I.T.Romania

Care este programul pe o săptămână al unui Social Media Manager obișnuit

În medie se iau în calcul 40 de ore pe săptămână, 5 zile lucrătoare cu 8 ore, dar în realitate se știe că este MULT MAI MULT!

Postarea pe paginile rețelelor sociale (4 ore – text, imagini, videoclipuri, ratinguri
Editare articole noi(7.5 ore) – planificare articole, scriere articole, formatare text / SEO
Cercetare și planificare (4 ore) – Informații interne (colegi, șefi, clienți), conținut de pe Internet, planificarea agendei de postări
Curățare commenturi / spam (2.5 ore) – Verificare commenturi Social Media / Pagini Articole sau Chronology (e plin permanent)
Monitorizare online (2.5 ore) – monitorizare cu Google unde s-a mai scris despre brand ce condiții
Răspunsuri (4 ore) – Răspunsuri la mesageria Social Media, commenturi, forum, articole
Urgențe (5 ore) – rezolvarea problemelor de comunicare, postări programate care nu au intrat, evaluare probleme
Campanii (2.5 ore) – Campanii de fani, boostări postări
Testări conținut (2.5 ore) – testare diferite tipuri de postări, imagini, video, text, pe device-uri mobile
Strategie (2.5 ore) – Crearea unui plan pentru perioada următoare cu scopuri clare de audiență: reach, comment etc
Google Analytics / Insights (2.5 ore) – Măsurarea performanțelor postărilor, măsurarea comportamentului WEB cu Google Analytics al traficului adus din Social Media pe diferitele postări / campanii

Social Media Management
Programul pe o saptamana al unul Social Media Manager

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button
Close