18. May 2017 · Comments Off on Customer Service si Social Media · Categories: I.T., Psiho, Romania

Problemele social media sunt acum 100% legate de customer service
Toate review-urile de pe toate retelele sociale sunt foarte foarte foarte importante

Imediat, instant si cu toate resursele disponibile se intervine în remedierea ORICARUI rating negativ, nu mâine, nu poimâine, nu amânat, rezultatele Google depind 100% de asta!!!

Iată câteva date statistice foarte importante

customer-service-social-media

18. May 2017 · Comments Off on Social Media pentru Branduri – 3 pasi de urmat · Categories: I.T., Romania

1. Vezi pe ce rețele sociale stau clientii tăi,   care sunt locurile lor favorite
2. Te duci după ei, te implici activ pe termen lung
3. Legi prietenii reale, interesate cu ei

Gata, asta e tot! A durut?

 

social-media-pentru-branduri

18. May 2017 · Comments Off on Condimente Social Media pentru succes · Categories: I.T., Romania

Primul lucru pe care l-am remarcat a fost că niciodată nu ești suficient de activ în fiecare zi pe social media pentru a avea succes.
O postare pe zi pe pagina de Fani Facebook este complet irelevantă. Ce părere ai despre 10 postări pe zi? Dar 20? Dar 50?

PE TOATE REȚELELE SOCIALE !!!! 

Cu cât mai multe, de calitate, cu atât mai bine.
E ca și cum ai pleca la război cu un singur glonț în loc să dai cu Katiușa.
Targetarea acelui glonț are de multe ori mult mai puține șanse de cucces decât un ”bombardament masiv”, altfel, toți soldații din lume ar fi lunetiști și mitraliera sau bomba atomică nu s-ar mai fi inventat.

social-media-eficienta-tehnici-esentiale

 

18. May 2017 · Comments Off on Un business online – rutina zilnica – Social Media și content · Categories: I.T., Romania

Un business în zilele noastre nu mai poate fi conceput decât online.
Depindem în cea mai bună parte de rezultatele din Google organice, nu de cele plătite!
Apoi de social media, de Facebook în special

Dar, pentru a susține un business cu ajutorul online-ului trebuie ca în fiecare zi, inclusiv în weekend să facem următoarele 7 lucruri

1. În fiecare zi minim 7 postări pe toate rețelele sociale, cu continut propriu, cât mai original și cât mai bine realizat grafic și copyright.
De video Live nu mai zic…

2. Postările trebuiesc să fie de calitate, la topic, nu aiurea. Scopul targetării este la fel de important ca cel al diseminării informației

3. Contactează toți fanii competiției, intră in toate grupurile, adaugă-i ca prieteni, nu te uita cum competiția e activă si tu nu faci nimic pentru clientii tai.

4. Răspunde INSTANT, imediat clienților tai, cu mare promptitudine și amabilitate

5. Calitatea serviciilor tale trebuie să se vadă și ONLINE – fii un LEADER în calitatea serviciilor

6. Să nu îți fie frică să te arăți cine ești, oamenii vor să interacționeze cu oameni, nu cu litere de pe pereți

7. Nu uita de LinkedIn, lucrurile stau altfel acum

social-media-for-business-daily

08. February 2017 · Comments Off on Simplu? · Categories: I.T., Romania

Mai simplu de atât, oare cum pot să vă explic?

social-media-seo

30. January 2017 · Comments Off on Trebuie un bărbat să întrețină o femeie? · Categories: Romania

relatii-barbat-femeie

În zilele noastre, toată lumea face ceea ce-și dorește, negându-și scopul predestinat.
Iar după apar întrebări: „De ce s-au început problemele în relație?”.
Pentru că, cu toții mergem împotriva naturii. Psihologul, profesorul și directorul unei companii, Oleg Silyavsky, vorbește despre rolul bărbaților și femeilor.
Care trebuie să fie rolul bărbaților și femeilor?
– La seminarele mele mereu aduc un exemplu simplu. Imaginează-ți o casă în pădure, în care trăiesc un bărbat, o femeie și cinci copii – așa cum se întâmpla odată. De aici se desprind toate rolurile, responsabilitățile, cine și ce trebuie să facă. Da, lucrurile s-au schimbat, oamenii trăiesc în case confortabile, nu trebuie să taie lemne, să-și apere familia de animalele pădurii. Dar, cu toate acestea, arhetipul e același. Dacă oamenii nu-l urmează, apar problemele și defectele psihologice sau sociale. În general astăzi există o denaturare clară a rolului bărbaților și femeilor. Este dureros că oamenii se îndepărtează de adevărata lor natură, fac ce-și doresc. Bărbații își uită rolurile și responsabilitățile, iar femeile și le pierd pe ale lor. Din acest motiv, trăim într-un adevărat haos. Dacă să ne conducem după modelul pe care ni l-ați prezentat, bărbatul ar trebui în totalitate să întrețină o femeie? – În caz contrar, el își pierde esența masculină și degenerează. Dacă bărbatul nu-și conștientizează adevărata funcție biologică, psihicul îi este distorsionat. Exact același lucru se întâmplă și în cazul femeii. Îi datorează oare bărbatul ceva femeii? – Dacă este bărbat, își datorează în primul rând lui, naturii sale masculine și căii sale spirituale. Datoria bărbatului este să fie un războinic, un apărător și protector. Iar dacă nu face asta, nu este bărbat și trebuie să accepte consecințele. Valabil și pentru femeile care refuză să-și urmeze calea naturală. Ce consecințe? – Pentru bărbat – distrugerea afacerii, pierderea dorinței de viață, depresia, alcoolismul, impotența.
La femei – pierderea frumuseții, creșterea în greutate, cancerul. Care este calea unui bărbat adevărat? – În primul rând să fie ocupat. Dacă nu are ce face, nu-l poți considera bărbat. Este greșit să spui „profesie”. Oare businessul este o profesie sau o artă? În al doilea rând – să aibă o femeie. Dacă nu o are, viața începe să-și piardă sensul. Unicul lucru care-i rămâne de făcut: să-și investească banii în nenumărate afaceri. Iar la 70 de ani va realiza că viața a trecut pe alături. Succes a avut, dar fericirea i-a fost străină. Din acest motiv, fiecare bărbat ar trebui să aibă o femeie care să-i cheltuiască banii. Să-i cheltuiască banii? – Da, exact. Doar că, la început, bărbatul trebuie să-i câștige. Acest lucru este indicat în multe culturi.
Din păcate, în lumea contemporană, aceste tradiții se pierd. De exemplu, în Orient s-a păstrat ideea de zestre.
Și este un lucru corect. Dacă nu ești în stare să plătești 40 de oi – nu-ți poate fi încredințată viața unei femei. Dar bărbatul, primește plăcere că femeia îi cheltuiește banii? – Cu siguranță. Familia ideală – este cea în care femeia nu știe de unde vin banii, iar bărbatul nu știe unde se duc. Femeia are întotdeauna o mulțime de moduri de a cheltui banii. Dar, în afară de faptul că îi cheltuiește banii, pentru ce unui bărbat îi mai trebuie femeia? – În general, femeia reprezintă una dintre cele mai bune investiții ale unui bărbat. Cu condiția că este o femeie adevărată. El investește tot timpul, iar ei îi reușește întotdeauna ceva. A investit o dată – se nasc copiii, încă o dată – se ridică casa. Este un lucru foarte important. Înseamnă că o femeie nu trebuie să-și construiască o carieră, ci să stea în bucătărie? – Femeia nu trebuie să-și construiască o carieră. Nu este de competența femeii. Și nu trebuie să lucreze. Corpul feminin nu este creat pentru a face față presiunii.
O femeie adevărată nu trebuie să lucreze, dar asta nu înseamnă că nu trebuie să aibă o ocupație – oricare.
Nu spun că o femeie nu poate primi bani sau alte profituri – succes, respect, recunoaștere. Las-o să facă ce vrea. Important să nu se transforme într-un job al ei. Rolul femeii este feminitatea și maternitatea. Mai întâi trebuie să fie femeie, iar apoi să fie capabilă să atragă și să păstreze un bărbat pentru a crea o familie. Dacă este rea ca femeie, cu siguranță nu va fi o mamă bună. Feminitatea este în primul rând frumusețea care va salva lumea. Cu alte cuvinte, femeia are două funcții principale: frumusețea și grija, feminitatea și maternitatea. Apropo, pe baza acestor funcții poți construi afaceri bazate pe asemenea domenii. O agenție de modele, un restaurant sau tot felul de afaceri unde ar trebui să aibă grijă de clienți.

05. December 2016 · Comments Off on Chromecast 2 – Streaming Media Player by Google · Categories: I.T., Romania

Cu bucurie azi am primit Chromecast 2, la un preț incredibil de mic, numai 170 de lei.
În urmă cu 3 ani și 2 luni achiziționasem din prima săptămână prima versiune de Chromecast. Deși instalarea, configurarea și performanțele nu sunt nici pe departe ca ale noului Chromecast, am fost mai mult decât fericit să îl utilizez, mi-am făcut treaba cu el foarte bine, în special în ultimul an.

Poți să vezi filme online gratuit pe TV de pe site-urile de filme online ca si cum ai fi pe computer, poti sa iti pui lista cu clipurile de youtube sau pur si simplu poți să îți folosești TV-ul ca o ramă foto cu pozele din Google Drive, unde am spatiu 1 TB!

chromecast2-romania

Specificații Tehnice:

Chromecast 1
Output: HDMI
Processor: Marvell Armada 1500 Mini 88DE3005 SoC, 1.2GHz ARM Cortex-A9 processor
RAM: 512MB
Storage: 2GB flash
Max. Output Video Resolution: 1080p
Dimensions: 72(L) x 35(W) x 12(H) mm
Weight: 34 g
Connectivity: 802.11 b/g/n (2.4GHz)
Power: microUSB (Power adapter included)

Chromecast 2
Output: HDMI
Processor: Marvell Armada 1500 Mini Plus 88DE3006 SoC, 1.2GHz dual ARM Cortex-A7 processors
RAM: 512MB
Storage: 256MB flash
Max. Output Video Resolution: 1080p
Dimensions: 51.9 in diameter, 13.49mm (H)
Weight: 39.1 g
Connectivity: 802.11 ac (2.4GHz/5GHz)
Power: microUSB (Power adapter included)

 

Google Chromecast Family
Chromecast (1) Chromecast (2) Chromecast Audio
SoC Marvell ARMADA 1500 Mini SoC (88DE3005) Marvell ARMADA 1500 Mini Plus SoC (88DE3006) Marvell ARMADA 1500 Mini Plus SoC (88DE3006)
CPU 1x Cortex-A9 2x Cortex-A7 (1.3GHz?) 2x Cortex-A7 (1.3GHz?)
Memory 512MB 512MB N/A
Wireless 1×1 2.4GHz 802.11n 1×1 2.4GHz/5GHz 802.11ac 1×1 2.4GHz/5GHz 802.11ac
Display Output 1080p 1080p N/A
Max Video Decode 1080p30 1080p N/A
Ports HDMI
Micro-USB (Power)
HDMI
Micro-USB (Power)
3.5mm Combo Jack
(Analog + Optical Audio)
Micro-USB (Power)
Launch Date 07/24/2013 09/29/2015 09/29/2015
Launch Price $35 $35 $35

 

Cu CHRMOMECAST 2 lucrurile iau un pic de viteză, cu multe îmbunătățiri:
– Procesor mai bun
– Imagine FULL HD 1080p (momentan nu suportă 4K) , un FULL HD atât de bun încât nu prea sunt sesizabile diferențele dintre FULL HF si 4K
– Responsivitatea real time (la ScreenCast este esențială)
– Capacitățile de comunicare mai bune, WiFi și instalarea foarte ușoară – 802.11ac Wi-Fi cu 3 antene – semnal mult mai bun
– WiFi 5Ghz foarte stabil
– Răspunde repede pe YouTube și Chrome, nu merge sacadat ca fostul
– Nu se mai deconectează aiurea față de prima versiune
– Chromecast app – App-uri pentru chromecast – more fun!

Älte ”chestioare” noi și îndrăgite
– Forma flexiblă, prindere elegantă – mult mai practic ca prima versiune ”stick”
– Cablurile de calitate îmbunătățită
– Există Chromecast Ultra, este mai excentric și costă triplu, mari diferențe PRACTIC nu există, doar fițe

Partea nasoală a Chromecast-ului este una singură: Apple
Chestia care nu îmi place și o urăsc din tot suflețelul meu:
Chromecast nu suportă ScreenCast de pe iPhone și iPad, practic Apple au închis ușa în nas Chromecast-ului
Pe device-urile Android rulează absolut superb.

Având în vedere că nu fac screencasting nu mi se pare deloc oportun să cumpăr un AirPlay Apple TV pentru această excentricitate, rămân pe Chromecast mai ales că are Youtube Nativ în el și foarte multe aplicații

22. November 2016 · Comments Off on MARILE greșeli ale brandurilor – asocierea imaginii cu Zoso – gunoiul Internetului Românesc · Categories: I.T., Romania, Umor

MOTO
“Țăranii români trebuiesc înecați ca șobolanii! ”
Vali Petcu – zoso.ro

Cât cinism, câtă cruzime, câtă răutate fățișă din partea acestui personaj sinistru pe nume Valentin Adrian Petcu din BUCUREȘTI, actualmente locuiește în Brașov în urma numeroaselor bătăi pe care le-a luat pentru genul acesta de afirmații pe care le face în mod obișnuit, zi de zi!

Probabil puțini dintre noi știu că românii discriminează cel mai mult din Europa, iar ZOSO este nr. 1 la bârfă și hatereală în România

În mod cert, acesta a prins pică pe mine după ce a fost demascat că a primit câteva mii de euro de la RMGC pentru lobby la jefuirea și poluarea României în articolul
Marea trădare online a bloggerilor pișcotari în scandalul Roșia Montană Gold Corporation
Evident, backlink-urile pișcotarilor care il sustin pe prima poziție sunt câștigate merituos, pișcotarii se apără între ei față de cineva care îi demască:

Discriminarea aceasta nu se limitează doar la țigani sau negri, ea se prelungește în absolut toate categoriile sociale:

– grași
– țărani
– pițipoance
– microbiști
– cocalari
– maneliști
– hipsteri
– sorosisti
– pesediști
– pupători de moaște…

.. iar această listă este extrem de lungă și o puteți regăsi în viața de zi cu zi a românilor, rar când întânești un discurs care să nu fie punctat consistent de asemenea ”etichete”.
Care este legătura lui Zoso cu discriminarea? Foarte simplă, acesta dă apă la moară minciunilor, bârfelor și instigă permanent la ură și discriminare.

Ce nu înțeleg însă este cum de MARILE BRANDURI ca eMag, Vodafone, Bitdefender își fac reclamă pe acest blog. Cum de aceste branduri își fac Publicitate cu (p) la acest GUNOI ordinar și mizerie a Internetului Românesc?
În fiecare lună, mii de euro, uneori ZECI DE MII de euro
(Cum a fost cazul Roșia Montană Gold Corporation) vin de la aceste mari branduri pentru publicitate, este absolut RIDICOL! 

Vă dați seama că dacă aceste branduri se asociază ca imagine cu această persoană răuvoitoare, mincinoasă, incultă și perfidă ca Zoso (Vali Petcu) își atrag de la sine și imaginea în consecință.
Orice om de bun simț, orice om cu o cultură online cât de cât decentă poate să spună același lucru despre Zoso ca și mine – UN GUNOI, un hater.

Cum poate un brand brand să se asocieze ca imagine cu un blogger care gândește așa ceva, atât de pervers și fățiș: Țăranii români trebuiesc înecați ca șobolanii! ” ?

Poate că unii cred că sunt ”mici scăpări” sau ”racile ale trecutului” toate aceste link-uri, prezentări și relatări despre acest personaj, dar puteți să vedeți în toate comentariile exprimarea acestuia puțin prietenească și faptul, incredibil, de nepermis și cu totul ne-deontologic de a MODIFICA commenturile la postări și numele celor care comentează la el pe blog, atitutidea, mentalitatea și comportamentul tău sunt OBIȘNUITE nu derapaje din trecut sau excepții neglijabile!

Cum poate fi luat un asemenea om drept reper de VALOARE, ETICĂ, CORECTITUDINE pentru marile branduri, cum?

Acest personaj, pur si simplu nici nu își cere scuze, nici nu regretă și nici nu face absolut nimic ca să își îndrepte greșelile unele de natură penală cum ar fi INCITAREA ÎN MASS MEDIA la GENOCID / CRIMĂ
a tolera și SPONSORIZA cu sume consistente regulat, la nivel de MASS MEDIA a unui asemenea om care promovează URA , cum ar fi Țăranii români trebuiesc înecați ca șobolanii! este absolut grotească, imorală etc !

 

greseli-branduri

greseli-emag

greseli-vodafone

Nu cumva aceste mari branduri care își fac reclamă pe ZOSO.ro sunt complice și chiar părtașe la promovarea comportamentului discriminatoriu, incorect și chiar PENAL al domnului Vali Petcu a.k.a. zoso?

Oare aceste branduri nu sunt responsabile să pună REPUTAȚIA înaintea notorietății?
Din zecile de mii de oameni cinstiti, nepătați, corecți cu care nu îți este rușine să ieși pe stradă, tocmai pe acest GUNOI ordinar l-au găsit ca vehicul de publicitate?

==================================================

Ce ar spune clienții voștri despre faptul că plătiți PUBLICITATE acestui personaj sinistru care emite judeăți, fraze  de genul acesteia, citat care îi aparține: Țăranii români trebuiesc înecați ca șobolanii! 
Poate că clienții marilor branduri care își fac reclamă pe site-ul acestui personaj vor să fie înnecați exact așa, sau nu?

==================================================

Toată lumea știe că Zoso a fost pionul lui Orlando Nicoară, posibil și acum

Deși nu sunt fanul lui Mircea Badea și nici al televiziunii, iată un material VIDEO FOARTE interesant și pertinent despre acest gunoi pe nume Vali Petcu, AKA Zoso
Articolul original este aici unde povestește despre ”ciordeli și furtișaguri”:
”Zoso este bloggerul lui Băsescu în sensul că i-a luat un interviu, în campania electorală în 2009, și l-a tot slujit pe acesta în mediul online. Zoso a scris pe blog că țăranii români trebuie înecați ca șobolanii. I-am făcut personal o plângere la Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării, iar răspunsul a fost: nu putem să dăm de el. Au solicitat și sprijinul Ministerului de Interne, dar nu a fost nimeni capabil să-l găsească pentru a fi citat să se prezinte la Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării. Nu-i nimic. O să-i facem o nouă plângere acum pentru că a făcut multe alte lucruri abjecte care sunt pasabile de a fi amendate de acest consiliu. Poate acum Ministerul de Interne îl va găsid de data asta. Repet: acest personaj, în statul de drept România, nu a pățit nimic scriind în clar că țăranii români trebuie înecați precum șobolanii“, a spus Mircea Badea despre Vali Petcu, cunoscut ca Zoso. După aceea, realizatorul TV a prezentat un articol cu numele: “Vali Petcu fura din Metro în 2003?”. Mai multe detalii în clipul de mai jos:”

 

Zoso este un ciorditor de joasa speța care fura din magazine ( “VALI PETCU(ZOSO) A FURAT DIN METRO?)  si se lauda pe forumuri cu ispravile lui, tot el era acum mare pirat care distribuia muzica pe ODC, Strong DC și DC++ , căutați pe Google toate informațiile.
Acum omul care este mare ”deontolog” se erijează în apărătorul drepturilor omului, personal nu țin minte când această persoană a făcut un bine cuiva, dacă voi știți când, mi-ar place să ne spuneți și voi.

MAi multe CARACTERIZĂRI ale lui Zoso găsim aici
Cine este zoso?
Zoso – adevărata poveste? Cine este Zoso?
– Știai asta despre Zoso?

O caracterizare mai interesantă în domeniu de ce Zoso este WC-ul Internetului românesc o găsim aici, la Seceleanu

Alte chestii, nasoale despre el:
Își dă singur commenturi pe blog
Zoso spamer:

În cazul în care imaginea v-a fost murdărită cu minciuni și abuzuri din Partea lui Zoso, puteți să vă citiți drepturile aici și cum să îl dați în judecată –

Dovadă este și faptul că a fugit din București după câtă bătaie a luat și se ascunde, nimeni nu știe pe unde stă unde își face veacul, tocmai pentru că este un gunoi nemernic și mulți îl caudă pentru a îi aplica pedepse.

Vali Petcu autointitulat ”Zoso”, este deja dat în judecată pentru defăimare și are procese pe rol se ascunde ca un șobolant ”Zoso nu poate fi găsit

Articole despre acest gunoi cu procesele pe rol sunt aici:
– De ce ”Zoso” (Vali Petcu) e un cretin?
– Zoso, singura persoană publică din România care nu poate fi găsită. Tu ai văzut-o?
– Zoso fură identitatea lui Horea Bădău!
– Am început demersurile pentru a-l acționa în instanță pe Valentin Petcu, Zoso
– Zoso-ntransa
– Lașitatea lui Vali Petcu

Cum de a ajuns un asemenea gunoi care scrie tutoriale ( Cum să furi din METRO) cum să furi baterii din Metro ca Deontologul Internetului Românesc?

zoso-ciorditor

Recunoașteți ușor stilul. exprimarea și pasiunea lui pentru briceaguri :))))))

Am trimis un e-mail de asemenea la toate agentiile de publicitate si toti acestor clienti cu acest articol, poate poate vor face ceva, nu se știe.

18. November 2016 · Comments Off on Fashiondays a trimis milioane de SMS-uri nesolicitate clientilor săi de Black Friday · Categories: I.T., Romania

Toată lumea cu mic cu mare s-a pregătit temeinic de Black Friday, de la client până la general manager de magazin electronic.

Ca la o cursă contracronometru, cumpărătorii s-a așezat la computer cu cardul lângă ei iar vânzătorii cu cana de cafea gata de o noapte si o zi intensă.

Credeți că este CORECT din punct de vedere, moral, etic, estetic, economic, legal și concurențial faptul că Fashiondays un website cu milioane de clienti, să fie SINGURUL site care trimite milioane de SMS-uri nesolicitate de BLACK FRIDAY cu complicitatea Vodafone?

 

black-friday-romania

Fashiondays a trimis SMS +e-mail la toti clientii lor.

Mesajele publicitare via SMS trimise cu ocazia campaniei BLACK FRIDAY organizata de
Fashion Days in data de 18 noiembrie 2016 reprezinta o actiune efectuata in termeni legali
conform Termenilor si Conditiilor Fashion Days care pot fi accesate la urmatorul
link: http://www.fashiondays.ro/page/terms/#privacy-policy, in sectiunea “POLITICA DE
CONFIDENTIALITATE”, punctul 10.

Nu vă supărați, dar ați întâlnit vreodată pe cineva care să fi citit o singură dată, undeva Termenii și Conditiile cuiva de pe Internet?

termeni

Cu alte cuvinte, ”Termeni și condiții” înseamnă ceva formal, nu ceva cu care să ameninți clienții că dacă protestează vor fi dați în judecată cu mesaje oficiale scorțoase, am voie să mentionez brandul, marca, logo-ul când vreau să comunic, se numește LIBERTATE de EXPRIMARE, informatiile pe care le furnizez aici asupra cărora îmi exprim responsabilitatea 100% ca fiind ADEVĂRATE.

Aceste CAPTURI DE ECRAN cu MESAJELE NESOLICITATE trimise de Fashiondays.ro sunt REALE si nu sunt prelucrate / trumchiate / modificate

Astfel, conform Legii 84/1998 coroborata cu prevederile Regulamentului Consiliului (EC) nr. 207/2009 privind marcile comunitare, continutul website-ului, logoul “FD”, bradul “Fashion
Days” sunt protejate de lege, Fashion Days avand un drept exclusiv asupra acestor marci, incalcarea drepturilor de utilizare a acestora fara permisiunea expresa si prealabil
exprimata de Fashion Days, atragand posibilitatea raspunderii utilizatorului, pentru eventualele prejudicii directe sau indirect cauzate.

Dacă nimeni de pe Internet de Black Friday nu dă SMS pe telefonul propriu privat si personal, cum îți permiți ca TU să fii singurul care trimite? Mai ales că nu m-ai anunțat sau nu mi-ai cerut voie verbal, scris, ca acum când ameninți …

termeni-conditii

Așadar dacă faci o singură achiziție de la Fashiondays.ro în mod automat / default vei primi mesaj publicitar NESOLICITAT pe telefon?

Cu alte cuvinte, TEORETIC / Legal Fashiondays nu a dat SPAM
PRACTIC, deoarece nimeni nu se obosește să citească termenii și conditiile sau să piardă 1 ora cu asta si sa se dezaboneze, Fashiondays.ro a dat SPAM.
Dovada că PRACTIC Fashiondays.ro a dat spam este faptul că NICI UN COMPETITOR de pe piața de ONLINE nu a trimis MESAJE SMS nesolicitate, NIMENI !
În ziua respectivă, de black Friday, doar Fashiondays.ro a trimis SMS NESOLICITAT național, toți ceilalți NU AU TRIMIS!
Cum ar fi fost ca să primească fiecare român de Blacj Friday 100 sms-uri nesolicitate?

Dacă eu, ca utilizator, intram singur și mă apucam să solicit prin e-mail, telefonic sau o simplă bifă, că vreau mail sau mesaje, da, atunci NU era SPAM

Ce este SPAMUL?
https://en.wikipedia.org/wiki/Email_spam
Email spam—also known as junk email—is a type of electronic spam where unsolicited messages are sent by email.

Vodafone a zis că este ”OK” dacă ai făcut comandă de la Fashiondays să primești mesaj NESOLICITAT publicitar,
Din moment ce Vodafone își asociază / promovează imaginea plătind reclamă pe site-uri ca ZOSO.ro , de ce vă mirati oare?

 

greseli-vodafone

Având în vedere că este cazul celul mai mare VAL de mesaje NESOLICITATE, cât de mândri sunt oare cei de la Fashiondays de asta?

Dacă și eMag ar trimite în baza acestei ”logici”, ai făcut comandă la noi, îți trimitem când vrem mesaje promoționale, ce ar mai ieși?
Dar dacă ABSOLUT toți cei la care ai comandat în ultimii ani ar trimite SMS de black Friday, ar trimite sms, ar trebui ca fiecare român să primească 20-30-50 sms-uri publicitare?

 

spam-fashion-days
Credeți că este CORECT din punct de vedere, moral, etic, estetic, economic, legal și concurențial faptul că Fashiondays un website cu milioane de clienti, să fie SINGURUL site care trimite milioane de SMS-uri nesolicitate de BLACK FRIDAY cu complicitatea Vodafone? 

 

mesaje-nesolicitate-fd

 

spam-fashindays

De asemenea și operatorul VODAFONE nu ar trebui să permită așa ceva.
Cu ce drept Vodafone dă numărul meu de telefon la cineva în scopul de a își face reclamă nedorită prin sms pe telefonul meu?

mesaj-nesolicitat-fashiondays

De exemplu, nici măcar nu știu cum să BLOCHEZ ca Fashiondays să îmi dea mesaj, nu am opțiunea asta! Ahhh.. stai un pic
NICI nu se poate opri Fashion Days ca să îți dea SPAM prin SMS pentru că este SPOOF.

Caller ID spoofing is the practice of causing the telephone network to indicate to the receiver of a call that the originator of the call is a station other than the true originating station. For example, a Caller ID Display  might display a phone number different from that of the telephone from which the call was placed. The term is commonly used to describe situations in which the motivation is considered malicious by the speaker or writer.

 

mesaj-spam-fashiondays

Orice român de bună credință știe că cel mai AGRESIV cu mailurile si notificările prin e-mail este Fashiondays.ro
Întrebați pe oricine a primit sau a făcut o comandă prin Fashiondays dacă există cineva care să trimită mai multe mailuri nesolicitate ca Fashiondays, în baza ”termenilor și condițiilor lor”.
În mod NORMAL ar trebui ca TOATE opțiunile cu privire la mesaje comerciale și reclamă să fie INACTIVE la activarea contului și să poată fi activate doar de către utilizator!

asta-e-spam

Rog Vodafone, căruia îi plătesc 25 Euro lunar abonament (fix) să nu mai îmi trimită SMS-uri publicitare.
Transmit acest mesaj prin website-ul meu deoarece Vodafone nu are un departament de relații cu clientii ci are MESAGERIE VOCALĂ sau cine stie ce tâmpenie, nu este la DISPOZITIA MEA când vreau eu o persoană la ei disponibilă să îmi preia cererile.

NU SUNT DE ACORD ca Vodafone să îmi trimită mesaje publicitare sau nici un alt fel de mesaje comerciale nesolicitate!
DACĂ cumva au lăsat pe ”default” setările că doresc să primesc vre-un sms de acest gen rog ca ei să dezactiveze mesajele SPAM și de orice fel comerciale pentru că nu mă interesează nici o oferta, promotie, concurs sau comunicat de presă!

Mulțumesc!

 

12. November 2016 · Comments Off on De ce echipa României este cea mai slabă din Europa? · Categories: Romania

Iar a luat bătaie România. Rușinos. Acasă. La un scor de fraieri.
Aseară nu m-am uitat la meci. Prietenii mei au mers pe stadion la această sărbătoare care trebuia să fie un regal. Nici măcar la televizor nu m-am uitat. Nici măcar pe live-urile de pe Facebook unde a atins cote amețitoare de audiență de peste 100,000 oameni care s-au uitat și uneori peste 5000 de persoane Live.
Știam că va lua bătaie!

echipa-romaniei

Toate speranțele românilor care au urmărit meciul de fotbal de aseară erau îndreptate către mediocrul/necunoscutul nou antrenor german care este/era plătit cu ”astronomica”sumă de 60,000 Euro lunar, adică de 100 de ori salariul mediu al unui român.
Cum poți să fi așa de naiv că un asemenea antrenor ar putea scoate din derivă o echipă națională a unei țări care are peste 25 milioane de suflete (inclusiv cei din Diaspora, care sunt deja un sfert dintre români)?

Îmi place fotbalul, țin de când mă știu cu echipa națională a României și nici măcar prin gând nu mi-a trecut vreodată nici măcar o milisecundă, să îmi doresc să piardă în fața altei naționale de fotbal.

Dar de la patriotism la naționalism este o cale foarte lungă pavată cu REALISM, iar situația în care ne aflăm cu ”echipa naționalei” e doar vârful icebergului, nu e vina cluburilor sau selecțiilor din afară a vedetelor sau că nu sunt bine plătiți în România, acelea sunt mai puțin de 2% din cauza că nu avem o națională puternică.

Însă, vestea bună, este că pe VIITOR (adică peste 10 ani) vom avea o echipă de fotbal FORMIDABILĂ care va putea juca cu șanse egale de scor bun cu orice echipă națională de top din LUME!

======================================
Cine e de vină că România ia bătaie rușinos la fotbal permanent?
TOATĂ România! Inclusiv eu sau tu! În EGALĂ măsură! (chiar dacă nu te uiți la fotbal)
În momentul în care ne vom asuma cu toții aceste rezultate, atunci va apărea ”luminița de la capătul tunelului” și o schimbare va avea loc!
======================================
Să trecem la motivele pentru care echipa României a pierdut și va pierde jenant cel puțin pe termen scurt-mediu (adică 2-3 ani) toate meciurile:
1. ISTORICUL
O echipă națională se selecționează în minim 15 ani, de când copilul are 6-7 ani și este selectat pentru asta.
La ora actuală copii nu mai fac sport și vina principală este a maturilor (nu doar a părinților sau profesorilor). În urmă cu 20 de ani copii jucau fotbal peste tot, de la cea mai mică pauză la școală până când mămicile ieșeau în stradă să își caute copii care rupeau încălțămintea de atâta miuță.
La școală orele de sport aproape că nu mai există iar când există majoritatea vin cu tot felul de scutiri de efort fizic de la tot felul de corupți. Părinții lor or nu știu, ori închid ochii la asemenea chiuluri, ori mai rău, îi încurajează să absenteze în speranța că acei copii care nu fac sport vor face carte mai multă, ceea ce e cu certitudine greșit.
Copii nu mai ies afară să se joace fotbal, ei joacă fotbal doar pe PlayStation, xBox sau calculator.
Peste acest sedentarism suprapunem alimentația plină de E-uri care taie de la rădăcină orice chef al copilului de a mai face sport.

2. Selecția copiilor și sportul
Este foarte ușor să observați că nu doar centrele și locurile unde copii se puteau antrena au cam dispărut, în proporție de 90%
Odată cu acestea au dispărut și antrenorii, au dispărut și fondurile pentru pregătirile copiilor, dacă ești într-un orășel sau sat mai mic sunt șanse aproape nule ca un copil să se poată antrena pentru viitor într-o echipă care să îi dea șanse să fie selecționat la națională.
Copii mici nu fac ce li se spune ci ceea ce văd. Copii văd că românii NU FAC SPORT, deci nu vor avea nici cel mai mic chef ca ei să facă SPORT
Ba mai mult, când apare câte un puradel mic și sprinten viitor Hagi, nici nu îl prinde vârsta de 10 ani că DEJA este selecționat la echipe Internaționale de top pe salarii de 100 de ori mai mari decât al părinților săi.
Din acest punct de vedere asistăm absolut neputincioși la plecarea talentelor fără a exista nici cea mai mică speranță de a îi ține în țară.
Și nu e cazul doar al fotbalului, sau sportului. E vorba și de geniile în matematici fizică și alte științe care pleacă din România!

3. Mentalitatea pentru care părinții nu își doresc să își îndrume copii să fie SPORTIVI (în special fotbaliști)
Părinții copiilor văd la TV la ore târzii, la show-uri cu maneliști și curve că fotbaliștii sunt ”vedetele” subiectelor de bârfă. Orice părinte își dorește pentru copilul său un loc de muncă sau o afacere până la bătrânețe, nu ca acel copil să fie un DROGAT sau BEȚIV care să umble cu CURVE și care într-un final să nu aibă o familie întemeiată cu o curvă drogată și bețivă cu silicoane din cluburile Bucureștene (cum sunt majoritatea pipițelor din de fițe unde o apă plată costă cât o bere de pitici de 33cl, adică minim 20 RON ). Unde mai pui că dacă se accidentează la mijlocul sau începutul carierei (20-25 ani), destinul copilului lor este ”doomed” și clar nu are cine să le aducă lor o cană de apă la bătrânețe, deci sportul (de contact) este CLAR exclus din schemă.

4. Managementul sportiv
Să zicem că se dorea o schimbare ”dinspre” antrenor. Păi dacă te gândești un pic, la o națională reprezentativă a 25 milioane de suflete, chiar nu găsești un antrenor adevărat care, ar cere într-adevăr de 10 ori mai mulți bani pentru națională, adică 5 milioane de euro anual? Pentru România, o investiție în 5 milioane de euro anual, să avem un fotbal DECENT ar fi cea mai bună investiție posibilă.
Ce te apuci tu să aduci un mediocru, pârlit, în versiunea lui ”Klaus Johannis” care să nu impresioneze, impulsioneze, revoluționeze naționala României?
Există o vorbă: ”Până la Dumnezeu, te mănâncă toți sfinții”.
Cu un antrenor MEDIOCRU de care nu a auzit nici un român până când a ajuns la națională, nu se va putea NICIODATĂ revoluționa și face SCHIMBAREA
Ce exemplu ar putea fi pentru copii, viitorii jucători de fotbal, un german fără ”portofoliu”? Zero! Nada! Niente!
Banii alocați pentru naționala FOTBAL nu trebuie să vină de la STAT în totalitate, ar putea proveni din DONAȚII, SPONSORIZĂRI și ar trebui ca toți trepădușii din managementul naționalei, echipei auziliare tehnice, să se cam curețe de pe acolo că mai mult fac rău decât bine.
Personal nu prea am auzit patronii să se înghesuie să facă donații, dar am admirat pe Facebook ”Citty Break”-urile lor prin țări străine la meciurile diverselor echipe spaniole sau italiene.

5. Spiritul PATRIOTIC și NAȚIONALIST
Ei bine, aici a fost s-a lucrat mult și bine la demolarea sa.
Începând cu postările pe Facebook în care ”Dorel” este batjocorit și dus la rangul de prototip al românului (singurul care muncește cinstit în România dealtfel) până la fancluburile echipelor străine în România. Am observat ȘOCAT că sute sau mii de români în fiecare weekend pleacă în țări străine să susțină o Barcelona, un Ajax, un AC Millan.
Și apoi vă mirați că unde sunt suporterii români?

6. Atitudinea Românilor
Românii nu sunt conștienți că IMAGINEA CONTEAZĂ.
Una din cele mai normale și bune investiții pe car ele poate face orice om modern este în imaginea sa.
Să ai o echipă națională puternică ce îți oferă SATISFACȚIA și BUCURIA de a fi român te poate impulsiona de până la 10 ori să muncești mai mult, să fi un om mai bun și mai corect, educat și să ai încredere în tine.
Cu această încredere în tine nu vei mai negocia ”în genunchi” cu străinii.
Exemplu (utopic):
România e pe primul loc în Europa la fotbal și vine un investitor străin să își facă supermarket sau MALL în oraș într-o zonă mai avantajoasă, nu neapărat centrală care nu este destinată construcțiilor (în țările civilizate supermarketurile sunt la periferie și cele din centru sunt micuțe)
Străinezul încearcă să mituiască funcționarii de la primărie să cumpere un teren (al comunității): Funcționarii îl dau pe mâna poliției și îl dau afară în șuturi din țară. Funcționarii români nu acceptă mita sau orice fel de ilegalități!

Situația REALĂ actuală:
Vine un pârlit de arab, macaronar sau dubios cu un român șmecheraș (fost valutar sau pârnăiaș), care mai mult ca sigur are banii din afaceri ilegale, evaziune fiscală, droguri, șantaj, terorism, trafic de carne vie să își facă un MALL în centrul unui oraș MARE din România unde este un parc frumos de la întemeierea orașului.
Se dau șpăgi amărâte de câteva sute de euro, maxim câteva mii de euro la niște funcționari cu promisiunea că vor mai primi și pe viitor.
MALL-ul este construit dar sumele investite sunt mult mai mici, mai mult primăria contribuie cu bani ca să termine construcția.
Arăbetele aduce acolo numai marfă fake și mâncare cu E-uri din țări străine, nu e nimic din România.
Locuri de muncă nu există și tot profitul pleacă din țară prin offshore-uri sau firmele datornice la stat dau faliment una după alta dar de încasat, nu se încasează. Sau dacă se încasează ceva e imediat furat.

7. PRESA / Mass media
Presa va continua să își bată joc de fotbalul românesc promovând pe sticlă toate parașutele care au relații cu fotbaliștii.
Când nu vor mai exista parașute combinate (nici măcar de o muie) cu fotbaliști români, atunci vom avea fotbal de calitate.
Soluția e foarte simplă: Ce fotbalist român intră în vre-o cafenea sau club unde sunt parașute, să fie exclus imediat de la națională.

Votează CU TELECOMANDA și cu mouse-ul să nu mai urmărești NONVALORILE.
– Atâta vreme cât dai like la idioțenii
– Atâta vreme cât te uiți la emisiuni TV cu gunoaie
– Atâta vreme cât nu faci sport
– Atâta vreme cât te uiți la alte meciuri de fotbal în loc să te uiți la cele românești
– Atâta vreme cât cumperi și consumi PRODUSE STRĂINE în defavoarea celor românești
….
etc.. continuarea o știi și tu.. România va fi la pământ cu fotbalul!
Situația fotbalului românesc este dată exact de proporția produselor românești vs cele străine pe care le achiziționezi.
Uită-te atent pe eticheta produselor dacă sunt FIRME ROMÂNEȘTI și nu investitori străini, exemplu:
”Napolact, din inima Ardealului” nu e firmă românească, sunt olandezi, banii tăi se duc la AJAX Amsterdam și nu la echipa României!
Când te uiți pe PROTV (americani), Kanal D (turci) sau alte posturi STRĂINE, reclama încasată de acea televiziune, la care tu te uiți, nu se duce la echipa națională a României!

Uitați-vă cum aleargă jucătorii echipei naționale pe teren:
În capul lor rulează toate experiențele vieții noastre de zi cu zi, de la corupți și târfe, mercedesuri si bmw-uri până la bunica lor îmbracată în port național.
Ce exemple le-am dat lor? Ce educație le-am dat noi cu toții?
Educația nu sunt doar orele de la școală sau cei 7 ani de acasă. Educația este suma tuturor experiențelor pe care care le avem într-o viață.

Ce CONȘTIINȚĂ națională / patriotică au jucătorii noștri de fotbal?
Asta este întrebarea!

Până când absolut toți românii nu se vor schimba, echipa României nu are nici cea mai mică șansă să aibă cel mai mic succes
Acest articol poți să îl distribui și celorlalți români, sau nu.

26. September 2016 · Comments Off on Internetul de la VODAFONE este foarte PROST ! · Categories: I.T., Romania

Motto:
,,Inima omului e largă, de ce unii şi-o poartă strâmtă şi plină de ură?”
Delirul – Marin Preda

 

internet-vodafone

După cum știți, sunt un mare amator de transmisii live cu telefonul, este inutil să enumăr zecile de locuri, situații sau pagini mari de fani Facebook unde am transmis live cu mii de spectatori online la fiecare transmisie.

De fiecare dată însă, eram cam printre foarte puținii sau singurul din zonă care transmitea live și transmisia era frumoasă, de calitate pe Vodafone

Evident, dacă tot am unul dintre cele mai performante telefoane din lume și un abonament de boier (Super RED 25), vreau să profit din plin de asta și să transmit LIVE pe Facebook pentru că algoritmul EdgeRank livrează de 1000 ori mai bine LIVE-urile decât clipurile înregistrate. Dobitoc să fi să pui înregistrări pe Facebook în loc să transmiți LIVE,

imapp-2016-proiectie

Sâmbăta seara mă aflam la IMAPP 2016, o experiență vizuală DEOSEBITĂ chiar SPECIALĂ și cumva unică, asigurată de echipamente care proiectau imagini cu rezoluția de 8K pe clădirea Casei Poporului.
Nu am putut transmite live aproape deloc deoarece s-a întrerupt de nenumărate ori, iar când am transmis a fost la o rezoluție mai mult decât slabă, chiar jenantă!

Mă așteptam că dacă tot plătesc 25 Euro pe lună și un telefon EXCELENT, să pot transmite din mijlocul capitalei un LIVE pe Facebook decent, când colo, praf, serviciul 4G de la Vodafone este foarte foarte slab sau dă rateuri!

Vodafone are internet foarte prost la transmisii live

Vodafone are internet foarte prost la transmisii live

Telefonul meu suportă o viteză de 100 Mbps la Download și peste 5Mbps la UPLOAD cu 4G (pe care îl țin PERMANENT ACTIVAT)

viteza-iphone7-4g

Acum, eu vorbesc puțin la telefon și din cei 5GB caree sunt incluși în abonament, îi ”chivernisesc” (zic eu bine) să consum doar 1 maxim 2 GB din cei 5GB în fiecare lună.
De asemenea nu folosesc consum niciodată un singur minut la Internaționale!

Vodafone mi-a impus condiția ca la mutarea abonamentului de pe firmă pe persoană fizică să pot face asta numai dacă iau un abonament de minim 25Euro lunar ( Super RED 25) pe o durată de minim 6 luni, deși mie mi-ar ajunge și cel mai ieftin abonament la Vodafone deoarece vorbesc foarte puțin , mai mult chiar mi-a cerut un DEPOZIT de 200 RON la ei, uitând să îmi spună de ce să le plătesc depozit, deoarece dacă voiam să trec pe persoană FIZICĂ un abonament, e clar că doream asta pentru ca să fie pe numele meu și că țin la numărul meu de telefon.
Adică, să plătesc cu 20 Euro în plus față de ceea ce am nevoie, pentru că la RCS/RDS la Digi ofertele cu 5Euro, net nelimitat și convorbiri nelimitate sunt peste tot, așadar, mă așteptam (că acum nu mă mai aștept) ca transmisiile mele LIVE pe Facebook să funcționeze la calitate MAXIMĂ, că doar plătesc ca un BOIER cu 100 RON (1 milion lei vechi) în plus pe lună.

Vă dați seama că ar trebui să fiu cel mai idiot român dacă aș păstra abonamentul, sper ca atunci când am să doresc să trec pe cel mai mic abonament să nu facă vre-o figură Vodafone-ul că îi fac public pe tot Internetul cu ce au făcut!

reclama-mincinoasa-vodafone

În loc ca să transmit cât de cât CALITATIV cum se poate vedea în acest clip (se poate vedea si la 4K)

calitate-video-imapp

Acum să nu credeți că am pretenția să transmit 4K de pe telefon, dar o SĂRĂCIE de HD ar fi trebuit să meargă, măcar 720p , un telefon care filmează natural / nativ HD si are camera de 12MP
În realitate însă, pe Vodafone cred că abia am transmis un primitiv 240p sau 360p, de tot râsul ca de pe cel mai bun telefon din lume la ora actuală, iPhone 7, prietenii și cunoscuții râzând și ridiculizându-mă cu privire la calitatea transmisiei ”Degeaba ți-ai luat iPhone 7 că se vede urât ce filmezi!

Și ghici de ce se văd urât live-urile:
a) Că filmez eu prostii? (IMAPP la 8K pe Casa Poporului)
b) Că am telefon prost? (am doar iPhone 7, o porcărie)
c) Că nu merge Facebook-ul? (E picat Facebook-ul!)
d) Că merge prost Vodafone-ul? (nu se poate, la TV au zis că transmiti live 4G+)

Acum, după evenimentul acesta, unde trebuia să transmit HD, am rămas ca-n vorba aia ”și f…ă, și cu banii luați” adică evenimentul ratat și banii de pe abonament luați DEGEABA!

Să nu mai vorbim de câte ori mi s-a întrerupt live-ul de pe Facebook!

IMPORTANT !
Dacă eram singura persoană de la eveniment care nu putea transmite live saaau, dacă era singura dată când nu se putea transmite live, saaaau nu era ceva important, mai ziceam că asta e nu am ce face, dar mii de oameni nu pot să transmită LIVE la CALITATE cât de cât DECENTĂ când este cazul!

Iată două exemple (pe cele din grupuri nu se pot vedea aici)

Se pare însă că așteptările mele au fost cu mult depășite, conexiunea la internet la UPLOAD , transmisie a fost FOARTE FOARTE PROASTĂ , aceeași situați fiind la miile de oameni care încercau să intre pe Internet sau încercau să transmită live din mijlocul Bucureștiului

Inhternet de slabă calitate la Vodafone

Inhternet de slabă calitate la Vodafone

Zilele acestea am vorbit cu cel putin 20 de persoane pe această temă, persoane literate și cu multă experiență în online despre acest subiect, al calității transmisiei LIVE pe Facebook prin Vodafone, și aceștia mi-au confirmat că întradevăr fiecare eveniment din București nu se poate transmite LIVE pe Facebook prin VODAFONE pentru că merge foarte prost sau mai rău, se deconectează.

Vodafone pur și simplu la locațiile unde se folosește Internetul intensiv nu aduce nici un fel de suplimentare, iar locuri unde ar putea îmbunătăți ar fi următoarele:
– Concerte în piețe publice
– Concerte în săli
– Stadioane, la meciuri importante

atentie
Vorbim aici despre evenimente UȘOR PREDICTIBILE, UȘOR LOCALIZABILE, în zone CENTRALE din ORAȘE MARI, nu vorbim despre locuri greu accesibile, din locuri putin populate sau evenimente impredictibile, locuri unde există POSIBILITATEA TEHNOLOGICĂ și logistică de a suporta aceasta!
Evenimentele la care nu se poate transmite LIVE la calitate maximă (normală) despre care vorbim sunt anunțate cu mult timp în urmă și se poate anticipa ușor că minim 1000 de persoane ar dori să transmită LIVE
Dacă era vorba de SĂRACII de la TELEKOM sau DIGI mai înțelegeam, dai 2 lei, de 2 lei ai, dar plătesc JAPCĂ mai mult de 100 RON peste ce nu primesc! Vodafone parcă era rețeaua boierilor, sau nu mai e??!!!

Cât le-ar fi luat Vodafone-ului să aloce pentru 3-4 ore resurse LOCALE ca oamenii să beneficieze de ceea ce au plătit? Sunt concerte permanent în București, o unitate MOBILĂ de transmisie ar trebui să fie prezentă.
Păi dacă tot îmi consum Internetul mobil, pe ceva care contează pentru mine, de ce să nu beneficiez de calitatea promisă? De ce atunci când am nevoie de calitate, nu îmi merge mie serviciul (deloc) sau sau dacă îmi merge îmi merge FOARTE PROST când este FOARTE IMPORTANT pentru mine.

Pânmă când Vodafone nu va face aveastă îmbunătățire normală și nu pot să folosesc serviciul 4G la performanțele NORMALE promise prin abonament ( Super RED 25) și reclama de la TV, voi continua să aduc la cunoștința cititorilor de pe Internet faptul că serviciile lor nu sunt de calitatea la care se așteaptă cineva.

Mai jos una din zecile de RECLAME MINCINOASE care PROMIT LIVE-uri de calitate la SUPER VITEZĂ

 

Cu alte cuvinte, reclama asta cu Cabral și Titi Aur e ca reclama Pulafashion cu Pulaloganul, pulaHD, pula4G!

Nu am înțeles de ce a fost nevoie de Cabral în spotul publicitar, la fel de bine puteau pune o domnișoară drăguță, ca aceasta!

Să zicem că la ceilalti nu se merită, dar la cei care plătesc de la 25 Euro în sus în fiecare lună, nu se poate face o prioritizare să pot transmite live de la concerte sau evenimente?

Mulțumesc Vodafone că ați luat la cunoștință, toți intrați de pe același IP? Ce lame!

vodafone-vizite

echipa-de-pr-vodafone

 

curiosi-rau

 

Oricum compania VODAFONE nu este străină de asemenea DERAPAJE comerciale, ANPC amendând Luni 8 Octombrie VODAFONE pentru practici comerciale incorecte, lucru evident ascuns cu mare grijă de aceștia.
Comunicatul oficial VODAFONE este aici:

Și ca să închei într-o notă optimistă iată părerea mea despre asta

succesul-unui-brand-branding

Multă lume se întreabă ce are mai bun, practic, ca utilizare iPhone 7 față de iPhone 6 / iPhone 6g / iPhone 5SE / etc

Pe lângă glumițele cu donatul rinichiului, ratelor la bancă sau articolelor plătite, nu e cazul la mine, sunt un profesionist în domeniu și vă asigur 100% că acest articol nu este sponsorizat de Apple!

Am făcut o analiză practică, utilizare simplă în 24 de ore a noului telefon:

cum-e-iphone7

1. Materialele
Poate părea stupid că nu dau atenție în primul rând: procesorului, memoriei, tehnologiei sau chiar iOS-ului nou, dar materialele din care este făcut iPhone 7 sunt mult superioare calitativ celorlalte.
Atât carcasa căt și ecranul sunt făcute din cele mai bune materiale posibile, au o finețe și delicatețe pe care nici unul dintre obiectele electronice existente în lume, nu o au!
Mă gândesc la câte materiale / obiecte fără suflet am atins / folosit în viața mea și, sincer, nici un obiect din lume nu este mai plăcut la atingere dec\t un iPhone 7, finisajul, sticla, ”formele” sale sunt perfecte, nimic nu lasă loc a fi îmbunătățit, este aborabil de ținut în mână, nici prea mare, nici prea mic, nici prea subțire, nici prea gros, nici prea ușor, nici prea greu..  doar perfect!

Este FOARTE important ca obiectul pe care îl atingi cel mai mult zilnic să fie perfect ca și calitate a materialelor, Samsungul întodeauna mi s-a părut scârbos spre ieftin, să nu mai vorbesc de Huawei sau Evolio care sunt de-a dreptul sărăcii.

2. Autentificarea / deblocarea.

Conform ultimului studiu făcut de Vodafone și Orange în Aprilie 2016, 41% dintre români își verifică telefonul de peste 200 de ori într-o zi.

Mesagerie

SMS – 23 ori
eMailuri – 18
Apeluri – 25 ori
Ceas – 18 ori
Alarma – 6 ori
Camera – 8 ori
Player Audio – 23 ori
Jocuri – 22 ori
Calendar – 4 ori
Social Media – 39 ori
Stiri – 12 ori
Cautari – 17 ori
Internet – 28 ori
Video – 6 ori
Incarcare Telefon – 4 ori
Casuta Vocala – 1 dată
Aplicatii si altele – 23 ori

Încă de la introducerea amprentei ca autentificare am observa că față de iPhone6 / iPhone 6s citirea ampreentei nu doar că este mult mai rapidă dar și mult mai precisă.

Practic, în loc să îl deblochezi în 2 secunde, îl deblochezi în mai putin de 0.5 secunde. Unde mai pui că funcția de activare la ridicare este promptă, experiența deblocării este extraordinară, mai ales pentru că un utilizator obișnuit deblochează telefonul de peste 200 de ori într-o zi, asta înseamnă că economisești 10 minute pe zi numai cu deblocatul și 3600 minute pe an, adică o săptămână pe an numai cu deblocatul.

FOMO: “fear of missing out”. The fear that if you miss a party or event you will miss out on something great
– Evolutionary biology – an omnipresent anxiety brought on by our cognitive ability to recognize potential opportunities:
– form of social anxiety – a compulsive concern that one might miss an opportunity or satisfying event, often aroused by posts seen on social media websites.

iphone7-lansare-romania

3. Antiacvatic / antiploaie.
Culmea este că zilele acestea a plouat mult și am folosit de multe ori telefonul în ploaie, pentru StreetView Google etc.
Ce poate fi mai relaxant să știi că afară plouă și poți folosi telefonul liniștit știind că nu se va strica dacă se va uda puțin?

lateral-iphone7

4. Display – sunet – dinamică – touch screen
Sunt ferm convins că există un PLACEBO al așteptărilor cu privire la sunet, dinamică, imagine, cu toate acestea se vede ușor că ecranul generează imagini mult mai clare, fine, bine definite.
Touch screen-ul ecranului reacționează cu mult mai fin, prompt, clar și precis ca iPhone 6 / iPhone 6s / iPhone 5SE
De asemenea am ascultat muzică, am jucat jocuri (Boom Beach, Pokemon Go), sunetul este mult mai fin și mai bine definit decât anterioarele versiuni

iphone7-review-complet

5. Butonul de home
Extraordinar de precis, foarte plăcut, ergonomic, încântător de utilizat

spatele-iphone7

6. Calitatea fotografiilor
O schimbare foarte mare, claritate mult mai mare, dar încă DEPARTE de claritatea Samsung-ului, pentru camera foto nu este recomandat!
Se va simți destul de mult o îmbunătățire față de iPhone6

Am executat câteva Google Spheres 360 astăzi pe întuneric / ploaie /seara

Muzeul National de Artă (dimineața la 9, cer înorat)

Aici: Sfera 1
Aici: Sfera 2
Aici: Sfera 3
Aici: Sfera 4

Veți observa că în comparație cu celelalte Google Spheres făcute iPhone 6  / iPhone 6s calitatea este mai bună dar nu cu mult mai bună, se văd liniile mai clare (sharpness)

Sau această fotografie

fotografie-cu-iphone7

7. Bateria

După 24 de ore de utilizare INTENSIVĂ, bateria cred că ține cu 20%-30% mai mult față de iPhone 6

acte-iphone7

8. Instalarea / migrarea datelor
Foarte rapidă și facilă din iCloud, toate aplicațiile rulează rapid, impecabil , fără probleme!

9. Rularea aplicațiilor
Cu 20-30% mai rapid ca iPhone 6s / iPhone 6, se simte clar o îmbunătățire a vitezei

10. Viteza Internet
Vrei nu vrei, viteza aplicaților impulsionează direct proporțional și experiența navigării pe Internet, de asemenea, mai rapid cu 20-30% decât iPhone 6s / iPhone 6

Abonamentul meu este un 25RED de la Vodafone, la ora 2 moaptea din centrul Bucureștiului

104 Mbps pe 4G la download
viteza-iphone7-4g

viteza la UPLOAD mult mai mică, dar cui îi pasă de upload?

viteza-upload-iphon7

CONTRA (dacă se poate numi contra)
Designul iPhone 7, seamănă prea tare cu iPhone 6 / iPhone 6s , poți să îl confunzi ușor cu un iPhone 6, deci nu se pot remarca în cluburile de fițe sau la prostit femeile ușoare cu noul iPhone 7!
Se poate deosebi cel mai ușor după dimensiunea lentilei de 2 ori mai mari la iPhone 7 față de iPhone 6 pe spatele telefonului.
Desigur, poți ”contrabalansa” notabilitatea faptului că iPhone7 seamănă prea mult cu un iPhone 6 sau iPhone 6s, achiziționând un iPhone 7 de culoare negru sau alte culori care nu există la iPhone 6.

=============

Rezumând, poate că prețul este cu 400-500 Euro mai mare decât al unui iPhone 6 si cu 250E – 300 Euro mai mare ca un iPhone 6s, vă spun că își merită cu prisosință prețul dacă lucrezi în media online și îl folosești la muncă, în maxim 5 luni valoarea sa este recuperată!

 

 

Motto:
NONVALOÁRE f. 1) Lipsă de valoare. 2) fig. Om sau lucru lipsit de importanță; nulitate. [G.-D. nonvalorii] /non- + valoare
Sursa: NODEX (2002)

De la o vreme asistăm la o mulțime de derapaje cu copii.Ultima trăznaie este cu dansul la bară, sport olimpic, în care sunt prezenți și copii mici.

 

De parcă această aberație să nu fie de ajuns, locul unde au organizat concursul a fost… Palatul Copiilor din București.
Au relatat MEDIAFAX despre asta vezi videoclipul aici și Antele aici 

România este foarte cunoscută ca fiind o țară binecuvântată în care numărul informaticienilor de top este mare. Nenumărate premii importante la informatică și matematică au fost cucerite de către copii noștri.

De asemenea, istoric o mulțime de tineri manageri sau persoane mai în vârstă au realizat lucruri cu adevărat IMPORTANTE pentru planeta noastră în domeniul informaticii.

intel-pedofil

De data aceasta, Intel România alege să promoveze o copilă care nu are NICI UN TALENT în informatică și nici o realizare.

articol-sponsorizat-intel-pedofilie
Ce este ȘOCANT este faptul că această copilă a fost scoasă la produs bani, consumerizată, transpusă în produs de masă, articolul ei fiind BOOSTAT (adică sponsorizat) pentru a fi văzut de cât mai multă lume.
Înțelegem că ”arată bine”, dar nu mi se pare corect ca miile de oameni RELEVANȚI în lumea informaticii românești să fie IGNORAȚI pentru a da motive de masturbare PEDOFILILOR.

Înțelegem că ”femeile vând” , dar nici chiar așa, să vă băgați la minore!

minore-intel-la-produs

Nimeni nu zice că e rău să ai un blog PERSONAL – NECOMERCIAL de mic, dar de mică, să fii scoasă la vânzare, mi se pare ORIBIL mai ales că sunt atâtea sute de alternative cu mult mai bune.

Scoasă la produs de mică:

scoasa-la-produs-de-mica
De asemenea nimeni nu interzice nimănui să facă un ban, dar nici în halul acesta.
INTEL România scoate copii de mici la produs prin publicitate, mi se pare ORIBIL, nici un brand mare nu a promovat produse prin expunerea unui copil mic (care nu are nici o relevanță în breaslă)

Singurul fel în care era RELEVANT / RECOMANDAT / OK era doar dacă acel copil blogger avea o COMPETENȚĂ în informatică, măcar cât de cât nu neapărat olimpică sau medaliată internațional.

Este vorba de un PRECEDENT, peste 1 an alt brand va scoate un alt copil mic, de 10 ani de exemplu ca BLLOGER la înaintare, apoi unul de 5 ani, apoi unul de 2 ani și apoi unul din burta mamei care va știi din burta mamei ce va face când va fi mare.

Așadar, din punct de vedere MORAL, etic, de bun simț ar fi ca în cazul în care articolele unor bloggeri să fie făcute comerciale, mai pe direct spus, să fie scosi la produs, vârsta de 18 ani ar trebui să fie minimă pentru marile branduri.

Evident, mai sunt cazurile copiilor care cântă, Laura Bretan sau Cleopatra Stratan sau Abramburica, dar sunt doar pe scenă, nu sunt IMAGINEA BRANDULUI , copii ăia chiar au talent artistic și nu dansează la bară.

Dacă noi nu avem cea mai mică reacție la tentativele marilor branduri de a ne face PREA PUBLICI (ca să nu zic altfel) copii, pe viitor să nu vă mire că veți vedea

Produsele media promise de agenție    ===========>>>>>>>>>>>> rezultate

produs-media-agentie

Asta se reflectă clar în CALITATEA produselor media oferite de agențiile de publicitate
– Content scris fără diacritice
– Postări / ratinguri de pe conturi false la paginile de fani Facebook Exemplu ING

 

etc etc

Tot ce sper este ca să nu se ajungă la fel ca la ăstia, să prostitueze copii de mici

Problema în mod cert e ”de porc” de la agenția care se ocupă, publicând articole cu bloggeri IRELEVANȚI. În toată România chiar nu găsea câțiva bloggeri de IT relevanți care să scrie ceva despre un calculator?

produse-proaste-intel

 

Motto:
„Știu că sunt prost. Dar când mă uit în jur, prind curaj.”
Ion Creanga.

În goana după reclamă GRATUITĂ, GoPro ajunge să facă reclamă cu un incident ÎNCHIPUIT / IMAGINAR / INVENTAT în trafic între un motociclist și un șofer de automobil.
De parcă nu ar fi fost îndeajuns, aceștia te îndeamnă să îl distribui iar ”prostimea” fără să verifice autenticitatea / veridicitatea videoclipului îl distribuie isteric!

Este RIDICOL, jenant, penibil și chiar vomitiv să vezi că asemenea branduri mari ca GoPro ajung să se dedea la mijloace de publicitate subversive, prin ÎNȘELĂCIUNE în masă pentru a fi vizibile pe INTERNET

reclama-mincinoasa-gopro

De azi dimineață un clip face furori pe Internet, un șofer care nu dă prioritate unui motociclist, peste 1 milion de vizualizări!!!
Numai că acest clip este o ”făcătură” regizată abil, nu se vede ”acțiunea” de la început până la sfârșit.

teapa-gopro-motociclist

Un clip video apare dintr-o dată pe un profil de Facebook al unui motociclist sponsorizat CONSTANT de GoPro pune un clip care ne invită nevinovat să îl DISTRIBUIM
Oagării urlă că așa se întâmplă peste tot în trafic, nimic mai fals, avem un trafic cât de cât OK și cât de cât civilizat, asemenea scene sunt imposibil ca să se întâmple în România

 

 

Numai că acest videoclip, pe care ne invită să îl distribuim, îi lipsesc următoarele coordonate
– numărul de înmatriculare al vehiculului
– numele șoferului
– adresa, ora sau orice alt element de identificare al șoferului
– partea în care motociclistul se întâlnește cu vehiculul
– partea în care motociclistul se desparte de șofer și de vehicul
– replicile sunt lansate teatral, se vede că joacă teatru și că nu e ceva real, spontan

Link direct

__________________________________________________________

Am văzut zeci, poate chiar sute de asemenea incidente cu BICICLIȘTI și MOTOCICLIȘTI versus ȘOFERI în trafic, sunt cam identici la reacție și scenariu, există o PRE-acțiune, circumstanțele care are loc respectvcul incident și în mai mult de 80% din cazuri se sfârșește cu o urmărire sau cu o încăierare pe cinste.
Mai mult, videoclipul este editat cu sunet și imagine semiprofesionist spre profesionist și totuși are un ”pre-roll” default cu reclamă Go Pro
Unde mai pui că șoferul lucrează în publicitate.
Replicile între cei 2 sunt teatrale, mai mult intervine al treilea personaj destul de neverosimil cu ”E nebun” care pare a avea replica la fel de prefabricată.
Totul se încadrează suplim, nu este nici o secundă pierdută, totul pas cu pas, nu sunt tachinări ieftine sau secunde pierdute.

Cât de REDUS mintal ar trebui să fii pentru a nu îți da seama cu ușurință că este o ”REGIE” pentru a nu pronunța cuvinte mai dure cum ar fi ”țeapă” sau ”făcătură”.

Motociclistul are multe filmulețe și echipamentul SPONSORIZAT de către GoPro cum rezultă de pe pagina sa de Facebook
casca-gopro-sponsor

Peste 1 milion de vizualizări în 24 de ore, zeci de mii de distribuiri, lumea în extaz: ”Șoferul să fie pedepsit”

Acum, gogoașa e prea mare chiar și pentru actorul din rolul șoferului încânt acesta își restricționează privat profilul de Facebook
– Site-urile MARI de știri nu spun un cuvințel
– Idiotul de Cetin se aruncă aiurea în vâltoare , prefer să cred că a fost plătit pentru asta să pară minciuna mai credibilă
– 99% din cei care au vizualizat videoclipul îl consideră 100% real și caută ”vinovatul”
HOTNEWS  se face de ”cacao” publicând o știre ca ”preluată” , doar să iasă niște click-uri

În mod normal, când apare un clip VIRAL în România, Românesc 100%, cel mai viral clip din acea zi, toate televiziunile și canalele de știri trebuie să se îngrămădească să îl publice și să scrie știri despre el, cu o singură condiție însă: SĂ NU FIE RECLAMĂ MASCATĂ, REGIE FALSĂ LA UN PRODUS !!!!

Ori, acum după 24 de ore de la lansarea acestui clip, nici o publicație serioasă ca PROTV sau Antenele, nu au dat nimic pe post despre asta. Nici măcar mincinoșii de la Realitatea TV nu au dat nimic, cei care mai puneau știri mincinoase. Vă dați seama că și cele mai low budget și de căcat televiziuni refuză să dea pe post REGIE GoPro / înscenarea pentru reclamă?

Între timp, ”cocalarul ” după ce și-a luat câteva mii de înjurături pe profilul personal, și-a restricționat accesul, Șerban Ciusca

Șoferul care nu acordă prioritate este un ACTOR care are agenția sa de publicitate și joacă în propriile videoclipuri, la o simplă căutare pe GOOGLE Șerban Ciușcă reiese că e ocupă cu PUBLICITATEA și actoria.

Pe de alta parte, motociclistul Răzvan Adrian, nu dă nici un fel de detalii sau completări asupra incidentului, pe profilul său de Facebook la mai mult de 1 milion de vizualizări nu dă nici un fel de detaliu asupra ”incidentului”

Reclama merge mai departe, oagării, garoii, proștii sau retardații continuă să se agite pe o făcătură de doi lei pe Facebook

GoPro a reușit să își facă reclamă cu succes la camerele video portabile, zilele următoare milioanele de spectatori cei care au fost revoltați pe șofer își vor da seama că au fost păcăliți și vor uita ca și cum nimic nu s-a întâmplat.

Clickbait-ul a fost dus la rang de artă, cu un simplu clip low budget făcut pe genunchi GoPro reușesște să își facă văzută reclama.
Românilor li se demonstrează încă o dată că sunt niște idioți ușor de păcălit de niște actorași de mâna a 7-a și de un producător de camere portabile cu un buget de 3 zerouri.

Suntem o țară de idioți și ne merităm sorta!

Motto:
“Învătati, învatati Și iar învătati, pentru a deveni fii de nădejde ai societăţii socialiste multilateral dezvoltate, Republica Socialistă România”

Cum erai făcut PIONIER pe vremea lui Ceaușescu:

Fiecare elev de la școala generală era făcut pionier în clasa a 2-a, în 3 serii. cu interval de 1 săptămână sau 2 între aceste serii (spre exemplu o clasă avea 30 elevi, prima serie 10 elevi, a doua serie 10 elevi, a treia serie 10 elevi). De ce se făcea în serii? Pentru că ar fi durat 3-4 ore să îi facă pe toți 30 pionieri, pentru fiecare pionier se proceda astfel.
În prima serie erau aleși cei mai buni 10 la carte elevi (inclusiv pilele).
De regulă ceremonia avea loc la un monument, la pompieri, grăniceri, statuie cu ceva erai și luzării erau în ultima serie făcuti, la ora de dirigentie. ehipajul conținea:

– Comandant de detașament
– Comandant de grupă
– 2 stegari
– 1 trompetist
– 1 toboșar

steagul-rosu-pionieri

Tot spectacolul era atât de comic și de burlesc în societatea comunistă monotonă încât noi ne distram foarte bine acolo 🙂

Se puneau toți în careu și ”candidații” erau puși în linie, toți la cămașă albă.
Primul era făcut pionier deșteptul / deșteapta clasei, 3 dintre ceilalți care nu erau în seria de făcut pionier începea să povestească despre ”X” ceva de genul următor:
”Îl (o) cunosc pe X de 1 an, este un elev eminent, învață bine, are un comportament exemplar, face numai fapte bune.
Participă la activitățile noastre, nu absentează, îl recomand să fie făcut pionier”

Apoi mai urma încă 1-2 care la fel, ziceau numai de bine, ceea ce în cazul a 2-3-4-5 dintre elevi era adevărat.
Faza rizibilă era când se ajungea la ultimii din ultima serie, de regulă golanii sau retadații clasei și trebuia să spui vorbe de laudă la adresa respectivului / respectivei, ceea ce era comic de-a dreptul.

insigne-pionieri-ceausescu

Eventual la mascarada asta venea comandantul de unitate (pe școala generală) ca să oficieze.

În clasa a IV – a aveam un coleg care nu învățase nici să scrie, nici să citească și nici măcar să numere, pur și simplu nu îl interesa (probabil era retardat mintal).
Până la urmă l-am făcut și pe el pionier tocmai în clasa a IV-a lăudându-l că mergea cu noi la practică agricolă pe câmp, face planul ăla cu strâns sticle goale, maculatură și fier vechi, ceea ce era și adevărat, în rest, retard.

angajamentul-pionierului

ANGAJAMENTUL PIONIERULUI

“Eu … (numele si prenumele), intrand in randurile Organizatiei Pionierilor, ma angajez sa-mi iubesc patria, sa invat bine, sa fiu harnic si disciplinat, sa cinstesc cravata rosie cu tricolor.”

După care spuneai JUR! Cu mâna pe steag!
Erau 2 steaguri, cel al României cu siglă și cel Roșu cu secera și ciocanul, la fel ca acum numai că eu comunitatea Europeană.
Pe noi ne bufnea teribil râsul când vede3am mutrele acelea sobre și festive.

ceremonie-pionieri

LEGAMANTUL PIONIERULUI
“Voi invata si voi munci pentru a deveni fiu de nadejde al patriei mele – Republica Socialista Romania; voi fi credincios poporului si Partidului Comunist Roman; voi respecta neabatut indatoririle pionieresti.”

DEVIZA PIONIERULUI

“Pentru gloria poporului si inflorirea Romaniei socialiste, pentru cauza partidului – inainte!”

Și noi răspundeam în cor în extaz, pe diferite voci: “Tot inainte!”

ELEMENTE ALE CEREMONIALULUI PIONIERESC

a)PENTRU ADUNAREA DE UNITATE
ASEZAREA PIONIERILOR IN CAREU

Pionierii se aseaza in careu in ordinea descrescanda a claselor mergand in sensul acelor ceasornicului. Pionierii fiecarui detasament sunt incolonati pe grupe, in siruri paralele, in frunte cu comandantii de grupe. In partea dreapta a detasamentului se afla pionierii cu drapelele, dispusi in sir, iar langa ei comandantul-instructor urmat de instructorul utecist. Pionierul comandant de detasament se afla la circa 3 m in fata detasamentului. Pe latura deschisa a careului, in centru, se afla pionierul comandant si comandantul-instructor, iar trompetistii si tobosarii in flancul drept. Garzile port-drapel si cei patru pionieri care vor ridica drapelul patriei pe catarg se afla in afara careului avand cu ei toate drapelele.

PRINCIPALELE COMENZI IN CADRUL CEREMONIALULUI ADUNARII DE UNITATE

„Pionieri, pentru intampinarea drapelelor, drepti!”
„Pionieri, pentru onor la drapel, fiti gata!”
„Raportul detasamentelor!”. Pionierii comandanti de detasament comanda: „Detasament, pentru raport, drepti!”, si apoi raporteaza: „Tovarase comandant de unitate, detasamentul clasei … cu un efectiv de … pionieri, prezenti … este gata pentru inceperea activitatii. Raporteaza comandantul detasamentului, pionierul …”
In continuare, pionierul comandant de unitate comanda:
„Unitate pentru raport, drepti!”
„Tovarase comandant-instructor, unitatea de pionieri, cu un efectiv de … pionieri, prezenti … este gata pentru inceperea adunarii (activitatii). Raporteaza comandantul unitatii, pionierul …”.
Pentru incheierea ceremonialului, pionierul comandant de unitate comanda: „Pionieri, pemtru coborarea drapelului patriei si ducerea drapelelor, drepti!”
„Adunarea noastra a luat sfarsit”.

b) PENTRU ADUNAREA DETASAMENTULUI

Aranjarea pionierilor pentru desfasurarea ceremonialului.
Cand actiunea se desfasoara in clasa pionierii se aliniaza in siruri dispuse in linie dreapta in intervalele dintre banci. Fiecare sir va fi compus din membrii unei grupe, in frunte cu comandantul.
Cand ceremonialul se desfasoara intr-un spatiu mai larg asezarea se face in careu, pe grupe. In aceasta formatie pionierii comandanti de grupe se afla in fata si la mijlocul grupei, iar ceilanti pionieri sunt aranjati in linie in ordinea inaltimii.
In fata detasamentului sau pe latura deschisa a careului se afla pionierul comandant al detasamentului, comandantul-instructor si instructorul utecist, iar in flancul drept trompetistul si tobosarul. Pionierii port-drapele se afla in afara careului, avand asupra lor cele doua drapele.

PRINCIPALELE COMENZI IN CADRUL CEREMONIALULUI ADUNARII DE DETASAMENT

„Detasament, in careu adunarea” sau:
„Detasament alinierea!”
„Pionieri, pentru intampinarea drapelelor, drepti!”
„Raportul grupelor!”
„Grupa, pentru raport, inainte!”
„Tovarase comandant de detasament, grupa … cu un efectiv de … pionieri, prezenti … este gata pentru inceperea adunarii (activitatii)”.
„Detasament, pentru raport, drepti!”
„Tovarase comandant-instructor, detasamentul clasei … cu un efectiv de … pionieri, prezenti … este gata pentru inceperea adunarii (activitatii)”.
„Raporteaza comandantul detasamentului, pionierul …”
In incheierea ceremonialului, pionierul comandant de detasament comanda:
„Detasament, pentru aducerea drapelelor, drepti!”
„Adunarea noastra a luat sfarsit!”.


Până la urmă colecția mea are peste 500 bucăți insigne de pionieri, aici o fotografie cu o mică parte din ele

colectie-insigne-pionieri-romania

Tipic Românesc
Fiecare țară își rezolvă problemele cum știe, la români însă e ceva mai specific!

rezolvarea-problemelor-in-romania

De unde provine expresia ”Teoria chibritului”. De unde a apărut ”Teoria chibritului”?

Nicolae C. Ionescu (mai cunoscut ca Nae Ionescu, n. 16 iunie 1890, Brăila – d. 15 martie 1940, București) a fost un filozof, logician, pedagog și jurnalist român. Orientarea sa filozofică a fost numită trăirism. A știut să adune în jurul său și să eleveze o pleiadă de membri ai generației de aur interbelice a literaturii și gândirii românești ca Mircea Eliade, Mircea Vulcănescu, Mihail Sebastian, Emil Cioran, Vasile Moisescu și George Murnu.

nae-ionescu-teoria-chibritului

Foarte multă lume folosește expresia ”teoria chibritului” dar nici măcar 1% dintre cei care o pomenesc de această ”teorie a chibritului” nu au nici cea mai mică idee de unde a pornit și sensul ei originar.
În mod cert, ”teoria chibritului” îi este atribuită lui Nae Ionescu, care e drept, folosea frecvent în exemplele sale chibriturile, el fiind fumător și chibriturile fiind atunci la modă, chibriturile îi veneau ușor în minte ca ”paratrăsnet” al filosofiilor sale.
De fapt Nae Ionescu era spontan,  la facultate permanent inova ceva, nu venea cu texte prefabricate, tot timpul genera teorii noi, iar chibriturile erau în mintea sa permanent ca exemple.

Inițial am crezut că expresia a provenit de la ”examenul de doctorat”

Mircea Vulcănescu – Nae Ionescu așa cum l-am cunoscut – Mircea-Vulcănescu-Nae-Ionescu-asa-cum-l-am-cunoscut
”Al treilea, a pus întrebări profesorul Gusti: despre problema individului. Nae lonescu publicase de curând o introducere la traducerea cărţii lui Spencer: Individul împotriva statului, intitulată:

Individualismul englez, şi Gusti aştepta expunerea bibliografiei şi orientările candidatului în raport cu literatura chestiunei. Drept răspuns, Nae lonescu a luat de pe masă o cutie de chibrituri şi deschizând‐o, a început să răspundă foarte serios: “Ce e un individ? Iată, cutia asta de chibrituri. Dacă luăm din ea un singur chibrit, de pildă…”
Şi a continuat, serios, teoretizarea despre chibrit, în hazul, abia stăpânit, al auditorului.”

teoria-chibriturilor

Ei bine, puțini știu dar ”teoretizarea despre chibrit” a decurs în felul următor, timp de 15 minute (lucru imposibil de făcut de un om obișnuit) :
Această cutie de chibrit are 4 părți: partea din stânga, partea din dreapta, partea de jos, partea de sus. Înăuntrul chibritului se află.. 1.. 2..3 ..4 ..5 …6 … 50 de bețe de chibrit.
Chibritul are trei părți, partea de sus, partea de mijloc și partea de jos. Partea de sus a chibritului are la rândul ei trei părți: partea de sus a părții de sus, partea de mijloc a părții de sus și partea de jos a părții de sus.
Partea de mijloc a chibritului are și ea trei părți: partea de sus a părții de mijloc, partea de mijloc a părții de mijloc… … partea de jos a părții de sus a părții de mijloc a părții de sus a părții de sus a părții de sus a chibritului are la rândul ei trei părți: …”

Apoi, se pare că teoria chibritului a atins un nou nivel:

teoria-chibritului

”Ce este definitoriu, propriu-zis, pentru un lucru? Ce interesează si ce nu interesează?
Eu am un chibrit pe care-l aprind. Acest chibrit, înainte de a-l aprinde, este compus dintr-o bucată de lemn și dintr-o substanță oarecare, care-i formează capătul, ce se aprinde. Eu pot să aprind acest chibrit. Am aprins chibritul, chibritul a ars, eu am iarăsi tot un chibrit în mâna, dar nu mai am un chibrit nears, am un chibrit ars, ceva s-a schimbat în chibritul acesta. Un om își schimba toate elementele în decurs de șapte ani si el ramâne nu numai tot om, dar rămâne acelasi om.
Care este deosebirea între un caz si celălalt? Este ca un chibrit neaprins reprezintă o anumită stare de echilibru, în care intră anumite substante. Dumneavoastră știți ce intră, de pildă, în lemn. În lemn trebuie să intre neapărat oxigen, hidrogen, carbon și azot. Acestea sunt cele patru substanșe organice fundamentale. În momentul în care am aprins chibritul și a ars, formula de echilibru pe care o reprezintă lemnul nu mai subzistă. Am rupt acest echilibru, am introdus altă formă de echilibru: cărbunele s-a transformat în bioxid de carbon, forma a devenit alta, oxigenul s-a degajat, hidrogenul nu știu ce a devenit ș. a. m. d.
Vasăzică, chibritul n-a mai ramas tot el; omul se schimba si ramâne tot el. De ce? Pentru ca formula de echilibru ramâne aceeasi: eu am înlocuit celulele mele, dar celulele mele epiteliale sau muschiulare au fost înlocuite cu acelasi fel de celule. Este, propriu-zis, aceeasi structura generala a corpului în cazul omului cu celule primenite si nu mai este aceeasi structura în cazul chibritului pe care l-am ars. ”

Așadar, constatăm că ”teoria chibritului” poate avea mai multe valențe:
– teorie a inutilului
– teorie la întâmplare
– teorie de dragul teoriei
– teorie din orice
– teorie spontană
– teorie pe înțelesul orișicui
– teorie goală
– zeflemea
– dădăceală
– bășcălie
mermeleală (definiția e aici)
… un fel de ”aflare în treabă” a românului .

Încă o dată, este foarte probabil ca această teorie: ”teoria chibritului” să fie moștenirea cea mai de preț lăsată de către Nae Ionescu în inconștientul colectiv al românilor.

Motto:
Gummy smile deffinition: The appearance of a person’s mouth when smiling in which their teeth appear abnormally small, due to either a high lip line (hypermobilie lip), hyperplasia of the gums—which can occur in response to certain medications—e.g., phenytoin—or smaller than normal teeth due to developmental events, tooth eruption abnormalities, orthodontic treatments and even congenital defects

eMag, o afacere internațională evaluată la câteva sute de milioane de euro, care este cel mai vizibilă pe Internet din România are un canal de youtube cu tot felul de chestioare.
Canalul de Youtbe e o chestie foarte importantă pentru un site care vinde online, că o fi pentru SEO, că o fi pentru branding sau ce o fi, niște oameni cât de cât să arate bine, ar trebui să apară acolo, nimeni nu zice să fie manechine, dar nici CIUDATE ca asta 🙂

Să zicem că țineau cu tot dinadinsul să o pună pe această domnișoară în clipuri, de ce nu i-au făcut cadou o operație de corectare Gummy Smile.
Gummy Smile se tratează frecvent și nu este ceva ”OZN”, și totuși au pus în clipuri o ”gummy smile” . Chiar așa?
Nici măcar televiziuniule din provincie nu au prezentatoare TV cu Gummy Smile. Dimpotrivă, televiziunile investesc la greu în silicoane, operații estetice etc.

Probabil au vrut să fie autentici? Să ne așteptăm la următoarele clipuri la prezentatoare știrbe sau strâmbe?

Da, da, știm cu toții că nimeni nu e perfect, că toți avem defecte (personal mă consider mult mai urât decât prezentatoarea) , dar scopul reclamei este SĂ VÂNDĂ, să îți facă plăcere să te uiți la o reclamă.
Nu ne interesează dacă are un suflet bun și frumos, ne interesează să arate bine, ĂSTA E CAPITALISMUL !

Când ai un BRAND așa de mare, așa de pretențios, nu poți să pui prezentatoare o persoană cu GUMMY SMILE !

panamea

Ruxandra Ducu este prezentatoare la eMag, sau ceva PR, îi puteți vedea Facebook-ul aici .
Așa cum e de așteptat, stă cu gura închsă în toate pozele, de fapt nici nu prea are poze pe net, ghici de ce?

Vezi clipurile eMag AICI.

Sau în clipul cu mașina de spălat

gummy teeth emag

Gingiile lungi Gummy Smile se tratează, oare nu își permite eMag să plătească un stomatolog?

Păi când o vezi pe una ca asta cum vorbește așa strâmbă, nici nu îți mai vine să o asculți.

blablabla

Pe viitor însă, poate eMag ne face surpriza să facă niște clipuri cu acești doi artiști locali

gummy-style

Și cred că nu este doar părerea mea, probabil au avut aceiași reacție 90% din cei care au urmărit clipurile cu Gummy Smile
tratament

sau ~before – after-ul acesta

gummy-smile

Gummy Smile se tratează frecvent cum ar fi exemplele de aici aici și aici:

Am crezut că e un accident, dar nu. Domnișoara care prezintă eMag pe canalul Youtube are niște dinți cam.. ”ciudați”, ca formă.
Dinții ei par să semene cu ai ”Alien”-ului –

alien-emag

Plus că gingia de sus i se vede foarte mult

Mai ciudat e faptul că apare în foarte multe clipuri.
Ce explicație poate exista? Ce mesaj dorește să ne transmită eMag cu acești dinți de ”vampir” cu canini pronunțați și incisivi scurți?

Oare din câte actrițe frumoase cu dinți frumoși și talentate sunt în România, tocmai aceasta a fost găsită cea mai potrivită pentru cel mai mare magazin online din România?

Totuși, în trecut au existat cazuri de Gummy Smile la unii prezentatori TV, dar asta a fost, în TRECUT

1. STEVE HARVEY – maxilar (partea de jos)

sau celebrități care au corectat Gummy Smile

Cred că viitor eMag își va putea permite ceva de genul acesta ca prezentatoare și să nu ne mai arate strâmbe.

CphBI7wWYAAjV6Q.jpg large

 

sau ceva cu zâmbetul frumos

fetefrumos

zambet frumos

Motto:
SINDRÓM, sindroame, s. n. Totalitatea semnelor și a simptomelor care apar împreună în cursul unei boli, dându-i nota caracteristică. [Pl. și: sindromuri] – Din fr. syndrome. 

complexul-submarin
În urmă cu foarte mulți ani am citit și recitit de nenumărate ori Vocabularul Psihanalizei, unul dintre cei mai importanți piloni ai psihanalizei moderne. De atunci mi-am dat seama cât de important este să folosești corect cuvintele și să nu abuzezi de terminologia lor științică pentru a obține prin sofisme ”foloase necuvenite” în discurs.
Bunăoară, unele persoane semidocte se folosesc cu nonșalanță de termenul ”complexat / complexată” sau ”frustrat / frustrată” , termeni care nu sunt folosiți niciodată de un psiholog sau psihanalist, aceștia din urmă vor folosii temeni cum ar fi: echilibru, armonie, complex de inferioritate, stadiu, libido și în nici un caz nu vor folosi cuvinte extreme cum ar fi: nebun, cretin, idiot, dobitoc, dezaxat,

Mergând mai departe, din ”panoplia” celor 200 complexe de inferioritate clasice, de la Complexul lui Oedip, Electra, Cain, Oreste până la cele cotidiene, obezitate, înălțime, proveniență socială, educație sau chiar posesiune de obiecte ”nu am iPhone” sau ”nu am ultimul model de iPhone”, este serios influențată de condițiile moderne.

Actuala societate, societatea informațională vine cu acest nou sindrom pe care l-am intitulat ”Sindromul submarinului” datorat în principal sedentarismului și petrecerii a unor perioade de timp prea îndelungate în acest ”submarin”.
Submarinul acesta poate fi spa’ial: biroul, camera ta, un autobuz, cinema, teatru, automobilul, liftul, cușeta, pușcăria, carcera, cam peste tot unde ești invitat să intri la cutiuță, să fii împachetat, înregimentat și ”ambalat” corespunzător.
Practic, orice loc unde nu poți vedea cerul este de fapt un.. ”submarin”
Un alt fel de submarin este RUTINA și factorii de stress care pot fi evitați: zgomotul, muzica ”modernă”
Am ales denumirea de submarin pentru că oamenii încep să trăiască din ce în ce mai înghesuiți ca pe Submarine unde spațiul este foarte mic, spartan, marea majoritate a timpului este petrecut în ”imersiune” și cerul nu poate fi văzut decât prin.. periscop (televizor, Internet, smartphone, pauza de masă, weekend-uri, concedii, city break etc).

Pe submarinul clasic, cel din anii celui de-al doilea război mondial, spațiul era foarte foarte foarte limitat, echipajul înghesuindu-se printre torpile și lăzi cu alimente sub suprafața apei uneori luni de zile întregi, vă recomand filmul Das Boot care este un film clasic de referință despre ce comportă stilul de viață pe un submarin.

viata-pe-submarin-sindrom
Comportamentul omului modern începe să semene din ce în ce în ce mai mult cu cel al unui om care trăiește pe Submarin, acesta începe să se înconjoare de lucruri, obiceiuri, pereți, situații, oameni stresanți. care îl limitează.

Un alt moment a fost acela în care am realizat că singurătatea este un termen foarte complex și versatil, felul în care poți fi singur(ă) sunt zeci, sute, poate mii de feluri din ce în ce mai prezente:
– Singur(ă) în relație
– Singur(ă) acasă
– Singur(ă) în mijlocul colegilor
– Singur(ă) în automobil
– Singur(ă) pe Internet
– Singur(ă) la concert
– Singur(ă) în aglomerație
– Singur(ă) în realizarea unui proiect
– Singur(ă) în parc
– Singur(ă) în automobil
etc etc
Acest fenomen de însingurare care se dezvoltă cu rapiditate prin capturarea individului uman în fața computerului și la televizor duce la o accelerare fără precedent a fenomenului singurătății.
Sedentarismul de asemenea este un factor al creșterii fenomenului singurătății

Din ce în ce mai mult timp este petrecut de individul uman în interiorul ”submarinului” și lucrurile nu se opresc aici ci sunt ”accentuate” în felul următor din ce în ce mai mult
– Mai mult timp petrecut în casă pe Internet, care te ”ține” în casă mai mult ca TV-ul
– Birourile sunt compartimentate cu separatoare
– Oamenii care fac prea multe ore suplimentare la birou
– Populația care se mută la orașe și care petrece foarte puțin timp sub cerul liber
– Însingurarea în fața televizorului
– Însingurarea pe Internet (persoanele care petrec mult timp pe rețele sociale se însingurează_
– Confortul achizițiilor online prin curier (nu mai este nevoie să ieși din casă)
– Cinematografia online (nu mai este nevoie să mergi la cinema)
– Cărțile online – (nu mai este nevoie să mergi la bibliotecă)
– Hrana modificată genetic care predispune la sedentarism
– Fenomenul adolescenților EMO este unul din formele în car se manifestă sindromul submarinului

Favela BRAZILIA – sărăcie extremă Brazilia

stress-favela

Apartament Japonez foarte înghesuit
apartament-japonez

sindromul-submarin-apartament-mic

 

Ghetto-urile
sindrom-submarin

Problema singurătății este așadar strâns corelată cu sedentarismul și izolarea individului prin ”aglomerare” în orașe cu densitate a populației mare sau în medii de lucru sau relaxare aglomerate.

Aglomerare office
– birou mic
– monitor mic
– birou plin de gadgeturi si hârti, dezordonat
– zgomot de fond mare
office-aquare-box-stress

Iar acum, la fel ca aceste vaci, se poate vorbi de performanță, nutriție, productivitate.
De fiecare dată când aud de ”diete și nutriție” mă gândesc la nutreț

sinfrom-submarin-furajare-vaci

 

==============================
Acest paradox al AGRESIUNII tehnologiei și aglomerației urbane provoacă Sindromul Submarinului care se manifestă astfel:

– Depresie și pesimism
– Oboseală fizică și psihică inexplicabilă
– Obezitate
– Sedentarism
– Iritabilitate alternată cu lipsa chefului
– Capacitate scăzută de memorare
– Creativitate scăzută
– Predispoziție la îmbolnăvire
– Comportament antisocial
– Celibatariat sau căsătorie la vârste înaintate (35-45 ani)
– Predispoziție către consumul de droguri, alcool și țigări
– Predispoziție către jocuri de noroc și infidelitate
– Probabilitate ridicată de suicid
– Emotivitate și timiditate ridicată
– Insomnii
– Lipsa poftei de mâncare
– Boli cronice (diabet, cancer)

===============================

Chiar și Convenția de la Haga stabilește reguli foarte clare asupra prizonierilor (civili sau de război) care prevăd foarte clar delimitarea spațiului, comunicarea cu ceilalți oameni  și accesul în aer liber aici

În războiul din Coreea, tortura psihologică s-a manifestat în primul rând prin încarcerare (Solitary confinement ) – un om încarcerat și lipsit de lumină timp de 2-3 luni nu mai poate fi recuperat psihologic.
Lipsa luminii și în special a posibilității de a vedea cerul poate cauza serioase probleme psihice, care nu sunt sesizate de cele mai multe ori că ar avea această cauză.

 “[Solitary confinement] units are virtual incubators of psychoses–seeding illness in otherwise healthy inmates and exacerbating illness in those already suffering from mental infirmities.”
— Federal Judge William Wayne Justice, Ruiz v Johnson, 154 F.Supp.2d 975 (S.D.Tex.2001)

solitary confinement cell

Solitary confinement is a form of imprisonment in which an inmate is isolated from any human contact, often with the exception of members of prison staff. It is mostly employed as a form of punishment beyond incarceration for a prisoner, usually for violations of prison regulations.

Solitary confinement is colloquially referred to in American English as “the hotbox”, “the hole”, “lockdown”, “punk city”, “SCU” (solitary confinement unit), “AdSeg” (administrative segregation), the “SHU” (pronounced “shoe”), an acronym for “special housing unit” or “security housing unit”, or “the pound”; in British English as “the block” or “the cooler” and in Canada, it is known as the Special Handling Unit.

carcera-submarin

===================

Interesant este că longevitatea, durata mare de viață a oamenilor este strâns corelată cu privitul cerului, foarte multe persoane ajunse la vârste de peste 110 ani au dat credit acestei performanțe faptului că se uită frecvent la cer.

===================

Am constatat că mai mult de 90% dintre oameni nu sunt deloc conștienți că sunt atinși mai mult sau mai pușin de sindromul submarinului, persoane care nu știu de ce sunt nefericite, persoane care nu știu de ce nu au succes, persoane care în general nu înțeleg beneficiile petrecerii timpului în aer liber, spații deschise și alte locuri unde stress-ul nu există.

Prin simpla eliminare a ”submarinului” din viața lor, fapt care nu cere nici efort psihic prea mare și nici investiții financiare ci doar simpla conștientizare a faptului că trăiesc într-un submarin spațial, acești oameni își pot îmbunătăți rapid și semnificativ viața, în absolut toate aspectele vieții lor.

Spre exemplu, în București densitatea oamenilor este de 8.518,6 loc./km²
În Amsterdam, densitatea oamenilor în spațiu este de 4.459 loc./km²
L
a prima vedere sunt niște cifre care nu par să spună nimic, dar realitatea este că din cauza densității duble a populației, stresul este dublu, dacă nu cumva triplu.
Dacă acestei densități mari în București se adaugă circulația auto, lipsa benzilor de bicicliști funcționale și ceilalți factori, ghiciți în ce oraș veți întâlni mai multe zâmbete.
Personal cred că Bucureștiul este cel mai mare ”submarin” din EUROPA, dar nu din lume!  🙂

inghesuiala-mare-stress-mult

Așadar, sedentarismul și noul stil de viață sedentar care presupune petrecerea a tot mai mult timp liber între 4 pereți cu tavan inclus fără să ne dăm seama ne induce o stare de disconfort fără a ști de ce.

Cum se tratează și previne ”Sindromul submarin”:

– Privește cerul – cel mai bun antidepresiv
– Plimbări cât mai lungi
– Schimbarea frecventă a rutine de deplasare
– Consumul alimentelor nemodificate genetic
– Evitarea petrecerii timpului pe computer
– Evitarea petrecerii timpului liber în fața televizorului
– Dacă aveți de ales între munte și mare alegeți muntele
– Eliminați sursele de zgomot (computer, radiou, căști)
– Luați o pauză de minim 5 minute la fiecare 2 ore când sunteți la birou, sub cerul liber
– Păstrați ordinea și curățenia
– Evitați achiziționarea prea multor obiecte, spații aerisite
– Locuiți in apartamente cu ferestre mari fără jaluzele sau draperii
– Deplasați-vă la birou cu bicicleta dacă este posibil
– Urcați scările pe jos și evitați cât mai des posibil liftul
– Dacă puteți opta la birou, preferați un OPEN SPACE în locul unui birou cu pereți
– Preferați lumina naturală
– Intervalul de somn ideal este 23.00 – 7.00
– Dacă faceți sport, alegeți sport în aer liber și la sală
– Alegeți locurile de locuit sau muncă unde nu se aude zgomot din stradă
– Petreceți cât mai mult timp în locuri cu multă verdeață
– Dacă puteți alege orașul în care să locuiți, preferați orașele cu densitatea cea mai mică de populație pe metru pătrat
– Folosiți mai puțin parfum
– Faceți cât mai puiține cumpărături
– Consumați apă în loc de sucuri sau băutări prelucrate industrial
– Alegeți peste tot unde este posibil simplitatea
– Citiți cărțile în formatul tipărit și nu electronic
– Evitați cât mai mult gadgeturile electronice, cel puțin o oră înainte de a merge la somn
– Alegeți culori liniștitoare cum ar fi : Verde, albastru, bej
– Evitați tutunul, drogurile și alcoolul
– Studiați astronomia

Acum încercați următorul exercițiu de imaginație:
– Dacă mergi cu metroul, imaginează-ți că este un submarin
– Dacă ești în coloană, în automobil, imaginează-ți că acesta este un submarin
– Când ieși din clădirea de birouri, imaginează-ți că aceasta este un submarin
– Când ești în apartament, imaginează-ți că acesta este un submarin

Tot ce ai de făcut apoi este să eviți ”submarinul”

Urmăriți clipul de la finalul acestui articol.

Motto
Pentru ca ceva rău să se întâmple, este suficient ca oamenii buni să nu facă nimic!

Toate supermarketurile mari tind să își maximizeze profiturile lansând propria gamă de produse care sunt cele mai căutate, pot fi detergenți, sare, ulei, zahăr, în general ce se vinde cel mai bine.

sucuri-LIDL-stricate
Partea interesantă este că sunt cel mai bine poziționate și promovate la raft, în mod natural cumpărătorul manifestând o reală curiozitate către aceste produse de larg consum care induc încredere în calitatea lor prin vinderea în rețeaua proprie.

vita-fit-suc-stricat-LIDL

În cazul de față însă avem un suc în termenul de garanție 1 iulie 2016. Acest suc a fost achiziționat în data de 9 ianuarie și deschis de Paște, anul acesta. Tot timpul a fost depozitat corespunzător fără a fi vandalizat sau lăsat deschis.

Surpriza este foarte mare deoarece când cumperi un suc sigilat în termen de garanție să găsești în el un mucegai.
Problema este că acest mucegai era ASCUNS și dac era consumat persoana putea muri.

ambalaj-suc-mucegai

Acum problema este următoarea:
Au fost făcute plângeri și la OPC (Oficiul de pe protecție a consumatorului)și singuruil răspuns a rămas ”pe parcurs” împotmolit.
Acum toată treaba este că s-a pierdut în ceață la Directia Sanitar Veterinară Ilfov și de acolo nu a venit nici un fel de răspuns sau mesaj, practic a fost dată ”leapșa” în neant iar de aici totul degeaba.

continut-suc-Lidl-mucegai
Problema este că această lipsă de atitudine poate duce la tragedii din cauza otrăvirii sau îmbolnăvirii cu mucegaiul din aceste sucuri.

mucegai-ambalaj-supermarket-Lidl

În acest caz, deoarece nici OPC și Directia Sanitar Veterinara Ilfov (adică Bucureștiul)  nu au considerat că este necesar să ia act de primire, sau de a lua măsuri în privința acestui caz, singura soluție este INFORMAREA corectă, obiectivă, clară și nepărtinitoare a acestui incident periculos care ar putea fi fatal pentru zeci, sute sau mii de oameni.

directia-sanitar-reclamatie-veterinara

Acum ce ar mai trebui făcut este să fie contactat Lidl să vedem ce are de spus despre acest fapt, cât de des se întâmplă și ce riscuri de îmbolnăviri / moarte sunt, la asemenea cantități vândute

Lidl-sucuri-stricate-inainte-expirare

Majoritatea oamenilor cărora li se întâmplă să descopere mucegaiuri în alimentele care sunt în termenul de garanție aleg să nu informeze presa, producătorul, OPC-ul nici măcar comerciantul.

vita-fit-suc-stricat-LIDL

În cazul de față, mucegaiul aparține aceleiași entități: PRODUCĂTOR și COMERCIANT, iar OPC și directia Sanitar Veterinară Ilfov au decis să nu dea nici un răspuns plângerilor făcute sau să întreprindă ceva în acest sens.

chitanta-cumparaturi-Lidl

La această oră, produsul este păstrat la frigider ca PROBĂ în cazul în care atât OPC cât și Supermarketul Lidl dorește să îl verifice.

reclamatie-OPC-Lidl