Motto:
Pentru ca ceva rău să se întâmple, este suficient ca oamenii buni să nu facă nimic!

Așadar mare scandal în blogosfera românească, sute de bloggeri (clăpărici online) au scris NUMAI de bine despre Roșia Montană Gold Corporation, scopul lor find ca să INTOXICE online-ul cu păreri că cianura e bună și ce buni sunt oamenii care vor să ne jefuiască cu acte în regulă semnate de politicieni corupți și televiziuni măsluite cu milioane de euro fiecare.

În foarte bună parte au reușit ca în primele căutări pe Google, primele pagini să fie INTOXICATE cu minciunile RMGC, că totul e frumos și minunat, este un nufăr alb, cu totul imaculat, va curge lapte și  miere, câinii vor umbla cu covrigi în coadă în romania de la cei 6% care îi vom primi din aurul nostru…

Bloggerii sunt o specie de cocalari electronici semidocți departe de trăsăturile unui modest scriitor, singura lor scuză este că îți exersează stilul gratuit :)
Dintre aceștia, cei mai vizibili sunt cei COMERCIALI care se remarcă printr-o mare ipocrizie, speculație, aberație de sofism, foame de bani, o șaormă intelectuală învelită în dorința de parvenire rapidă.

Evident, este loc sub soare pentru toată lumea, cu atât mai mult pe Internet, dar ce faci când aceste ”curve electronice” pretind că ei reprezintă bunul simț, opinia cetățeanului și adevărul suprem despre un subiect controversat, cum ar fi Roșia Montană Gold Corporation.

Agențiile de publicitate folosesc această masă de manevră a bloggerilor prin BLOGVERTISING ca un ”pompier de serviciu”, mai precis, atunci când apare o belea despre care începe să se afle pe Internet și Google nu scoate din ”căutări” informațiile decât pe bani foarte mulți și grei care nu îi poate da orice muritor, rămâne doar să duci în derizoriu subiectul umplând acel loc de informații eronate, confuze, irelevante, manipulatoare și nu de puține ori MINCINOASE!

Un asemenea exemplu este agenția de publicitate STANDOUT, aparținând lui Orlando Nicoară, aparținând Mediafax din marele grup Mediapro (de unde vine si ProTV)
Agenția de publicitate MARE primește BUGETUL, care de regulă este câteva milioane euro anual pentru fiecare client, de acolo banii se duc în mare parte la TELEVIZIUNI, iar restul. firimiturile, restul de la masa săracilor merg la agențiile de blogvertising ce aparțin angajaților care căpușează cât de mult prin ele CORPORAȚIA de publicitate.

Dacă agenția primește o sumă X, bloggerul pișcotar, veșnic înfometat ca un coiot, va primi o sumă infimă, de multe ori FOARTE PUȚIN, de multe ori doar transportul, mâncarea, cazarea și ”o mică atenție” din partea corporației, cum ar fi brichete sau stick-uri placate cu aur de 24K.

În românia, bloggerul (cocalarul electronic) se deosebește substanțial de un blogger civilizat:

– se vinde pe 2 lei
– nu îți dă dreptul la replică
– minte oneros și manipulează generos, sau minte generos și manipulează oneros
– este un pupincurist atroce al agențiilor de blogvertising
– are impresia că este buricul pământului dacă are 100 vizitatori unici zilnic

La fel cum fetele ușoare sunt samplerițe, modele sau manechine la agenții low cost, la fel și aceste specimene au fost colectate ca vacile de manevră în agenții de blogvertising, adică agentii care iau 90% din banii de la client si le arunca si lor un 10% din banii incasati de la client.

Sa ne înțelegem, nu este RĂU să mănânci un pișcot la invitația unui brand sau a îl promova la tine pe blog
De asemenea nu este imoral sau greșit să ceri bani promovând pe blogul tău un anumit brand, serviciu, produs etc,
ÎNSA este greșit atunci când:

– ești o curvă advertorială (plătită) si faci reclama / garantezi calitatea unui produs îndoielnic pentru ca ești plătit(ă)
– nu ai nici o tangență cu respectivul brand, produs, subiect sau pur și simplu ești prea compromis ONLINE
– accepti ORICE brand, orice păreri numai să iei banii aceia
– aperi sau promovezi un brand imoral, ilegal, doar de dragul banilor si foloaselor

Vina aparține 10% bloggerilor dar mai ales agențiilor de blogvertising 90%,  pentru că agențiile de blogvertising fac asta NEPROFESIONAL și din dorința de a face profit peste limita bunului simț aleg ca reprezentantivi bloggeri cu ratingu` de audienta cea mai mare, care nu a mai avut si nu va mai avea nici o tangenta cu respectivul brand dupa advertorial tip “hit and run” în loc să îi aleagă pe cei mai CINSTIȚI și REPREZENTATIVI.

Desigur că mă grăbesc să acuz agențiile de blogvertising pentru că foarte multi dintre A-list pișcotari sunt INCONȘTIENȚI, IRESPONSABILI sau IMORALI asupra implicațiilor de imagine care le au ceea ce ei scriu la comandă, multi dintre aceștia habar nu au noțiunile cele mai minime de publicitate, PR sau marketing sau cele mici înțelesuri ale cuvântului – REPUTAȚIE

Acest termen de “A-Lister” vine de la litera “a” care se stie ca daca erai cu litera “A” la catalog mereu erai cu frica in carca ca te asculta primul.. pana la litera Z se termina ora si scapai.
De asemenea litera “A” vine si de la rating “A+++” sau de la nota la americani “A” adica esti foarte vizibil pe internet, esti lider de opinie nu neaparat cu mare audienta online.

Vrem sa informam pe aceasta cale ca blogosfera romaneasca apartine 99% bloggerilor care nu sunt A-list pișcotari ce nu mai sunt reprezentativi si nu ne mai reprezinta pentru ca sunt corupți, mânjiți la fiecare post al lor pe blog de șpaga/foloasele necuvenite până peste cap de agențiile de blogvertising!

Rosia Montana are 2 mari probleme, dezastru ecologic ce poate afecta mai mult de jumate din Romania si mai ales frauda fara precedent adica furtul aurului romanesc.

Daca aurul acesta ar fi exploatat de catre ROMANIA catre proprietari romani ar fi totul cat de cat ok, daca nu sunt bani sa fie exploatat acest aur in siguranta (ecologic), mai este vreme sa il exploatam, aurul nu rugineste, acesta este aurul copiilor copiilor nostrii in vecii vecilor.
Tehnologia evolueaza rapid, in afara tehnologiei prin lesiere cu cianura sunt sigur ca se vor inventa alte zeci de mijloace nepoluante in urmatorii 100 de ani.. de ce ne-am grabi sa il extragem daca acel aur este oricum acolo de mii de ani?

Iata cum se simt bine bloggerii si ii sorb cuvintele cu drag la seful Rosia Montana Gold Corporation.

Desigur bloggerii au dreptul la opinia lor proprie si personala dar cu simpla conditie sa nu fie sponsorizati de catre una dintre parti, din cele ce urmeaza sa prezint se dovedeste clar ca au fost investite sume considerabile in “aranjarea” opiniei lor care culmea coincidentei, din sutele de bloguri sponsorizate de Rosia Montana Gold Corporation absolut toate le sunt favorabile si nici macar un blog nu este neutru nicidecum impotriva proiectului de exploatare de catre firma canadiana a aurului romanesc.

Aici este o dilema cine si cati bani au luat, nu sunt informat ca vre-unul dintre bloggeri a luat vre-un ban, dar toata DISTRACTIA asta costa, agentiile de Public Relations au angajati scumpi, regii multe, profituri mari etc chiar premiile internationale sunt platite:
– formatii artistice
– transporturi
– cazari
– mese
– bauturi
– trasee turistice
– animatori
– ghizi turistici
– protocol
– jocuri
– distractii scumpe
– cadouri
– consumabile
– carburanti

Chiar daca nu au primit nici un cadou, bani, pe banii Rosia Montana Gold Corporation si-au facut lobby-uri intre ei cu agentiile de PR au obtinut profituri indirecte nenumarate asa ca intre a accepta 10Euro cash si a profita 1000Euro pe cap de blogger investiti PR de catre Rosia Montana Gold Corporation nu este nici o discrepanta, este vorba de GESTUL facut, faptul ca ai luat cina cu “Hitler” si nu ai primit nici un ban este la fel de grav si imoral pentru ca imaginea ta este asociata cu a lui “Hilter” .

Degeaba spun ca au fost acolo pentru “turism” culmea ca RMCG neaga ca ar exista acolo “turism”, sau ca “se informeaza” pentru ca “informarea” a fost numai si numai informare cu argumente PRO Rosia Montana Gold Corporation, nici unul dintre ei nu a fost de capul lui sa intrebe un om de pe strada ci toti au fost manati ca oile, ca vacile pe la spate de PR-ul The Practice si celelalte agentii de PR platite de Rosia Montana Gold Corporation.

Dorim sa aflam daca au fost “preparati” in acest sens de agentia de PR sau daca cineva vreodata din randul lor a ridicat vre-un semn de intrebare in privinta legalitatii Rosia Montana Gold corporation, contractelor facute si “dedesubturilor” oneroase demascate de ceilalti observatori ai fenomenului.

Sa nu spuna ca fiecare si-a platit distractia de unul singur ca sa mearga sa sustina Rosia Montana Gold Corporation… ca este 1 la 100 acela!

Poate ca nici unul nu a luat nici un ban, dar pe spatele sau au fost celtuite sume de 100 sau 1000 euro..

Si acum, inmultiti cu cateva sute de blogeri platiti pentru asa ceva, regulat, cu agentii, cu regii, cu rezervari, bilete de avion, nebunii.. am depasit deja MILIOANE DE DOLARI ca sa creeze un curent de opinie FAVORABIL!

Sute de bloggeri romani au cedat tentatiei banilor oferiti de agentia The Practice si si au acceptat / consimtit sa scrie articole favorabile Rosia Montana Gold Corporation

Astfel, primele zeci de pagini de pe Google in cazul cautarilor “Rosia Montana” abunda numai in aprecieri mai mult decat pozitive, chiar elogioase la adresa masacrului ecologic si spalarilor de bani frauduloase care se ascund in legatura cu acest subiect.

Hoarde de zeci de bloggeri sunt dusi periodic “sa viziteze” Rosia Montana Gold Corporation sa faca opinie pozitia SPONSORIZATA pentru acestia, pe milioanele de dolari investiti de RMCG in publicitate.

Iata ca nu numai Televiziunile dar si Bloggerii au format o alianta monstruoasa de promovare a Rosiei Montane Gold Corporation

Ne situam in fata unui compromis de larga amploare, “crema cremelor” bloggerilor au intoxicat Internetul Romanesc profitand de faptul ca sunt platiti.

Si iata cum se distreaza bloggerii pe banii Rosia Montana Gold Corporation pentru o maslina si o bauturica..

 

Alții scriu că PROTESTATARII sunt DROGAȚI cu ETNOBOTANICE
Cristian Dorombach, angajatul REALITATEA TV scrie aici http://www.piticu.ro/protestul-rosia-montana-de-la-bucuresti.html

Iata o mica lista simpla si relevanta cu cei care ne vand tara strainilor si ne dau cianura in  schimb:

http://marius.wirelessisfun.com/2011/rosia-montana-gold-corporation/
http://totb.ro/%E2%80%9Dpr-ul-lipsit-de-scrupule-dauneaza-grav-coloanei-vertebrale%E2%80%9D-happening-pentru-rosia-montana-la-gala-pr-awards
http://duscuvorba.wordpress.com/2012/02/14/exemple-de-propaganda-si-prostie-crasa/
http://verzisiuscate.ro/2011/11/new-eldorado/
http://www.raduneag.com/2011/07/25/sa-fim-realisti-rosia-montana/
http://lacoltulstrazii.wordpress.com/2011/07/26/sa-ne-dezvoltam-durabil/#comment-13605
http://eftimie.net/n-are-rost-excursia-rosia-montana/
http://www.makavelis.com/2011/05/tabloul-fara-rama-de-la-rosia-montana.html
http://mariusrusu.ro/coco-aurul-si-blogardelenii/(unii sunt asa de mizerabili incat atrag in mizeria asta si copii minori care au succes mondial, jenant nu? –  Crina „Coco” Popescu )
http://www.catalinhosu.ro/

http://www.ciulea.ro/mau-cumparat-mogulii/

http://www.catalinhosu.ro/i-am-cumparat-pe-bloggerii-din-cluj.html 

Dedicatie pentru tovarashu Zoso

Zoso radea de mine ca pe blogul lui nu am gasit nimic de RMGC, bineanteles ca a sters orice era direct legat de el dar asta nu l-a lipsit de placerea lui de a rade si a mistocari de toti care au luat apararea Rosiei Montane razand de toti ecologistii de acolo,.
Articole PRO RMCG: http://www.zoso.ro/ce-cadouri-mai-face-rmgc/ sau http://www.zoso.ro/de-ce-are-nevoie-rmgc-pentru-a-porni-exploatarea/ in care Domnul Zoso ne indeamna sa citim povestile oamenilor )mituiti cu banii RMGC)din Rosia Montana “Între timp, mai citiţi nişte poveşti despre oamenii de la Roşia Montană. Poate, cine ştie,” Apreciem darnicia lui Zoso ca fiind incurajata de sponsorul sau RMGC :)
Asa cum va asteptati, Zoso nu a scris nimic impotriva RMGC insa a scris din plin impotriva celor care aparau Rosia Montana de Gold Corporation, facand parte dintr-o specie mai perversa si venala de intoxicator al opiniei publice :)

Desigur daca are o parere despre acest subiect sa ne spuna si noua daca este, pro sau contra pentru ca indiferent nu este din moment ce a scris de multe ori despre asta si parerea lui despre acest subiect voi fi bucuros sa o fac publica.

Articole SPONSORIZATE TIPIC (exemple) advertorial pentru intoxicarea Internetului cu informatii favorabile RMCG:
Bloggerii intreaba, RMGC raspunde

http://www.makavelis.com/2011/05/tabloul-fara-rama-de-la-rosia-montana.html

sau

http://fegari.info/2011/05/16/debate-rmgc/

Alti bloggeri manjiti de Rosia Montana Gold Corporation mai cunoscuti: Cătălin HosuTitus CăpâlneanDoru PanaitescuMircea Panaitescu,Andeea Apetroae

  1. Adelina Croitoru – Experiența mea la Roșia Montană
  2. Andrei Dobra – De ce nu poate incepe exploatarea de la Rosia Montana – argumentul suprem!
  3. Bogdan Beșliu – Ce știți despre Roșia Montană?
  4. Corina Brândușan – Ingrediente pentru un weekend reuşit
  5. Dan Ciulea – Yin si Yang
  6. Dragoș Mone – Impresionant
  7. Katai Robi – Despre un week-end de aur
  8. Liviu Stanciu – Strigatul mut al aurului de la Rosia Montana
  9. Lorand Minyo – Mai avem nevoie si de aur
  10. Marius Perijoc – Crina Coco Popescu
  11. Robin Molnar – Salvați Roșia Montană!
  12. Vlad Cucu – Rosia Montana problema sau solutie?
  13. Răzvan și Alina – Ca să-ţi faci o părere obiectivă, trebuie să mergi acolo

============================================================

Desigur sunt si multi bloggeri care au refuzat sa fie momiti cu foloase necuvenite!
“Zilele astea bloggerii braşoveni au primit invitaţii pentru a vizita Roşia Montană, din partea unora care susţin proiectul. Excursia presupunea cazare, papa şi interviuri cu sărmanii zonei care, dacă nu se dă drumul la proiect, nu numai că rămân fără mâncare, beutură sau ajutor de şomaj, li se ia şi oxigenul cu totul şi o să trebuiască să trăiască ţinându-şi respiraţia.”
http://eftimie.net/n-are-rost-excursia-rosia-montana/ 

=============================================================

Rezumand, acest post nu indeamna la ura sau intoleranta, nu am sa dau foc la masina vreunuia dintre ei, nu ii cunosc dar nici nu mi-ar face placere sa ii cunosc, imi sunt perfect indiferenti si nu ii urasc, insa ma simt dator sa iau atitudine in fata acestui comportament care afecteaza calitatea informatiei de pe Internet, in unele cazuri sanatatea intregii tari (poluarea cu cianuri) si viitorul României!

Este timpul ca aceasta mizerie sa dispara pentru a face loc bunului simt, onestitatii, cinstei, informatiei complete si corecte si a descuraja hotia, poluarea, jaful, frauda, coruptia.

MOTO
“Țăranii români trebuiesc înnecați ca șobolanii! ”
Vali Petcu – zoso.ro

zoso-poponar

Acest personaj sinistru a fost deja dat în judecată pentru DISCRIMINARE în masă

Probabil puțini dintre noi știu că românii discriminează cel mai mult din Europa, iar ZOSO este nr. 1 la bârfă și hatereală în România
În mod cert, acesta a prins pică pe mine după ce a fost demascat că a primit câteva mii de euro de la RMGC pentru lobby la jefuirea și poluarea României în articolul

Evident, backlink-urile pișcotarilor care il sustin pe prima poziție sunt câștigate merituos, pișcotarii se apără între ei față de cineva care îi demască:
Marea trădare online a bloggerilor pișcotari în scandalul Roșia Montană Gold Corporation

Discriminarea aceasta nu se limitează doar la țigani sau negri, ea se prelungește în absolut toate categoriile sociale:

– grași
– țărani
– pițipoance
– microbiști
– cocalari
– maneliști
– hipsteri
– sorosisti
– pesediști
– pupători de moaște…

lista este extrem de lungă și o puteți regăsi în viața de zi cu zi a românilor, rar când întânești un discurs care să nu fie punctat consistent de asemenea ”etichete”.

Care este legătura lui Zoso cu discriminarea? Foarte simplă, acesta dă apă la moară minciunilor, bârfelor și instigă permanent la ură și discriminare.
Zoso este în simbria partidelor de dreaptă, băsei, penelei și așa mai departe ceea ce face deliciul hipsterilor, care sunt o specie de oameni inteligenți, în mare parte ratați, doar un ratat stă să citească ce scrie Zoso.ro, toate haterilile.
Zoso este un ciorditor de joasa speța care fura din magazine ( “VALI PETCU(ZOSO) A FURAT DIN METRO?)  si se lauda pe forumuri cu ispravile lui, tot el era acum mare pirat care distribuia muzica pe ODC, Strong DC și DC++ , căutați pe Google toate informațiile.
Acum omul care este mare ”deontolog” se erijează în apărătorul drepturilor omului, personal nu țin minte când această persoană a făcut un bine cuiva, dacă voi știți când, mi-ar place să ne spuneți și voi.

MAi multe CARACTERIZĂRI ale lui Zoso găsim aici
Cine este zoso?

Zoso – adevărata poveste? Cine este Zoso?
Știai asta despre Zoso?

Ce nu înțeleg însă este cum de MARILE BRANDURI ca eMag, Vodafone, Bitdefender își fac reclamă pe acest blog. Cum de aceste branduri își fac Publicitate cu (p) la acest GUNOI ordinar și mizerie a Internetului Românesc?
Vă dați seama că dacă aceste branduri se asociază ca imagine cu această persoană răuvoitoare, mincinoasă, incultă și perfidă ca Zoso (Vali Petcu) își atrag de la sine și imaginea în consecință.
Orice om de bun simț, orice om cu o cultură online cât de cât decentă poate să spună același lucru despre Zoso ca și mine – UN GUNOI, un hater.

greseli-branduri

greseli-emag

greseli-vodafone

Nu cumva aceste mari branduri care își fac reclamă pe ZOSO.ro sunt complice și chiar părtașe la promovarea comportamentului discriminatoriu, incorect și chiar PENAL al domnului Vali Petcu a.k.a. zoso?

Oare aceste branduri nu sunt responsabile să pună REPUTAȚIA înaintea notorietății?
Din zecile de mii de oameni cinstiti, nepătați, corecți cu care nu îți este rușine să ieși pe stradă, tocmai pe acest GUNOI ordinar l-au găsit ca vehicul de publicitate?

==================================================

Ce ar spune clienții voștri despre faptul că plătiți PUBLICITATE acestui personaj sinistru care emite judeăți, fraze  de genul acesteia, citat care îi aparține: Țăranii români trebuiesc înnecați ca șobolanii! 
Poate că clienții marilor branduri care își fac reclamă pe site-ul acestui personaj vor să fie înnecați exact așa, sau nu?

==================================================

Dovadă este și faptul că a fugit din București după câtă bătaie a luat și se ascunde, nimeni nu știe pe unde stă unde își face veacul, tocmai pentru că este un gunoi nemernic și mulți îl caudă pentru a îi aplica pedepse.

Vali Petcu autointitulat ”Zoso”, este deja dat în judecată pentru defăimare și are procese pe rol se ascunde ca un șobolant ”Zoso nu poate fi găsit

Articole despre acest gunoi cu procesele pe rol sunt aici:
– De ce ”Zoso” (Vali Petcu) e un cretin?
– Zoso, singura persoană publică din România care nu poate fi găsită. Tu ai văzut-o?
– Zoso fură identitatea lui Horea Bădău!
– Am început demersurile pentru a-l acționa în instanță pe Valentin Petcu, Zoso
– Zoso-ntransa
– Lașitatea lui Vali Petcu

Cum de a ajuns un asemenea gunoi care scrie tutoriale ( Cum să furi din METRO) cum să furi baterii din Metro ca Deontologul Internetului Românesc?

zoso-ciorditor

Recunoașteți ușor stilul. exprimarea și pasiunea lui pentru briceaguri :))))))

Am trimis un e-mail de asemenea la toate agentiile de publicitate si toti acestor clienti cu acest articol, poate poate vor face ceva, nu se știe.

33 Comments

  1. Pustiu says:

    oooo da, sa vezi aici reactii cand vor vedea articolul. Negatii si certuri!

  2. […] ai stat de vorbă cu ei, nu i-ai ascultat. Şi nici să acuzi alţi oameni care au mers acolo că sunt ruinaţi ca imagine. Mentalitatea asta e […]

  3. Bogdan says:

    Mulţumesc pentru precizare. Dar faptul că ai dat un search pe google fără să citeşti articolele nu te face un om mai bun. La fel de mult cum faptul că am fost acolo, pe banii RMGC pentru 2 zile, nu mă vinde pe viaţă. Nu m-a vândut atunci, nu o face nici acum. Dacă ai fi citit articolul ai fi înţeles ce poziţie am eu faţă de Roşia. Indiferent, sper ca zona aceea să devină locuibilă. Cum am mai spus, nu mă interesează cine face ceva acolo cât timp oamenii pot trăi.

  4. admin says:

    Ai mers pe banii lor… esti complice.. simplu. Asa se vede din exterior, cine nu stie ce gandesti zice “Aaa.. si asta este PRO Rosia Montana Gold Corporation” si uite cum creste in opinie pozitiva RMCG.. si un pic cate un pic voi “liderii de opinie pe Internet / A listeri” va aliati cu cine nu trebuie, acum ai luat mita, acum ia asta drept invatatura de minte inainte de a accepta sa faci imagine cuiva, vezi si tu cine este si ce vrea.

  5. fegari says:

    In primul rand, blogul meu n-are nici o treaba in a fi sponsorizat de RMGC, nu stiu de unde ai dedus asta, in al doilea rand, articolul era un debate (asa scria si in titlu) si de aceea te-as ruga sa citesti si comentariile acestuia.
    Merci.

  6. admin says:

    Dar ai mancat, baut, chefuit, facut relatii, deplasat, agatat etc pe banii Rosia Montana Gold Corporation, Da sau nu?

  7. duscuvora says:

    Ar fi de preferat sa ai rabdare si sa citesti pana la capat posturile de pe blog. Tot ce am scris eu este impotriva proiectului. Cei drept, nu agresiv si nu cu strigaturi. Plus comentariile pe tema amaraciunii ca nu facem destul ca sa oprim distrugerea zonei. Dar…deh, asa este cand te grabesti sa anunti ca este mare scandal in online-ul romanesc, unele lucruri mai scapa… Altcumva ce sa-ti spun, succes cu scandalul! Din tot taraboiul anuntat ai adunat, in 24 de ore, 7 comentarii, iar din astea 7 doua sunt de la unii pusi in categoria gresita. A-lister duscuvorba??? Presupun ca te-ai uitat la trafic, nu?

  8. admin says:

    @Duscuvorba – Dar ai mancat, baut, chefuit, facut relatii, deplasat, agatat etc pe banii Rosia Montana Gold Corporation, Da sau nu?
    Noi te vedem ce scrii pe blog dar intelegem si ce faci :) daca prinzi intelesul nuantei.

  9. Elena says:

    Da sunt contra proiectului se pare ca nu e o problema insa daca il sustinn, gata sunt platiti. Fiecare poate sustine ceva, mai ales daca ei cred in relevanta si beneficiile proiectului respectiv

  10. admin says:

    Aici intervine problema moralitatii, sa zicem ca mai “treaca mearga” ca faci reclama la un produs prost, sa zicem un detergent sau ciocolata sau bauturi cu e-uri… sa zicem ca este cumva “acceptabil” ca incurajezi populatia sa se otraveasca cu asa porcarii, dar pana la a permite unei asemenea bombe ecologice care si fraudeaza / fura / rapeste bogatia tarii noastre dovedit ilegal.. deja este mult prea mult, mai ales ca acesta este cel mai disputat scandal.

  11. fegari says:

    Nu cred ca asa se numeste participarea mea la o dezbatere intr-o cafenea din Cluj. Poti sa ma acuzi ca am baut o limonada si o cafea pe banii lor, asa e..eu am vrut sa le cumpar dar erau gratis…nu mai fi hater aiurea, sau macar informeaza-te inainte sa scrii atacuri de genul!

  12. admin says:

    In cafenea este OK, dar nu in deplasari si excursii & Co

  13. admin says:

    Dar vad ca articolul tau care accepta ca este la initiativa unei agentii de PR care faptul ca iti girezi acordul intr-o actiune concertata de opinie de masa te face iar complice.
    Pai se pare ca te-ai bagat in oala de pishcotari care canta in struna celui care organizeaza.
    Te-ai dus acolo direct la pishcot!
    Deci ti-am spus.. cand comsimti cu buna stiinta sa te indopi cu pishcot sponsorizat.. aia esti.
    Daca aveai si ALTA opinie sau iti plateai singura pishcotu.. era altceva..
    Plus ca ai ditamai logoul RMGC.. si link spre RMCG care creste page rank`ul la RMCG.. adica faci si backlink.. deci practic ti-ai vandut opinia pe un pishcot RMCG-ului.\
    De ce nu ai pus linkuri si catre celelalte site-uri?
    Pe viitor sa stii in ce te bagi!
    Daca vrei sa iti speli rusinea iti modifici articolul si spui care este treaba PE BUNE

    Iti platesc eu limonada!

  14. admin says:

    Limonada si cafeaua bauta cu ei le-ai vandut pe un articol pe blog cu back link favorabil lor pe Google.
    Pe asta a dat banii RMCG.
    Daca fiecare blogger ar vinde un link pe o limonada atunci cu 100,000 Euro RMCG ar costiga batalia pe Internet cu Rosia Montana!

  15. Elena says:

    Dar asta e doar o viziune. Exista pareri diferite cu privire la impactul proiectului, la efectele economice sustinute nu numai de reprezentantii companiei ci si de diversi analisti. PLus ca sunt acele exemple cu minele care functioneaza fara impact negativ asupra mediului.

  16. admin says:

    Perfect de acord cu tine, insa de la a avea o parere libera pana la a investi 500 milioane dolari in imagine si publicitate pe tema asta, este o cale care nu este onesta.
    Daca ar fi o cale onesta am fi exploatat noi romanii ecologic aurul nu veneau nush ce straini sa ne dea noua un infim procent din asta si restul sa il ia “statul” cu impozite si stiti voi cine este “statul”, o cloaca corupta de hoti si ticalosi.
    Aurul mai poate sa astepte, ne putem dezvolta si fara poluare! Avem o populatie superinteligenta, conditii geografice, climaterice si toate celelalte pozitii bune sa ne dezvoltam cu succes si fara sa ne otravim sau sa ne vindem pe 2$.

  17. Dan Ciulea says:

    domnu meu, citeste inainte sa scrii!
    serios, ai citit?
    cum adica asa se vede din exterior? ai citit? daca ai citit cum poti sa emiti asemnea aberatii?

  18. admin says:

    Stimate domn, va rog sa fiti mai specific, la ce anume va referiti mai exact?

  19. Lola says:

    Nu o sa se poate atinge de nimic. Nu stiu de ce sunt sigura, dar sunt.
    De ce crezi ca isi fac atata reclama de atata timp? E chiar amuzant cat se chinuie.
    Oricum felicitari tuturor celor care se opun acestor nenorociti. Iar celor care isi vand tara: va vindeti proprii copii sa stiti. Eu nu vreau ca urmasii nostri sa fie sclavii acestor corporatii, pe un pamant poluat si cu resursele vandute.

  20. liliana says:

    buna, toti cei care sunt pro sau contra proiectului , ati avut curiozitatea sa intrati in contact cu persoane care au trait pe pielea lor instalarea si exploatarea zacamintelor de catre Gold Corp? Este foarte usor cu toata tehnologia pe care o avem la indemana. Eu chiar i-am intilnit. Amar , jalnic si trist. Abia dupa puteti scrie multe pe bloguri. E usor sa-ti dai cu parerea dintr-o bula de sapun….

  21. admin says:

    Sunt contra, am studiat tehnologia si moralitatea contractului.
    A) Am cunostinte foarte bune de fizică, chimie și ECOLOGIE
    B) Cred că este strigător la cer sa luăm doar 5% din valoarea aurului Romania si restul, strainii

  22. Mishu says:

    dupa ce vor fi predate corporatiilor resursele de orice fel ce iau mai ramas statului Roman, nu va mai fi un stat, oricum pana la urma e doar o rocada prin crearea statelor sa pus stapanire pe oameni si resurse si prin capitalism se trece la illuminati
    Asta cu Rosia montana e prea trasa de par, ca si olt chim si totusi sa bucurat de multa atentie fata de romtelecom, petrom si alte “cateva” institutii atat cu rol strategic dar si cu multi bani la buget, probabil ca tot ce are nevoie gold corp. e un iliescu

  23. […] Iulian Andrei: despre curvele […]

  24. xxxx 3025 says:

    . . fratilor, uitati-va doar la minutul 2:45 din “Bloggeri. . .” , la omul locului cum sufera, si impanziti creierele oamenilor cu “bunastarea” noastra dupa deschiderea acestei mine, furate “legal”, . . . . . . . . . io zic ca o sa aveti ceea ce meritati. . . . . boierii lui Vlad Tepes, a lui Mihai Viteazul, . s.a , cumparati pe nimic. . . . . distrugem natura, ea o sa ne distruga!! pacat de tarisoara noastra care toti au hulit-o !!si in acelasi timp, multi si-au dat viata ptr ea!!!

  25. marius says:

    bravo ADMIN!!!!!ai pus punctul pe I….,toti cei care vb de bine acest proiect care va lasa in urma doar OTRAVA clar si-au primit “untul pt paine”.nici uhn OM intreg la minte nu ar fi de acord cu demolarea unei zone intregi si otravirea ei pe viitor,doar daca are anumite interese.la mai multe articole de acest gen.

  26. Andrei says:

    Acest articol are preaaaa putinee share-uri !!

  27. Gabi says:

    Nu sunt fan blog-uri nici nu prea am timp,dar acest articol ar trebui intr-adevar sa fie mai mult promovat, sa ajunga la cunostiinta tuturor cititorilor de blog-uri. Vandutii sa aiba ciocu’ mic si joc de glezne. Respect celor care iau atitudine fata de astfel de comportamente.

  28. marius says:

    Vad ca este listat si Titus Capilnean. La momentul in care a fost scris acest articol tocmai incepuse jobul de Digital Communication Coordinator la RMGC; CV-ul dumnealui este mai mult decat elocvent. Este public pe linkedin:

    “Worked closely with key internal stakeholders, agencies and external investor representatives, while putting our customers: the general public, the academics, the administration officers in focus; I contributed, from the digital marketing point of view, to an increase in public acceptability towards our mining project from 40% (2010) to over 50% at the end of 2012 and to the balanced reflection of our communication in the digital environment.

    Identified the best digital marketing mix and implemented campaigns in order to establish the company’s online presence, gathering over 700,000 website visitors, hundreds of Twitter and Linkedin followers, hundreds of thousands of Youtube views, over 600,000 fans on Facebook, together with the PR agency and the online advertising agency, integrating all channels according to the general communication strategy

    Optimised and refined the online communication processes, ensuring that all budget spending is traded for maximum performance and that operations are in place to complete routine work, allowing management to focus more on strategy

    Ran a full scale micro-targeted online political campaign (campaign website, ad units, Facebook pages, geotargeted advertising, emailing and SMS campaigns – go to vote) for our union – elections result: 63% voted in favour of our mining project and for jobs

    Led extensive bloggers outreach campaign collaborating with the company’s PR agency : We, as a team of 4, linked 150 bloggers, in 4 major cities in Romania, to our General Manager, with whom they discussed all the aspects of the mining project and ensured their support for the future. (multiaward winning campaign).

    Shortlisted for the Digital Communication Awards 2013 with a 3D video of Rosia Montana’s present and future.”

  29. Cristina says:

    Dezamagitor ca unora nu le pasa pur si simplu de locul in care traiesc.
    Poate vor sa emigreze si nu ii mai intereseaza ce ramane in urma lor…
    Ne vindem tara metru cu metru si in locul muntilor si al padurilor vom avea doar deseuri..

  30. horia says:

    Pentru Parlamentari, Jurnalisti si Blogaristi
    e voie, daca te arde de aflarea adevarului, sa mergi la Rosia Montana si cu … transportul in comun, fara a apela la banii corporatiilor.
    Daca totusi ai facut-o atunci asuma-ti asta si ramai cu gustul … maro in gura , pe vecie. (asta daca nu esti, deja, obisnuit cu el de prea multa vreme)

  31. remus says:

    Cum sa poti sa spui ca e “ok” ce vor sa faca astia de la RMGC, Ma oftic enorm ca nu sunt in tara, ca mergeam si eu la o intalnire din aceasta superba, cu niste intrebari pe masura…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>