EconI.T.Romania

Aventuri cu Garanti BBVA

Probleme la logare de pe Desktop ca și companie

Am făcut pasul măreț către companie, de data aceasta trebuind să am un cont de companie în bancă am apelat din nou la Garanti BBVA.
Partea cu crearea contului de companie este asemănătoare peste tot, tone de hârtii, ore de completat tot felul de fițuici absolut inutile, formalități multe, iar personalul din bancă a fost foarte amabil, politicos înțelegător, chiar plăcut și a făcut această trecere ușoară (nu stiu cum il cheamă pe băiatul de acolo dar a fost foarte foarte foarte de treabă si amabil), recomand ca acel băiat de la agentia din Stefan Cel Mare să fie promovat!

De acolo mi-a dat token-ul, userul si parola, urmând ca sa verific zilele urmatoare.
Zis si facut, de pe mobil totul functioneaza bine, dar surpriza a fost ca nu a fost nevoie de Token!

Bun, toate bune si frumoase pana aici, am dorit să mă conectez de pe computer (desktop) și de aici începe ”aventura”

 

După 2 vizite pentru deschiderea contului de bancă, după ce au fost completate zeci de formulare, nu am primit în mână la ieșirea din bancă decât … tarifele pentru servicii.
Nu tu date cont bancar, nu tu contract bancar, nu nimic ceva care să aibă legătură cu faptul că am un cont bancar deschis acolo, dupa 2-3 ore de stat in bancă.. ca firmă!
Am înțeles că poate dura 2 saptamani pana e gata cardul, am inteles ca va fi gata contul in 2 zile, dar nu am primit nimic pe e-mail si nimic pe hârtie

Bun, acum aveam nevoie de cont bancar, așa că am sunat după 3 zile la suportul telefonic si mi-au comunicat telefonic contul bancar, deci am putut sa fac contracte si sa facturez.

După câteva zile, gândindu-mă că am încasat, zic să văd si eu ce bani am, online, că de aceea platesc serviciul de online, ca sa imi vad online tranzactiile, evident ca nu aveam nici user, nici parola.

Sun la suportul telefonic, primesc userul după CUI (de fapt oricine suna la suportul telefonic de la Garanti poate primi userul dupa CUI) și .. parola care este by default: parola
Am rămas perplex, oricine putea sa imi acceseze contul pentru că parola default este aceiasi la toti clientii noi și userul il putea obtine dupa CUI de la suportul telefonic gratuit.. Veți spune că am un TOKEN care securizeaza asta dar, nu mi-a cerut deloc TOKEN-ul si practic mi l-au dat… DEGEABA!

 

Bun, trecem peste asta, verific contul, schimb parola imediat si pun ceva complicat, totul in regula.
Având de facut mai multe plati, am zis ca de pe telefon e destul de greu sa fac toate astea si ar trebui sa le fac de pe desktop. Aici este problema ca imi cere 3 chestii:

  1. Număr Client
  2. Parola
  3. Număr Utilizator

Sincer să fiu, pe moment nu m-a deranjat ca nu aveam de unde să primesc si al treilea reper, am zis să sun si să întreb, că na e dreptul meu să știu.

Sun la suportul telefonic, ma plimba niste domnisoare o jumate de ora intre ele.. imi inchid in nas… nerezolvat
Enervat, zic să le înregistrez să văd ce zic si ele si într-un final aflu acel ”număr utilizator”

Evident, am incercat să le introduc, dar le-am introdus pe dos astfel încât nu au functionat, nu a fost din rea credință, doar că nu a mers si așa a reiesit

Revenind, din toată această ”Aventură” de astăzi am tras mai mult de 7 concluzii destul de importante pentru îmbunătățirea activității GARANTI BBVA

  1. O breșă de securitate mare cu parola default ”parola” care este cunoscută drept CEA MAI NESIGURĂ parolă!
  2. Carențe mari de comunicare din start, nu ti se dau user, parola, cont bancar
  3. Carente mari de comunicare la suport telefonic, esti plimbat degeaba si ti se inchide in nas
  4. Carente pregătire personal pentru companii, nu stiu care este diferenta intre Număr client, Nume utilizator și sunt incapabili să recunoască o problemă evidentă, frecventă
    Practic, personalul de acolo nu este capabil să ajute cu această problemă de user experience care este frecventă
  5. Tokenul este DEGEABA, nu a fost nevoie să il folosesc DELOC!
  6. Zeci de greseli de ortografie / user experience în website (exemplu, la adresa de web a companiei nu te lasa sa pui decat adresa de mail, la angajator scrie ”Data ultmei angajări” adică ”ultmei” au mâncat un ”i” …
  7. Nici măcar contact form-ul nu functioneaza (se cere CNP-ul) pentru a îi contacta!!!) și nu există buton de contact / send dar Capcha si numarul de telefon greu de tot de completat si CNP ti se cere.. adica ma chinui 5 minute sa ii contactez si la sfarsit nu e buton de SEND, nici pe Google Chrome nici pe Mozilla Firefox

Iulian

15 ani experienta in industria online

Related Articles

Check Also

Close
Back to top button
Close