I.T.PsihoUmor

Arhetipuri+Inconstientul colectiv = Viral

Motto:
Spune-mi cu cine te însoțești ca să îți spun cine ești

Ai mai văzut în România o poză care să ia pe Facebook 3.000.000 de like-uri?

UITE AICI!
poza_1_milion_like

 

Sau aceasta:

sa_ne_rugam

Dar o postare cu 1 milion de share-uri pe Facebook?

1_milion_share

https://www.facebook.com/photo.php?v=636568506381748&set=vb.138926556145948&type=2&theater

 

Te-ai săturat de reclamă peste tot cu Mercador / Tocmai și OLX ?

SPAM la greu cu TOCMAI.ro pe clanța ușii !!!!

reclama_tocmai

O zi normală pe Internetul românesc, ROL.ro pe 1 loc, iar pe locul 9 și 10 Tocmai si OLX, bogatele site-uri în care se aruncă cu publicitate de zeci de milioane euro în fiecare an!

olx_tocmai

Iată câți bani au PIERDUT în 2013 OLX a.k.a. Mercador înmatriculat în România ca SC Allegro SRL având CUI 5903310 http://www.listafirme.ro/allegro-srl-5903310/
conform Ministerului de Finanțe, http://www.mfinante.ro/agenticod.html au pierdut mai mult de 15 Milioane Euro NUMAI în anul 2013

Sursa: mfinante.ro
Cifrele sunt în RON nu în lei vechi

mercador

Bine, OLX aka Mercador aka Allegro zic că au ”investit” dar asta este pagubă când ai un site în care investești peste 1 Milion de Euro LUNAR și nu ai nici 10% ”return of investment”

Reclamă la TV, outdoor, peste tot, în metrou pe stradă, nu reușesc deloc să ridice un site care fără reclamă nu ar fi absolut nimic, poate dacă ar fi spălare de bani, da, s-ar merita !

Cu banii ăștia, făceam 10 Mercadoare mult mai tari decât OLX-ul pe care nu îl folosește nimeni dacă nu ar fi publicitate, nu mai știu ce să cred, oamenii ăștia nu au pic de simț Internet, aruncă cu banii degeaba în neștire fără nici un rezultat ORGANIC !
Cu un milion de Euro lunar angajam 100 de oameni DEȘTEPȚI care făceam 10 site-uri de anunțuri care funcționau și făceau bani!

Tocmai.ro aka SC SIBMEDIA INTERACTIVE SRL – Cod Unic de Inregistrare 24690056 – conform Ministerului de Finanțe, http://www.mfinante.ro/agenticod.html au pierdut ”doar” 7 milioane de Euro

Sursa: mfinante.ro
Cifrele sunt în RON nu în lei vechi

tocmai_sibmedia

Acum, competiția a devenit așa de mare, pe ceva așa de mic încât, au ajuns să îmi pună mie pe clanță la ușă reclamă la un site de anunțuri ca pizzeriile sau restaurantele cu livrare.

reclama_tocmai

 

REZUMÂND, cu 20 de milioane de Euro, făceam 20 de site-uri care erau pe profit toate și nu 2 site-uri care dacă le oprești reclama dispar imediat!

 

 

Creșterea pe ROL.ro continuă VIRAL conform Edge Rank Facebook recommended Facebook pages, în curând vor ajunge la 20,000 fani noi pe zi, 100% ORGANIC 

crestere_virala

7550 SHARE-uri și 15,000 comment
=>estimez că va ajunge la 10,000 SHARE-uri

În fotografia blurată (încețoșată) intenționat este Vanessa Hudgens, pentru cei curioși de ce s-au simțit așa de atrași să vadă despre cine este vorba 🙂

Cred că am ajuns dependent să creez ceva viral aproape în fiecare zi, iată ultima ”capodoperă”

omenirea_pierde_genii

Aceasta este PROBABIL cea mai virală imagine de pe Facebook din Romania 🙂  programată viral cu câteva elemente:
– Curiozitatea
– Dorința de a completa o imagine
– Submisivitatea mecanică la brand
– Hipnoza Eriksoniană
– Cifra 5 este cea mai credibilă
etc

In 2009 un film de lung metraj (animație 3D) a fost blockbusterul anului, adică filmul anului, este vorba de Avatar.

Acest film are mai multe premiere, este primul film de animție 3D care este filmul anului, imaginea este un mix de animație PC imbracat de personaje filmate normal, 3 Oscaruri în 2010, 6 nomainalizări la Oscar.. trec peste amănutele acestea, ce vreau să spun cu această mică introducere este ca a plăcut prea mult la foarte multă lume deși este un film complex cu tematică nouă complexă.

Mulți nu înțeleg de ce le-a plăcut la atata lume așa de mult?
Ei bine, filmul a trezit satisfactia descoperiri ca noi toti oamenii si fiintele vii de pe planeta comunicam intre noi, mai mult sau mai putin, inconstient permanent, in filme eta copacul lumii, la indieni se numeste chakre .. etc etc
”Şi de-aceea tot ce mişcă-n ţara asta, râulramul, Mi-e prieten numai mie, iară ţie duşman este,”
Aș vrea să duc un pic mai departe ideea lui Eminescu cu completarea ca intercomunicarea are loc si cu materia ”amorfă” dar mai ales cu cristalele, Freud a descris și el TOTEM-ul care poate fi spiritual, material, iar Carl Gustav Jung si Henri Bergson au mers cel mai departe vorbind despre arhetipuri, la inceput semnele tribale, spirala, cruce, stea etc etc.. siii.. mai departe cititi si voi 🙂

Secretul succesului unei entitati este compus din 2 părți:
– Claritatea și relevanța conținutul arhetipal
– Viralitatea lansării

Foarte multă lume se întreabă ce este un arhetip.
Arhetipul a fost descris cel mai bine de catre Carl Gustav Jung în carte a- În lumea arhetipurilor

Orice ființă moștenește a priori / imanent / o informație, care există în subconștientul individului și este activată în momente critice sub formă de instinct, inspirație, revelație și chiar ÎNVĂȚARE.
Mai mult, pe lângă informația imanentă primită ca moștenire de la conceptie (fecundarea ovulului), mai functioneaza și inconștientul colectiv, care funcționează ca relaționare cu entitățile cu care rezonezi, rude, entități cu care ai avut experiențe intense, pot fi vietăți, obiecte totem.

În cazul în care faci parte dintr-o comunitate, cum ar fi cea umană, dacă se lansează hitul, să spunem MACARENA, și este lansat simultan în America și ție îți place genul acesta de muzică, atunci clar printr-o modalitate sau alta, foarte repede va ajunge si la urechea ta.

Însă, dacă nu îți place deloc genul de muzică stilul MACARENA, atunci să fii sigură că vei auzi de 10 ori mai puțin întâmplător decât ceilalti admiratori ai Macarenei și nu vei invăța niciodată să dansezi MACARENA.

Dacă ai un produs bun (cu ADN comercial pur – adică formele de bază arhetipal) și il lansezi simultan in cat mai multe locuri la cat mai multi oameni, este de ajuns sa formezi masa critică a momentumului, apare o isterie generala instinctiva!

Reguli de bază pentru viralul (comercial) perfect?
a) Analizează cât mai bine, dar fă aceasta numai în virtutea pasiunii, dacă nu îți place acel produs îți va fi imposibil să faci să placă unui alt om, chiar si unui om caruia i-ar placea daca ar gasi acel obiect intamplator! De ce arata mult mai bine masinile sport scumpe cu fete frumoase lângă ele? De ce un om bătrân este ridicol pe role? What comes around, goes around.
b) Pândește visul care să-ți apară arhetipul, poate fi un logo, poate fi un slogan, poate fi un sunet, poate fi o idee și imortalizează-l pe un mediu unde poți să îl cizelezi, poate fi reportofon, hârtie, desen, etc – aceasta va fi minereul extras din subconștient
c) Prelucrează-l pentru public, cu cât vrei să îl faci să ajungă la mai mulți ”keep it simple”, iar dacă țintești o elită ”keep it simple but not so fuckin simple”
d) lansează-l virulent simultan pe toate canalele tale posibile de distribuție, ce e val, ca valul trece, dar tsunami-ul este cel mai distructiv

Exemple – Sloganul cel mai bun publicitar care il stiu este al lui Obama: CHANGE
Obama avea succes mare marea masă de oameni cu acest slogan, dar nu avea succes la elite, așa ca a lansat în paralel cu sloganul ”CHANGE” sloganul care il populariza in locurile cu elite ”MOVE ON”

Cumulând, orice om este rezultanta circumstanțelor, de aceea întodeauna descoperirile, operele de artă ale geniilor au fost apreciate mai bine cu trecerea timpului, pentru ca geniile sunt primii oameni care iau contact cu viitorul, între prezent și viitor este o graniță evanescentă, la unii mai groasă la alții mai subțire..

În rest, vă las plăcerea de a afla singuri mai departe 🙂

Un exemplu de simboluri desenate arhetipal de la egypteni, in aceasta poza dar nu uitati, arhetipurile sunt foarte diferite de la perioade, civilizatii, ani, culturi, circumstante, traditii, ermetism.. chiar si literele pe care le scriem de mana sau la computer sunt simboluri arhetipale moderne dar cu putere foarte mica de transmitere, arhetipurile cele mai puternice sunt cele mai vechi si comune tuturor civilizatiilor, inclusiv cele extraterestre 🙂

Pentru leneși, le recomand Gustave Le Bon – Psihologia maselor

Da, în România o poză postată pe Facebook poate primi 100,000 like-uri.

Pentru ca aceasta să se poată întâmpla poza trebuie postată pe o pagina de fani MARE cu un ”talking about” de minim 50%.

Se poate face totuși educație online, aceasta este dovada că românii au un fond de bază bun, că respectă bătrânii și sacrificiul lor și că vedetele de carton și prostituția de la televiziuni nu este adevăratul spirit al românilor.

Să ne înțelegem, nu eu am făcut poza sau textul, am găsit-o pe o altă pagină de fani și i-am văzut potențialul.
În imagine este un veteran rus, bunicii mei au fost chiaburi și știind ce au făcut comuniștii cu proprietarii nu simpatizez cu el, nici cu rușii în general nici cu comuniștii.
Acum văd că a făcut 10,000 like-uri in 10 minute și tot mai face.. iar astăzi 31 martie are deja.. 100,000 like-uri.

Probabil ca mai mult de 95% dintre cei care au dat like dacă ar fi știut că este un veteran rus, care probabil a dat foc, jefuit, violat gospodării în România nu ar fi dat like acestei poze, puțin probabil, dar ideea este că povestea vinde, în domeniul acesta ingrat al publicității, senzaționalul vinde iar calitatea nu se vinde.

Lumea pe Facebook se grăbește, foarte tare, atât de secvențial și superficial încât personal mie mi se pare cea mai tristă realitate online.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=525819467456653&set=a.166108363427767.28994.138926556145948&type=1&theater

 

Se pare că este imaginea cea mai accesată din România de pe Facebook din toate timpurile 🙂

Din statistici viralul este de mai mult de 10%… ceea ce este IMPRESIONANT cu adevărat!

 

 

Foarte mulți administratori de audiențe mari online ”uită” să mai contribuie și ei cu ceva frumos la Internetul acesta, o glumiță, o poantă. ceva nou sau demn de a încălzi inimile celorlalți oameni.
De asemenea, dacă tot primești atât de mult din partea celorlalți, este mai mult decât moral, este chiar obligatoriu să le returnezi și tu ceva lor, ca recunoștință sau chiar ca o simbioză naturală cu cei care te urmăresc.
Dintre toate formulele, cea mai bună care am găsit-o în măsura timpului meu pentru așa ceva și înclinației este să adaug text imaginilor nostime 🙂 conversații, majoritatea însă le traduc din engleză în română de unde le găsesc pentru deliciul celor care urmăresc ”ce mai e pe net”

De ce am scris asta? Ca să vă încurajez și pe voi să adăugați conținut NOU, frumos realizat și cât mai îngrijit!

nu ca am prietena

 

 

dasas

 

si poate cea mai veche si cea mai cunoscutăăăăăăăă din IUNIE 2012  făcutăăă de mineee..

 

Acum 2 ani am creat și postat pe Facebook una dintre cele mai virale imagini, cea cu trenurile în lume, imposibil să nu o știți

 

376805_415592731826069_94102192_n

 

Acum a venit clipa ca Metrorex să răzbune rușinea CFR :)) cu o nouă postare care va deveni evident VIRALĂ 🙂 așa că ultima capodoperă virală este următoarea :))

 

metrouri

 

Pe unele pagini de fani mari au luat chiar zeci de mii de like-uri cum ar fi aici
 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=653540234659120&set=a.374118579267955.98575.374095602603586&type=1&theater

 

Dacă vrei imaginea MARE / CLARĂ  o iei de AICI

 

metrouri

 

 

Foarte multi editori sau moderatori de pagini de fani Facebook considera ca ar trebui sa se posteze de 3 sau maxim 4 ori pe pagina zilnic.
Aici sunt bucuros sa ii contrazic, uneori postez si de 50 de ori, mai ales poze care putini le stiu si am sursele mele de prima mana la calitate si noutate cu care reusesc sa raspandesc viral informatia si sa asigur succes paginilor noastre de Facebook.
Astfel ca in ultima luna celelalte pagini de fani Facebook de Stiri din Romania au fost depasite rapid, postarile pe paginile noastre de FB fiind cu mult superioare calitativ grafic, popular si ca spectacol decat ale concurentilor.
Desigur ca in maxim 2 luni vom ajunge pe primul loc cu o medie de peste 5,000 fani noi pe zi!

 

 

sau

 

Iar daca stiti poza asta cu CFR , acum stiti ca eu am facut-o 🙂

 

sau

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=421011344604133&set=a.166108363427767.28994.138926556145948&type=1&theater&notif_t=photo_comment
in numai 5 ore….

si marele viral…de 12,000 redistribuiri!!!!

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=410371042348238&set=a.283757025009641.86675.179372868781391&type=1&theater

Viral despre Ponta :)) mai mult de 9000 redistribuiri!

originalul
http://www.arhivelenationale.ro/fototeca/picdetails.php?picid=31838X290X5732&lang=en

 

===============================

meantime on Facebook fanpages….

===============================

Fumatul – 10 – 17 Iunie

 

Postarea mea pe pagina de fani a Fastupload.ro a devenit rapid un viral depasind 4000 redistribuiri in numai 3 zile!

Apropiindu-se rapid de 5000 redistribuiri
cu certitudine va deveni cea mai redistribuita postare de pe Facebook din Romania!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=402529559799053&set=a.283757025009641.86675.179372868781391&type=1&theater

Peste 100 elemente au contribuit la succesul viral, desigur fiind secret profesional am sa va spun doar 10 dintre ele 🙂 cele cunoscute de majoritatea, dar cele mai importante detalii sunt cele mai mici si mai greu de sesizat 🙂

– Fontul Arial
– Lansarea dintr-un punct cheie cu o masa critica optima pentru declansarea “isteriei virale”
– Contrast galben / alb / negru / rosu alternat inteligent
– Icon “like”
– Indemn “da-i share”
– Adresare personala “corpul tau”
– Tema de larg interes – fumatul
– Dimensiunea optima / confortabila / ergonomica a postarii
– Mesaj simplu, clar, direct
– Echilibrarea temporala a discursului combinat cu “act now”

 

Si la sfarsit se pare ca Dumnezeu este pe 1 loc 🙂

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=425450827493518&set=a.166108363427767.28994.138926556145948&type=1&theater

dupa care a urmat un soc in top-ul cresterilor

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button
Close