18. August 2017 · Comments Off · Categories: Romania, Umor

Articol citit de peste 5000 vizitatori în mai putin de 48 de ore

Țeapa OMV

Promoție falsă benzinării OMV

Suntem cu toții obișnuiți cu promoțiile, de toate felurile.
Ca orice rețea ”care se respectă” și OMV are promoție la cumpărături, o promoție falsă.
Promoția de la OMV constă în produse NOMAD de larg consum, de călătorie mai exact care sunt bune, dacă nu le ai:
– Genți de călătorie
– Instrument multifuncțional
– Bețe de trecking
– Lanternă frontală
– Rucsac de sală
– Lanternă
– Sac de dormit

Deoarece OMV a lansat o benzină cu cifră octanică are, care curăță motorul de impurități, am ales să îmi protejez motorul primind astfel de 2 ori mai multe puncte.
Recunosc că am deja destule produse, am genți, am rucsaci de toate felurile, am lanterne, am chiar și lanternă frontală și bețe de trecking, dar instrument multifuncțional și rucsac mic nu am, iar prețul lor la promoție mi s-a părut atractiv, deși, hai să fim seriosi, nu sunt reduceri de chiar 77%,dimpotrivă, le umflă marketingul, dar asta mi-am asumat. Produsele la calitatea lor reflectă pretul si chiar aduc profit,produse in cantitati mari sunt foarte profitabile.
Unde mai pui că te OBLIGĂ să completezi datele COMPLET și EXACTE pentru a te umple de SPAM, pentru că nu e OPTIONAL!

Promoția începe din data de 1 iunie și se termină pe 17 septembrie, practic promoția este pe sfârșite, am adunat frumușel 4 pliante cu puncte și de la primul, de mai mult de 1 lună, caut benzinării unde se găsesc cele 2 itemuri pe care mi le doresc:
– Instrument multifuncțional
– Rucsac 30L

Zi de zi, am încercat permanent cam la 10 benzinării OMV din București să găsesc aceste 2 itemuri și PERMANENT acestea 2 nu erau pe stoc, am încercat la zeci de alte benzinării din țară OMV să găsesc aceste itemuri, acestea LIPSESC cu desăvârșire iar ”în limita stocului disponibil” este o minciună comercială!
Sunt o persoană cu foarte multă răbdare, consider că răbdarea este sfântă, dar din moment ce nici măcar odată în mai mult de 1 lună și jumătate nu am găsit aceste itemuri disponibile la nici o benzinărie, culminând cu seara aceasta când la o benzinărie mi s-a spus să fiu înscris pe un caiet pentruca, POATE, într-o zi să găsesc aceste 2 itemuri disponbile, în râsul celorlalți clienți și al personalului OMV, consider că este țeapă.
Acest lucru se petrece la scară NAȚIONALĂ, cred că situația aceasta este în toată țara, la  toate benzinăriile OMV si cred că toți clienții merită să afle că promoțiile OMV sunt de fapt FALSE, că nu sunt reale, că sunt amăgiți să cumperele produsele OMV în locul altor benzinării dar de fapt să fie păcăliți.

Deci recapitulez:
– produsele nu se găsesc niciodată pe stoc, dacă nu se găsesc în București șansele sunt nule în provincie.
– pretind date personale în mod OBLIGATORIU corecte și complete în scopul comunicării tip SPAM
– personalul a creat o listă, un caiet pe care se fac rezervări. WTF? Rezervări pentru obiecte ce figurează la promoție???

Asemenea probleme am întâlnit și la campaniile Megaimage (supermarket) și ar cam fi timpul ca să se pună piciorul în prag cu privire la acest superfluu ”în limita stocului disponibil”, țeapa/păcăleala/escrocherie la scară națională ce nu ar trebui tolerată și OPC-ul trebuie să se sesizeze și să aplice amenzile corecte, corespunzătoare!

Sper că, de această dată, să se afle, până pe 17 Septembrie, benzinăriile OMV să își onoreze PROMISIUNEA CAMPANIEI, să facă un comunicat oficial că acum sunt produsele disponibie și clienții să își primească binemeritatele produse NOMAD pe care și le doresc, nu altele care sunt disponibile ci TOATE.

Dacă MARILE BRANDURI (Megaimage, OMV) , companiile transnationale se pretează la asemenea înșelăciuni în masă, fățișe, ce pretenții să mai avem de la micile branduri?

Si nu sunt singurul care se plânge că OMV dă țeapă:

– http://buhnici.ro/teapa-romaneasca-la-omv/
– http://www.observatorulph.ro/shopping/60361-dupa-ce-a-alimentat-la-omv-petrom-unui-client-i-s-a-oferit-o-reducere-acum-regreta

Campanie falsa in benzinarile OMV cu produse NOMAD

Campanie falsa in benzinarile OMV cu produse NOMAD

 

24. May 2017 · Comments Off · Categories: I.T., Psiho, Romania

1. În primul rând trebuie să îți cunoști clienții, partenerii de afaceri, furnizorii, influencerii, trendsetterii si leaderii de opinie.

Fiecare canal social media trebuie bine definit cu o comunicare specifică.
Una dintre cele mai frecvente greșeli în Social Media făcută de către branduri este că folosesc același conținut și tip de comunicare pe toate canalele social media
Dar, cea mai mare greșeală pe care o fac firmele/companiile este că nu comunică, sau comunică mult prea puțin pe social media sau chiar DELOC.
2. Cumpără publicitate!
Toții fanii si followerii social media trebuie să fie FOARTE TARGETAȚI și NU ”la grămadă”
Un start bun este cumpărarea fanilor prin sistemele de publicitate cât mai targetați, constituirea unui nucleu dur de fani / followeri
A porni de la fani / followeri cumpărați netargetati din medii obscure este o MARE GREȘEALĂ care poate atrage pe viitor închiderea vechiului canal social media si deschiderea corectă a unuia nou
3. Strategia Social Media

Trăim într-o epocă în care oricine se laudă că se pricepe la Social Media.
A pune în mâinile cui nu trebuie Social Media companiei / firmei este o mare greșeală care poate aduce prejudicii pe termen lung si foarte lung.
Trebuie constituită o strategie, nu trebuie ”plasat” acest job secretarei, recemptionistei, băiatului de la IT ci angajată o persoană cu livență în Marketing, Jurnalism sau Comunicare.
De asemenea certificarile Google și Facebook sunt mandatorii, a încredința Social Media unei persoane care nu are o cultură minimă de comunicare online este iar o mare greșeală.
Trebuie elaborată o strategie / buget pe termen scurt, mediu si lung.
De asemenea aceasta strategie trebuie strâns corelata cu planul de dezvoltare SEO.

4. Monitorizarea și măsurarea permanentă

Este o necesitate importantă care poate ajunge la 50% din timpul de lucru al unui responsabil Social Media.
Parametrii precum Organic Reach sau cei din Google Analytics trebuiesc stiuti in fiecare zi cât mai bine.
Social Media transmite semnalele din piață cum ar fi: trenduri noi, produse noi, preferinte, probleme cu produsele sau serviciile, relatia de comunicare cu clientii, lead-uri noi, contacte noi, oportunități de afaceri.
Social Media oferă informații în REAL TIME, adică la secundă despre poziționarea companiei în online
5. Creează momentul viral / shareable
Nimic nu este mai viu si mai activ in companie decât social media.
Este pur si simplul vârful de lance al marketingului, este fața frumoasă a companiei, zâmbetul și vocea sa.
Social Media este imagine pură, iar capitalismul presupune IMAGINE, cât mai de calitate, cât mai multă. Reputația este mai importantă decât Notorietatea.

6. Social Media dă tonul în companie si al business-ului.
A ajuns marfa, avem un coleg nou, implinim 10 ani pe piață, avem team building, Social Media aduce noul model de munca ce imbine utilul cu plăcutul mai energic si mai armonios ca până acum.
Că ne place sau nu, ne dorim să fim mai legati de companie atat ca angajati cat si ca clienti sua parteneri.
Social Media este liantul toturor relatiilor interpersonale ale companiei si a le neglija este daca nu pierdere a unor oportunitati, greseli care la un moment dat vor costa.

 

cresti-afacerea-cu-social-media

18. May 2017 · Comments Off · Categories: I.T., Psiho, Romania

Problemele social media sunt acum 100% legate de customer service
Toate review-urile de pe toate retelele sociale sunt foarte foarte foarte importante

Imediat, instant si cu toate resursele disponibile se intervine în remedierea ORICARUI rating negativ, nu mâine, nu poimâine, nu amânat, rezultatele Google depind 100% de asta!!!

Iată câteva date statistice foarte importante

customer-service-social-media

18. May 2017 · Comments Off · Categories: I.T., Romania

1. Vezi pe ce rețele sociale stau clientii tăi,   care sunt locurile lor favorite
2. Te duci după ei, te implici activ pe termen lung
3. Legi prietenii reale, interesate cu ei

Gata, asta e tot! A durut?

 

social-media-pentru-branduri

18. May 2017 · Comments Off · Categories: I.T., Romania

Primul lucru pe care l-am remarcat a fost că niciodată nu ești suficient de activ în fiecare zi pe social media pentru a avea succes.
O postare pe zi pe pagina de Fani Facebook este complet irelevantă. Ce părere ai despre 10 postări pe zi? Dar 20? Dar 50?

PE TOATE REȚELELE SOCIALE !!!! 

Cu cât mai multe, de calitate, cu atât mai bine.
E ca și cum ai pleca la război cu un singur glonț în loc să dai cu Katiușa.
Targetarea acelui glonț are de multe ori mult mai puține șanse de cucces decât un ”bombardament masiv”, altfel, toți soldații din lume ar fi lunetiști și mitraliera sau bomba atomică nu s-ar mai fi inventat.

social-media-eficienta-tehnici-esentiale

 

18. May 2017 · Comments Off · Categories: I.T., Romania

Un business în zilele noastre nu mai poate fi conceput decât online.
Depindem în cea mai bună parte de rezultatele din Google organice, nu de cele plătite!
Apoi de social media, de Facebook în special

Dar, pentru a susține un business cu ajutorul online-ului trebuie ca în fiecare zi, inclusiv în weekend să facem următoarele 7 lucruri

1. În fiecare zi minim 7 postări pe toate rețelele sociale, cu continut propriu, cât mai original și cât mai bine realizat grafic și copyright.
De video Live nu mai zic…

2. Postările trebuiesc să fie de calitate, la topic, nu aiurea. Scopul targetării este la fel de important ca cel al diseminării informației

3. Contactează toți fanii competiției, intră in toate grupurile, adaugă-i ca prieteni, nu te uita cum competiția e activă si tu nu faci nimic pentru clientii tai.

4. Răspunde INSTANT, imediat clienților tai, cu mare promptitudine și amabilitate

5. Calitatea serviciilor tale trebuie să se vadă și ONLINE – fii un LEADER în calitatea serviciilor

6. Să nu îți fie frică să te arăți cine ești, oamenii vor să interacționeze cu oameni, nu cu litere de pe pereți

7. Nu uita de LinkedIn, lucrurile stau altfel acum

social-media-for-business-daily

08. February 2017 · Comments Off · Categories: I.T., Romania

Mai simplu de atât, oare cum pot să vă explic?

social-media-seo