Foarte multi editori sau moderatori de pagini de fani Facebook considera ca ar trebui sa se posteze de 3 sau maxim 4 ori pe pagina zilnic.
Aici sunt bucuros sa ii contrazic, uneori postez si de 50 de ori, mai ales poze care putini le stiu si am sursele mele de prima mana la calitate si noutate cu care reusesc sa raspandesc viral informatia si sa asigur succes paginilor noastre de Facebook.
Astfel ca in ultima luna celelalte pagini de fani Facebook de Stiri din Romania au fost depasite rapid, postarile pe paginile noastre de FB fiind cu mult superioare calitativ grafic, popular si ca spectacol decat ale concurentilor.
Desigur ca in maxim 2 luni vom ajunge pe primul loc cu o medie de peste 5,000 fani noi pe zi!

 

 

sau

 

Iar daca stiti poza asta cu CFR , acum stiti ca eu am facut-o ­čÖé

 

sau

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=421011344604133&set=a.166108363427767.28994.138926556145948&type=1&theater&notif_t=photo_comment
in numai 5 ore….

si marele viral…de 12,000 redistribuiri!!!!

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=410371042348238&set=a.283757025009641.86675.179372868781391&type=1&theater

Viral despre Ponta :)) mai mult de 9000 redistribuiri!

originalul
http://www.arhivelenationale.ro/fototeca/picdetails.php?picid=31838X290X5732&lang=en

 

===============================

meantime on Facebook fanpages….

===============================

Fumatul – 10 – 17 Iunie

 

Postarea mea pe pagina de fani a Fastupload.ro a devenit rapid un viral depasind 4000 redistribuiri in numai 3 zile!

Apropiindu-se rapid de 5000 redistribuiri
cu certitudine va deveni cea mai redistribuita postare de pe Facebook din Romania!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=402529559799053&set=a.283757025009641.86675.179372868781391&type=1&theater

Peste 100 elemente au contribuit la succesul viral, desigur fiind secret profesional am sa va spun doar 10 dintre ele ­čÖé cele cunoscute de majoritatea, dar cele mai importante detalii sunt cele mai mici si mai greu de sesizat ­čÖé

– Fontul Arial
– Lansarea dintr-un punct cheie cu o masa critica optima pentru declansarea “isteriei virale”
– Contrast galben / alb / negru / rosu alternat inteligent
– Icon “like”
– Indemn “da-i share”
– Adresare personala “corpul tau”
– Tema de larg interes – fumatul
– Dimensiunea optima / confortabila / ergonomica a postarii
– Mesaj simplu, clar, direct
– Echilibrarea temporala a discursului combinat cu “act now”

 

Si la sfarsit se pare ca Dumnezeu este pe 1 loc ­čÖé

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=425450827493518&set=a.166108363427767.28994.138926556145948&type=1&theater

dupa care a urmat un soc in top-ul cresterilor

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *