24. May 2017 · Comments Off · Categories: I.T., Psiho, Romania

1. În primul rând trebuie să îți cunoști clienții, partenerii de afaceri, furnizorii, influencerii, trendsetterii si leaderii de opinie.

Fiecare canal social media trebuie bine definit cu o comunicare specifică.
Una dintre cele mai frecvente greșeli în Social Media făcută de către branduri este că folosesc același conținut și tip de comunicare pe toate canalele social media
Dar, cea mai mare greșeală pe care o fac firmele/companiile este că nu comunică, sau comunică mult prea puțin pe social media sau chiar DELOC.
2. Cumpără publicitate!
Toții fanii si followerii social media trebuie să fie FOARTE TARGETAȚI și NU ”la grămadă”
Un start bun este cumpărarea fanilor prin sistemele de publicitate cât mai targetați, constituirea unui nucleu dur de fani / followeri
A porni de la fani / followeri cumpărați netargetati din medii obscure este o MARE GREȘEALĂ care poate atrage pe viitor închiderea vechiului canal social media si deschiderea corectă a unuia nou
3. Strategia Social Media

Trăim într-o epocă în care oricine se laudă că se pricepe la Social Media.
A pune în mâinile cui nu trebuie Social Media companiei / firmei este o mare greșeală care poate aduce prejudicii pe termen lung si foarte lung.
Trebuie constituită o strategie, nu trebuie ”plasat” acest job secretarei, recemptionistei, băiatului de la IT ci angajată o persoană cu livență în Marketing, Jurnalism sau Comunicare.
De asemenea certificarile Google și Facebook sunt mandatorii, a încredința Social Media unei persoane care nu are o cultură minimă de comunicare online este iar o mare greșeală.
Trebuie elaborată o strategie / buget pe termen scurt, mediu si lung.
De asemenea aceasta strategie trebuie strâns corelata cu planul de dezvoltare SEO.

4. Monitorizarea și măsurarea permanentă

Este o necesitate importantă care poate ajunge la 50% din timpul de lucru al unui responsabil Social Media.
Parametrii precum Organic Reach sau cei din Google Analytics trebuiesc stiuti in fiecare zi cât mai bine.
Social Media transmite semnalele din piață cum ar fi: trenduri noi, produse noi, preferinte, probleme cu produsele sau serviciile, relatia de comunicare cu clientii, lead-uri noi, contacte noi, oportunități de afaceri.
Social Media oferă informații în REAL TIME, adică la secundă despre poziționarea companiei în online
5. Creează momentul viral / shareable
Nimic nu este mai viu si mai activ in companie decât social media.
Este pur si simplul vârful de lance al marketingului, este fața frumoasă a companiei, zâmbetul și vocea sa.
Social Media este imagine pură, iar capitalismul presupune IMAGINE, cât mai de calitate, cât mai multă. Reputația este mai importantă decât Notorietatea.

6. Social Media dă tonul în companie si al business-ului.
A ajuns marfa, avem un coleg nou, implinim 10 ani pe piață, avem team building, Social Media aduce noul model de munca ce imbine utilul cu plăcutul mai energic si mai armonios ca până acum.
Că ne place sau nu, ne dorim să fim mai legati de companie atat ca angajati cat si ca clienti sua parteneri.
Social Media este liantul toturor relatiilor interpersonale ale companiei si a le neglija este daca nu pierdere a unor oportunitati, greseli care la un moment dat vor costa.

 

cresti-afacerea-cu-social-media

18. May 2017 · Comments Off · Categories: I.T., Psiho, Romania

Problemele social media sunt acum 100% legate de customer service
Toate review-urile de pe toate retelele sociale sunt foarte foarte foarte importante

Imediat, instant si cu toate resursele disponibile se intervine în remedierea ORICARUI rating negativ, nu mâine, nu poimâine, nu amânat, rezultatele Google depind 100% de asta!!!

Iată câteva date statistice foarte importante

customer-service-social-media

18. May 2017 · Comments Off · Categories: I.T., Romania

1. Vezi pe ce rețele sociale stau clientii tăi,   care sunt locurile lor favorite
2. Te duci după ei, te implici activ pe termen lung
3. Legi prietenii reale, interesate cu ei

Gata, asta e tot! A durut?

 

social-media-pentru-branduri

18. May 2017 · Comments Off · Categories: I.T., Romania

Primul lucru pe care l-am remarcat a fost că niciodată nu ești suficient de activ în fiecare zi pe social media pentru a avea succes.
O postare pe zi pe pagina de Fani Facebook este complet irelevantă. Ce părere ai despre 10 postări pe zi? Dar 20? Dar 50?

PE TOATE REȚELELE SOCIALE !!!! 

Cu cât mai multe, de calitate, cu atât mai bine.
E ca și cum ai pleca la război cu un singur glonț în loc să dai cu Katiușa.
Targetarea acelui glonț are de multe ori mult mai puține șanse de cucces decât un ”bombardament masiv”, altfel, toți soldații din lume ar fi lunetiști și mitraliera sau bomba atomică nu s-ar mai fi inventat.

social-media-eficienta-tehnici-esentiale

 

18. May 2017 · Comments Off · Categories: I.T., Romania

Un business în zilele noastre nu mai poate fi conceput decât online.
Depindem în cea mai bună parte de rezultatele din Google organice, nu de cele plătite!
Apoi de social media, de Facebook în special

Dar, pentru a susține un business cu ajutorul online-ului trebuie ca în fiecare zi, inclusiv în weekend să facem următoarele 7 lucruri

1. În fiecare zi minim 7 postări pe toate rețelele sociale, cu continut propriu, cât mai original și cât mai bine realizat grafic și copyright.
De video Live nu mai zic…

2. Postările trebuiesc să fie de calitate, la topic, nu aiurea. Scopul targetării este la fel de important ca cel al diseminării informației

3. Contactează toți fanii competiției, intră in toate grupurile, adaugă-i ca prieteni, nu te uita cum competiția e activă si tu nu faci nimic pentru clientii tai.

4. Răspunde INSTANT, imediat clienților tai, cu mare promptitudine și amabilitate

5. Calitatea serviciilor tale trebuie să se vadă și ONLINE – fii un LEADER în calitatea serviciilor

6. Să nu îți fie frică să te arăți cine ești, oamenii vor să interacționeze cu oameni, nu cu litere de pe pereți

7. Nu uita de LinkedIn, lucrurile stau altfel acum

social-media-for-business-daily

08. February 2017 · Comments Off · Categories: I.T., Romania

Mai simplu de atât, oare cum pot să vă explic?

social-media-seo

30. January 2017 · Comments Off · Categories: Romania

relatii-barbat-femeie

În zilele noastre, toată lumea face ceea ce-și dorește, negându-și scopul predestinat.
Iar după apar întrebări: „De ce s-au început problemele în relație?”.
Pentru că, cu toții mergem împotriva naturii. Psihologul, profesorul și directorul unei companii, Oleg Silyavsky, vorbește despre rolul bărbaților și femeilor.
Care trebuie să fie rolul bărbaților și femeilor?
– La seminarele mele mereu aduc un exemplu simplu. Imaginează-ți o casă în pădure, în care trăiesc un bărbat, o femeie și cinci copii – așa cum se întâmpla odată. De aici se desprind toate rolurile, responsabilitățile, cine și ce trebuie să facă. Da, lucrurile s-au schimbat, oamenii trăiesc în case confortabile, nu trebuie să taie lemne, să-și apere familia de animalele pădurii. Dar, cu toate acestea, arhetipul e același. Dacă oamenii nu-l urmează, apar problemele și defectele psihologice sau sociale. În general astăzi există o denaturare clară a rolului bărbaților și femeilor. Este dureros că oamenii se îndepărtează de adevărata lor natură, fac ce-și doresc. Bărbații își uită rolurile și responsabilitățile, iar femeile și le pierd pe ale lor. Din acest motiv, trăim într-un adevărat haos. Dacă să ne conducem după modelul pe care ni l-ați prezentat, bărbatul ar trebui în totalitate să întrețină o femeie? – În caz contrar, el își pierde esența masculină și degenerează. Dacă bărbatul nu-și conștientizează adevărata funcție biologică, psihicul îi este distorsionat. Exact același lucru se întâmplă și în cazul femeii. Îi datorează oare bărbatul ceva femeii? – Dacă este bărbat, își datorează în primul rând lui, naturii sale masculine și căii sale spirituale. Datoria bărbatului este să fie un războinic, un apărător și protector. Iar dacă nu face asta, nu este bărbat și trebuie să accepte consecințele. Valabil și pentru femeile care refuză să-și urmeze calea naturală. Ce consecințe? – Pentru bărbat – distrugerea afacerii, pierderea dorinței de viață, depresia, alcoolismul, impotența.
La femei – pierderea frumuseții, creșterea în greutate, cancerul. Care este calea unui bărbat adevărat? – În primul rând să fie ocupat. Dacă nu are ce face, nu-l poți considera bărbat. Este greșit să spui „profesie”. Oare businessul este o profesie sau o artă? În al doilea rând – să aibă o femeie. Dacă nu o are, viața începe să-și piardă sensul. Unicul lucru care-i rămâne de făcut: să-și investească banii în nenumărate afaceri. Iar la 70 de ani va realiza că viața a trecut pe alături. Succes a avut, dar fericirea i-a fost străină. Din acest motiv, fiecare bărbat ar trebui să aibă o femeie care să-i cheltuiască banii. Să-i cheltuiască banii? – Da, exact. Doar că, la început, bărbatul trebuie să-i câștige. Acest lucru este indicat în multe culturi.
Din păcate, în lumea contemporană, aceste tradiții se pierd. De exemplu, în Orient s-a păstrat ideea de zestre.
Și este un lucru corect. Dacă nu ești în stare să plătești 40 de oi – nu-ți poate fi încredințată viața unei femei. Dar bărbatul, primește plăcere că femeia îi cheltuiește banii? – Cu siguranță. Familia ideală – este cea în care femeia nu știe de unde vin banii, iar bărbatul nu știe unde se duc. Femeia are întotdeauna o mulțime de moduri de a cheltui banii. Dar, în afară de faptul că îi cheltuiește banii, pentru ce unui bărbat îi mai trebuie femeia? – În general, femeia reprezintă una dintre cele mai bune investiții ale unui bărbat. Cu condiția că este o femeie adevărată. El investește tot timpul, iar ei îi reușește întotdeauna ceva. A investit o dată – se nasc copiii, încă o dată – se ridică casa. Este un lucru foarte important. Înseamnă că o femeie nu trebuie să-și construiască o carieră, ci să stea în bucătărie? – Femeia nu trebuie să-și construiască o carieră. Nu este de competența femeii. Și nu trebuie să lucreze. Corpul feminin nu este creat pentru a face față presiunii.
O femeie adevărată nu trebuie să lucreze, dar asta nu înseamnă că nu trebuie să aibă o ocupație – oricare.
Nu spun că o femeie nu poate primi bani sau alte profituri – succes, respect, recunoaștere. Las-o să facă ce vrea. Important să nu se transforme într-un job al ei. Rolul femeii este feminitatea și maternitatea. Mai întâi trebuie să fie femeie, iar apoi să fie capabilă să atragă și să păstreze un bărbat pentru a crea o familie. Dacă este rea ca femeie, cu siguranță nu va fi o mamă bună. Feminitatea este în primul rând frumusețea care va salva lumea. Cu alte cuvinte, femeia are două funcții principale: frumusețea și grija, feminitatea și maternitatea. Apropo, pe baza acestor funcții poți construi afaceri bazate pe asemenea domenii. O agenție de modele, un restaurant sau tot felul de afaceri unde ar trebui să aibă grijă de clienți.