EconI.T.

Top 6 ingrediente care fac conținutul Viral pe Internet

Cred că pe absolut toată lumea care lucrează în online îi frământă subiectul VIRALITĂȚII conținului.

1. Timming – dacă pui postarea la momentul potrivit, are efect viral, exemplu:
– Momentul în care a dat gol Steaua postat pe Facebook a adunat 5000 de like-uri pe Facebook

2. Specific local / Relevanță / AUTENTICITATE

3. Emoție puternică

4. Masă critică minimă de unde să fie ”împins în piață”, de preferat rețele sociale

5. Call to action către distribuție / implicare,  versiune reminder sau solidaritate (”Like dacă îți iubești mama” )

6. Inspirație, trebuie să îți placă din toate punctele de vedere, să te simți ”Acasă” cu această postare.

 

ce-face-continutul-viral

Iulian

15 ani experienta in industria online

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also

Close
Back to top button
Close