Mare lupta pe net acum dupa like-uri, dupa fani, dupa frends si asa mai departe.
Daca Facebook a introdus Captcha (cod de securitate la autentificare) asta nu inseamna ca s-a stopat goana dupa Like-uri si Fani.
Probabil acesta este penultimul pas spre Cocalarizarea Facebook-ului in 6 pasi simpli (post scris acum 2 ani)
Desigur ca acest paroxism al prostiei analizat in Anatomia prostiei pe Internet (Yahoo Messenger) are un nou echivalent acum pe Facebook.

Pentru acesta exista un loc unde sa raportezi la Facebook  aceasta frauda, Facebook nu discuta mult si imediat iti “prajeste” contul de fani daca te prinde cu asa ceva.

Iata aici 3 exemple de prostie de Internet de data foarte recenta.

Cazul 1: http://www.facebook.com/event.php?eid=166030033465635

Primii 300.000 participanti – tricou personalizat facebook ABSOLUT GRATUIT!

Cine garanteaza premiile?
Lipsesc datele de identificare
Lipseste scopul
Lipseste claritatea
De ce ar da un tricou gratuit cu tot cu livrare?


Cazul 2: http://www.facebook.com/event.php?eid=240772512601120
Hai sa facem un record mondial 2011 ! Cel mai mare eveniment pe Facebook RO
Despre ce record mondial este vorba? Record mondial in prostie?
Se remarca faptul ca nu are nici macar miza sau premiu, practic este un eveniment pur viral!

Cazul 3: http://www.facebook.com/event.php?eid=234390039917872

 

Primii 500.000 participanti – Ochelari de soare WAYFARER – ABSOLUT GRATUIT
Dupa cum remarcati, autorul acestor gratuitati este unul si acelasi, saracia limbajului exprimarii si vocabularului este usor de remarcat.

 

1 Comment

  1. razvan rzv says:

    …si cand te gandesti ca sunt oameni care se inroleaza pentru ca , nu-i asa , un tricou gratis cu FB sau ochelari de soare gratis, nu strica, chiar daca nu ii folosesc la nimic, dar sunt mandri ca au castigat. …nah, ce sa le faci.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *