I.T.Romania

Nu mai promovați non-valorile! Nu mai prostituați copii!

Motto:
NONVALOÁRE f. 1) Lipsă de valoare. 2) fig. Om sau lucru lipsit de importanță; nulitate. [G.-D. nonvalorii] /non- + valoare
Sursa: NODEX (2002)

De la o vreme asistăm la o mulțime de derapaje cu copii.Ultima trăznaie este cu dansul la bară, sport olimpic, în care sunt prezenți și copii mici.

 

De parcă această aberație să nu fie de ajuns, locul unde au organizat concursul a fost… Palatul Copiilor din București.
Au relatat MEDIAFAX despre asta vezi videoclipul aici și Antele aici 

România este foarte cunoscută ca fiind o țară binecuvântată în care numărul informaticienilor de top este mare. Nenumărate premii importante la informatică și matematică au fost cucerite de către copii noștri.

De asemenea, istoric o mulțime de tineri manageri sau persoane mai în vârstă au realizat lucruri cu adevărat IMPORTANTE pentru planeta noastră în domeniul informaticii.

intel-pedofil

De data aceasta, Intel România alege să promoveze o copilă care nu are NICI UN TALENT în informatică și nici o realizare.

articol-sponsorizat-intel-pedofilie
Ce este ȘOCANT este faptul că această copilă a fost scoasă la produs bani, consumerizată, transpusă în produs de masă, articolul ei fiind BOOSTAT (adică sponsorizat) pentru a fi văzut de cât mai multă lume.
Înțelegem că ”arată bine”, dar nu mi se pare corect ca miile de oameni RELEVANȚI în lumea informaticii românești să fie IGNORAȚI pentru a da motive de masturbare PEDOFILILOR.

Înțelegem că ”femeile vând” , dar nici chiar așa, să vă băgați la minore!

minore-intel-la-produs

Nimeni nu zice că e rău să ai un blog PERSONAL – NECOMERCIAL de mic, dar de mică, să fii scoasă la vânzare, mi se pare ORIBIL mai ales că sunt atâtea sute de alternative cu mult mai bune.

Scoasă la produs de mică:

scoasa-la-produs-de-mica
De asemenea nimeni nu interzice nimănui să facă un ban, dar nici în halul acesta.
INTEL România scoate copii de mici la produs prin publicitate, mi se pare ORIBIL, nici un brand mare nu a promovat produse prin expunerea unui copil mic (care nu are nici o relevanță în breaslă)

Singurul fel în care era RELEVANT / RECOMANDAT / OK era doar dacă acel copil blogger avea o COMPETENȚĂ în informatică, măcar cât de cât nu neapărat olimpică sau medaliată internațional.

Este vorba de un PRECEDENT, peste 1 an alt brand va scoate un alt copil mic, de 10 ani de exemplu ca BLLOGER la înaintare, apoi unul de 5 ani, apoi unul de 2 ani și apoi unul din burta mamei care va știi din burta mamei ce va face când va fi mare.

Așadar, din punct de vedere MORAL, etic, de bun simț ar fi ca în cazul în care articolele unor bloggeri să fie făcute comerciale, mai pe direct spus, să fie scosi la produs, vârsta de 18 ani ar trebui să fie minimă pentru marile branduri.

Evident, mai sunt cazurile copiilor care cântă, Laura Bretan sau Cleopatra Stratan sau Abramburica, dar sunt doar pe scenă, nu sunt IMAGINEA BRANDULUI , copii ăia chiar au talent artistic și nu dansează la bară.

Dacă noi nu avem cea mai mică reacție la tentativele marilor branduri de a ne face PREA PUBLICI (ca să nu zic altfel) copii, pe viitor să nu vă mire că veți vedea

Produsele media promise de agenție    ===========>>>>>>>>>>>> rezultate

produs-media-agentie

Asta se reflectă clar în CALITATEA produselor media oferite de agențiile de publicitate
– Content scris fără diacritice
– Postări / ratinguri de pe conturi false la paginile de fani Facebook Exemplu ING

 

etc etc

Tot ce sper este ca să nu se ajungă la fel ca la ăstia, să prostitueze copii de mici

Problema în mod cert e ”de porc” de la agenția care se ocupă, publicând articole cu bloggeri IRELEVANȚI. În toată România chiar nu găsea câțiva bloggeri de IT relevanți care să scrie ceva despre un calculator?

produse-proaste-intel

 

Iulian

15 ani experienta in industria online

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close