03. August 2019 · Comments Off on Bătaie de joc service iPad Telekom România – Apple service defectuos · Categories: I.T., Romania

De aproape o lună umblu cu iPad-ul să mi-l rezolve Telekom până când a expirat ”garantia” care peste tot in UE la Apple este de 24 luni, în realitate însă este de 12 luni.Am trimis mesaje peste TOT! Pe mailurile lor toate, pe Facebook, pe forumuri, pe grupuri, Telekom nu face nimic să rezolve garantia produsului cumparat de la ei, garantie REALĂ!!!!

Mai mult de 1000 cititori, influenceri, trendsetteri, leaderi de opinie, specialisti in domeniu au citit dispre asta. In fiecare zi 200-300 oameni citesc despre faptul că își pot bate joc de un cumpărător cinstit cum vor ei!

Doresc rezolvarea pe cale AMIABILĂ, CORECTĂ, CINSTITĂ a GARANTIEI contractuale la care am acte!

În urmă cu un an, pe 20 iulie 2018 am achiziționat un iPad de ultimă generație iPad 6 de la Telekom, pe firmă.
Toate bune și frumoase, foarte mulțumit de iPad, mulțumit și de serviciul 3G cu internet de pe tabletă, foarte util și plăcut de folosit iPad 6.

Problema a survenit însă cu update-ul următor, în jurul datei de 10 iulie 2017 când, practic iPad-ul nu a mai putut fi updatat și îmi dă această eroare.

Problema aceasta sunt sigur că o au sute sau mii de iPad-uri cumpărate tot atunci și de către alți clienți de la Telekom, deci trebuie să existe o solutie cu acest FIRMWARE de modem 3G

Urmare, nemaiputând să ii fac update-uri sau să îl folosesc efectiv, a devenit inutilizabil.
Am încercat absolut tot ce este uman posibil, de la resetare, la update, la absolut orice ținea de un utilizator normal ca să îl fac totuși să funcționeze și în ultimă instanță, să îl duc la garantie, garantie de 24 de luni Apple în UE

Repet, nu este o problemă hardware, iPad-ul este într-o stare foarte bună si nu a fost lovit sau ars, este pur si simplu un software sau firmware problemă direct de  la Apple și garanția mea a fost o păcăleală de la Telekom.

Așa cum se vede în imagine, pe FACTURĂ scrie clar că produsul are rate 24 de luni (unul dintre motivele pentru care am fost convins să achiziționez iPad-ul)

În data de 16 iulie 2019, adică mai aveam 12 luni si 4 zile de garantie, deci suficient timp pentru reparatie.
Așa cum se vede în fișa de service, iPad-ul a fost predat în data de 16 iulie 2019 la service-ul Telekom

După ce au ținut în service aproape o săptămână, problema nu s-a putut rezolva și mi s-a spus să merg la iStyle pentru că acolo este service-ul autorizat pentru remedierea acestei probleme.

La iStyle, surpriză de proporții: Pentru persoanele juridice, garantia nu este de 24 luni, este de 12 luni, nu au avut nici un fel de empatie sau sensibilitate pentru faptul că am fost purtat pe drumuri aiurea pana când a iesit dintr-o garantie mai mică cu 1 an decât in mod normal, problemă ascunsă de Telekom si pentru 1-2 zile in plus, cu toate ca iPad-ul fusese predat in Service de 4 zile la Telekom, nu mi s-a mai dat garantie.. adică .. cine îmi plătește mie paguba? De ce nu mi-au zis sa merg  la iStyle cât încă eram in garantia cea micsorata la 1 an?


Le-am arătat că iPad-ul a ”staționat„ o săptămână în service-ul Telekom, dar pe ei nu i-a interesat, pur și simplu iPad-ul era in afara garanției.
Practic, am fost păcălit de TELEKOM că iStyle îmi asigură service-ul dar de fapt, pentru o zi sau 2 in plus (care nu este din vina mea) am rămas fără garanție!!!!
La ora actuală, iPad-ul este inutilizabil și nu poate fi reparat, problema este în placa de bază și repararea efectivă a lui presupune înlocuirea plăcii de bază care ar costa aproape cât un iPad 6 vechi de un an.

Ce mă sfătuiți să fac?

 

 

Comments closed.

Iulian Andrei