fii_profesionist

Motto:
samsár și (maĭ vechĭ) simzár și sinzár m. (turc. ar. symsar și simsar, d. it. sensale, care vine d. lat. censualis, controlor, d. census, census; sîrb. samsar, ngr. semsáris). Misit, mijlocitor de vînzărĭ și cumpărărĭ, curtier. Telal. Fig. Om care trafică toate. V. codoș, barîșnic. 

Samsarii de publicitate Internet se apropie de sfârșitul epocii lor.
Atitudinea lor de bogătani cu bani care îți dau de milă în silă bani pentru campanii a intrat în ultima fază.

La prima vedere marfa pe care o vând sunt campanii cu CPC mare, dar care de fapt vând produse care îți DEMOLEAZĂ REPUTAȚIA și care sunt destinate 100% pentru cei mai săraci cu duhul, E-uri și cancerigene, placebo și produse la limita OPC-ului .

=========

Pentru a nu vă răpi prea mult timp iată câteva ”semnalmente” de samsari:

– Te contactează pe e-mail mai mult ca SPAM, culmea, nu au reprezentant în țara ta, sunt foarte dornici să vorbească pe Skype
– Plățile pentru campanii le fac târziu (minim 3 luni), de multe ori nu îți dau banii pe motiv că ”nu i-am primit de la client” deși, de multe ori știi din surse sigure că a primit banii pe campanie de la client
– Cer ”rebate-uri” exorbitante, mai ales cei ”no name”, cu mult tupeu și infatuare
– Îți vorbesc de sus, cu aroganță, dacă le refuzi campaniile pentru motivul mai mult ca evident că nu sunt profitabile sau chiar păguboase se supără și te vorbesc de rău peste tot
– Vin cu campanii FOARTE urâte, dubioase, de regulă profit share, țepe de produse sau placebo
– Campanii mici, resturile de unde nu s-au făcut
– Bannerele sunt ODIOASE, cu sonor, intruzive, pline de erori, altele cu VIRUSI în ele, designul PRAF de multe ori pretind să le faci MOCA niște bannere mai decente să aibă rezultat campania, practic sunt cele mai urâte și îngrozitoare bannere de pe INTERNET !
– Interstițialul este ”campania cea mai bună!” iar Bet365 a ajuns evazionistul numărul 1 al României și pagina de web cel mai des deschisă, pop up desigur
– Sunt foarte publici, au bloguri pline de venin, cumetrii și bârfe, prieteni de carton sau sunt mânjiți politic până peste cap cu personaje DUBIOASE
– Campania trebuie făcută foarte foarte repede!
– Nu răspund la telefon, în general sunt foarte greu de găsit, sunt în ”meeting”
– Au nume de firmă ciudate care nu spun nimic, firmele lor sunt nou înființate cu durată mică de valabilitate, de preferat în engleză
În 99% din cazuri numele firmei este în engleză și e într-un apartament sau undeva obscur unde nu prea este semnal la telefon
– De regulă aparțin unor manageri mai mari care sug de la transnaționale resturile de la campaniile mari
– Caută să îți bage pe gât campanii de bannere la CPC pe care nu dă nimeni click pe ele
– Vorbesc ”romgleza” cu multă afectivitate
– Când aud de Google AdSense / DoubleClick / AdExchange iau foc !
– Rapoartele campaniilor le țin în OpenX (cei mai praf) sau AdOcean (cei care se cred ”selecți”), doar nu se sinucid cu DoubleClick-ul de la Google
– Neserioși, mincinoși, înfumurați, ciupercuțe după ploaie cu aere de specialiști
– Nu au cunoștințe tehnice, nu citesc cărți, sunt semidocți cu aere de celebrități, pedanterii de unică folosință, în nici un caz creștini !
– Majoritatea sunt absolvenți de facultăți particulare sau SNSPA, au prieteni pe Facebook toate vedetele de carton ale Internetului de azi, știți și voi cine sunt personajele

andrei_plesu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *