De ce scriu acest post?
Acest post il scriu pentru a ridiculiza latura robotizanta, inrobitoare, cretinoida, superficiala, trivica, simplista, semidocta, inselatoare, imorala a NLP-ului.
Comentariile vor scrise cu scris rosu, aviz amatorilor de spalat pe creier
Acest post il scriu pentru a ridiculiza latura robotizanta, inrobitoare, cretinoida, superficiala, trivica, simplista, semidocta, inselatoare, imorala a NLP-ului.
Comentariile vor scrise cu scris rosu, aviz amatorilor de spalat pe creier
====================
http://evenda.md/?p=1026
Despre Vorbitori:
Simon Hazeldine (un fel de all in one, face arte martiale, pozeaza de posturi de boxeor in costum, maratonist si alte chestii comerciale, in realitate are vre-o tarfa care iisuge pula siatarna pentru 2-3$ de la el mila, dupa cum arata pagin lui de web nu poate fi decat un tip de cacat) este cel mai bine vândut autor (din Galaxie sau din Univers? L-a depasit si pe Aristotel sau Shakespeare? Sa-mi bag pula…), vorbitor internaţional şi consultant de performanţă de afaceri. El este veteran în vânzări cu un palmares de milioane de dolari câștigați în urma afacerilor încheiate(daca a castigat milioane de ce mai cere maruntis la intrare in sala? Sau de ce nu isi face firma sa de consultanta?). Simon are un masterat în Psihologia Performanţei şi este membrul Institutului de Management în Vânzări și Marketing (care membru?).
Anterior, Simon s-a ocupat de securitatea evenimentelor şi cu servicii de protecţie personală pentru celebrităţi din industria muzicală şi de televiziune (badi-gard, cat de idiot trebuie sa fii sa iei lectii de inteligenta si stil de la un badi-gard?). Cărţile sale bestseller, Bare Knuckle Selling, Bare Knuckle Negotiating, Bare Knuckle Customer Service, au fost recomandate de legende din afaceri precum Brian Tracy, multimilionarul Duncan Bannatyne antreprenor de success și vedetă “Dragons ‘Den” la BBC Television (ce este Dragons Den?), inclusiv și de miliardarul Michael Dell, unul dintre cei mai bogați antreprenori din lume.
Frank Furness este vorbitor motivațional din Londra, trainer, consultant, specialist in tehnologia vânzării și a serviciilor pentru clienți în mai bine de patruzeci de țări(si cate femei a futut?). Anterior, Frank a fost preşedintele Professional Speakers Association of Europe (in ce garsoniera au sediul?).
Printre clienţii săi se numără British Olympic Team (asta este firma?), The Professional Cricketers Association (asociatii de handicapati nu estem?), Sporting Championsand Sport England din Anglia (me silly, m-am prins acum, vor sa ne faca membrii asociatiile lor anacronice sportive de babe si mosi). În 2007 i-a fost decernat titlul “Top Speaker”.Cărţile lui Frank Walking with tigers – Success Secrets of the World’s Top Business Leaders şi Cum să găsești afaceri și clienți noi sunt bestselleruri Internaționale (asteptam cu interes seria : Am cucerit Galaxia, sau, Cum am reusit sa fut 1 miliard de femei).
Ovidiu Atanasiu este trainer cu 11 ani experiență în dezvoltarea personală și profesională. 15 ani de experiență în management și vânzări. Psiholog, NLP Business Practitioner (Labagis Corporatoris Est), Instructor FireWalking (Aaaard.. Aaard in flaaacari..), trainer certificat (cu acte in regula!), trainer în outdoor education (ce pula mea mai este si asta? peripatetic?), evaluator de competențe profesionale, certificare în managementul resurselor umane.
Grupul țintă:
Programul conferinței este destinat proprietari lor de afaceri, directorilor de vânzări, consultantilor de vanzari și persoanelor care au un rol în cadrul vânzărilor, în dezvoltarea afacerii sau relațiilor cu clientii, sau pentru cei care nu au beneficiat de instruire formală în vânzări, pentru cei care caută o imagine de ansamblu asupra procesului de vânzări din perspectiva clientului (adica cei prea prosti sa inteleaga ceva si de la client, nu doar de la ei, sau, cel putin cei carora nu le place cartea ci flecareala).
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=iWAS_OvmENY]
Beneficii:
• strategii eficiente de a recunoaşte şi a recruta vânzători de elită (ca noi suntem chiori si prosti nu ne dam seama de asta)
• dezvoltarea aptitudiniilor eficiente pentru a maximiza rezultatele forţei de vânzări (ca noi suntem chiori si prosti nu ne dam seama de asta)
• veți ști unde şi cum să găsiți noi afaceri (ca noi suntem chiori si prosti nu ne dam seama de asta)
• veți fi capabili să gestionați toate aspectele legate de vânzare (ca noi suntem chiori si prosti nu ne dam seama de asta)
• veți face maimulte vânzări (ca noi suntem chiori si prosti nu ne dam seama de asta)
• veți înţelege cât de mult serviciul clientelă poate afecta rezultatele financiare (ca noi suntem chiori si prosti nu ne dam seama de asta)
• veți ști cum să negociați în mod eficient (ca noi suntem chiori si prosti nu ne dam seama de asta)
• veți fi capabili să înţelegeți psihologia cumpărătorului (ca noi suntem chiori si prosti nu ne dam seama de asta)
• veți avea instrumentele necesare pentru a vinde mai mult şi a vă construi brandul personal (ca noi suntem chiori si prosti nu ne dam seama de asta)
• dezvoltarea aptitudiniilor eficiente pentru a maximiza rezultatele forţei de vânzări (ca noi suntem chiori si prosti nu ne dam seama de asta)
• veți ști unde şi cum să găsiți noi afaceri (ca noi suntem chiori si prosti nu ne dam seama de asta)
• veți fi capabili să gestionați toate aspectele legate de vânzare (ca noi suntem chiori si prosti nu ne dam seama de asta)
• veți face maimulte vânzări (ca noi suntem chiori si prosti nu ne dam seama de asta)
• veți înţelege cât de mult serviciul clientelă poate afecta rezultatele financiare (ca noi suntem chiori si prosti nu ne dam seama de asta)
• veți ști cum să negociați în mod eficient (ca noi suntem chiori si prosti nu ne dam seama de asta)
• veți fi capabili să înţelegeți psihologia cumpărătorului (ca noi suntem chiori si prosti nu ne dam seama de asta)
• veți avea instrumentele necesare pentru a vinde mai mult şi a vă construi brandul personal (ca noi suntem chiori si prosti nu ne dam seama de asta)
Limba de comunicare:
Engleză (cu traducere în română (de fapt este in MOLDOVENEASCA sunt diferente mari intre romana si moldoveneasca) și rusă
(ca noi suntem prosti, normal ca nu stim engleza)
(ca noi suntem prosti, normal ca nu stim engleza)
Data / Ora:
9 Aprilie, sâmbătă
(inca o zi la birou, noi nu avem viata personala)
09:00-17:00
(inca o zi la birou, noi nu avem viata personala)
09:00-17:00
Dress Code:
Business Casual
(ne place in turma)
(ne place in turma)
Locația:
Business Centru – Summit Events
Chișinău, Tighina 49/3
Chișinău, Tighina 49/3
Investiția*
Rândul 1-4 – 150 Еuro
Rândul 6-9 – 135 Еuro
Rândul 11-15 – 125 Euro
(Ce diferenta este intre 150 si125?)
Rândul 6-9 – 135 Еuro
Rândul 11-15 – 125 Euro
(Ce diferenta este intre 150 si125?)
* Investiția cuprinde: Suport de curs, certificat de participare, 2 pauze de cafea și prânzul (mancaaaaaaaaaaaaareeee!!!).
În program
09:00 Recepție
09:30 Lansarea conferinței: Dezvoltarea forței de vânzări (Ovidiu Atanasiu, România)
10:00 Sesiunea 1- Construirea și managementul unui proces de vânzări și a unei echipe de vânzări puternice (Simon)
Cum sa gestionăm conducta de vânzări (un furtunas mai mic se accepta?)
Procesul de cumpărare şi vânzare (abecedarul se preda astazi?)
Cum să construim o echipă de vânzări puternică
Instrumente esenţiale pentru maximizarea performanţei echipei de vânzări (patent, ciocan, drujba, scobitoare)
Trei lucruri pe care consultanții în vânzări trebuie să le cunoască pentru a reuşi (mancat, baut, futut)
Cum să creăm un mediu de performanţă înalt care valorifică potențialul echipei de vânzări
Cinci principii pentru maximizarea performanţelor și rezultatelor echipei de vânzări
Cum sa gestionăm conducta de vânzări (un furtunas mai mic se accepta?)
Procesul de cumpărare şi vânzare (abecedarul se preda astazi?)
Cum să construim o echipă de vânzări puternică
Instrumente esenţiale pentru maximizarea performanţei echipei de vânzări (patent, ciocan, drujba, scobitoare)
Trei lucruri pe care consultanții în vânzări trebuie să le cunoască pentru a reuşi (mancat, baut, futut)
Cum să creăm un mediu de performanţă înalt care valorifică potențialul echipei de vânzări
Cinci principii pentru maximizarea performanţelor și rezultatelor echipei de vânzări
Nu inteleg cum in 45 de minute vorbeste despre subiecte despre care as putea scrie 10 carti cel putin despre fiecare dintre ele.
11:15 Pauza
11:45 Sesiunea 2 – Tehnici de prospectare – cum să găsim afaceri și clienți noi (Frank)
Tehnici şi scenarii eficiente pentru a stabili întâlniri prin telefon
Cum să dezvoltam tehnici de prospectare eficientă
Idei utile de networking
Două tehnici eficiente pentru a obţine recomandări de la fiecare client
Cum sa dezvoltăm centre de influenţă
Zece idei care vă vor scoate clienţii potenţiali în cale
Cinci abilități esenţiale de sensibilizare şi creare a brand-ului personal
Cum să va promovați prin broşuri cu sfaturi şi Ebook-uri
Etapele unui marketing eficient
Cincisprezece modalități de a vă comunica mesajul
Tehnici şi scenarii eficiente pentru a stabili întâlniri prin telefon
Cum să dezvoltam tehnici de prospectare eficientă
Idei utile de networking
Două tehnici eficiente pentru a obţine recomandări de la fiecare client
Cum sa dezvoltăm centre de influenţă
Zece idei care vă vor scoate clienţii potenţiali în cale
Cinci abilități esenţiale de sensibilizare şi creare a brand-ului personal
Cum să va promovați prin broşuri cu sfaturi şi Ebook-uri
Etapele unui marketing eficient
Cincisprezece modalități de a vă comunica mesajul
13:00 Masa de prânz (mancaaaaaaaareeeeeee!)
14:00 Sesiunea 3 – Tehnici instantanee de negociere (Simon) (speak english, vorbim ca nite corporatisti, engleza este temelia)
Când să vindem şi când să negociem – cum să evităm erorile care ne costă bani (sa ii costebani doar pe ceilalti, sa jefuim cu spor!)
Cinci etape de negociere şi ce să facem la fiecare etapă (mancam, bem, futem, ne cacam, ne pisham)
Mitul negocierilor win-win (câștig/câștig) (tzeapa sa fie supla, sa satisfaca clientul, sa se asorteze, cu mediul si ambientul)
Modelul L-I-M de obținere a ceea ce vrei cu adevărat
Cum să oferi mai puțin şi să obții mai mult (cum sa dai tzeapa mai shmechereste)
Cum să evităm greşeli comune de negociere (astea se numesc Sofisme, oamenii stiu de ele de 3,000 de ani)
Avantajele cuvintelor cu impact puternic (bashina, dinamita, lupta, badigard, engleza cat mai multa, brrrainstorming)
Cum să devii un negociator mai influent (te faci badi-gard)
Cum facem față “tacticilor murdare” de negociere (folosim si noi tactici mult maimurdare)
Cum se comportă negociatorii abili pentru a câştiga oferte mai bune (limbi-n-cur)
Când să vindem şi când să negociem – cum să evităm erorile care ne costă bani (sa ii costebani doar pe ceilalti, sa jefuim cu spor!)
Cinci etape de negociere şi ce să facem la fiecare etapă (mancam, bem, futem, ne cacam, ne pisham)
Mitul negocierilor win-win (câștig/câștig) (tzeapa sa fie supla, sa satisfaca clientul, sa se asorteze, cu mediul si ambientul)
Modelul L-I-M de obținere a ceea ce vrei cu adevărat
Cum să oferi mai puțin şi să obții mai mult (cum sa dai tzeapa mai shmechereste)
Cum să evităm greşeli comune de negociere (astea se numesc Sofisme, oamenii stiu de ele de 3,000 de ani)
Avantajele cuvintelor cu impact puternic (bashina, dinamita, lupta, badigard, engleza cat mai multa, brrrainstorming)
Cum să devii un negociator mai influent (te faci badi-gard)
Cum facem față “tacticilor murdare” de negociere (folosim si noi tactici mult maimurdare)
Cum se comportă negociatorii abili pentru a câştiga oferte mai bune (limbi-n-cur)
15:15 Pauza
15:45 Sesiunea 4 – Abilități de negociere şi marketing în vânzările directe (Frank)
Cum să maximizezi cele trei forţe de vânzări care există în fiecare companie
6 etape ale ciclului de vânzări
Cum să dezvoltăm un raport şi să minimizăm tensiunea în raport cu ceilalți
Cum să ne poziționăm Propunerea de Valoare a Vânzării (Sales Value Proposition)
Abilități eficiente de chestionare şi ascultare
39 de moduri de a închide vânzările şi a depăşi obiecţiile
Cum să gestionăm diferite tipuri de personalitate
Cei 7 C de Networking Social
Cum să maximizezi cele trei forţe de vânzări care există în fiecare companie
6 etape ale ciclului de vânzări
Cum să dezvoltăm un raport şi să minimizăm tensiunea în raport cu ceilalți
Cum să ne poziționăm Propunerea de Valoare a Vânzării (Sales Value Proposition)
Abilități eficiente de chestionare şi ascultare
39 de moduri de a închide vânzările şi a depăşi obiecţiile
Cum să gestionăm diferite tipuri de personalitate
Cei 7 C de Networking Social
Observati ca in numai o ora a reusit sa rezolve toate problemele de vanzare! Despre fiecare etapa se pot scrie 10 carti de orice vanzator bun!
17:00 Încheiere