Motto:
„Știu că sunt prost. Dar când mă uit în jur, prind curaj.”
Ion Creanga.

În goana după reclamă GRATUITĂ, GoPro ajunge să facă reclamă cu un incident ÎNCHIPUIT / IMAGINAR / INVENTAT în trafic între un motociclist și un șofer de automobil.
De parcă nu ar fi fost îndeajuns, aceștia te îndeamnă să îl distribui iar ”prostimea” fără să verifice autenticitatea / veridicitatea videoclipului îl distribuie isteric!

Este RIDICOL, jenant, penibil și chiar vomitiv să vezi că asemenea branduri mari ca GoPro ajung să se dedea la mijloace de publicitate subversive, prin ÎNȘELĂCIUNE în masă pentru a fi vizibile pe INTERNET

reclama-mincinoasa-gopro

De azi dimineață un clip face furori pe Internet, un șofer care nu dă prioritate unui motociclist, peste 1 milion de vizualizări!!!
Numai că acest clip este o ”făcătură” regizată abil, nu se vede ”acțiunea” de la început până la sfârșit.

teapa-gopro-motociclist

Un clip video apare dintr-o dată pe un profil de Facebook al unui motociclist sponsorizat CONSTANT de GoPro pune un clip care ne invită nevinovat să îl DISTRIBUIM
Oagării urlă că așa se întâmplă peste tot în trafic, nimic mai fals, avem un trafic cât de cât OK și cât de cât civilizat, asemenea scene sunt imposibil ca să se întâmple în România

 

 

Numai că acest videoclip, pe care ne invită să îl distribuim, îi lipsesc următoarele coordonate
– numărul de înmatriculare al vehiculului
– numele șoferului
– adresa, ora sau orice alt element de identificare al șoferului
– partea în care motociclistul se întâlnește cu vehiculul
– partea în care motociclistul se desparte de șofer și de vehicul
– replicile sunt lansate teatral, se vede că joacă teatru și că nu e ceva real, spontan

Link direct

__________________________________________________________

Am văzut zeci, poate chiar sute de asemenea incidente cu BICICLIȘTI și MOTOCICLIȘTI versus ȘOFERI în trafic, sunt cam identici la reacție și scenariu, există o PRE-acțiune, circumstanțele care are loc respectvcul incident și în mai mult de 80% din cazuri se sfârșește cu o urmărire sau cu o încăierare pe cinste.
Mai mult, videoclipul este editat cu sunet și imagine semiprofesionist spre profesionist și totuși are un ”pre-roll” default cu reclamă Go Pro
Unde mai pui că șoferul lucrează în publicitate.
Replicile între cei 2 sunt teatrale, mai mult intervine al treilea personaj destul de neverosimil cu ”E nebun” care pare a avea replica la fel de prefabricată.
Totul se încadrează suplim, nu este nici o secundă pierdută, totul pas cu pas, nu sunt tachinări ieftine sau secunde pierdute.

Cât de REDUS mintal ar trebui să fii pentru a nu îți da seama cu ușurință că este o ”REGIE” pentru a nu pronunța cuvinte mai dure cum ar fi ”țeapă” sau ”făcătură”.

Motociclistul are multe filmulețe și echipamentul SPONSORIZAT de către GoPro cum rezultă de pe pagina sa de Facebook
casca-gopro-sponsor

Peste 1 milion de vizualizări în 24 de ore, zeci de mii de distribuiri, lumea în extaz: ”Șoferul să fie pedepsit”

Acum, gogoașa e prea mare chiar și pentru actorul din rolul șoferului încânt acesta își restricționează privat profilul de Facebook
– Site-urile MARI de știri nu spun un cuvințel
– Idiotul de Cetin se aruncă aiurea în vâltoare , prefer să cred că a fost plătit pentru asta să pară minciuna mai credibilă
– 99% din cei care au vizualizat videoclipul îl consideră 100% real și caută ”vinovatul”
HOTNEWS  se face de ”cacao” publicând o știre ca ”preluată” , doar să iasă niște click-uri

În mod normal, când apare un clip VIRAL în România, Românesc 100%, cel mai viral clip din acea zi, toate televiziunile și canalele de știri trebuie să se îngrămădească să îl publice și să scrie știri despre el, cu o singură condiție însă: SĂ NU FIE RECLAMĂ MASCATĂ, REGIE FALSĂ LA UN PRODUS !!!!

Ori, acum după 24 de ore de la lansarea acestui clip, nici o publicație serioasă ca PROTV sau Antenele, nu au dat nimic pe post despre asta. Nici măcar mincinoșii de la Realitatea TV nu au dat nimic, cei care mai puneau știri mincinoase. Vă dați seama că și cele mai low budget și de căcat televiziuni refuză să dea pe post REGIE GoPro / înscenarea pentru reclamă?

Între timp, ”cocalarul ” după ce și-a luat câteva mii de înjurături pe profilul personal, și-a restricționat accesul, Șerban Ciusca

Șoferul care nu acordă prioritate este un ACTOR care are agenția sa de publicitate și joacă în propriile videoclipuri, la o simplă căutare pe GOOGLE Șerban Ciușcă reiese că e ocupă cu PUBLICITATEA și actoria.

Pe de alta parte, motociclistul Răzvan Adrian, nu dă nici un fel de detalii sau completări asupra incidentului, pe profilul său de Facebook la mai mult de 1 milion de vizualizări nu dă nici un fel de detaliu asupra ”incidentului”

Reclama merge mai departe, oagării, garoii, proștii sau retardații continuă să se agite pe o făcătură de doi lei pe Facebook

GoPro a reușit să își facă reclamă cu succes la camerele video portabile, zilele următoare milioanele de spectatori cei care au fost revoltați pe șofer își vor da seama că au fost păcăliți și vor uita ca și cum nimic nu s-a întâmplat.

Clickbait-ul a fost dus la rang de artă, cu un simplu clip low budget făcut pe genunchi GoPro reușesște să își facă văzută reclama.
Românilor li se demonstrează încă o dată că sunt niște idioți ușor de păcălit de niște actorași de mâna a 7-a și de un producător de camere portabile cu un buget de 3 zerouri.

Suntem o țară de idioți și ne merităm sorta!

2 Comments

  1. Cătălin says:

    Și dacă e regie ce? Dacă face reclamă ce?
    Și pe site-ul ăsta, ADB-ul a blocat 3 elemente.
    Dacă e regie, e treaba lui, dar e un semnal de alarmă că sunt prea mulți cretini în trafic.

  2. stefan says:

    un detaliu interesant femeia aia insistă prea mult si mai e si dată cu fond de ten,…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>