24. September 2017 · Comments Off · Categories: I.T., Romania

Câteva oportunități care ar trebui mai bine punctate, la sfârșit de 2017 și anul viitor.
Oficial, de anul acesta INFORMAȚIA este cea mai importantă resursă a planetei noastre.
”The world’s most valuable resource is no longer oil, but data
The data economy demands a new approach to antitrust rules”
The Economist

Ea nu este gratuită și are cea mai mare importanță în economia mondială

– Conținut, text, video, imagini utile, practice care să fie demne de a fi distribuite de publicul tău. Nu este de ajuns doar să fie utile trebuie să fie și SHAREABLE!
– CALITATE înainte CANTITATE! Este mult mai important să ai conținut de calitate original care devine viral decât mult pe care nu îl citește și nu îl folosește nimeni!
– Foloșește DIACRITICE. Dacă nici în 2017 nu folosești diacritice, este de-a dreptul jenant. Firmele de SEO sau ”specialiștii” SEO care încă îți recomandă să nu folosești diacritice trebuie să dispară din zona ta profesională, acum pe bune… dacă acum 4-5-6 ani le mai găseai scuze dar acum chiar nu mai au nici una în privința diacriticelor.
– Noutăți, pentru că este jenant să încerci să comunici lucruri deja știute sau ultraștiute, mai bine nu le publici, trebuie să aduci ceva NOU, neapărat!
– Rețelele sociale sunt bune, chiar foarte bune dar asta nu înseamnă să publici pe ele TOT ce este interesant. Publică pe ele doar teasere care să conducă către site-ul tău.
Încetează să îl mai îmbogățești pe Zuckemberg cu conținut nou și original, valorifică tot conținutul ORIGINAL la tine pe site!
– Fii prezent pe absolut toate rețelele sociale, chiar daca îți ia 1 an întreg să ajungi pe ele, în special twitter, LinkedIn, Youtube, Instagram

conversation-prism-V5.0
– Fiecare fotografie si clip video unic original, conținutul tău propriu sunt averea ta. Publică-le repede cu lux de amănunte doar la tine pe website, pe rețele sociale doar teasere, nu te zgârci să scrii cuvintele cheie care îți pot aduce ție profit și postează-le pe pagina ta de web în jurul imaginilor și clipurilor video. Scrie descrieri clare, cuprinzătoare și relevante!
– Brand brand brand brand brand brand peste tot, adică nu doar MARCA, logo, slogan, descriere scurtă, descriere medie, descriere lungă, toate la indigo peste tot. Google punctează generos brandurile și le recunoaște în Google Compania Mea de pe Google+

Ce reprezintă un brand online

Ce reprezintă un brand online

Pentru a atrage atentia asupra brandului, mesajele trebuie să fie în primul rând: utile/practice (69%), informative (56%) sau amuzante/distractive (35%). Mai puțini români sunt interesați de informațiile inspiraționale (19%), surprinzătoare (18%), populare / la modă (10%) sau șocante (7%).
brand-seo-romania
– REPUTAȚIA este infinit mai importantă decât notorietatea. Preferă să ai servicii de calitate decât multe și nesigure.
Rating review – în special Google Maps, anul acesta am întâlnit foarte multe firme penalizate masiv în rezultatele organice datorită review-urilor negative luate pe Google Maps si Facebook
– Fii uman! Oamenii preferă să vorbească mai mult cu OAMENI decât cu branduri. Nu folosi poze template de pe Internet cu oameni, folosește fotografii REALE și ORIGINALE cu oamenii din business-ul tău. Fotografiile cu clientii si partenerii tăi de afacceri sunt și acestea importante! Încetează să mai folosești fotografii de pe internet sau de stock
– Clipurile video nu trebuie să le uploadezi la tine pe site, ocupă mult spațiu și nici nu se văd prea bine, uploadează-le în canalul tău de Youtube și postează-le ca EMBED pe site-ul tău. Google îți va fi recunoscător pentru asta.
– Folosește-te de Google Maps, aifi uimit cât de multe beneficii îți poate aduce dacă încorporezi în site-ul tău locații. Ar fi bine să adaugi TOATE locatiile tale cu Google Maps și să adaugi cât mai multe locații Google Maps pe site-ul tău care îți aparțin. Locațiile Google Maps trebuie să aibe fotografiile tale originale și 360-uri. Folosește cât mai multe 360-uri images în Google Maps, crează tururi virtuale cu Google Maps la locațiile tale și Google îți va aduce multe vizite organice!

Iată cum arată un Google Maps Local Guide corespunzător de rank 7 care care atunci când acordă punctaj contribuie mult mai mult decât un utilizator obisnuit

google-maps-local-guide-7

– Crește-ți cât mai multe profile de Google și de Facebook, la un moment dat vor fi importante
– Roagă-ți prietenii, cunoștințele, clientii, partenerii, colegii să acorde calificativ poztiv pe Google Maps pentru locațiile tale oferind la schimb ranking din partea ta peste tot, evident, pozitiv
– Crește-ți contul tău de Google până la cer, de la Google+ până la Google Maps. Pe Google+ fii activ, creează-ti comunități puternice în jurul companiei tale. Google punctează foarte bine conținutul distribuit pe Google+
– Contul de LinkedIn este iar o mină de aur, un cont de linkedIn puternic îți poate aduce iar multe vizite valoroase din Google. Toți angajații tăi trebuie să fie pe LinkedIn și să figureze ca angajați ai firmei tale.
Evident că fiecare angajat al companiei tale pe LinkedIn trebuie să aibă cât mai multe connections și cât mai multe endorsement-uri
Fii un exemplu pentru colegii tăi din punct de vedere Social Media și SEO, fii activ pe rețelele sociale și încurajează-i să fie și ei activi și să distribuie link-uri de pe site-ul companiei (doar de acolo își câștigă pâinea)
– Evită să fii prea personal și să intri in dispute sterile cu persoanele răuvoitoare, sunt cronofage și nu te vor ajuta să crești prea mult
– Construiește rețele (backlink-uri) numai cu site-urile cu exact aceasi specializare strictă ca și tine, începe cu comment-uri pe site-urile prietene și termină cu link-uri pe site-urile concurente. Pare imposibil? Nu este imposibil, este doar o provocare foarte interesantă pe care dacă o abordezi cu încredere îți va aduce succesul binemeritat!

Dacă în urmă cu 10 ani Matt Cutts (șeful Google pe căutări organice) spunea că cea mai mare greșeală SEO și cea mai frecventă este să nu ai un website,

acum Zuckemberg spune că cea mai mare greșeală este să nu îți asumi nici un risc.

cel-mai-mare-risc-Social-Media
– Construiește prietenii cât mai multe, sincere si cât mai solide cu leaderii din domeniul tău, lasă invidia sau gelozia la o parte, sunt sentimente distructive.
– Încetează să te crezi cel mai deștept decât audiența ta, este cea mai mare greșeală pe care o poți face în online să te crezi mai deșteptept decât clienții tăi!
Audiența ta este foarte inteligentă și nu o poți păcăli! Cât despre Google sau Facebook, nici atât, nu îi poți păcăli.
– Încetează să vinzi și începe să AJUȚI. Dacă tu tot timpul te milogești pentru fani / followeri și le pui imediat în față factura cu nota de plată pentru ceea ce faci în foarte scump timp nu te va mai lua în serios multă lume sau vei vinde la un preț derizoriu.

seo-audienta
– Clickbait is dead – poate ai impresia că vizitele multe și dezamăgitoare pe site îți sunt de folos, dar crede-mă, îți fac mai mult rău decât bine
– Hashtaguri. Dacă  nu folosești încă hashtagurile e nasol. Hshtagurile trebuiesc să fie folosite INTELIGENT, să targeteze EXACT și nu multe și generaliste. Este o artă să folosești hashtagurile!
– Este foarte important să ai un bounce rate but, un timp de stationare mare pe site si să îți fidelizezi vizitatorii. Pentru aceasta, adaugă conținut de CALITATE, adică dă-le oamenilor ceea ce vor, informații utile, detalii care nu sunt găsite pe alte site-uri și imagini frumoase și originale!

cresti-vanzarile-seo

– Construiește comunitatea în jurul site-uluitău, participă activ la discuțiile de pe site-ul tău la comentarii, ajută-ți oamenii care îți scriu să își rezolve problemele
în limita facturii de 100 lei. Peste 100 lei servicii, le spui că presupune un cost, dar nu mai devreme, altfel ești un găinar.

– Ai grijă ca ceea ce promiți să și livrezi. Serviciile tale dacă vor fi de calitate se vor reflecta imediat și în rezultatele SEO

livreaza-mail-mult-seo
– Folosește un hosting scump, de calitate, care are IP-uri cu reputatie excelentă
– Dacă ai un business solid, foloseste un ip dedicat pentru hosting, un IP cu reputatie impecabilă și HTTPS pe un server rapid și puternic
– Începe să folosești cât mai multe LONG TAIL și cât mai eficiente. Decât să te chinuiești pe câteva cuvinte cheie pe care să  nu ai rezultate deloc sau foarte mici, mai bine construiești încet și sigur viitorul tău business.
– Poate că ar fi cazul ca să îți construiești totuși un brand personal. Dă-i un search pe Google numele tău și dacă îți place ce vei, atunci las-o așa.
– Adaugă content pe site-ul tău în fiecare zi și apoi răspândește-l cu link în toate rețelele sociale. Nu uita de GRUPURILE din rețelele sociale, mai ales de pe Facebook!!!!

Numai în România există peste 1000 grupuri Facebook eficiente.
RECOMANDARE: Mergeti pe specializare și nu pre grupuri generaliste
SEO-2017-sfaturi-romania

și să nu uităm și de offline, este important de asemenea pentru SEO, cum ar fi cărțile de vizită, pliantele, materialele auxiliare (ambalaje, facturi), toate trebuie să conțină adresa de web a companiei sau business-ului pe care îl promovați! Fiecare vizită pe website este importantă!

SEO-offline-uli-iulian-andrei

Comments closed.