Acum un an si jumate am anticipat “cocalarizarea” FaceBook-ului, atunci cand am scris articolul am fost ridiculizat de cam toata lumea, aproape nimeni nu credea ca FaceBook va avea soarta Hi5-ului, dar moda este trecatoare “Depeche Mode”.
Cocalarizarea Facebook-ului in 6 pasi simpli :)
http://ullise.wordpress.com/2010/02/07/cocalarizarea-facebook-ului/ 

February 7th, 2010
Rezultatele statisticii care anticipau acest eveniment sunt relevante, dupa cum reiese:

Cand estimati ca va deveni jenant sa ai profil pe Facebook impreuna cu tiganii, ciorile, manelistii si curvele de pe centura oraselor?
1 an 62.92%  (56 votes)

2 ani 13.48%  (12 votes)
3 ani 4.49%  (4 votes)
niciodata 8.99%  (8 votes)
Other: 10.11%  (9 votes)
Total Votes: 89
=================

Daca a avea 10,000 fani pe Facebook este ceva, acum sa apari primul in cautarile pe Google este cu mult mai profitabil, pana cand nu va aparea ceva mai profitabil decat sa apari primul in Google.com, Google+ nu se va mai demoda.
Pot sa spun ca acest eveniment a fost extrem de usor de anticipat deoarece au mai fost multe mode inaintea hi5-ului dupa cum ar fi:
– cont pe aman2, noi2
– cont pe mIrc
– cont pe icq
– cont pe forumuri
– cont pe web chatul kappa.ro
si lista este foarte lunga, pana la aproximativ 100 itemuri de mode online…

=================

Pentru cei care nu stiu de unde provine termenul “cocalar” provenienta termenului vine de la segmentarea tiganilor pe diferite caste (ca la indieni): costorari, ursari, caramidari, aurari, argintari, lautari, caldarari, etc, una dintre categorii fiind cocalarii traditionalisti care poarta palarii cu boruri mari negre tiganesti, femeile si fetele lor multe fuste colorate margele, salbe de galbeni, baticuri viu colorate, par impletit, barbatii mustati lungi, isi vand copii la casatorie, etc adica cei mai radicali, distincti, in nici un caz ca fiind murdari sau prosti sau naparci, doar, traditionalisti.
Asadar “cocalar” inseamna un fel de “reprezentativ de joasa speta, usor remarcabil” 

=================

Cocalarizarea Facebook-ului in 6 pasi simpli :)
“Cocalarul electronic, aşa cum a fost denumit de trupa aceea pe a cărei muzică dau din buci în do major campioanele şi care compune clişee pentru bagabonţi, îşi duce viaţa pe irc. Deghizat în iubtz3l sau altfel, se bagă în seamă cu dulcika16, Dea}{18 şi fac schimb de poze facute in oglinda (eventual cu blitzu`). Este mai valoros atunci cand are sait personal (un fel de carte de vizită) cu binecunoscutele ‘poze cu mine’ (Google Images), ‘poze cu mine langă o maşină tare’, ‘poze cu mine langă o vedetă’, deci lol..” , mai multe referinte aici

Cum recunoscti “cocalarii”

– Vocabular foarte saracacios, expresii simple, fraze scurte vagi putin elocvente
– k, q, bn, ms, lol, cmf, u si celelalte prescurtari odioase cu precadere cele pe baza de “K”
– Intrebari al caror raspuns se poate gasi foarte usor pe www.google.com
– poze de o calitate foarte slaba, pe modul automat, de regula facute cu telefonul mobil, fara bokeh, fara SLR, de regula in ipostaze, in baie, de plictiseala, poze facute singuri, poze in oglinda, poze cu webcamul, poze de fite :)
– 10000000000001 prieteni in frendlist
– e-mailul este o mare necunoscuta
– se uita la filme pe ecranul monitorului de la computer
– muzica: manele, MTV, Atomic, UTV, adica numai comerciala
– id-uri tampite de genul: iubitica / mumoate / shm3k3r /
– raspunde greu (are 10 ferestre de mess deschise)
– posteaza poze/filmulete/bancuri/ vechi ieftine si tampite pe wall / net
– NU are blog sau daca are blog (caz rar) are posturi foarte scurte in general preluari sau filme de pe youtube

Pentru ca cititorii blogului meu sunt persoane destepte nu mai este nevoie sa dezambiguizez termenul “cocalar”, chestia asta o explicam acum 7 ani pe www.gigel.org, la ora actuala insa fenomenul “plictiselii” este departe de Google+, de data aceasta moda nu se va mai demoda, Google+ merge impreuna cu succesul sau insuccesul online, adica direct cu Google.com.
Actualmente Facebook isi traieste ultima luna de glorie, in momentul in care Google+ va intra pe piata cu segmentul firme (juridice) sub forma Google Brands atunci caderea Facebook din piata va fi foarte dramatica, Facebook va ocupa apoi actualul segment de piata al Hi5.
Odata cu aceasta cadere Hi5 va cadea drept victima colaterala, fiind parasit clar definitiv de cocalarii intarziati pentru Facebook.

La ora actuala, Google+ inchide orice profil de firma online, orce brands, orice logo singularity, toata lumea asteapta intrarea in piata a Google Brands.
Deocamdata pe Facebook toate promotiile concursurile si promotiile isi traiesc ultimul like.
Practic reteaua sociala a lui Google+ este cea mai rentabila, iesi primul in Google

3 Comments

  1. Mirandolina says:

    Google+ le inchide conturile deocamdata?
    Adica stii tu ca G+ inchide conturi? Din sursa sigura?

  2. Iulian :: says:

    Da, stiu din mai multe surse sigure, Google+ inchide conturile de firme, cele care le vezi pe moment sunt valide maxim 48 ore

  3. Mirandolina says:

    Nu de firme intrebam. Ci de oameni cu pseudonime :)
    Multumesc

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>