04. December 2017 · Comments Off on Cei mai proști pantofi din lume – pantofii OTTER · Categories: Romania

Aveam o părere bună despre OTTER, credeam că sunt niște pantofi rezistenți, vedeam des multi corporatiști la costum care îi purtau la costum mai ales cei care se deplasau pe teren.
Personal nu îmi plac pantofii de costum, în afară de cele 4-5 perechi de pantofi de la Ștefan Burdea, am zis să am o pereche de pantofi mai spre sport și totuși sobru și am cumpărat o pereche de pantofi OTTER fără toc cu talpă flexibilă, care au și costat mai mult, ceva gen 100 Euro, adică nu m-am zgârcit să iau ceva la 100-200 lei, au costat peste 350 lei!!!!

Pantofii sunt ORIGINALI OTTER, pantofii nu sunt fake, cine dorește îi pot prezenta să verifice, i-am achizitionat din magazin din centrul vechi cu certificat de garantie OTTER acum 3-4 ani.. dar…

I-am purtat de maxim, 10 ori, la interval de 1-2 luni între purtări, după fiecare purtare au fost depozitati in cutie, in debara, unde sunt restul de pantofi, mai mult de 30 de perechi, unele perechi de încălțăminte le am de mai mult de 15 ani și încă le mai folosesc, câteva perechi de Air Jordan sau Adidas Spezial care sunt folosibili, fără nici o problemă.
În seara asta, am avut o surpriză de proporții pentru că trebuia să merg la un eveniment și trebuia să șofez mult, iar pantofii OTTER păreau alegerea optimă, mai ales că nu au fost purtați aproape deloc (se văd în poze și video urme mici de uzura pe talpă).

Mă simțeam eu ciudat când am ajuns la destinatie dar când văd ca nu mai am efectiv călcâi, apoi că îmi cade în 100 de metri efectiv toată talpa.
În mașină la pedale, mai mult de 10-20 bucăți de pantofi, mașina fiind curată bec înainte de a pleca.
Constat cu groază că eram mai rău ca Chaplin la eveniment și, a trwebuit să mă scuz și să fac un drum de 1 oră și să pierd câteva oportunități (Live Facebook, fotografii și lobby cu niște clienți)
De supărare am lovit din neaptenție și o bordură și era să îl fac pe un imprudent varză care schimbase banda, pagubă 100 Euro, lejer.. numai cu mașina!

Am avut mai mult de 50 de perechi de încălțăminte toată viața mea, dar așa ceva, să îmi pice pur si simplu talpa la pantofi putin folositi, chiar nu mă așteptam!

Vă recomand, ca înainte de a pleca undeva important (cum ar fi o nuntă în alt oraș, sau conferință) să verificați pantofii OTTER dacă sunt în regulă, personal mi-au distrus seara asta, sper ca toti ceilalți oameni să fie atenți pe viitor și să nu cumpere pantofi care se strică așa de ușor.

Am pus pantofii într-o pungă, îi păstrez ca să le arăt tuturor prietenilor mei cum arată pantofi cu talpa friabilă, celebra calitate OTTER!

cei-mai-prosti-pantofi-otter

otter-shoes-sucks

pantofi-otter-calitate-slaba

 

pantofi-otter-cei-mai-prosti

#ceimaiprostipantofi #pantofiotter #ottershoessucks

 

 

10. November 2017 · Comments Off on Sărăcie cruntă – Alexandra Crișan și Cornel Ilie au scos un Lyric Video de pe videoblocks.com · Categories: Romania, Umor

Cât de jenant să cumperi clipuri de 2 lei bucata, tip template, de pe Videoblocks.com și să lansezi o piesă… măcar să  filmezi cu un telefon sau cu un GoPro niște footage-uri mediocre..
Alexandra Crisan ft. Cornel Ilie – Razboi pe camp deschis

Dar să folosești un clip template, ieftin, low budget de pe videoblocks.com, chiar dacă îl numești ”video lyric”  nici chiar așa, sa dai 2 lei pe un template, iei si tu 3-4 oameni lei dai niste fumigene si ii pui sa se plimbe pe câmp, ..
https://www.videoblocks.com/video/multi-ethnic-group-of-teenager-friends-dancing-with-raised-arms-and-laughing-on-rural-road-saxmyb-eliuu9y2kt/

Și printre alea mai sunt

https://www.videoblocks.com/video/four-happy-young-multi-racial-friends-dancing-in-field-with-colored-smoke-grenades-srxiraeexiutv8ifa/

 

clip-videoblocks-cornel-ilie-alexandra-crisan

31. October 2017 · Comments Off on Istoria Papagali Vorbitori – de la o pagina de fani Facebook la agentie de publicitate · Categories: Romania

Orice ai face, trebuie să faci bine!
Cezar Vasile

În mediul online românesc, Papagali Vorbitori este o comunitate activă de divertisment online.

Cezar Vasile (foto) a lansat in 2011 alături de doi prieteni pagina de fani Facebook Papagali Vorbitori, o pagină de fani Facebook de divertisment românesc care are în acest moment mai mult de 1 milion de fani activi, comunitatea Papagali Vorbitori fiind prezentă pe toate rețelele sociale la modă, Youtube, Instagram, Twitter, Google+, inclusiv un website propriu Papagali Vorbitori.

papagali-vorbitori-cezar-vasile

“Cred că în orice business există o doză de risc, un moment de entuziasm legat de pornirea unui business deoarece tentațiile sunt multe si social media este un mediu nou, foarte dinamic. Am fost pus în situația ca, dintr-un simplu hobby și din curiozitate, să descopăr că fenomenul rețelelor sociale este viitorul în antreprenoriatul online. “, a declarat Cezar Vasile, fondatorul Papagali Vorbitori.

Din mai 2015, s-a alăturat acestui business antreprenorul Andrei Pristavu, care deține jumătate din acțiunile DOT Media Adv. Împreună au dezvoltat o agenție de media online care cuprinde servicii de webdesign, programare și publishing. Din acel moment, business-ul lor, DOT Media Advertising a fost evaluat la 500.000 euro.

Acum, la 7 ani de când a a deschis pagina de fani Facebook Papagali Vorbitori, Cezar spune că este bine ca o afacere sa fie lansată atunci când un trend nou apare pentru a ocupa o nișă de business care se lărgește rapid.
„Dacă aș fi continuat să lucrez ca angajat la Anunțul Telefonic, acum mi-ar fi fost mult mai greu să încep ca antreprenor. Un loc de muncă sigur este confortabil, banii vin sigur în fiecare lună, poți să iei un credit, ai siguranța unui loc de muncă, ești dispus să îți asumi oarecum niște riscuri mici sau medii și nu prea ești tentat să îți deschizi o afacere. Dar, dacă pornesti un business după ce ai fost angajat mai mulți ani într-un domeniu competitiv, unde ai câștigat experiență, ai construit relații cu cei ca tine în domeniu, iar cu banii economisiți vei fi tentat la un moment dat să îți deschizi propria ta afacere, mai ales în online unde totul se întâmplă foarte repede”, spune Cezar Vasile. Tânărul antreprenor adaugă că ”…lucrurile depind însă foarte mult și de oamenii pe care îi cooptezi în echipa ta și partenerii de afaceri”.

„În online se deschid cele mai multe new business-uri, pentru că Papagali Vorbitori pentru România a fost un new business, oamenii cu care lucrezi în jur sunt tineri și uneori chiar foarte tineri. În alte domenii lucrurile sunt deja așezate, concurența există deja și experimența este necesară, iar banii necesari pentru pornire sunt mai multi. În concluzie, daca e vorba de online, în special de Social Media cred că e bine să fii foarte openminded și să nu cedezi primelor tentații de a investi. Dacă pentru alte domenii sunt necesare diplome și atestate care să îți dea dreptul de profesa, pentru online este nevoie de foartă multă dedicare, rapiditate și disponibilitate de a risca”, afirmă antreprenorul.
Dacă Cezar Vasile si-a lansat businessul în paralel cu primul său job când era student, pe de alta parte, Andrei Pristavu,  partenerul său, a intrat in afaceri imediat după ce a absolvit liceul, acesta având cunoștințe avansate de programare și administrare rețele de calculatoare.

andreio-pristavu-papagali-vorbitori
Andrei Pristavu spune că “întrucât la inceput resursele financiare au fost limitate, a trebuit ca doar noi doi să facem în prima fază toate joburile din firmă, ulterior, pe măsură ce business-ul a devenit mai mare, am făcut angajări din rândul cunoscuților, entuziaști ca și noi din domeniul online.”
„În cercul nostru de prieteni sunt aproape exclusiv numai antreprenori din Social Media, am început cam toți afacerile proprii cu pagini de fani Facebook sau website-uri ce au crescut odată cu online-ul în România”, mai spune Andrei Pristavu.

27. September 2017 · Comments Off on Suprasaturația de informație, probleme, soluții și oportunități · Categories: I.T., Psiho, Romania

S-ar putea spune, că dintr-un anumit punct de vedere cea mai mare problemă a societății noastre este în zilele noastre suprasaturația de informație.
Foarte multă informație, este aproape imposibil să discernem dintre ceea ce ne trebuie și ceea ce nu ne trebuie.

prea-multa-informatie
Dar pasul cel mai greu este să prioritizăm informațiile pentru a acționa în consecință. Cum depășim această problemă, a alegerilor potrivite?
Cred că în primul rând trebuie să fim conștienți că există soluțiile și problemele respective. De multe ori este mai important să știm de existența unor soluții decât a unor probleme.
Se zice că un om deștept învață din greșelile proprii și un om înțelept învață și din greșelile celorlalți.

Ce reprezintă un brand online

Ce reprezintă un brand online

Acum, cred că ar fi mult mai potrivit să ne informăm doar asupra existenței cazurilor respective, în special success story.
Este foarte important ca în procesul documentării să ne focusăm pe ”success story” și nu pe ”worst-case scenario”.

Scopul acestui demers este unul în primă fază propedeutic (învățătură pregătitoare) pentru a cunoaște ce fel de posibilități există și a acționa instinctiv cu succes în situații limită sau în care creativitatea este necesară.
Cum v-am obișnuit până acum, infograficele sunt o formă vizuală puternică de a comunica.

Iată

Infografic solutii SEO si Social Media

Infografic solutii SEO si Social Media

24. September 2017 · Comments Off on SEO la sfârșit de an 2017 · Categories: I.T., Romania

Câteva oportunități care ar trebui mai bine punctate, la sfârșit de 2017 și anul viitor.
Oficial, de anul acesta INFORMAȚIA este cea mai importantă resursă a planetei noastre.
”The world’s most valuable resource is no longer oil, but data
The data economy demands a new approach to antitrust rules”
The Economist

Ea nu este gratuită și are cea mai mare importanță în economia mondială

– Conținut, text, video, imagini utile, practice care să fie demne de a fi distribuite de publicul tău. Nu este de ajuns doar să fie utile trebuie să fie și SHAREABLE!
– CALITATE înainte CANTITATE! Este mult mai important să ai conținut de calitate original care devine viral decât mult pe care nu îl citește și nu îl folosește nimeni!
– Foloșește DIACRITICE. Dacă nici în 2017 nu folosești diacritice, este de-a dreptul jenant. Firmele de SEO sau ”specialiștii” SEO care încă îți recomandă să nu folosești diacritice trebuie să dispară din zona ta profesională, acum pe bune… dacă acum 4-5-6 ani le mai găseai scuze dar acum chiar nu mai au nici una în privința diacriticelor.
– Noutăți, pentru că este jenant să încerci să comunici lucruri deja știute sau ultraștiute, mai bine nu le publici, trebuie să aduci ceva NOU, neapărat!
– Rețelele sociale sunt bune, chiar foarte bune dar asta nu înseamnă să publici pe ele TOT ce este interesant. Publică pe ele doar teasere care să conducă către site-ul tău.
Încetează să îl mai îmbogățești pe Zuckemberg cu conținut nou și original, valorifică tot conținutul ORIGINAL la tine pe site!
– Fii prezent pe absolut toate rețelele sociale, chiar daca îți ia 1 an întreg să ajungi pe ele, în special twitter, LinkedIn, Youtube, Instagram

conversation-prism-V5.0
– Fiecare fotografie si clip video unic original, conținutul tău propriu sunt averea ta. Publică-le repede cu lux de amănunte doar la tine pe website, pe rețele sociale doar teasere, nu te zgârci să scrii cuvintele cheie care îți pot aduce ție profit și postează-le pe pagina ta de web în jurul imaginilor și clipurilor video. Scrie descrieri clare, cuprinzătoare și relevante!
– Brand brand brand brand brand brand peste tot, adică nu doar MARCA, logo, slogan, descriere scurtă, descriere medie, descriere lungă, toate la indigo peste tot. Google punctează generos brandurile și le recunoaște în Google Compania Mea de pe Google+

Ce reprezintă un brand online

Ce reprezintă un brand online

Pentru a atrage atentia asupra brandului, mesajele trebuie să fie în primul rând: utile/practice (69%), informative (56%) sau amuzante/distractive (35%). Mai puțini români sunt interesați de informațiile inspiraționale (19%), surprinzătoare (18%), populare / la modă (10%) sau șocante (7%).
brand-seo-romania
– REPUTAȚIA este infinit mai importantă decât notorietatea. Preferă să ai servicii de calitate decât multe și nesigure.
Rating review – în special Google Maps, anul acesta am întâlnit foarte multe firme penalizate masiv în rezultatele organice datorită review-urilor negative luate pe Google Maps si Facebook
– Fii uman! Oamenii preferă să vorbească mai mult cu OAMENI decât cu branduri. Nu folosi poze template de pe Internet cu oameni, folosește fotografii REALE și ORIGINALE cu oamenii din business-ul tău. Fotografiile cu clientii si partenerii tăi de afacceri sunt și acestea importante! Încetează să mai folosești fotografii de pe internet sau de stock
– Clipurile video nu trebuie să le uploadezi la tine pe site, ocupă mult spațiu și nici nu se văd prea bine, uploadează-le în canalul tău de Youtube și postează-le ca EMBED pe site-ul tău. Google îți va fi recunoscător pentru asta.
– Folosește-te de Google Maps, aifi uimit cât de multe beneficii îți poate aduce dacă încorporezi în site-ul tău locații. Ar fi bine să adaugi TOATE locatiile tale cu Google Maps și să adaugi cât mai multe locații Google Maps pe site-ul tău care îți aparțin. Locațiile Google Maps trebuie să aibe fotografiile tale originale și 360-uri. Folosește cât mai multe 360-uri images în Google Maps, crează tururi virtuale cu Google Maps la locațiile tale și Google îți va aduce multe vizite organice!

Iată cum arată un Google Maps Local Guide corespunzător de rank 7 care care atunci când acordă punctaj contribuie mult mai mult decât un utilizator obisnuit

google-maps-local-guide-7

– Crește-ți cât mai multe profile de Google și de Facebook, la un moment dat vor fi importante
– Roagă-ți prietenii, cunoștințele, clientii, partenerii, colegii să acorde calificativ poztiv pe Google Maps pentru locațiile tale oferind la schimb ranking din partea ta peste tot, evident, pozitiv
– Crește-ți contul tău de Google până la cer, de la Google+ până la Google Maps. Pe Google+ fii activ, creează-ti comunități puternice în jurul companiei tale. Google punctează foarte bine conținutul distribuit pe Google+
– Contul de LinkedIn este iar o mină de aur, un cont de linkedIn puternic îți poate aduce iar multe vizite valoroase din Google. Toți angajații tăi trebuie să fie pe LinkedIn și să figureze ca angajați ai firmei tale.
Evident că fiecare angajat al companiei tale pe LinkedIn trebuie să aibă cât mai multe connections și cât mai multe endorsement-uri
Fii un exemplu pentru colegii tăi din punct de vedere Social Media și SEO, fii activ pe rețelele sociale și încurajează-i să fie și ei activi și să distribuie link-uri de pe site-ul companiei (doar de acolo își câștigă pâinea)
– Evită să fii prea personal și să intri in dispute sterile cu persoanele răuvoitoare, sunt cronofage și nu te vor ajuta să crești prea mult
– Construiește rețele (backlink-uri) numai cu site-urile cu exact aceasi specializare strictă ca și tine, începe cu comment-uri pe site-urile prietene și termină cu link-uri pe site-urile concurente. Pare imposibil? Nu este imposibil, este doar o provocare foarte interesantă pe care dacă o abordezi cu încredere îți va aduce succesul binemeritat!

Dacă în urmă cu 10 ani Matt Cutts (șeful Google pe căutări organice) spunea că cea mai mare greșeală SEO și cea mai frecventă este să nu ai un website,

acum Zuckemberg spune că cea mai mare greșeală este să nu îți asumi nici un risc.

cel-mai-mare-risc-Social-Media
– Construiește prietenii cât mai multe, sincere si cât mai solide cu leaderii din domeniul tău, lasă invidia sau gelozia la o parte, sunt sentimente distructive.
– Încetează să te crezi cel mai deștept decât audiența ta, este cea mai mare greșeală pe care o poți face în online să te crezi mai deșteptept decât clienții tăi!
Audiența ta este foarte inteligentă și nu o poți păcăli! Cât despre Google sau Facebook, nici atât, nu îi poți păcăli.
– Încetează să vinzi și începe să AJUȚI. Dacă tu tot timpul te milogești pentru fani / followeri și le pui imediat în față factura cu nota de plată pentru ceea ce faci în foarte scump timp nu te va mai lua în serios multă lume sau vei vinde la un preț derizoriu.

seo-audienta
– Clickbait is dead – poate ai impresia că vizitele multe și dezamăgitoare pe site îți sunt de folos, dar crede-mă, îți fac mai mult rău decât bine
– Hashtaguri. Dacă  nu folosești încă hashtagurile e nasol. Hshtagurile trebuiesc să fie folosite INTELIGENT, să targeteze EXACT și nu multe și generaliste. Este o artă să folosești hashtagurile!
– Este foarte important să ai un bounce rate but, un timp de stationare mare pe site si să îți fidelizezi vizitatorii. Pentru aceasta, adaugă conținut de CALITATE, adică dă-le oamenilor ceea ce vor, informații utile, detalii care nu sunt găsite pe alte site-uri și imagini frumoase și originale!

cresti-vanzarile-seo

– Construiește comunitatea în jurul site-uluitău, participă activ la discuțiile de pe site-ul tău la comentarii, ajută-ți oamenii care îți scriu să își rezolve problemele
în limita facturii de 100 lei. Peste 100 lei servicii, le spui că presupune un cost, dar nu mai devreme, altfel ești un găinar.

– Ai grijă ca ceea ce promiți să și livrezi. Serviciile tale dacă vor fi de calitate se vor reflecta imediat și în rezultatele SEO

livreaza-mail-mult-seo
– Folosește un hosting scump, de calitate, care are IP-uri cu reputatie excelentă
– Dacă ai un business solid, foloseste un ip dedicat pentru hosting, un IP cu reputatie impecabilă și HTTPS pe un server rapid și puternic
– Începe să folosești cât mai multe LONG TAIL și cât mai eficiente. Decât să te chinuiești pe câteva cuvinte cheie pe care să  nu ai rezultate deloc sau foarte mici, mai bine construiești încet și sigur viitorul tău business.
– Poate că ar fi cazul ca să îți construiești totuși un brand personal. Dă-i un search pe Google numele tău și dacă îți place ce vei, atunci las-o așa.
– Adaugă content pe site-ul tău în fiecare zi și apoi răspândește-l cu link în toate rețelele sociale. Nu uita de GRUPURILE din rețelele sociale, mai ales de pe Facebook!!!!

Numai în România există peste 1000 grupuri Facebook eficiente.
RECOMANDARE: Mergeti pe specializare și nu pre grupuri generaliste
SEO-2017-sfaturi-romania

și să nu uităm și de offline, este important de asemenea pentru SEO, cum ar fi cărțile de vizită, pliantele, materialele auxiliare (ambalaje, facturi), toate trebuie să conțină adresa de web a companiei sau business-ului pe care îl promovați! Fiecare vizită pe website este importantă!

SEO-offline-uli-iulian-andrei

18. August 2017 · Comments Off on Țeapa de la OMV, țeapa NOMAD · Categories: Romania, Umor

Articol citit de peste 5000 vizitatori în mai putin de 48 de ore

Țeapa OMV

Promoție falsă benzinării OMV

Suntem cu toții obișnuiți cu promoțiile, de toate felurile.
Ca orice rețea ”care se respectă” și OMV are promoție la cumpărături, o promoție falsă.
Promoția de la OMV constă în produse NOMAD de larg consum, de călătorie mai exact care sunt bune, dacă nu le ai:
– Genți de călătorie
– Instrument multifuncțional
– Bețe de trecking
– Lanternă frontală
– Rucsac de sală
– Lanternă
– Sac de dormit

Deoarece OMV a lansat o benzină cu cifră octanică are, care curăță motorul de impurități, am ales să îmi protejez motorul primind astfel de 2 ori mai multe puncte.
Recunosc că am deja destule produse, am genți, am rucsaci de toate felurile, am lanterne, am chiar și lanternă frontală și bețe de trecking, dar instrument multifuncțional și rucsac mic nu am, iar prețul lor la promoție mi s-a părut atractiv, deși, hai să fim seriosi, nu sunt reduceri de chiar 77%,dimpotrivă, le umflă marketingul, dar asta mi-am asumat. Produsele la calitatea lor reflectă pretul si chiar aduc profit,produse in cantitati mari sunt foarte profitabile.
Unde mai pui că te OBLIGĂ să completezi datele COMPLET și EXACTE pentru a te umple de SPAM, pentru că nu e OPTIONAL!

Promoția începe din data de 1 iunie și se termină pe 17 septembrie, practic promoția este pe sfârșite, am adunat frumușel 4 pliante cu puncte și de la primul, de mai mult de 1 lună, caut benzinării unde se găsesc cele 2 itemuri pe care mi le doresc:
– Instrument multifuncțional
– Rucsac 30L

Zi de zi, am încercat permanent cam la 10 benzinării OMV din București să găsesc aceste 2 itemuri și PERMANENT acestea 2 nu erau pe stoc, am încercat la zeci de alte benzinării din țară OMV să găsesc aceste itemuri, acestea LIPSESC cu desăvârșire iar ”în limita stocului disponibil” este o minciună comercială!
Sunt o persoană cu foarte multă răbdare, consider că răbdarea este sfântă, dar din moment ce nici măcar odată în mai mult de 1 lună și jumătate nu am găsit aceste itemuri disponibile la nici o benzinărie, culminând cu seara aceasta când la o benzinărie mi s-a spus să fiu înscris pe un caiet pentruca, POATE, într-o zi să găsesc aceste 2 itemuri disponbile, în râsul celorlalți clienți și al personalului OMV, consider că este țeapă.
Acest lucru se petrece la scară NAȚIONALĂ, cred că situația aceasta este în toată țara, la  toate benzinăriile OMV si cred că toți clienții merită să afle că promoțiile OMV sunt de fapt FALSE, că nu sunt reale, că sunt amăgiți să cumperele produsele OMV în locul altor benzinării dar de fapt să fie păcăliți.

Deci recapitulez:
– produsele nu se găsesc niciodată pe stoc, dacă nu se găsesc în București șansele sunt nule în provincie.
– pretind date personale în mod OBLIGATORIU corecte și complete în scopul comunicării tip SPAM
– personalul a creat o listă, un caiet pe care se fac rezervări. WTF? Rezervări pentru obiecte ce figurează la promoție???

Asemenea probleme am întâlnit și la campaniile Megaimage (supermarket) și ar cam fi timpul ca să se pună piciorul în prag cu privire la acest superfluu ”în limita stocului disponibil”, țeapa/păcăleala/escrocherie la scară națională ce nu ar trebui tolerată și OPC-ul trebuie să se sesizeze și să aplice amenzile corecte, corespunzătoare!

Sper că, de această dată, să se afle, până pe 17 Septembrie, benzinăriile OMV să își onoreze PROMISIUNEA CAMPANIEI, să facă un comunicat oficial că acum sunt produsele disponibie și clienții să își primească binemeritatele produse NOMAD pe care și le doresc, nu altele care sunt disponibile ci TOATE.

Dacă MARILE BRANDURI (Megaimage, OMV) , companiile transnationale se pretează la asemenea înșelăciuni în masă, fățișe, ce pretenții să mai avem de la micile branduri?

Si nu sunt singurul care se plânge că OMV dă țeapă:

– http://buhnici.ro/teapa-romaneasca-la-omv/
– http://www.observatorulph.ro/shopping/60361-dupa-ce-a-alimentat-la-omv-petrom-unui-client-i-s-a-oferit-o-reducere-acum-regreta

Campanie falsa in benzinarile OMV cu produse NOMAD

Campanie falsa in benzinarile OMV cu produse NOMAD

 

03. August 2017 · Comments Off on Sucurile de la Dellos, ceva nou și.. interesant · Categories: Romania

Știi momentul acela în care ești în supermarket și ești sătul de toate sucurile de acolo și chiar ai poftă să încerci ceva nou?
Așa și eu.. acum.. mi-au făcut cu ochiul sucurile acestea și am zis să le încerc și eu, mai ales că sunt o fire foarte curioasă și evit sucurile carbogazoasă.

Aloe Vera este o plantă cu multiple beneficii, hidratează FOARTE BINE, așa că sucurile DELLOS par a fi cea mai bună opțiune pentru vara 2018.

De foarte multe ori m-am convins că sucurile carbogazoase nu hidratează, dimpotrivă conținutul lor mare în zahăr duce la deshidratare, așa că vara asta am ales #SucurileDelloscuAloeVera

Formatul sticlei îmi place de asemenea, forma paralelipipedică asigura stabilitatea în mașina, încape la fix în portiera de la automobil și nici prin portbagaj nu mai îmi aleargă în toate direcțiile.

De regulă cumpăr sucuri cu aloe vera, și sucurile acestea de fructe în combinație cu aloe vera se potrivesc de minune preferințelor mele, mai ales la birou, între mese, ca o gustare, iar vara este alegerea perfectă.

Cel mai mult mi-a placut cel cu ALOE VERA și NUCI de cocos deoarece gustul exotic m-a dus cu gustul la răcoarea tropicană.

Pentru fiecare suc am ales un fruct reprezentativ, este bine ca acompaniat cu un suc să ai și un fruct ca și companie vizuală.

Ananasul îmi place mult de tot, acesta are un efect puternic de detoxifiere a organismului și ajută mult a slăbit (sunt un pic gras, recunosc).
În afara de efectul reglarii greutatii corporale, sucul cu ananas aduce beneficii care survin din proprietatile nutritionale deosebite ale acestui fruct exotic, anume acesta ajută la ameliorarea indigestiei, artritei si sinuzitei cu efect vermifug, combatand cu succes parazitii intestinali. Bromelaina, o enzima proteolitica regasita in ananas, este cheia valorii nutritionale aparte a acestui fruct participa in mod direct la metabolizarea proteinelor, facilitand buna desfasurare a proceselor digestive si absorbtia completa a nutrientilor din hrana.

Sucul de la DELLOS cu RODIE

Rodia este un fruct exotic de asemenea puțin cunoscut la noi, e destul de pretențios ca si preparare dar sucul este si el delicios si e de-a gata.. la DELLOS
Rodia conține antioxidanți puternici precum polifenoli, tanini și antocianini, esențiali pentru sănătatea inimii și a organismului. Sucul de rodie îmbunătățește fluxul de sânge la persoanele cu boli ale miocardului. Rodiile ajută la scăderea colesterolului LDL, prevenind acumularea lui în artere, scăzând astfel riscurile în cazul bolilor de inimă. În plus, aceste fructe ajută la întărirea musculaturii cardiace.

 

Rezumând, sucurile de la DELLOS sunt foarte sănătoase, optime pentru un aport de minerale si enzime rare, te vor păstra tânăr și sănătos.

Vara asta sunt cool cu DELLOS!
#fiicoolcudellos

24. May 2017 · Comments Off on Cum să îți crești afacerea cu ajutorul Social Media · Categories: I.T., Psiho, Romania

1. În primul rând trebuie să îți cunoști clienții, partenerii de afaceri, furnizorii, influencerii, trendsetterii si leaderii de opinie.

Fiecare canal social media trebuie bine definit cu o comunicare specifică.
Una dintre cele mai frecvente greșeli în Social Media făcută de către branduri este că folosesc același conținut și tip de comunicare pe toate canalele social media
Dar, cea mai mare greșeală pe care o fac firmele/companiile este că nu comunică, sau comunică mult prea puțin pe social media sau chiar DELOC.
2. Cumpără publicitate!
Toții fanii si followerii social media trebuie să fie FOARTE TARGETAȚI și NU ”la grămadă”
Un start bun este cumpărarea fanilor prin sistemele de publicitate cât mai targetați, constituirea unui nucleu dur de fani / followeri
A porni de la fani / followeri cumpărați netargetati din medii obscure este o MARE GREȘEALĂ care poate atrage pe viitor închiderea vechiului canal social media si deschiderea corectă a unuia nou
3. Strategia Social Media

Trăim într-o epocă în care oricine se laudă că se pricepe la Social Media.
A pune în mâinile cui nu trebuie Social Media companiei / firmei este o mare greșeală care poate aduce prejudicii pe termen lung si foarte lung.
Trebuie constituită o strategie, nu trebuie ”plasat” acest job secretarei, recemptionistei, băiatului de la IT ci angajată o persoană cu livență în Marketing, Jurnalism sau Comunicare.
De asemenea certificarile Google și Facebook sunt mandatorii, a încredința Social Media unei persoane care nu are o cultură minimă de comunicare online este iar o mare greșeală.
Trebuie elaborată o strategie / buget pe termen scurt, mediu si lung.
De asemenea aceasta strategie trebuie strâns corelata cu planul de dezvoltare SEO.

4. Monitorizarea și măsurarea permanentă

Este o necesitate importantă care poate ajunge la 50% din timpul de lucru al unui responsabil Social Media.
Parametrii precum Organic Reach sau cei din Google Analytics trebuiesc stiuti in fiecare zi cât mai bine.
Social Media transmite semnalele din piață cum ar fi: trenduri noi, produse noi, preferinte, probleme cu produsele sau serviciile, relatia de comunicare cu clientii, lead-uri noi, contacte noi, oportunități de afaceri.
Social Media oferă informații în REAL TIME, adică la secundă despre poziționarea companiei în online
5. Creează momentul viral / shareable
Nimic nu este mai viu si mai activ in companie decât social media.
Este pur si simplul vârful de lance al marketingului, este fața frumoasă a companiei, zâmbetul și vocea sa.
Social Media este imagine pură, iar capitalismul presupune IMAGINE, cât mai de calitate, cât mai multă. Reputația este mai importantă decât Notorietatea.

6. Social Media dă tonul în companie si al business-ului.
A ajuns marfa, avem un coleg nou, implinim 10 ani pe piață, avem team building, Social Media aduce noul model de munca ce imbine utilul cu plăcutul mai energic si mai armonios ca până acum.
Că ne place sau nu, ne dorim să fim mai legati de companie atat ca angajati cat si ca clienti sua parteneri.
Social Media este liantul toturor relatiilor interpersonale ale companiei si a le neglija este daca nu pierdere a unor oportunitati, greseli care la un moment dat vor costa.

 

cresti-afacerea-cu-social-media

18. May 2017 · Comments Off on Customer Service si Social Media · Categories: I.T., Psiho, Romania

Problemele social media sunt acum 100% legate de customer service
Toate review-urile de pe toate retelele sociale sunt foarte foarte foarte importante

Imediat, instant si cu toate resursele disponibile se intervine în remedierea ORICARUI rating negativ, nu mâine, nu poimâine, nu amânat, rezultatele Google depind 100% de asta!!!

Iată câteva date statistice foarte importante

customer-service-social-media

18. May 2017 · Comments Off on Social Media pentru Branduri – 3 pasi de urmat · Categories: I.T., Romania

1. Vezi pe ce rețele sociale stau clientii tăi,   care sunt locurile lor favorite
2. Te duci după ei, te implici activ pe termen lung
3. Legi prietenii reale, interesate cu ei

Gata, asta e tot! A durut?

 

social-media-pentru-branduri

18. May 2017 · Comments Off on Condimente Social Media pentru succes · Categories: I.T., Romania

Primul lucru pe care l-am remarcat a fost că niciodată nu ești suficient de activ în fiecare zi pe social media pentru a avea succes.
O postare pe zi pe pagina de Fani Facebook este complet irelevantă. Ce părere ai despre 10 postări pe zi? Dar 20? Dar 50?

PE TOATE REȚELELE SOCIALE !!!! 

Cu cât mai multe, de calitate, cu atât mai bine.
E ca și cum ai pleca la război cu un singur glonț în loc să dai cu Katiușa.
Targetarea acelui glonț are de multe ori mult mai puține șanse de cucces decât un ”bombardament masiv”, altfel, toți soldații din lume ar fi lunetiști și mitraliera sau bomba atomică nu s-ar mai fi inventat.

social-media-eficienta-tehnici-esentiale

 

18. May 2017 · Comments Off on Un business online – rutina zilnica – Social Media și content · Categories: I.T., Romania

Un business în zilele noastre nu mai poate fi conceput decât online.
Depindem în cea mai bună parte de rezultatele din Google organice, nu de cele plătite!
Apoi de social media, de Facebook în special

Dar, pentru a susține un business cu ajutorul online-ului trebuie ca în fiecare zi, inclusiv în weekend să facem următoarele 7 lucruri

1. În fiecare zi minim 7 postări pe toate rețelele sociale, cu continut propriu, cât mai original și cât mai bine realizat grafic și copyright.
De video Live nu mai zic…

2. Postările trebuiesc să fie de calitate, la topic, nu aiurea. Scopul targetării este la fel de important ca cel al diseminării informației

3. Contactează toți fanii competiției, intră in toate grupurile, adaugă-i ca prieteni, nu te uita cum competiția e activă si tu nu faci nimic pentru clientii tai.

4. Răspunde INSTANT, imediat clienților tai, cu mare promptitudine și amabilitate

5. Calitatea serviciilor tale trebuie să se vadă și ONLINE – fii un LEADER în calitatea serviciilor

6. Să nu îți fie frică să te arăți cine ești, oamenii vor să interacționeze cu oameni, nu cu litere de pe pereți

7. Nu uita de LinkedIn, lucrurile stau altfel acum

social-media-for-business-daily

08. February 2017 · Comments Off on Simplu? · Categories: I.T., Romania

Mai simplu de atât, oare cum pot să vă explic?

social-media-seo

30. January 2017 · Comments Off on Trebuie un bărbat să întrețină o femeie? · Categories: Romania

relatii-barbat-femeie

În zilele noastre, toată lumea face ceea ce-și dorește, negându-și scopul predestinat.
Iar după apar întrebări: „De ce s-au început problemele în relație?”.
Pentru că, cu toții mergem împotriva naturii. Psihologul, profesorul și directorul unei companii, Oleg Silyavsky, vorbește despre rolul bărbaților și femeilor.
Care trebuie să fie rolul bărbaților și femeilor?
– La seminarele mele mereu aduc un exemplu simplu. Imaginează-ți o casă în pădure, în care trăiesc un bărbat, o femeie și cinci copii – așa cum se întâmpla odată. De aici se desprind toate rolurile, responsabilitățile, cine și ce trebuie să facă. Da, lucrurile s-au schimbat, oamenii trăiesc în case confortabile, nu trebuie să taie lemne, să-și apere familia de animalele pădurii. Dar, cu toate acestea, arhetipul e același. Dacă oamenii nu-l urmează, apar problemele și defectele psihologice sau sociale. În general astăzi există o denaturare clară a rolului bărbaților și femeilor. Este dureros că oamenii se îndepărtează de adevărata lor natură, fac ce-și doresc. Bărbații își uită rolurile și responsabilitățile, iar femeile și le pierd pe ale lor. Din acest motiv, trăim într-un adevărat haos. Dacă să ne conducem după modelul pe care ni l-ați prezentat, bărbatul ar trebui în totalitate să întrețină o femeie? – În caz contrar, el își pierde esența masculină și degenerează. Dacă bărbatul nu-și conștientizează adevărata funcție biologică, psihicul îi este distorsionat. Exact același lucru se întâmplă și în cazul femeii. Îi datorează oare bărbatul ceva femeii? – Dacă este bărbat, își datorează în primul rând lui, naturii sale masculine și căii sale spirituale. Datoria bărbatului este să fie un războinic, un apărător și protector. Iar dacă nu face asta, nu este bărbat și trebuie să accepte consecințele. Valabil și pentru femeile care refuză să-și urmeze calea naturală. Ce consecințe? – Pentru bărbat – distrugerea afacerii, pierderea dorinței de viață, depresia, alcoolismul, impotența.
La femei – pierderea frumuseții, creșterea în greutate, cancerul. Care este calea unui bărbat adevărat? – În primul rând să fie ocupat. Dacă nu are ce face, nu-l poți considera bărbat. Este greșit să spui „profesie”. Oare businessul este o profesie sau o artă? În al doilea rând – să aibă o femeie. Dacă nu o are, viața începe să-și piardă sensul. Unicul lucru care-i rămâne de făcut: să-și investească banii în nenumărate afaceri. Iar la 70 de ani va realiza că viața a trecut pe alături. Succes a avut, dar fericirea i-a fost străină. Din acest motiv, fiecare bărbat ar trebui să aibă o femeie care să-i cheltuiască banii. Să-i cheltuiască banii? – Da, exact. Doar că, la început, bărbatul trebuie să-i câștige. Acest lucru este indicat în multe culturi.
Din păcate, în lumea contemporană, aceste tradiții se pierd. De exemplu, în Orient s-a păstrat ideea de zestre.
Și este un lucru corect. Dacă nu ești în stare să plătești 40 de oi – nu-ți poate fi încredințată viața unei femei. Dar bărbatul, primește plăcere că femeia îi cheltuiește banii? – Cu siguranță. Familia ideală – este cea în care femeia nu știe de unde vin banii, iar bărbatul nu știe unde se duc. Femeia are întotdeauna o mulțime de moduri de a cheltui banii. Dar, în afară de faptul că îi cheltuiește banii, pentru ce unui bărbat îi mai trebuie femeia? – În general, femeia reprezintă una dintre cele mai bune investiții ale unui bărbat. Cu condiția că este o femeie adevărată. El investește tot timpul, iar ei îi reușește întotdeauna ceva. A investit o dată – se nasc copiii, încă o dată – se ridică casa. Este un lucru foarte important. Înseamnă că o femeie nu trebuie să-și construiască o carieră, ci să stea în bucătărie? – Femeia nu trebuie să-și construiască o carieră. Nu este de competența femeii. Și nu trebuie să lucreze. Corpul feminin nu este creat pentru a face față presiunii.
O femeie adevărată nu trebuie să lucreze, dar asta nu înseamnă că nu trebuie să aibă o ocupație – oricare.
Nu spun că o femeie nu poate primi bani sau alte profituri – succes, respect, recunoaștere. Las-o să facă ce vrea. Important să nu se transforme într-un job al ei. Rolul femeii este feminitatea și maternitatea. Mai întâi trebuie să fie femeie, iar apoi să fie capabilă să atragă și să păstreze un bărbat pentru a crea o familie. Dacă este rea ca femeie, cu siguranță nu va fi o mamă bună. Feminitatea este în primul rând frumusețea care va salva lumea. Cu alte cuvinte, femeia are două funcții principale: frumusețea și grija, feminitatea și maternitatea. Apropo, pe baza acestor funcții poți construi afaceri bazate pe asemenea domenii. O agenție de modele, un restaurant sau tot felul de afaceri unde ar trebui să aibă grijă de clienți.

05. December 2016 · Comments Off on Chromecast 2 – Streaming Media Player by Google · Categories: I.T., Romania

Cu bucurie azi am primit Chromecast 2, la un preț incredibil de mic, numai 170 de lei.
În urmă cu 3 ani și 2 luni achiziționasem din prima săptămână prima versiune de Chromecast. Deși instalarea, configurarea și performanțele nu sunt nici pe departe ca ale noului Chromecast, am fost mai mult decât fericit să îl utilizez, mi-am făcut treaba cu el foarte bine, în special în ultimul an.

Poți să vezi filme online gratuit pe TV de pe site-urile de filme online ca si cum ai fi pe computer, poti sa iti pui lista cu clipurile de youtube sau pur si simplu poți să îți folosești TV-ul ca o ramă foto cu pozele din Google Drive, unde am spatiu 1 TB!

chromecast2-romania

Specificații Tehnice:

Chromecast 1
Output: HDMI
Processor: Marvell Armada 1500 Mini 88DE3005 SoC, 1.2GHz ARM Cortex-A9 processor
RAM: 512MB
Storage: 2GB flash
Max. Output Video Resolution: 1080p
Dimensions: 72(L) x 35(W) x 12(H) mm
Weight: 34 g
Connectivity: 802.11 b/g/n (2.4GHz)
Power: microUSB (Power adapter included)

Chromecast 2
Output: HDMI
Processor: Marvell Armada 1500 Mini Plus 88DE3006 SoC, 1.2GHz dual ARM Cortex-A7 processors
RAM: 512MB
Storage: 256MB flash
Max. Output Video Resolution: 1080p
Dimensions: 51.9 in diameter, 13.49mm (H)
Weight: 39.1 g
Connectivity: 802.11 ac (2.4GHz/5GHz)
Power: microUSB (Power adapter included)

 

Google Chromecast Family
Chromecast (1) Chromecast (2) Chromecast Audio
SoC Marvell ARMADA 1500 Mini SoC (88DE3005) Marvell ARMADA 1500 Mini Plus SoC (88DE3006) Marvell ARMADA 1500 Mini Plus SoC (88DE3006)
CPU 1x Cortex-A9 2x Cortex-A7 (1.3GHz?) 2x Cortex-A7 (1.3GHz?)
Memory 512MB 512MB N/A
Wireless 1×1 2.4GHz 802.11n 1×1 2.4GHz/5GHz 802.11ac 1×1 2.4GHz/5GHz 802.11ac
Display Output 1080p 1080p N/A
Max Video Decode 1080p30 1080p N/A
Ports HDMI
Micro-USB (Power)
HDMI
Micro-USB (Power)
3.5mm Combo Jack
(Analog + Optical Audio)
Micro-USB (Power)
Launch Date 07/24/2013 09/29/2015 09/29/2015
Launch Price $35 $35 $35

 

Cu CHRMOMECAST 2 lucrurile iau un pic de viteză, cu multe îmbunătățiri:
– Procesor mai bun
– Imagine FULL HD 1080p (momentan nu suportă 4K) , un FULL HD atât de bun încât nu prea sunt sesizabile diferențele dintre FULL HF si 4K
– Responsivitatea real time (la ScreenCast este esențială)
– Capacitățile de comunicare mai bune, WiFi și instalarea foarte ușoară – 802.11ac Wi-Fi cu 3 antene – semnal mult mai bun
– WiFi 5Ghz foarte stabil
– Răspunde repede pe YouTube și Chrome, nu merge sacadat ca fostul
– Nu se mai deconectează aiurea față de prima versiune
– Chromecast app – App-uri pentru chromecast – more fun!

Älte ”chestioare” noi și îndrăgite
– Forma flexiblă, prindere elegantă – mult mai practic ca prima versiune ”stick”
– Cablurile de calitate îmbunătățită
– Există Chromecast Ultra, este mai excentric și costă triplu, mari diferențe PRACTIC nu există, doar fițe

Partea nasoală a Chromecast-ului este una singură: Apple
Chestia care nu îmi place și o urăsc din tot suflețelul meu:
Chromecast nu suportă ScreenCast de pe iPhone și iPad, practic Apple au închis ușa în nas Chromecast-ului
Pe device-urile Android rulează absolut superb.

Având în vedere că nu fac screencasting nu mi se pare deloc oportun să cumpăr un AirPlay Apple TV pentru această excentricitate, rămân pe Chromecast mai ales că are Youtube Nativ în el și foarte multe aplicații

22. November 2016 · Comments Off on MARILE greșeli ale brandurilor – asocierea imaginii cu Zoso – gunoiul Internetului Românesc · Categories: I.T., Romania, Umor

MOTO
“Țăranii români trebuiesc înecați ca șobolanii! ”
Vali Petcu – zoso.ro

Cât cinism, câtă cruzime, câtă răutate fățișă din partea acestui personaj sinistru pe nume Valentin Adrian Petcu din BUCUREȘTI, actualmente locuiește în Brașov în urma numeroaselor bătăi pe care le-a luat pentru genul acesta de afirmații pe care le face în mod obișnuit, zi de zi!

Probabil puțini dintre noi știu că românii discriminează cel mai mult din Europa, iar ZOSO este nr. 1 la bârfă și hatereală în România

În mod cert, acesta a prins pică pe mine după ce a fost demascat că a primit câteva mii de euro de la RMGC pentru lobby la jefuirea și poluarea României în articolul
Marea trădare online a bloggerilor pișcotari în scandalul Roșia Montană Gold Corporation
Evident, backlink-urile pișcotarilor care il sustin pe prima poziție sunt câștigate merituos, pișcotarii se apără între ei față de cineva care îi demască:

Discriminarea aceasta nu se limitează doar la țigani sau negri, ea se prelungește în absolut toate categoriile sociale:

– grași
– țărani
– pițipoance
– microbiști
– cocalari
– maneliști
– hipsteri
– sorosisti
– pesediști
– pupători de moaște…

.. iar această listă este extrem de lungă și o puteți regăsi în viața de zi cu zi a românilor, rar când întânești un discurs care să nu fie punctat consistent de asemenea ”etichete”.
Care este legătura lui Zoso cu discriminarea? Foarte simplă, acesta dă apă la moară minciunilor, bârfelor și instigă permanent la ură și discriminare.

Ce nu înțeleg însă este cum de MARILE BRANDURI ca eMag, Vodafone, Bitdefender își fac reclamă pe acest blog. Cum de aceste branduri își fac Publicitate cu (p) la acest GUNOI ordinar și mizerie a Internetului Românesc?
În fiecare lună, mii de euro, uneori ZECI DE MII de euro
(Cum a fost cazul Roșia Montană Gold Corporation) vin de la aceste mari branduri pentru publicitate, este absolut RIDICOL! 

Vă dați seama că dacă aceste branduri se asociază ca imagine cu această persoană răuvoitoare, mincinoasă, incultă și perfidă ca Zoso (Vali Petcu) își atrag de la sine și imaginea în consecință.
Orice om de bun simț, orice om cu o cultură online cât de cât decentă poate să spună același lucru despre Zoso ca și mine – UN GUNOI, un hater.

Cum poate un brand brand să se asocieze ca imagine cu un blogger care gândește așa ceva, atât de pervers și fățiș: Țăranii români trebuiesc înecați ca șobolanii! ” ?

Poate că unii cred că sunt ”mici scăpări” sau ”racile ale trecutului” toate aceste link-uri, prezentări și relatări despre acest personaj, dar puteți să vedeți în toate comentariile exprimarea acestuia puțin prietenească și faptul, incredibil, de nepermis și cu totul ne-deontologic de a MODIFICA commenturile la postări și numele celor care comentează la el pe blog, atitutidea, mentalitatea și comportamentul tău sunt OBIȘNUITE nu derapaje din trecut sau excepții neglijabile!

Cum poate fi luat un asemenea om drept reper de VALOARE, ETICĂ, CORECTITUDINE pentru marile branduri, cum?

Acest personaj, pur si simplu nici nu își cere scuze, nici nu regretă și nici nu face absolut nimic ca să își îndrepte greșelile unele de natură penală cum ar fi INCITAREA ÎN MASS MEDIA la GENOCID / CRIMĂ
a tolera și SPONSORIZA cu sume consistente regulat, la nivel de MASS MEDIA a unui asemenea om care promovează URA , cum ar fi Țăranii români trebuiesc înecați ca șobolanii! este absolut grotească, imorală etc !

 

greseli-branduri

greseli-emag

greseli-vodafone

Nu cumva aceste mari branduri care își fac reclamă pe ZOSO.ro sunt complice și chiar părtașe la promovarea comportamentului discriminatoriu, incorect și chiar PENAL al domnului Vali Petcu a.k.a. zoso?

Oare aceste branduri nu sunt responsabile să pună REPUTAȚIA înaintea notorietății?
Din zecile de mii de oameni cinstiti, nepătați, corecți cu care nu îți este rușine să ieși pe stradă, tocmai pe acest GUNOI ordinar l-au găsit ca vehicul de publicitate?

==================================================

Ce ar spune clienții voștri despre faptul că plătiți PUBLICITATE acestui personaj sinistru care emite judeăți, fraze  de genul acesteia, citat care îi aparține: Țăranii români trebuiesc înecați ca șobolanii! 
Poate că clienții marilor branduri care își fac reclamă pe site-ul acestui personaj vor să fie înnecați exact așa, sau nu?

==================================================

Toată lumea știe că Zoso a fost pionul lui Orlando Nicoară, posibil și acum

Deși nu sunt fanul lui Mircea Badea și nici al televiziunii, iată un material VIDEO FOARTE interesant și pertinent despre acest gunoi pe nume Vali Petcu, AKA Zoso
Articolul original este aici unde povestește despre ”ciordeli și furtișaguri”:
”Zoso este bloggerul lui Băsescu în sensul că i-a luat un interviu, în campania electorală în 2009, și l-a tot slujit pe acesta în mediul online. Zoso a scris pe blog că țăranii români trebuie înecați ca șobolanii. I-am făcut personal o plângere la Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării, iar răspunsul a fost: nu putem să dăm de el. Au solicitat și sprijinul Ministerului de Interne, dar nu a fost nimeni capabil să-l găsească pentru a fi citat să se prezinte la Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării. Nu-i nimic. O să-i facem o nouă plângere acum pentru că a făcut multe alte lucruri abjecte care sunt pasabile de a fi amendate de acest consiliu. Poate acum Ministerul de Interne îl va găsid de data asta. Repet: acest personaj, în statul de drept România, nu a pățit nimic scriind în clar că țăranii români trebuie înecați precum șobolanii“, a spus Mircea Badea despre Vali Petcu, cunoscut ca Zoso. După aceea, realizatorul TV a prezentat un articol cu numele: “Vali Petcu fura din Metro în 2003?”. Mai multe detalii în clipul de mai jos:”

 

Zoso este un ciorditor de joasa speța care fura din magazine ( “VALI PETCU(ZOSO) A FURAT DIN METRO?)  si se lauda pe forumuri cu ispravile lui, tot el era acum mare pirat care distribuia muzica pe ODC, Strong DC și DC++ , căutați pe Google toate informațiile.
Acum omul care este mare ”deontolog” se erijează în apărătorul drepturilor omului, personal nu țin minte când această persoană a făcut un bine cuiva, dacă voi știți când, mi-ar place să ne spuneți și voi.

MAi multe CARACTERIZĂRI ale lui Zoso găsim aici
Cine este zoso?
Zoso – adevărata poveste? Cine este Zoso?
– Știai asta despre Zoso?

O caracterizare mai interesantă în domeniu de ce Zoso este WC-ul Internetului românesc o găsim aici, la Seceleanu

Alte chestii, nasoale despre el:
Își dă singur commenturi pe blog
Zoso spamer:

În cazul în care imaginea v-a fost murdărită cu minciuni și abuzuri din Partea lui Zoso, puteți să vă citiți drepturile aici și cum să îl dați în judecată –

Dovadă este și faptul că a fugit din București după câtă bătaie a luat și se ascunde, nimeni nu știe pe unde stă unde își face veacul, tocmai pentru că este un gunoi nemernic și mulți îl caudă pentru a îi aplica pedepse.

Vali Petcu autointitulat ”Zoso”, este deja dat în judecată pentru defăimare și are procese pe rol se ascunde ca un șobolant ”Zoso nu poate fi găsit

Articole despre acest gunoi cu procesele pe rol sunt aici:
– De ce ”Zoso” (Vali Petcu) e un cretin?
– Zoso, singura persoană publică din România care nu poate fi găsită. Tu ai văzut-o?
– Zoso fură identitatea lui Horea Bădău!
– Am început demersurile pentru a-l acționa în instanță pe Valentin Petcu, Zoso
– Zoso-ntransa
– Lașitatea lui Vali Petcu

Cum de a ajuns un asemenea gunoi care scrie tutoriale ( Cum să furi din METRO) cum să furi baterii din Metro ca Deontologul Internetului Românesc?

zoso-ciorditor

Recunoașteți ușor stilul. exprimarea și pasiunea lui pentru briceaguri :))))))

Am trimis un e-mail de asemenea la toate agentiile de publicitate si toti acestor clienti cu acest articol, poate poate vor face ceva, nu se știe.

18. November 2016 · Comments Off on Fashiondays a trimis milioane de SMS-uri nesolicitate clientilor săi de Black Friday · Categories: I.T., Romania

Toată lumea cu mic cu mare s-a pregătit temeinic de Black Friday, de la client până la general manager de magazin electronic.

Ca la o cursă contracronometru, cumpărătorii s-a așezat la computer cu cardul lângă ei iar vânzătorii cu cana de cafea gata de o noapte si o zi intensă.

Credeți că este CORECT din punct de vedere, moral, etic, estetic, economic, legal și concurențial faptul că Fashiondays un website cu milioane de clienti, să fie SINGURUL site care trimite milioane de SMS-uri nesolicitate de BLACK FRIDAY cu complicitatea Vodafone?

 

black-friday-romania

Fashiondays a trimis SMS +e-mail la toti clientii lor.

Mesajele publicitare via SMS trimise cu ocazia campaniei BLACK FRIDAY organizata de
Fashion Days in data de 18 noiembrie 2016 reprezinta o actiune efectuata in termeni legali
conform Termenilor si Conditiilor Fashion Days care pot fi accesate la urmatorul
link: http://www.fashiondays.ro/page/terms/#privacy-policy, in sectiunea “POLITICA DE
CONFIDENTIALITATE”, punctul 10.

Nu vă supărați, dar ați întâlnit vreodată pe cineva care să fi citit o singură dată, undeva Termenii și Conditiile cuiva de pe Internet?

termeni

Cu alte cuvinte, ”Termeni și condiții” înseamnă ceva formal, nu ceva cu care să ameninți clienții că dacă protestează vor fi dați în judecată cu mesaje oficiale scorțoase, am voie să mentionez brandul, marca, logo-ul când vreau să comunic, se numește LIBERTATE de EXPRIMARE, informatiile pe care le furnizez aici asupra cărora îmi exprim responsabilitatea 100% ca fiind ADEVĂRATE.

Aceste CAPTURI DE ECRAN cu MESAJELE NESOLICITATE trimise de Fashiondays.ro sunt REALE si nu sunt prelucrate / trumchiate / modificate

Astfel, conform Legii 84/1998 coroborata cu prevederile Regulamentului Consiliului (EC) nr. 207/2009 privind marcile comunitare, continutul website-ului, logoul “FD”, bradul “Fashion
Days” sunt protejate de lege, Fashion Days avand un drept exclusiv asupra acestor marci, incalcarea drepturilor de utilizare a acestora fara permisiunea expresa si prealabil
exprimata de Fashion Days, atragand posibilitatea raspunderii utilizatorului, pentru eventualele prejudicii directe sau indirect cauzate.

Dacă nimeni de pe Internet de Black Friday nu dă SMS pe telefonul propriu privat si personal, cum îți permiți ca TU să fii singurul care trimite? Mai ales că nu m-ai anunțat sau nu mi-ai cerut voie verbal, scris, ca acum când ameninți …

termeni-conditii

Așadar dacă faci o singură achiziție de la Fashiondays.ro în mod automat / default vei primi mesaj publicitar NESOLICITAT pe telefon?

Cu alte cuvinte, TEORETIC / Legal Fashiondays nu a dat SPAM
PRACTIC, deoarece nimeni nu se obosește să citească termenii și conditiile sau să piardă 1 ora cu asta si sa se dezaboneze, Fashiondays.ro a dat SPAM.
Dovada că PRACTIC Fashiondays.ro a dat spam este faptul că NICI UN COMPETITOR de pe piața de ONLINE nu a trimis MESAJE SMS nesolicitate, NIMENI !
În ziua respectivă, de black Friday, doar Fashiondays.ro a trimis SMS NESOLICITAT național, toți ceilalți NU AU TRIMIS!
Cum ar fi fost ca să primească fiecare român de Blacj Friday 100 sms-uri nesolicitate?

Dacă eu, ca utilizator, intram singur și mă apucam să solicit prin e-mail, telefonic sau o simplă bifă, că vreau mail sau mesaje, da, atunci NU era SPAM

Ce este SPAMUL?
https://en.wikipedia.org/wiki/Email_spam
Email spam—also known as junk email—is a type of electronic spam where unsolicited messages are sent by email.

Vodafone a zis că este ”OK” dacă ai făcut comandă de la Fashiondays să primești mesaj NESOLICITAT publicitar,
Din moment ce Vodafone își asociază / promovează imaginea plătind reclamă pe site-uri ca ZOSO.ro , de ce vă mirati oare?

 

greseli-vodafone

Având în vedere că este cazul celul mai mare VAL de mesaje NESOLICITATE, cât de mândri sunt oare cei de la Fashiondays de asta?

Dacă și eMag ar trimite în baza acestei ”logici”, ai făcut comandă la noi, îți trimitem când vrem mesaje promoționale, ce ar mai ieși?
Dar dacă ABSOLUT toți cei la care ai comandat în ultimii ani ar trimite SMS de black Friday, ar trimite sms, ar trebui ca fiecare român să primească 20-30-50 sms-uri publicitare?

 

spam-fashion-days
Credeți că este CORECT din punct de vedere, moral, etic, estetic, economic, legal și concurențial faptul că Fashiondays un website cu milioane de clienti, să fie SINGURUL site care trimite milioane de SMS-uri nesolicitate de BLACK FRIDAY cu complicitatea Vodafone? 

 

mesaje-nesolicitate-fd

 

spam-fashindays

De asemenea și operatorul VODAFONE nu ar trebui să permită așa ceva.
Cu ce drept Vodafone dă numărul meu de telefon la cineva în scopul de a își face reclamă nedorită prin sms pe telefonul meu?

mesaj-nesolicitat-fashiondays

De exemplu, nici măcar nu știu cum să BLOCHEZ ca Fashiondays să îmi dea mesaj, nu am opțiunea asta! Ahhh.. stai un pic
NICI nu se poate opri Fashion Days ca să îți dea SPAM prin SMS pentru că este SPOOF.

Caller ID spoofing is the practice of causing the telephone network to indicate to the receiver of a call that the originator of the call is a station other than the true originating station. For example, a Caller ID Display  might display a phone number different from that of the telephone from which the call was placed. The term is commonly used to describe situations in which the motivation is considered malicious by the speaker or writer.

 

mesaj-spam-fashiondays

Orice român de bună credință știe că cel mai AGRESIV cu mailurile si notificările prin e-mail este Fashiondays.ro
Întrebați pe oricine a primit sau a făcut o comandă prin Fashiondays dacă există cineva care să trimită mai multe mailuri nesolicitate ca Fashiondays, în baza ”termenilor și condițiilor lor”.
În mod NORMAL ar trebui ca TOATE opțiunile cu privire la mesaje comerciale și reclamă să fie INACTIVE la activarea contului și să poată fi activate doar de către utilizator!

asta-e-spam

Rog Vodafone, căruia îi plătesc 25 Euro lunar abonament (fix) să nu mai îmi trimită SMS-uri publicitare.
Transmit acest mesaj prin website-ul meu deoarece Vodafone nu are un departament de relații cu clientii ci are MESAGERIE VOCALĂ sau cine stie ce tâmpenie, nu este la DISPOZITIA MEA când vreau eu o persoană la ei disponibilă să îmi preia cererile.

NU SUNT DE ACORD ca Vodafone să îmi trimită mesaje publicitare sau nici un alt fel de mesaje comerciale nesolicitate!
DACĂ cumva au lăsat pe ”default” setările că doresc să primesc vre-un sms de acest gen rog ca ei să dezactiveze mesajele SPAM și de orice fel comerciale pentru că nu mă interesează nici o oferta, promotie, concurs sau comunicat de presă!

Mulțumesc!

 

12. November 2016 · Comments Off on De ce echipa României este cea mai slabă din Europa? · Categories: Romania

Iar a luat bătaie România. Rușinos. Acasă. La un scor de fraieri.
Aseară nu m-am uitat la meci. Prietenii mei au mers pe stadion la această sărbătoare care trebuia să fie un regal. Nici măcar la televizor nu m-am uitat. Nici măcar pe live-urile de pe Facebook unde a atins cote amețitoare de audiență de peste 100,000 oameni care s-au uitat și uneori peste 5000 de persoane Live.
Știam că va lua bătaie!

echipa-romaniei

Toate speranțele românilor care au urmărit meciul de fotbal de aseară erau îndreptate către mediocrul/necunoscutul nou antrenor german care este/era plătit cu ”astronomica”sumă de 60,000 Euro lunar, adică de 100 de ori salariul mediu al unui român.
Cum poți să fi așa de naiv că un asemenea antrenor ar putea scoate din derivă o echipă națională a unei țări care are peste 25 milioane de suflete (inclusiv cei din Diaspora, care sunt deja un sfert dintre români)?

Îmi place fotbalul, țin de când mă știu cu echipa națională a României și nici măcar prin gând nu mi-a trecut vreodată nici măcar o milisecundă, să îmi doresc să piardă în fața altei naționale de fotbal.

Dar de la patriotism la naționalism este o cale foarte lungă pavată cu REALISM, iar situația în care ne aflăm cu ”echipa naționalei” e doar vârful icebergului, nu e vina cluburilor sau selecțiilor din afară a vedetelor sau că nu sunt bine plătiți în România, acelea sunt mai puțin de 2% din cauza că nu avem o națională puternică.

Însă, vestea bună, este că pe VIITOR (adică peste 10 ani) vom avea o echipă de fotbal FORMIDABILĂ care va putea juca cu șanse egale de scor bun cu orice echipă națională de top din LUME!

======================================
Cine e de vină că România ia bătaie rușinos la fotbal permanent?
TOATĂ România! Inclusiv eu sau tu! În EGALĂ măsură! (chiar dacă nu te uiți la fotbal)
În momentul în care ne vom asuma cu toții aceste rezultate, atunci va apărea ”luminița de la capătul tunelului” și o schimbare va avea loc!
======================================
Să trecem la motivele pentru care echipa României a pierdut și va pierde jenant cel puțin pe termen scurt-mediu (adică 2-3 ani) toate meciurile:
1. ISTORICUL
O echipă națională se selecționează în minim 15 ani, de când copilul are 6-7 ani și este selectat pentru asta.
La ora actuală copii nu mai fac sport și vina principală este a maturilor (nu doar a părinților sau profesorilor). În urmă cu 20 de ani copii jucau fotbal peste tot, de la cea mai mică pauză la școală până când mămicile ieșeau în stradă să își caute copii care rupeau încălțămintea de atâta miuță.
La școală orele de sport aproape că nu mai există iar când există majoritatea vin cu tot felul de scutiri de efort fizic de la tot felul de corupți. Părinții lor or nu știu, ori închid ochii la asemenea chiuluri, ori mai rău, îi încurajează să absenteze în speranța că acei copii care nu fac sport vor face carte mai multă, ceea ce e cu certitudine greșit.
Copii nu mai ies afară să se joace fotbal, ei joacă fotbal doar pe PlayStation, xBox sau calculator.
Peste acest sedentarism suprapunem alimentația plină de E-uri care taie de la rădăcină orice chef al copilului de a mai face sport.

2. Selecția copiilor și sportul
Este foarte ușor să observați că nu doar centrele și locurile unde copii se puteau antrena au cam dispărut, în proporție de 90%
Odată cu acestea au dispărut și antrenorii, au dispărut și fondurile pentru pregătirile copiilor, dacă ești într-un orășel sau sat mai mic sunt șanse aproape nule ca un copil să se poată antrena pentru viitor într-o echipă care să îi dea șanse să fie selecționat la națională.
Copii mici nu fac ce li se spune ci ceea ce văd. Copii văd că românii NU FAC SPORT, deci nu vor avea nici cel mai mic chef ca ei să facă SPORT
Ba mai mult, când apare câte un puradel mic și sprinten viitor Hagi, nici nu îl prinde vârsta de 10 ani că DEJA este selecționat la echipe Internaționale de top pe salarii de 100 de ori mai mari decât al părinților săi.
Din acest punct de vedere asistăm absolut neputincioși la plecarea talentelor fără a exista nici cea mai mică speranță de a îi ține în țară.
Și nu e cazul doar al fotbalului, sau sportului. E vorba și de geniile în matematici fizică și alte științe care pleacă din România!

3. Mentalitatea pentru care părinții nu își doresc să își îndrume copii să fie SPORTIVI (în special fotbaliști)
Părinții copiilor văd la TV la ore târzii, la show-uri cu maneliști și curve că fotbaliștii sunt ”vedetele” subiectelor de bârfă. Orice părinte își dorește pentru copilul său un loc de muncă sau o afacere până la bătrânețe, nu ca acel copil să fie un DROGAT sau BEȚIV care să umble cu CURVE și care într-un final să nu aibă o familie întemeiată cu o curvă drogată și bețivă cu silicoane din cluburile Bucureștene (cum sunt majoritatea pipițelor din de fițe unde o apă plată costă cât o bere de pitici de 33cl, adică minim 20 RON ). Unde mai pui că dacă se accidentează la mijlocul sau începutul carierei (20-25 ani), destinul copilului lor este ”doomed” și clar nu are cine să le aducă lor o cană de apă la bătrânețe, deci sportul (de contact) este CLAR exclus din schemă.

4. Managementul sportiv
Să zicem că se dorea o schimbare ”dinspre” antrenor. Păi dacă te gândești un pic, la o națională reprezentativă a 25 milioane de suflete, chiar nu găsești un antrenor adevărat care, ar cere într-adevăr de 10 ori mai mulți bani pentru națională, adică 5 milioane de euro anual? Pentru România, o investiție în 5 milioane de euro anual, să avem un fotbal DECENT ar fi cea mai bună investiție posibilă.
Ce te apuci tu să aduci un mediocru, pârlit, în versiunea lui ”Klaus Johannis” care să nu impresioneze, impulsioneze, revoluționeze naționala României?
Există o vorbă: ”Până la Dumnezeu, te mănâncă toți sfinții”.
Cu un antrenor MEDIOCRU de care nu a auzit nici un român până când a ajuns la națională, nu se va putea NICIODATĂ revoluționa și face SCHIMBAREA
Ce exemplu ar putea fi pentru copii, viitorii jucători de fotbal, un german fără ”portofoliu”? Zero! Nada! Niente!
Banii alocați pentru naționala FOTBAL nu trebuie să vină de la STAT în totalitate, ar putea proveni din DONAȚII, SPONSORIZĂRI și ar trebui ca toți trepădușii din managementul naționalei, echipei auziliare tehnice, să se cam curețe de pe acolo că mai mult fac rău decât bine.
Personal nu prea am auzit patronii să se înghesuie să facă donații, dar am admirat pe Facebook ”Citty Break”-urile lor prin țări străine la meciurile diverselor echipe spaniole sau italiene.

5. Spiritul PATRIOTIC și NAȚIONALIST
Ei bine, aici a fost s-a lucrat mult și bine la demolarea sa.
Începând cu postările pe Facebook în care ”Dorel” este batjocorit și dus la rangul de prototip al românului (singurul care muncește cinstit în România dealtfel) până la fancluburile echipelor străine în România. Am observat ȘOCAT că sute sau mii de români în fiecare weekend pleacă în țări străine să susțină o Barcelona, un Ajax, un AC Millan.
Și apoi vă mirați că unde sunt suporterii români?

6. Atitudinea Românilor
Românii nu sunt conștienți că IMAGINEA CONTEAZĂ.
Una din cele mai normale și bune investiții pe car ele poate face orice om modern este în imaginea sa.
Să ai o echipă națională puternică ce îți oferă SATISFACȚIA și BUCURIA de a fi român te poate impulsiona de până la 10 ori să muncești mai mult, să fi un om mai bun și mai corect, educat și să ai încredere în tine.
Cu această încredere în tine nu vei mai negocia ”în genunchi” cu străinii.
Exemplu (utopic):
România e pe primul loc în Europa la fotbal și vine un investitor străin să își facă supermarket sau MALL în oraș într-o zonă mai avantajoasă, nu neapărat centrală care nu este destinată construcțiilor (în țările civilizate supermarketurile sunt la periferie și cele din centru sunt micuțe)
Străinezul încearcă să mituiască funcționarii de la primărie să cumpere un teren (al comunității): Funcționarii îl dau pe mâna poliției și îl dau afară în șuturi din țară. Funcționarii români nu acceptă mita sau orice fel de ilegalități!

Situația REALĂ actuală:
Vine un pârlit de arab, macaronar sau dubios cu un român șmecheraș (fost valutar sau pârnăiaș), care mai mult ca sigur are banii din afaceri ilegale, evaziune fiscală, droguri, șantaj, terorism, trafic de carne vie să își facă un MALL în centrul unui oraș MARE din România unde este un parc frumos de la întemeierea orașului.
Se dau șpăgi amărâte de câteva sute de euro, maxim câteva mii de euro la niște funcționari cu promisiunea că vor mai primi și pe viitor.
MALL-ul este construit dar sumele investite sunt mult mai mici, mai mult primăria contribuie cu bani ca să termine construcția.
Arăbetele aduce acolo numai marfă fake și mâncare cu E-uri din țări străine, nu e nimic din România.
Locuri de muncă nu există și tot profitul pleacă din țară prin offshore-uri sau firmele datornice la stat dau faliment una după alta dar de încasat, nu se încasează. Sau dacă se încasează ceva e imediat furat.

7. PRESA / Mass media
Presa va continua să își bată joc de fotbalul românesc promovând pe sticlă toate parașutele care au relații cu fotbaliștii.
Când nu vor mai exista parașute combinate (nici măcar de o muie) cu fotbaliști români, atunci vom avea fotbal de calitate.
Soluția e foarte simplă: Ce fotbalist român intră în vre-o cafenea sau club unde sunt parașute, să fie exclus imediat de la națională.

Votează CU TELECOMANDA și cu mouse-ul să nu mai urmărești NONVALORILE.
– Atâta vreme cât dai like la idioțenii
– Atâta vreme cât te uiți la emisiuni TV cu gunoaie
– Atâta vreme cât nu faci sport
– Atâta vreme cât te uiți la alte meciuri de fotbal în loc să te uiți la cele românești
– Atâta vreme cât cumperi și consumi PRODUSE STRĂINE în defavoarea celor românești
….
etc.. continuarea o știi și tu.. România va fi la pământ cu fotbalul!
Situația fotbalului românesc este dată exact de proporția produselor românești vs cele străine pe care le achiziționezi.
Uită-te atent pe eticheta produselor dacă sunt FIRME ROMÂNEȘTI și nu investitori străini, exemplu:
”Napolact, din inima Ardealului” nu e firmă românească, sunt olandezi, banii tăi se duc la AJAX Amsterdam și nu la echipa României!
Când te uiți pe PROTV (americani), Kanal D (turci) sau alte posturi STRĂINE, reclama încasată de acea televiziune, la care tu te uiți, nu se duce la echipa națională a României!

Uitați-vă cum aleargă jucătorii echipei naționale pe teren:
În capul lor rulează toate experiențele vieții noastre de zi cu zi, de la corupți și târfe, mercedesuri si bmw-uri până la bunica lor îmbracată în port național.
Ce exemple le-am dat lor? Ce educație le-am dat noi cu toții?
Educația nu sunt doar orele de la școală sau cei 7 ani de acasă. Educația este suma tuturor experiențelor pe care care le avem într-o viață.

Ce CONȘTIINȚĂ națională / patriotică au jucătorii noștri de fotbal?
Asta este întrebarea!

Până când absolut toți românii nu se vor schimba, echipa României nu are nici cea mai mică șansă să aibă cel mai mic succes
Acest articol poți să îl distribui și celorlalți români, sau nu.

26. September 2016 · Comments Off on Internetul de la VODAFONE este foarte PROST ! · Categories: I.T., Romania

Motto:
,,Inima omului e largă, de ce unii şi-o poartă strâmtă şi plină de ură?”
Delirul – Marin Preda

 

internet-vodafone

După cum știți, sunt un mare amator de transmisii live cu telefonul, este inutil să enumăr zecile de locuri, situații sau pagini mari de fani Facebook unde am transmis live cu mii de spectatori online la fiecare transmisie.

De fiecare dată însă, eram cam printre foarte puținii sau singurul din zonă care transmitea live și transmisia era frumoasă, de calitate pe Vodafone

Evident, dacă tot am unul dintre cele mai performante telefoane din lume și un abonament de boier (Super RED 25), vreau să profit din plin de asta și să transmit LIVE pe Facebook pentru că algoritmul EdgeRank livrează de 1000 ori mai bine LIVE-urile decât clipurile înregistrate. Dobitoc să fi să pui înregistrări pe Facebook în loc să transmiți LIVE,

imapp-2016-proiectie

Sâmbăta seara mă aflam la IMAPP 2016, o experiență vizuală DEOSEBITĂ chiar SPECIALĂ și cumva unică, asigurată de echipamente care proiectau imagini cu rezoluția de 8K pe clădirea Casei Poporului.
Nu am putut transmite live aproape deloc deoarece s-a întrerupt de nenumărate ori, iar când am transmis a fost la o rezoluție mai mult decât slabă, chiar jenantă!

Mă așteptam că dacă tot plătesc 25 Euro pe lună și un telefon EXCELENT, să pot transmite din mijlocul capitalei un LIVE pe Facebook decent, când colo, praf, serviciul 4G de la Vodafone este foarte foarte slab sau dă rateuri!

Vodafone are internet foarte prost la transmisii live

Vodafone are internet foarte prost la transmisii live

Telefonul meu suportă o viteză de 100 Mbps la Download și peste 5Mbps la UPLOAD cu 4G (pe care îl țin PERMANENT ACTIVAT)

viteza-iphone7-4g

Acum, eu vorbesc puțin la telefon și din cei 5GB caree sunt incluși în abonament, îi ”chivernisesc” (zic eu bine) să consum doar 1 maxim 2 GB din cei 5GB în fiecare lună.
De asemenea nu folosesc consum niciodată un singur minut la Internaționale!

Vodafone mi-a impus condiția ca la mutarea abonamentului de pe firmă pe persoană fizică să pot face asta numai dacă iau un abonament de minim 25Euro lunar ( Super RED 25) pe o durată de minim 6 luni, deși mie mi-ar ajunge și cel mai ieftin abonament la Vodafone deoarece vorbesc foarte puțin , mai mult chiar mi-a cerut un DEPOZIT de 200 RON la ei, uitând să îmi spună de ce să le plătesc depozit, deoarece dacă voiam să trec pe persoană FIZICĂ un abonament, e clar că doream asta pentru ca să fie pe numele meu și că țin la numărul meu de telefon.
Adică, să plătesc cu 20 Euro în plus față de ceea ce am nevoie, pentru că la RCS/RDS la Digi ofertele cu 5Euro, net nelimitat și convorbiri nelimitate sunt peste tot, așadar, mă așteptam (că acum nu mă mai aștept) ca transmisiile mele LIVE pe Facebook să funcționeze la calitate MAXIMĂ, că doar plătesc ca un BOIER cu 100 RON (1 milion lei vechi) în plus pe lună.

Vă dați seama că ar trebui să fiu cel mai idiot român dacă aș păstra abonamentul, sper ca atunci când am să doresc să trec pe cel mai mic abonament să nu facă vre-o figură Vodafone-ul că îi fac public pe tot Internetul cu ce au făcut!

reclama-mincinoasa-vodafone

În loc ca să transmit cât de cât CALITATIV cum se poate vedea în acest clip (se poate vedea si la 4K)

calitate-video-imapp

Acum să nu credeți că am pretenția să transmit 4K de pe telefon, dar o SĂRĂCIE de HD ar fi trebuit să meargă, măcar 720p , un telefon care filmează natural / nativ HD si are camera de 12MP
În realitate însă, pe Vodafone cred că abia am transmis un primitiv 240p sau 360p, de tot râsul ca de pe cel mai bun telefon din lume la ora actuală, iPhone 7, prietenii și cunoscuții râzând și ridiculizându-mă cu privire la calitatea transmisiei ”Degeaba ți-ai luat iPhone 7 că se vede urât ce filmezi!

Și ghici de ce se văd urât live-urile:
a) Că filmez eu prostii? (IMAPP la 8K pe Casa Poporului)
b) Că am telefon prost? (am doar iPhone 7, o porcărie)
c) Că nu merge Facebook-ul? (E picat Facebook-ul!)
d) Că merge prost Vodafone-ul? (nu se poate, la TV au zis că transmiti live 4G+)

Acum, după evenimentul acesta, unde trebuia să transmit HD, am rămas ca-n vorba aia ”și f…ă, și cu banii luați” adică evenimentul ratat și banii de pe abonament luați DEGEABA!

Să nu mai vorbim de câte ori mi s-a întrerupt live-ul de pe Facebook!

IMPORTANT !
Dacă eram singura persoană de la eveniment care nu putea transmite live saaau, dacă era singura dată când nu se putea transmite live, saaaau nu era ceva important, mai ziceam că asta e nu am ce face, dar mii de oameni nu pot să transmită LIVE la CALITATE cât de cât DECENTĂ când este cazul!

Iată două exemple (pe cele din grupuri nu se pot vedea aici)

Se pare însă că așteptările mele au fost cu mult depășite, conexiunea la internet la UPLOAD , transmisie a fost FOARTE FOARTE PROASTĂ , aceeași situați fiind la miile de oameni care încercau să intre pe Internet sau încercau să transmită live din mijlocul Bucureștiului

Inhternet de slabă calitate la Vodafone

Inhternet de slabă calitate la Vodafone

Zilele acestea am vorbit cu cel putin 20 de persoane pe această temă, persoane literate și cu multă experiență în online despre acest subiect, al calității transmisiei LIVE pe Facebook prin Vodafone, și aceștia mi-au confirmat că întradevăr fiecare eveniment din București nu se poate transmite LIVE pe Facebook prin VODAFONE pentru că merge foarte prost sau mai rău, se deconectează.

Vodafone pur și simplu la locațiile unde se folosește Internetul intensiv nu aduce nici un fel de suplimentare, iar locuri unde ar putea îmbunătăți ar fi următoarele:
– Concerte în piețe publice
– Concerte în săli
– Stadioane, la meciuri importante

atentie
Vorbim aici despre evenimente UȘOR PREDICTIBILE, UȘOR LOCALIZABILE, în zone CENTRALE din ORAȘE MARI, nu vorbim despre locuri greu accesibile, din locuri putin populate sau evenimente impredictibile, locuri unde există POSIBILITATEA TEHNOLOGICĂ și logistică de a suporta aceasta!
Evenimentele la care nu se poate transmite LIVE la calitate maximă (normală) despre care vorbim sunt anunțate cu mult timp în urmă și se poate anticipa ușor că minim 1000 de persoane ar dori să transmită LIVE
Dacă era vorba de SĂRACII de la TELEKOM sau DIGI mai înțelegeam, dai 2 lei, de 2 lei ai, dar plătesc JAPCĂ mai mult de 100 RON peste ce nu primesc! Vodafone parcă era rețeaua boierilor, sau nu mai e??!!!

Cât le-ar fi luat Vodafone-ului să aloce pentru 3-4 ore resurse LOCALE ca oamenii să beneficieze de ceea ce au plătit? Sunt concerte permanent în București, o unitate MOBILĂ de transmisie ar trebui să fie prezentă.
Păi dacă tot îmi consum Internetul mobil, pe ceva care contează pentru mine, de ce să nu beneficiez de calitatea promisă? De ce atunci când am nevoie de calitate, nu îmi merge mie serviciul (deloc) sau sau dacă îmi merge îmi merge FOARTE PROST când este FOARTE IMPORTANT pentru mine.

Pânmă când Vodafone nu va face aveastă îmbunătățire normală și nu pot să folosesc serviciul 4G la performanțele NORMALE promise prin abonament ( Super RED 25) și reclama de la TV, voi continua să aduc la cunoștința cititorilor de pe Internet faptul că serviciile lor nu sunt de calitatea la care se așteaptă cineva.

Mai jos una din zecile de RECLAME MINCINOASE care PROMIT LIVE-uri de calitate la SUPER VITEZĂ

 

Cu alte cuvinte, reclama asta cu Cabral și Titi Aur e ca reclama Pulafashion cu Pulaloganul, pulaHD, pula4G!

Nu am înțeles de ce a fost nevoie de Cabral în spotul publicitar, la fel de bine puteau pune o domnișoară drăguță, ca aceasta!

Să zicem că la ceilalti nu se merită, dar la cei care plătesc de la 25 Euro în sus în fiecare lună, nu se poate face o prioritizare să pot transmite live de la concerte sau evenimente?

Mulțumesc Vodafone că ați luat la cunoștință, toți intrați de pe același IP? Ce lame!

vodafone-vizite

echipa-de-pr-vodafone

 

curiosi-rau

 

Oricum compania VODAFONE nu este străină de asemenea DERAPAJE comerciale, ANPC amendând Luni 8 Octombrie VODAFONE pentru practici comerciale incorecte, lucru evident ascuns cu mare grijă de aceștia.
Comunicatul oficial VODAFONE este aici:

Și ca să închei într-o notă optimistă iată părerea mea despre asta

succesul-unui-brand-branding

Multă lume se întreabă ce are mai bun, practic, ca utilizare iPhone 7 față de iPhone 6 / iPhone 6g / iPhone 5SE / etc

Pe lângă glumițele cu donatul rinichiului, ratelor la bancă sau articolelor plătite, nu e cazul la mine, sunt un profesionist în domeniu și vă asigur 100% că acest articol nu este sponsorizat de Apple!

Am făcut o analiză practică, utilizare simplă în 24 de ore a noului telefon:

cum-e-iphone7

1. Materialele
Poate părea stupid că nu dau atenție în primul rând: procesorului, memoriei, tehnologiei sau chiar iOS-ului nou, dar materialele din care este făcut iPhone 7 sunt mult superioare calitativ celorlalte.
Atât carcasa căt și ecranul sunt făcute din cele mai bune materiale posibile, au o finețe și delicatețe pe care nici unul dintre obiectele electronice existente în lume, nu o au!
Mă gândesc la câte materiale / obiecte fără suflet am atins / folosit în viața mea și, sincer, nici un obiect din lume nu este mai plăcut la atingere dec\t un iPhone 7, finisajul, sticla, ”formele” sale sunt perfecte, nimic nu lasă loc a fi îmbunătățit, este aborabil de ținut în mână, nici prea mare, nici prea mic, nici prea subțire, nici prea gros, nici prea ușor, nici prea greu..  doar perfect!

Este FOARTE important ca obiectul pe care îl atingi cel mai mult zilnic să fie perfect ca și calitate a materialelor, Samsungul întodeauna mi s-a părut scârbos spre ieftin, să nu mai vorbesc de Huawei sau Evolio care sunt de-a dreptul sărăcii.

2. Autentificarea / deblocarea.

Conform ultimului studiu făcut de Vodafone și Orange în Aprilie 2016, 41% dintre români își verifică telefonul de peste 200 de ori într-o zi.

Mesagerie

SMS – 23 ori
eMailuri – 18
Apeluri – 25 ori
Ceas – 18 ori
Alarma – 6 ori
Camera – 8 ori
Player Audio – 23 ori
Jocuri – 22 ori
Calendar – 4 ori
Social Media – 39 ori
Stiri – 12 ori
Cautari – 17 ori
Internet – 28 ori
Video – 6 ori
Incarcare Telefon – 4 ori
Casuta Vocala – 1 dată
Aplicatii si altele – 23 ori

Încă de la introducerea amprentei ca autentificare am observa că față de iPhone6 / iPhone 6s citirea ampreentei nu doar că este mult mai rapidă dar și mult mai precisă.

Practic, în loc să îl deblochezi în 2 secunde, îl deblochezi în mai putin de 0.5 secunde. Unde mai pui că funcția de activare la ridicare este promptă, experiența deblocării este extraordinară, mai ales pentru că un utilizator obișnuit deblochează telefonul de peste 200 de ori într-o zi, asta înseamnă că economisești 10 minute pe zi numai cu deblocatul și 3600 minute pe an, adică o săptămână pe an numai cu deblocatul.

FOMO: “fear of missing out”. The fear that if you miss a party or event you will miss out on something great
– Evolutionary biology – an omnipresent anxiety brought on by our cognitive ability to recognize potential opportunities:
– form of social anxiety – a compulsive concern that one might miss an opportunity or satisfying event, often aroused by posts seen on social media websites.

iphone7-lansare-romania

3. Antiacvatic / antiploaie.
Culmea este că zilele acestea a plouat mult și am folosit de multe ori telefonul în ploaie, pentru StreetView Google etc.
Ce poate fi mai relaxant să știi că afară plouă și poți folosi telefonul liniștit știind că nu se va strica dacă se va uda puțin?

lateral-iphone7

4. Display – sunet – dinamică – touch screen
Sunt ferm convins că există un PLACEBO al așteptărilor cu privire la sunet, dinamică, imagine, cu toate acestea se vede ușor că ecranul generează imagini mult mai clare, fine, bine definite.
Touch screen-ul ecranului reacționează cu mult mai fin, prompt, clar și precis ca iPhone 6 / iPhone 6s / iPhone 5SE
De asemenea am ascultat muzică, am jucat jocuri (Boom Beach, Pokemon Go), sunetul este mult mai fin și mai bine definit decât anterioarele versiuni

iphone7-review-complet

5. Butonul de home
Extraordinar de precis, foarte plăcut, ergonomic, încântător de utilizat

spatele-iphone7

6. Calitatea fotografiilor
O schimbare foarte mare, claritate mult mai mare, dar încă DEPARTE de claritatea Samsung-ului, pentru camera foto nu este recomandat!
Se va simți destul de mult o îmbunătățire față de iPhone6

Am executat câteva Google Spheres 360 astăzi pe întuneric / ploaie /seara

Muzeul National de Artă (dimineața la 9, cer înorat)

Aici: Sfera 1
Aici: Sfera 2
Aici: Sfera 3
Aici: Sfera 4

Veți observa că în comparație cu celelalte Google Spheres făcute iPhone 6  / iPhone 6s calitatea este mai bună dar nu cu mult mai bună, se văd liniile mai clare (sharpness)

Sau această fotografie

fotografie-cu-iphone7

7. Bateria

După 24 de ore de utilizare INTENSIVĂ, bateria cred că ține cu 20%-30% mai mult față de iPhone 6

acte-iphone7

8. Instalarea / migrarea datelor
Foarte rapidă și facilă din iCloud, toate aplicațiile rulează rapid, impecabil , fără probleme!

9. Rularea aplicațiilor
Cu 20-30% mai rapid ca iPhone 6s / iPhone 6, se simte clar o îmbunătățire a vitezei

10. Viteza Internet
Vrei nu vrei, viteza aplicaților impulsionează direct proporțional și experiența navigării pe Internet, de asemenea, mai rapid cu 20-30% decât iPhone 6s / iPhone 6

Abonamentul meu este un 25RED de la Vodafone, la ora 2 moaptea din centrul Bucureștiului

104 Mbps pe 4G la download
viteza-iphone7-4g

viteza la UPLOAD mult mai mică, dar cui îi pasă de upload?

viteza-upload-iphon7

CONTRA (dacă se poate numi contra)
Designul iPhone 7, seamănă prea tare cu iPhone 6 / iPhone 6s , poți să îl confunzi ușor cu un iPhone 6, deci nu se pot remarca în cluburile de fițe sau la prostit femeile ușoare cu noul iPhone 7!
Se poate deosebi cel mai ușor după dimensiunea lentilei de 2 ori mai mari la iPhone 7 față de iPhone 6 pe spatele telefonului.
Desigur, poți ”contrabalansa” notabilitatea faptului că iPhone7 seamănă prea mult cu un iPhone 6 sau iPhone 6s, achiziționând un iPhone 7 de culoare negru sau alte culori care nu există la iPhone 6.

=============

Rezumând, poate că prețul este cu 400-500 Euro mai mare decât al unui iPhone 6 si cu 250E – 300 Euro mai mare ca un iPhone 6s, vă spun că își merită cu prisosință prețul dacă lucrezi în media online și îl folosești la muncă, în maxim 5 luni valoarea sa este recuperată!