni ar dispărea și ei ca și cum nu ar fi existat deloc până acum.

Dintre noii concuremți pentru primele pozitii din topul audientei Internet, Antenele si România TV se pare că acordă în sfârșit mai multă importanță online-ului și le urez un ”Bine ați venit” cu speranța sinceră de a aduce ceva NOU / Interesant în domeniu si nu pițipoance sau cutremure imaginare

Emoțiile și gândurile pot fi citite cu o cameră video termică, după zonele unde este un om mai ”fierbinte”
Imaginea aceasta vă va da mult de gândit 🙂

emotions

 

 

2008

2009

2010

2011

2012

2013

Recomand solutiile de securitate: http://roblink.ro/index.php/solutii-oferite
Camere supraveghere interior

La un moment dat ai nevoie de mai multă automatizare în viața ta, pentru confort.și chiar de mai multă SENSIBILITATE la un anumit stimul prag.
Sensibilitatea omului diferă foarte mult, în funcție de moștenire genetică, educație, vârstă și chiar dispoziție, este cunoscut faptul că oamenii mai puțin bine dispuși nu sesizează mulți stimuli.

Simpli senzori de temperatură, cel care reglează temperatura din frigider, temperatura camerei, senzorii de căldură anti-incendiu sau de protecție a procesoarelor pentru a preveni arderea lor,  continuând cu senzorii pe bază de lumină, cei care pornesc sau opresc lumina în funcție de lumina ambientală, senzorii chimici care anunță depășirea unor parametrii de toxicitate / radioactivitate inclusiv cei fizici care măsoară intensitatea cutremurelor sau magnetici care se corelează cu GPS-ul pentru funcțiile de pilot automat, toate acestea ne permit să facem mai mult sau să fim mult mai atenți la mediul înconjurător.

1 Acustici, sunet, vibrații
2 Mișcare
3 Chimici
4 Cutent electric, radio, electromagnetic
5 Mediu, vreme, umiditate, vânt
6 Radiații ionice, particule subatomice
7 Pozițoe, unghi, deplasare, distață, viteză, accelerare
8 Optici, lumine, imagine, culoare
9 Presiune
10 Forță, densitate, altitudine / înălțime
11 Termici, căldură, temperatură
12 Proximitate/apropiere, presență

Dar dincolo de acești senzori, cei mai avangardiști sunt cei unde valorile / banii sunt cei mai mulți, mai precis – smartphone-uri, iar ca etalon de început vom folosi iPhone

senzor

– senzor de mișcare
– senzor GIROSCOPIC, adică de mișcare tridimensional
– senzor de lumină ambientală
– senzor de umiditate (proximitate mână / față)
– senzor magnetic, pentru detectarea câmpului magnetic (GPS / busolă)

.. senzor ampreentă, în mod cert cel mai avansat senzor existent pe piață pe un gadget, doar este destinat să fie cel mai vândut gadget la un preț pe măsură

Totuși, datorită spațiului restrâns, numărul cel mai mare de senzori nu îl are un gadget ci autovehiculele

masina

Anume, nu este suficient să ai mulți senzori, trebuie ca aceste informații să fie corelate inteligent de un computer puternic cu un software performant.

tehnics

Astfel, un vehicul poate detecta dacă o șosea este acoperită cu gheață și să atenționeze șoferul și chiar să limiteze viteza vehiculului.

Problema aceasta intervine la avioanele mari de pasageri care în multe cazuri COMPENSEAZĂ cu inițiativa cum ar fi pilotul automat reduce viteza sau revine la un curs de zbor.

Interesant este că nu doar numărul senzorilor a crescut ci că si pretul lor a scăzut, sunt mai modulari și se pot pune practic pe orice dar au și aplicatii mai complexe.

Dacă acum 20 de ani un reportofon cu bandă pornea automat dacă în jurul său se auzea un zgomot mai mare, în anii următori senzorul a evoluat când recunoștea vocea unui om și nu orice zgomot.

Rafinament senzorilor a mers mână în mână cu miniaturizarea, popularizarea și accesibilitate, spre exemplu o cameră video performantă de acum 30 de ani era masivă, avea o capacitate de stocare imagini mică, era costisitoare și puține lume avea acces la ea.

istorie

================

 

detector microfoane

detector telefoane miniature-through-beam-photoelectric-sensors-9202-2663243 PIR SENSOR parallaxpir radar detector senzor armata chimic senzor care recunoa;te mirosuri senzor de temperaturi mari senzor umioditate senzori gaze XL Ultrasonic Sensor Iso

 

================

 

Acoustic , sunet , vibrații

geofon
hidrofon
microfon
seismograf

Transport

Aer – combustibil raport metru
Monitor la fața locului Blind
Senzor de poziție a arborelui cotit
Curb balon de încercare , utilizate pentru a avertiza șofer de borduri
Detector defect , utilizate pe căile ferate pentru a detecta problemele de axe și de semnal la trecerea trenurilor
Motor senzor de temperatură a lichidului de răcire , sau senzor ECT , folosit pentru a măsuratemperatura motorului
Senzor cu efect Hall , folosit pentru timp viteza de roți și arbori
Senzorului MAP , de presiune absolută în galerie , utilizate în reglementarea de dozare a combustibilului .
Senzor de debit de masă , sau fluxul de aer de masa ( MAF ) , folosit pentru a spune ECU masa de aer care intră în motor
Senzor de oxigen , utilizat pentru a monitorizacantitatea de oxigen din gazele de evacuare
Senzori de parcare , utilizate pentru a alerta șoferul de obstacole nevazute în timpul manevrelor de parcare
Pistol radar , folosit pentru a detectaviteza de alte obiecte
Vitezometru , măsură utilizată viteza instantanee a unui vehicul de teren
Senzor de viteză , folosit pentru a detectaviteza unui obiect
Senzor de poziție a clapetei de accelerație , folosit pentru a monitoriza poziția pedalei de accelerație într -un motor cu ardere internă
Senzor de monitorizare a presiunii din pneuri , folosit pentru a monitorizapresiunea aerului din interiorul pneurilor
Senzorul de cuplu , sau traductor de cuplu sau torquemeter cuplu ( forță răsucire ), pe un sistem de rotație .
Senzor de temperatura lichidului de transmisie , utilizat pentru a măsuratemperatura lichidului de transmisie
Senzor de viteză turbină ( TSS ) , sau senzorul de viteză de intrare ( ISS ) , utilizate pentru a măsuraviteza de rotație a arborelui de intrare sau convertizorul de cuplu
Senzor de reluctanta variabila , folosite pentru a măsura poziția și viteza de mișcare a componentelor metalice
Senzor de viteză a vehiculului ( VSS ) , utilizate pentru a măsuraviteza vehiculului
Senzor de apă sau senzor apă în combustibil , utilizată pentru a indica prezența apei în combustibil
Senzor de viteză a roții , utilizat pentru citireavitezei de rotație o roată de vehicul
Chimic

Analizor de aer respirabil

Senzor de dioxid de carbon
Detector de monoxid de carbon
Senzor de șirag de mărgele catalitic
Chimic cu efect de câmp tranzistor
Senzor de gaz electrochimic
nas electronic
Senzor de electrolit – izolator – semiconductor
Senzori de clorură fluorescente
senzor holografic
Punct de rouă analizor de hidrocarburi
senzor de hidrogen
Senzor de hidrogen sulfurat
Senzor de punct de infraroșu
Electrod ion – selectiv
Senzor infraroșu nedispersiv
Senzor de chimie cu microunde
Senzor de oxid de azot
Olfactometer
Optode
senzor de oxigen
monitor de ozon
pellistor
electrod de sticlă pH
senzor potențiometric
electrod redox
detector de fum
Senzor nanorod oxid de zinc
Curent electric , potențial electric , magnetic , radio

senzor de curent
electroscop
galvanometru
Senzor cu efect Hall
sondă Hall
Detector anomalie magnetică
magnetometru
MEMS senzor de câmp magnetic
detector de metale
Senzor de Planar Hall
Direcție Radio finder
detector de tensiune
Mediu , vreme , umiditate , umiditate

Actinometer
alarmă Enurezisul
Ceilometer
avertizare de rouă
Senzor de gaz electrochimic
counter pește
Senzor de domeniul de frecvență
detector de gaz
Ecartament cârlig evaporimeter
Humistor
higrometru
senzor de frunze
piranometru
Pyrgeometer
psihrometru
pluviometru
senzor de ploaie
seismometre
SNOTEL
ecartament zăpadă
Senzor de umiditate a solului
ecartament Stream
ecartament Tide
Viteza de curgere , lichid

Debitmetru de aer
anemometru
senzor de debit
contor de gaz
Senzor de debit de masă
contor de apă
Radiații ionizante , particule subatomice

cameră cu bule
camera de nor
Geiger counter
detectare Neutron
detector de particule
contor de scintilație
scintilator
camera de sârmă
Instrumente de navigatie

Indicator de viteză a aerului
altimetru
indicator de atitudine
ecartament adâncime
busola fluxgate
giroscop
Sistem de navigație inerțial
Unitate de referință inerțială
busolă
senzor MHD
Giroscop cu laser inel
coordonator de viraj
variometru
Vibratoare structura giroscop
Senzor de viteză de girație
Poziție , unghi , deplasare , distanța , viteza, acceleratie

accelerometru
Auxanometer
Senzor de deplasare capacitiv
senzor capacitiv
Senzor de cădere liberă
gravimetrului
senzor giroscopic
inclinometer
Circuit integrat senzor piezoelectric
telemetru cu laser
Laser velocimeter suprafață
LIDAR
encoder liniar
Linear transformator diferențială variabilă ( LVDT )
Inclinometre capacitive lichide
kilometrajul
senzor optic
accelerometru piezoelectric
senzor de poziție
senzor de viteză
encoder rotativ
Rotary transformator diferențială variabilă
Selsyn
Sudden Motion Sensor
senzor de înclinare
kilometraj
Ecartament grosime cu ultrasunete
Senzor de reluctanta variabila
receptor viteză
Optic , lumina , imagistica , foton

Dispozitiv cuplat la încărcare
colorimetru
A lua legatura cu senzor de imagine
Senzor electro – optic
detector de flacără
Senzor infra- roșu
Detector inductanță Kinetic
LED-uri ca senzor de lumină
Senzor de potențiometrică Light- adresabile
Nichols radiometru
Senzori cu fibră optică
Senzor de poziție optic
fotodetector
fotodiodă
tuburi fotomultiplicatoare
Phototransistor
senzor optic
detector fotoionizare
fotomultiplicator
Fotorezistor
PHOTOSWITCH
Phototube
Scintillometer
Shack – Hartmann
Un singur foton avalanșă diode
Supraconductoare nanofire detector cu un singur foton
Senzor de margine de tranziție
Contra luminii vizibile de fotoni
senzor de frontului de undă
Presiune

barograph
barometru
Boost ecartament
ecartament Bourdon
Ecartament filament fierbinte de ionizare
ecartament de ionizare
ecartament McLeod
Oscilant U – tub
Gauge sonde permanente
piezometru
manometru Pirani
senzor de presiune
manometru
senzor tactil
Manometru timp
Forță , densitate , nivel

Bhangmeter
hidrometru
ecartament vigoare
senzor de nivel
celulă de sarcină
Indicator de nivel magnetic
Ecartament densitate nucleară
senzor piezoelectric
tensometrice
senzor de cuplu
viscozimetru
Termică , căldură , temperatura

bolometer
bimetalului
calorimetru
Indicator de temperatura gazelor de evacuare
detectare flacără
ecartament Gardon
celulă Golay
Senzor de flux de căldură
termometru cu infraroșu
microbolometru
cuptor cu microunde radiometru
radiometru net
termometru cuarț
Detector de temperatură rezistență
termometru cu rezistență
Senzor de temperatură de siliciu bandgap
Senzor special cu microunde / Imager
termometru
termistor
termocuplu
termometru
pirometru
Proximitate , prezență

senzor de alarma
radar Doppler
detector de mișcare
senzor de ocupare
senzor de proximitate
Senzor infraroșu pasiv
comutator Reed
Finder Stud
senzor de triangulație
Atingeți comutator
mănușă cu fir
Tehnologia senzorilor

Senzor activ pixel
Senzor de back-iluminat –
biocip
Biosensor
sondă capacitate
senzor catadioptric
Pastă de carbon electrod
senzori digitali
receptor deplasare
de film electromecanic
Senzor electro – optic
Fabry – Perot interferometru
acustica de pescuit
senzor de imagine
Format senzor de imagine
senzor inductiv
senzor inteligent
Lab – on-a -chip
senzor de frunze
viziune mașină
sisteme microelectromecanice
Matrice de micro – senzori
fotoelasticitate
senzor Quantum
RADAR
Radar – penetrant sol
Radar cu apertură sintetică
tracker Radar
matrice senzor
fuziune senzor
grilă senzor
nod senzor
senzor moale
SONAR
matrice cu ochii
traductor
senzor ultrasonic
senzor Video
Senzor de rețea vizual
punte Wheatstone
Senzor de rețea fără fir
Senzori și alte proprietăți și concepte legate de senzori

actigraphy
De procesare a imaginii analogice
Microscopie de forta atomica
Atomic gravitațională Wave interferometric senzor
De control atitudine ( nave spațiale ) , senzor de Horizon , senzor de Pământ , senzor de soare
senzor catadioptric
chemoreceptor
senzor de compresiune
Detectoare de particule criogenice
avertizare de rouă
Difuzie imagistica Tensor
holografie digitala
limbii electronic
Senzor de orientare bine
Detector panou plat
Imagistica prin rezonanta magnetica functionala
Sticlă detector de pauză
senzor Heartbeat
senzori hyperspectral
IRIS ( Biosensor ) , interferometric reflexie Imaging senzor
Fascicul laser profiler
Littoral Airborne Senzor / Hyperspectral
LORROS
Scanner unde milimetrice
Imagistica prin rezonanta magnetica
moire deflectometry
senzor de moleculara
nanosensor
Senzor Nano – tetherball
camera omnidirectional
Tomografia în coerență optică
Tehnici de desfacerea fază
Tomografia cu emisie de pozitroni
Scanner împinge mătură
senzori sensibili – aer de conductivitate
Cuantizarea ( procesarea semnalului )
imagistica gamă
Scanare SQUID microscop
Tomografia computerizata singur – Photon de emisii ( SPECT )
Smartdust
SQUID , supraconductoare dispozitiv de interferență cuantică
SSIES , speciale Sensori – ioni, electroni , și de scintilație termic pachet de analiză plasma
SSMIS , senzor special cu microunde Imager / Sounder
Scanner 3D structurat – lumina
De control senzor de soare , Atitudine ( nave spațiale )
Supraconductoare nanofire detector cu un singur foton
Monitor grosime subțire -film
Timp – de – zbor aparat de fotografiat
TriDAR , Triangularea și LIDAR automat Rendezvous și de andocare
Senzori de sol nesupravegheate

 

 

Interviu de colecție despre începuturile Internetului în România, cum a fost ”fondat” Internetul în România.
Interviu cu
Mihai Batrîneanu – președintele Asociației Naționale a Internet Service Providerilor din România
Radu Jugureanu – părintele software-ului educațional din România

PARTEA I

PARTEA II

Emisiunea IT Focus din 26 Octombrie 2013 de la TV-H

 

Prea multe nu sunt de spus, este rezultatul a 18 ani de muncă în industrie împreună cu o echipă EXTRAORDINARĂ care se dedică trup și suflet performanței.
Și pentru că fidelitatea este cred, ingredientul principal, am decis să îmi fac primul meu tatuaj cu ROL.ro

record_audienta_internet_septembrie_2013
tatuaj_cu_ROL.ro