publicitatea-internet-in-romaniaCu certitudine cifrele pentru publicitate sunt de 5-10 ori mai mari, este ridicol să spui că se cheltuiesc în medie numai 25 euro anual pe cap de locuitor în România pe absolut toată publicitatea investită într-un an, că aici vorbim despre cifre oficiale, este vorba de sume fiscalizate.
Dacă vă uitați la orice produs din SUPERMARKET, minim 10% din valoarea sa este investită în publicitate, asta înseamnă numai reclama produselor de la Supermarket cheltuieli de 100 Euro anual! 100 Euro x 20 milioane = 2 Miliarde de euro costă minim minimorum numai reclama produselor din supermarket într-un an.

Așadar, din grafic rezultă că publicitatea TV nu a luat-o la vale prea tare, pe când Radio și OOH au luat-o la vale binișior.

O creștere reală și lentă este vizibilă pentru Internet, acum cred că este cazul ”să mă arunc” că anul viitor va fi cea mai mare creștere procentuală la Internet pentru că aceste creșteri sunt modeste cu ce cifre de afaceri de miliarde de Euro se cheltuiesc anual numai cu publicitatea Internet.

56 milioane de euro anual pe Internet, este ridicol de puțin, poate banii aceștia îi cheltuiește numai BET365 pe fiecare an, să fim serioși, piața românească actuală de publicitate este peste 200 milioane de euro anual, sunt mai mult de 10 milioane de utiliztori Internet în România, care stau 365 zile pe an 5 ore pe zi pe Internet, chiar nu se bagă 20 Euro / român conectat la Internet tot anul ca acesta să halească reclamă pe Internet? 

Încă o dată reiau calculul ”oficial”: 50 milioane Euro investiti anual în reclama Internet la toti 10 milioane internauti români, asta înseamnă 5 euro pe an pe fiecare internetiost, adic 0.5 euro lunar investiti în fiecare internetist

Domnilor, este o mare EROARE, numai un Cost Per Click este 0.1 euro, numai într-o zi dau click pe 5 reclame, unde este diferența celorlalte 30 de zile!!!

🙂

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *