seocial-media-viitorul-online

Ar trebui să mai scriu pentru SEO în același stil SEO cu cuvinte cheie?

Prin definiție, optimizarea motorului de căutare (SEO) este modul în care site-urile comunică cu motoarele de căutare și primesc un ”rank” pentru diferitele căutări.

Dar SEO și marketingul social media au fuzionat.
Acum, conținutul tip ”SEO friendly” (optimizat SEO) conceput pentru a convinge Google că site-ul tău merită să apară în primele căutări, trebuie să aibă între aceste optimizări și prezența Social Media.

Dă-i un click să vezi aici SEOcial-Media-SEO-Social

internet-fist-bro

Brandingul digital este strâns corelat cu semnalele social media, și motoarele de căutare oferă ca rezultate în căutările Google și paginile oficiale de fani (Google+ sau Facebook).

Mai mult, pentru Google+ în rezultate postările de pe profilele personale și Tweet-urile indexează foarte bine.

În cele din urmă, impactul Social Media va juca un rol foarte mare în SEO.
Rezultatele Google cu trimitere către Social Media sunt din ce în ce mai frecvente și chiar în căutările cu miză mare, comercială!

Noul tip de expert SEO va trebui să cunoască aspectele social media, conversaționale, abordarea conținutului va fi mai puțin academică și mai mult cotidiană/emoțională.

Cu ajutorul canalelor Social Media, conținutul se va alinia mai bine conversației și intențiilor utilizatorului,
Partea EURISTICĂ a conținutului este generată de interacțiunea maieutică dintre utilizatorii care deja interacționează cea mai mare parte a timpului online în rețelele social media.

Un rol important îl joacă comentariile la articole cu autentificare Social Media (de regulă Facebook)

Care este viitorul dinamicii dintre SEO – Social Media?

În mod cert un rol important va fi actualitatea, informatiile de pe device-urile mobile, in special smartphone-urile.
Social Media este mult mai bine adaptată pentru actualitate si echipamentele mobile decât SEO, iar SEO va trebui să țină cont din ce în ce mai mult de semnalele social media, campaniile de hashtag ##, companiile, brandurile și mediul business deja sunt racordate la sistemele Social Media și intercorelarea cu capacitățile SEO vor trasa rezultatul final care va fi în favoarea celor care vor integra armonios componenta SEO cu cea de Social Media. Lipsa Social Media din prezența online a companiilor sau brandurilor va avea un impact mare negativ asupra rezultatelor SEO. Conținutul Social Media este foarte important pentru motoarele de căutare care sunt permanent avide de continut nou, original, ”added value content” iar ”scrapped content” va fi din ce în ce mai frecvent penalizat ca rezultate în motoarele de căutare.

Un alt aspect interesant sunt magazinele online integrate în rețelele sociale, cum ar fi de exemplu Shopify.
Rețelele sociale doresc să își păstreze audiența și să convertească traficul în profit, valoare adăugată.
Această fuziune între: actualitate, profitabilitatea rețelei sociale și adăugarea de conținut nou, original, de calitate vor face ca SEO să se orienteze și mai mult spre rețelele sociale.

Continutul relevant pentru SEO este cel care este viral, care atrage vizitatori fideli și care interactionează cu pagina respectivă de web prin like/ comment / share/tweet/pin etc. Social Media clar asigură toate aceste informații, comunitatea fidelizează, mecanismele de viralitate sunt pe retele sociale în primul rând, specificul local și taregetarea sunt un el Dorado electronic pentru companiile care vor să își fidelizeze sau să atragă clienți noi.
Prin pagina de web nu poți ajunge prea departe în inima utilizatorului, prin social Media, emoția este la ea acasă pentru că este disponibilă în timp real prin chatul online.

Traficul / audiența utilizatorilor mobili care a depășit 50% din audiență este factorul primordial în interdependența dintre Social Media și SEO.

Faptul că utilizatorul este preponderent ”mobil” face ca SEO să își dorească să ajungă la el iar Social Media este ocazia este cea mai naturală oportunitate.

Autoritatea Social Media este importantă în SEO?
În mod cert da. Faptul că paginile de Fani / Brandurile pe Social Media au rating reviews, număr de fani, citations, zonare, content, informatii care pot fi măsurate si contorizate, faptul că retelele sociale importante acordă o mare atenție calității retelei cum ar fi:
a) Utilizatori reali
b) Continut original protejat de drepturi de autor
c) Clasificare pe industrii, afinităti, vârstă, sex. localitate. preferințe, bunuri consumate

… face ca motoarele de căutare să își dorească să folosească aceste surse de informații din ce în ce mai des și cu mai multă încredere!
Mai mult decât atât paginile de Facebook, Google+, Pinterest etc sunt CONECTATE/Autentificate cu authorship la paginile WEB oficiale

O mare parte a conținutului TEXT / imagini / video noi autentice sunt acum în retelele Social Media si motoarele de căutare sunt foarte dornice să indexeze această informatie, dar si să o indexeze după POPULARITATE si REPUTATIE, având deja indicii / parametrii / markerii necesari evaluării deja în rețeaua socială respectivă.

Să nu uităm că Google nu poate să indexeze la secundă toată informația din lume, dar unele zone ”fierbinți” le poate indexa la secundă, aici este cazul zonelor de social media active cu comunități mari de utilizatori.

Cum să valorifici Social Media mai bine din punct de vedere SEO?

Cu ajutorul Social Media aflii direct care sunt întrebări reale, de actualitate – publicul adoră să găsească ce îi interesează ”Give them people what they want!!!” răspunde la întrebările și îndeplinește nevoile lor
Fi distractiv și interactiv – Publicul vrea să simtă o persoană vie, caldă de partea cealaltă, publicul vrea mai mult decât să fie informat in timp real si exact, vrea să se simtă bine!
Folosește hashtag-uri, scrie titluri cu greutate SEO în social Media, Google nu va ezita să premieze conținutul tău dacă este apreciat sau viral de către utilizatori

Discuția de fond este de fapt competiția între NOTORIETATE și AUTORITATE, social media acum nu mai este doar popular, are și AUTORITATE certă, la TV / RADIO sau în alte surse sunt citate ca oficiale postările de pe Facebook sau Twitter și nu numai de pe paginile de fani oficiale ci și profilele PERSONALE de Facebook.

Să nu mai vorbim de angajări, care clar au ca reper și profilul personal din rețelele Social Media

continua-sa-studiezi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *