I.T.Romania

Realitatea.net nu mai are ”pește” pe ThinkDigital

thinkdigital_peste

Realitatea.net (insolvență de 3 ani cu datorii mari la stat) dădea semne de mult că ”relația” cu ThinkDigital nu era cea mai fericită, Realitatea.net colaborând din ce în ce mai mult cu Google.

De ce am denumit ”pește” pe ThinkDigital și nici măcar ”samsar”? Pentru că pur și simplu publicitatea adusă de ThinkDigital pe site-ul Realității era PROSTITUȚIE !
Toți cei care nu erau primiți în inventory/portofoliul AdWords Google mergeau invaziv / agresiv / escrocând oamenii , pastile de slăbit, CD-uri de îmbogățire rapidă, scheme piramidale…etc prin ThinkDigital, ori.. nimeni nu este sfânt, dar se pare că această ”prostituție” cu ”anunțuri DUBIOASE” mult sub limita moralității și deontologiei profesionale pe site-ul Realității nu a avut deloc succes 🙂

sati
”Marele client” Realitatea.net (nava amiral) al ThinkDigital dispare din portofoliul acestora, discret și într-o liniște care probabil are legătură cu o viitoare înlocuire a lui Dragoș Stanca (el spune retragere, alții zic concediere iar alții expirare contract) de la conducerea ThinkDigital România sau a pieței extrem de slabe pentru samsarii de online pe fondul căreia Goldbach Audience s-a retras din România sau MediaFax are probleme cu salariile, sau Ringier face concedieri masive în redacții.
De asemenea ar fi fost cam ciudat ca ThinkDigital să fie ”peștele” și la Realitatea TV a lui UDREA și la RTV-ul lui Ghiță (Ponta), mai ales că ne pregătim cu mic cu mare de campania electorală prezidențială.
De ceva vreme, noul ”pește” este Global Network System – Graffiti Blue – graffitiblue.ro / globalnetwork.ro
La globalnetwork.ro găsim ca proprietar al domeniului pe cosmin@pacuraru.com
Cosmin Păcuraru este fiul lui Maricel Păcuraru, cel care deține jumătate din Realitatea TV și a pus pe butuci POȘTA ROMÂNĂ, dând tunuri la stat, infractor cu ștaif.
Așa că, Realitatea.net a hotărât că mai bine își fac ei ”combinațiile” prin rude decât să apeleze la transnaționale, probabil și pentru că alegerile se apropie și nu vor să acorde prioritate reclamei comerciale în detrimentul reclamei electorale.

Ce urmează? Urmează să se joace la greu insolvența Realitatea.tv și a datoriilor Mediafax la stat.

Răspunsul este aici 🙂

Iulian

15 ani experienta in industria online

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close