13. December 2017 · Comments Off · Categories: Romania

candidati-nepotriviti-linkedin-online

How to spot candidate red flags
Know what to look for and what to avoid

Downloadează documentul original de aici: candidati-nepotriviti

As a hiring manager, you want to narrow in on your top candidates as fast as you can. In this guide, we present methods to help you better identify them from day one, including tips for reviewing resumes and invaluable ways you can identify candidates you’ll want to engage. Let’s start with the basics:

– What to look for when reviewing resumes and LinkedIn profiles
– Know what high-performing candidates have in common
– Avoid candidates with potential red flags

Signs of a high-performing candidate

Stats and results
Does a candidate include facts or numbers referencing accomplishments like growth percentages or direct bookings?
This may indicate an analytical and results-focused candidate.

– Is their LinkedIn profile complete?
This may demonstrate a detail-oriented and serious job seeker.

-Recommendations
The inclusion of testimonials may share more about a candidate’s performance and personality. Look for recommendations from former employers or industry peers.

– Group and community involvement
Active participation in LinkedIn Groups or volunteer organizations alludes to greater interests and solid connections with certain industries and their community.

red-flag-candidates

 

warning-wrong-candidates

 

candidates-with-no-skills

 

pay-atention-to-details

11. December 2017 · Comments Off · Categories: Romania, Umor

Știu, titlul sună oarecum comercial, însă de multă vreme sedimentează în mintea mea, în urmă cu mai mult de 10 ani am avut ca status la Yahoo Messenger următoarea frază: ”Nu voi mai pune niciodată întrebări al caror răspuns îl găsesc pe Google”

intrebari-stupide-raspuns-google
Un ”mit din psihologie” spune că într-o conversație în care sunt angrenate două sau mai multe persoane, de regulă persoana cea mai inteligentă este cea care tace cel mai mult. În mod aproape inevitabil, persoanele care vorbesc mult aduc aminte și despre persoana lor, iar dacă în discurs subiectul este propria persoană, cu atât mai multe șanse ca acea persoană să fie o persoană îngâmfată, evident, cu prea puțină rațiune.

O persoană inteligentă este acea persoană care tace, când trebuie, cât trebuie și mai ales adresează întrebările potrivite. Primii 5 ani înveți să vorbești, restul vieții înveți să îți ții gura.
Pentru a nu vă încerca prea greu răbdarea, iată un mic top al întrebărilor pe care oamenii cu prea puțină inteligență le adresează de regulă.

1. Ce salariu ai?
Întrebarea pe lângă vulgaritate și indiscreție, este inutilă. Un om inteligent știe deja ”cați bani face” persoana din fața sa, cunoaște ce salarii sunt în industrie, cunoaște cât de cât acea persoană și mediul în care trăiește, poate deduce din cultura sa generală, dar mai ales știe că VALOAREA unui om nu îi este dată atât de intrinsec de cantitatea de bani, sistemul de valori uman deja începe să depășească faza primitivismului bancar/financiar.
De asemenea, o persoană inteligentă știe că a adresa o asemenea întrebare este nepoliticos și nu va face greșeala să întrebe așa ceva.

2. Cât ai dat pe… (mașină, casă, nuntă, cadou, bilet undeva, etc…) ?
Răspunsul se deduce din cel anterior.

3. Câți ani ai?

Adică îl judeci / o judeci cât mai este în perioada de garanție / funcționare, mai ales că în țările civilizate de bătrânețe se vorbește după vârsta de 70 de ani?

4. Ai iubit/iubită/ești căsătorit / ești căsătorită / ai copii … ?

5. Cu câți bărbați / cu câte femei / ai fost?

6. Faci sex oral / anal / etc ?

7. De unde ești? (moldovean, oltean, etc…)

8. Crezi în Dumnezeu?
Asta chiar este o întrebare intimă, dacă omul simte nevoia să se confeseze cuiva, nu are nevoie să fie împins de la spate pentru asta.

9. Când te însori / căsătorești?

10. Ce ai realizat în viața ta?

Și lista este deschisă, m-aș bucura să o completați și voi!

07. December 2017 · Comments Off · Categories: Econ, I.T., Romania

ceasuri-vostok-europe-ceasuri-zbor-gratuit

Cred că nu există copil care să nu își fi dorit, când era mic, să fie aviator…. cred ca e printre cele mai frecvente răspunsuri ale oricărui băiat atunci când e întrebat ce își dorește să fie când va crește mare!
Chiar am citit multe cărți despre aviatorii români, în special din al doilea război mondial, Inimi cât să cuprindă cerul patriei

ceasurile-vostok
Tocmai am văzut ca cei de la Vostok-Europe împreună cu Airborne oferă un cadou foarte fain, mai ales pentru cei ce vor să zboare sau chiar să piloteze un avion!
Pentru mine a picat la fix promoția lor pentru ca pusesem deja ochii pe un ceas din colecția Vostok-Europe, unul dintre acele produse pe care nu prea le mai vezi în magazine în 2017, un ceas ce are o poveste în spate, un story super interesant si care, contrar vremurilor în care trăim, este făcut să te țină o viață, iar faza cu tuburile cu Tritium m-a dat gata; luminează permanent fără a fi încărcate de la o sursă! Când a fost ultima oară când ți-ai cumpărat ceva să te țină o viață?!

ceas-vostok-cu-tritium

Cea mai mișto parte este că dacă nu vrei să zbori, poți face voucherul cadou unui prieten pentru că nu este nominal și este valabil un an întreg!
Îi poți face o surpriză de Crăciun, de Valentines Day, de ziua lui sau cu orice altă ocazie… în 12 luni e timp suficient!
Deci dacă vrei să primești un zbor gratuit cu avionul, ca pilot, tot ce trebuie să faci este să îți cumperi un ceas frumos mecanic, de la ORA10.ro .
Eu am comandat deja ceasul, cred că îmi voi programa zborul imediat ce voi primi voucherul! !

Abia aștept!

04. December 2017 · Comments Off · Categories: Romania

Aveam o părere bună despre OTTER, credeam că sunt niște pantofi rezistenți, vedeam des multi corporatiști la costum care îi purtau la costum mai ales cei care se deplasau pe teren.
Personal nu îmi plac pantofii de costum, în afară de cele 4-5 perechi de pantofi de la Ștefan Burdea, am zis să am o pereche de pantofi mai spre sport și totuși sobru și am cumpărat o pereche de pantofi OTTER fără toc cu talpă flexibilă, care au și costat mai mult, ceva gen 100 Euro, adică nu m-am zgârcit să iau ceva la 100-200 lei, au costat peste 350 lei!!!!

Pantofii sunt ORIGINALI OTTER, pantofii nu sunt fake, cine dorește îi pot prezenta să verifice, i-am achizitionat din magazin din centrul vechi cu certificat de garantie OTTER acum 3-4 ani.. dar…

I-am purtat de maxim, 10 ori, la interval de 1-2 luni între purtări, după fiecare purtare au fost depozitati in cutie, in debara, unde sunt restul de pantofi, mai mult de 30 de perechi, unele perechi de încălțăminte le am de mai mult de 15 ani și încă le mai folosesc, câteva perechi de Air Jordan sau Adidas Spezial care sunt folosibili, fără nici o problemă.
În seara asta, am avut o surpriză de proporții pentru că trebuia să merg la un eveniment și trebuia să șofez mult, iar pantofii OTTER păreau alegerea optimă, mai ales că nu au fost purtați aproape deloc (se văd în poze și video urme mici de uzura pe talpă).

Mă simțeam eu ciudat când am ajuns la destinatie dar când văd ca nu mai am efectiv călcâi, apoi că îmi cade în 100 de metri efectiv toată talpa.
În mașină la pedale, mai mult de 10-20 bucăți de pantofi, mașina fiind curată bec înainte de a pleca.
Constat cu groază că eram mai rău ca Chaplin la eveniment și, a trwebuit să mă scuz și să fac un drum de 1 oră și să pierd câteva oportunități (Live Facebook, fotografii și lobby cu niște clienți)
De supărare am lovit din neaptenție și o bordură și era să îl fac pe un imprudent varză care schimbase banda, pagubă 100 Euro, lejer.. numai cu mașina!

Am avut mai mult de 50 de perechi de încălțăminte toată viața mea, dar așa ceva, să îmi pice pur si simplu talpa la pantofi putin folositi, chiar nu mă așteptam!

Vă recomand, ca înainte de a pleca undeva important (cum ar fi o nuntă în alt oraș, sau conferință) să verificați pantofii OTTER dacă sunt în regulă, personal mi-au distrus seara asta, sper ca toti ceilalți oameni să fie atenți pe viitor și să nu cumpere pantofi care se strică așa de ușor.

Am pus pantofii într-o pungă, îi păstrez ca să le arăt tuturor prietenilor mei cum arată pantofi cu talpa friabilă, celebra calitate OTTER!

cei-mai-prosti-pantofi-otter

otter-shoes-sucks

pantofi-otter-calitate-slaba

 

pantofi-otter-cei-mai-prosti

#ceimaiprostipantofi #pantofiotter #ottershoessucks

 

 

10. November 2017 · Comments Off · Categories: Romania, Umor

Cât de jenant să cumperi clipuri de 2 lei bucata, tip template, de pe Videoblocks.com și să lansezi o piesă… măcar să  filmezi cu un telefon sau cu un GoPro niște footage-uri mediocre..
Alexandra Crisan ft. Cornel Ilie – Razboi pe camp deschis

Dar să folosești un clip template, ieftin, low budget de pe videoblocks.com, chiar dacă îl numești ”video lyric”  nici chiar așa, sa dai 2 lei pe un template, iei si tu 3-4 oameni lei dai niste fumigene si ii pui sa se plimbe pe câmp, ..

https://www.videoblocks.com/video/multi-ethnic-group-of-teenager-friends-dancing-with-raised-arms-and-laughing-on-rural-road-saxmyb-eliuu9y2kt/

Și printre alea mai sunt

https://www.videoblocks.com/video/four-happy-young-multi-racial-friends-dancing-in-field-with-colored-smoke-grenades-srxiraeexiutv8ifa/

 

clip-videoblocks-cornel-ilie-alexandra-crisan

31. October 2017 · Comments Off · Categories: Romania

Orice ai face, trebuie să faci bine!
Cezar Vasile

În mediul online românesc, Papagali Vorbitori este o comunitate activă de divertisment online.

Cezar Vasile (foto) a lansat in 2011 alături de doi prieteni pagina de fani Facebook Papagali Vorbitori, o pagină de fani Facebook de divertisment românesc care are în acest moment mai mult de 1 milion de fani activi, comunitatea Papagali Vorbitori fiind prezentă pe toate rețelele sociale la modă, Youtube, Instagram, Twitter, Google+, inclusiv un website propriu Papagali Vorbitori.

papagali-vorbitori-cezar-vasile

“Cred că în orice business există o doză de risc, un moment de entuziasm legat de pornirea unui business deoarece tentațiile sunt multe si social media este un mediu nou, foarte dinamic. Am fost pus în situația ca, dintr-un simplu hobby și din curiozitate, să descopăr că fenomenul rețelelor sociale este viitorul în antreprenoriatul online. “, a declarat Cezar Vasile, fondatorul Papagali Vorbitori.

Din mai 2015, s-a alăturat acestui business antreprenorul Andrei Pristavu, care deține jumătate din acțiunile DOT Media Adv. Împreună au dezvoltat o agenție de media online care cuprinde servicii de webdesign, programare și publishing. Din acel moment, business-ul lor, DOT Media Advertising a fost evaluat la 500.000 euro.

Acum, la 7 ani de când a a deschis pagina de fani Facebook Papagali Vorbitori, Cezar spune că este bine ca o afacere sa fie lansată atunci când un trend nou apare pentru a ocupa o nișă de business care se lărgește rapid.
„Dacă aș fi continuat să lucrez ca angajat la Anunțul Telefonic, acum mi-ar fi fost mult mai greu să încep ca antreprenor. Un loc de muncă sigur este confortabil, banii vin sigur în fiecare lună, poți să iei un credit, ai siguranța unui loc de muncă, ești dispus să îți asumi oarecum niște riscuri mici sau medii și nu prea ești tentat să îți deschizi o afacere. Dar, dacă pornesti un business după ce ai fost angajat mai mulți ani într-un domeniu competitiv, unde ai câștigat experiență, ai construit relații cu cei ca tine în domeniu, iar cu banii economisiți vei fi tentat la un moment dat să îți deschizi propria ta afacere, mai ales în online unde totul se întâmplă foarte repede”, spune Cezar Vasile. Tânărul antreprenor adaugă că ”…lucrurile depind însă foarte mult și de oamenii pe care îi cooptezi în echipa ta și partenerii de afaceri”.

„În online se deschid cele mai multe new business-uri, pentru că Papagali Vorbitori pentru România a fost un new business, oamenii cu care lucrezi în jur sunt tineri și uneori chiar foarte tineri. În alte domenii lucrurile sunt deja așezate, concurența există deja și experimența este necesară, iar banii necesari pentru pornire sunt mai multi. În concluzie, daca e vorba de online, în special de Social Media cred că e bine să fii foarte openminded și să nu cedezi primelor tentații de a investi. Dacă pentru alte domenii sunt necesare diplome și atestate care să îți dea dreptul de profesa, pentru online este nevoie de foartă multă dedicare, rapiditate și disponibilitate de a risca”, afirmă antreprenorul.
Dacă Cezar Vasile si-a lansat businessul în paralel cu primul său job când era student, pe de alta parte, Andrei Pristavu,  partenerul său, a intrat in afaceri imediat după ce a absolvit liceul, acesta având cunoștințe avansate de programare și administrare rețele de calculatoare.

andreio-pristavu-papagali-vorbitori
Andrei Pristavu spune că “întrucât la inceput resursele financiare au fost limitate, a trebuit ca doar noi doi să facem în prima fază toate joburile din firmă, ulterior, pe măsură ce business-ul a devenit mai mare, am făcut angajări din rândul cunoscuților, entuziaști ca și noi din domeniul online.”
„În cercul nostru de prieteni sunt aproape exclusiv numai antreprenori din Social Media, am început cam toți afacerile proprii cu pagini de fani Facebook sau website-uri ce au crescut odată cu online-ul în România”, mai spune Andrei Pristavu.

27. September 2017 · Comments Off · Categories: I.T., Psiho, Romania

S-ar putea spune, că dintr-un anumit punct de vedere cea mai mare problemă a societății noastre este în zilele noastre suprasaturația de informație.
Foarte multă informație, este aproape imposibil să discernem dintre ceea ce ne trebuie și ceea ce nu ne trebuie.

prea-multa-informatie
Dar pasul cel mai greu este să prioritizăm informațiile pentru a acționa în consecință. Cum depășim această problemă, a alegerilor potrivite?
Cred că în primul rând trebuie să fim conștienți că există soluțiile și problemele respective. De multe ori este mai important să știm de existența unor soluții decât a unor probleme.
Se zice că un om deștept învață din greșelile proprii și un om înțelept învață și din greșelile celorlalți.

Ce reprezintă un brand online

Ce reprezintă un brand online

Acum, cred că ar fi mult mai potrivit să ne informăm doar asupra existenței cazurilor respective, în special success story.
Este foarte important ca în procesul documentării să ne focusăm pe ”success story” și nu pe ”worst-case scenario”.

Scopul acestui demers este unul în primă fază propedeutic (învățătură pregătitoare) pentru a cunoaște ce fel de posibilități există și a acționa instinctiv cu succes în situații limită sau în care creativitatea este necesară.
Cum v-am obișnuit până acum, infograficele sunt o formă vizuală puternică de a comunica.

Iată

Infografic solutii SEO si Social Media

Infografic solutii SEO si Social Media