EconI.T.

Un SEO bazat pe Content Marketing si Inbound Marketing

noul-seo-2015

User Experience și SEO ux-seo

Mai mult INBOUND Marketing

Inbound inseamna orientat spre interior, asupra siesi, iar outbound inseamna orientat spre exterior, asupra celorlalti.

În esenţă, Inbound Marketing-ul se concentrează pe conţinutul gratuit pe care-l creezi pentru a atrage noi potenţiali clienţi. În loc să plăteşti pentru aceştia (PPC, Display, TeleSales etc.), încerci să câştigi clienţi prin atragerea lor către proprietăţile tale, earned (Social Media) sau owned (site, blog), reuşind ulterior să converteşti aceste vizite. Cheia stă în a crea relevanță posibililor clienţi şi nu în agasarea clientului cum face publicitatea plătită, de obicei.

Şi dacă faci marketing pe Social Media, SEO sau/şi creezi conţinut, e posibil să fi realizat deja o mare parte din procesul de creare a unei strategii de Inbound Marketing.

De obicei, Inbound Marketing-ul este folosit de companii cu bugete reduse care-şi permit canale ieftine de promovare: Social Media şi blogging-ul. În acelaşi timp, companiile mari combină acest tip de marketing cu publicitate plătită realizată coerent, iar rezultatele se îmbunătăţesc substanţial.

Inbound marketing is promoting a company through blogs, podcasts, video, eBooks, enewsletters, whitepapers, SEO, social media marketing, and other forms of content marketing which serve to attract customers.
In contrast, buying attention,cold-calling, direct paper mail, radio, TV advertisements,[2] sales flyers, spam, telemarketing[3] and traditional advertising[4] are considered “outbound marketing”. Inbound marketing refers to marketing activities that bring visitors in, rather than marketers having to go out to get prospects’ attention. Inbound marketing earns the attention of customers,[1] makes the company easy to be found, and draws customers to the website by producing interesting content.
Inbound marketing methodologies are used to reach potential customers at various levels of brand awareness. These tactics require a commitment in order to steer marketing efforts into increased opportunities, as it provides the prospect to both learn about potential customers and have potential customers learn about the business.

Cu toate acestea, nu ar fi corect sa spui strategii de marketing interioare si exterioare si ar fi nevoie de mai multe cuvinte pentru a transmite mesajul ca este vorba despre strategii orientate spre interior si respectiv strategii orientate spre exterior.

Dintre strategiile orientate spre interior, asupra siesi, cele mai multe sint facilitate de existenta Internetului. Scopul este sa atraga potentialii clienti spre tine, sa vina de bunavoie, crescandu-le apetitul pentru ceea ce oferi, fie ca este vorba de produse, fie de servicii.

Reprezinta un mod de comunicare bilaterala, un dialog care foloseste mai multe mijloace disponibile pentru a educa sau informa publicul tau tinta.

Daca vrei o imagine plastica, gandeste-te la o femeie machiata, coafata, distinsa, care iese in evidenta la o serata prin tinuta, impresionandu-i pe ceilalti. Acordand atentie propriei tinute, prin imbracaminte, aranjarea parului si asa mai departe, eforturile ei de marketing sint orientate spre interior, asupra siesi, pentru a crea impresia dorita.

Strategiile de marketing orientate spre exterior, proiectate asupra celorlalti, includ metode si mijloace tipice de comunicare unilaterala, prin care femeia (firma) se adreseaza celorlalti. Este vorba, de exemplu, despre publicitatea sau promovarea platita prin mass media, cum ar fi reclamele TV, radio, din publicatii tiparite, de pe panouri sau transmise prin corespondenta directa.

The Inbound Methodology
The best way to turn strangers into customers and promoters of your business.

inbound-marketing-strategies

 

Iulian

15 ani experienta in industria online

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close