PsihoRomaniaUmor

Balul Arhitectura 2011 / 28 mai – bal de gay!!! Teapa maxima!!! Teapa intunecata :)

Acesta a fost celmai de cacat party la care am fost, si am mers la sute de party`uri.. deci.. a fost penibil rau.. BEZNA!

– Locatie – Santier
– Decoruri – Ale sponsorilor cateva panze aiurea fara legatura cu evenimentul
– Sonorizare – Proasta – multe vibratii si distorsionari
– DJ – hai sa nu le mai spun de cacat, le spun LOW BUDGET – LOW LEVEL
– Participanti – hai sa nu le mai spun gay / gay parade sa le spun – Nereprezentativi pentru UAUIC, este confirmat absenteismul studentilor de la arhitectura
– Taxa de intrare – 15 minute de muzica – 25 RON x 4 persoane + taxiul … JAPCA
– Preturi inauntru – nestudentesti
– Ventilatie – PRAF
– Curatenie – JEG!
– Lumini? – ZERO!!! Nu am vazut nici macar un stroboscop sau un glob cu oglinzi ca pe vremea lui Ceasca…
– Electricitate.. VARZA
– Surprize, premii, concursuri, inedit, specific arhitectura, etc.. ZERO!!!!

Multumim Grolsch / Dreher pentru atentia acordata review-ului incomplet:

Number of Entries:11
Entry Page Time: 30 May 2011 14:28:33
Visit Length:19 hours 10 mins 17 secs
Browser:Firefox 3.6
OS: WinXP
Total Visits:11
Location: United Kingdom
IP Address: Dreher Breweries Ltd. (194.110.204.10)
Entry Page: ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura
Exit Page: ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura
La urbani, la agatzat, cel mai tare party este balul de la Arhitectura, la atelierul de productie Splaiul Unirii numarul 160!

Link prezentare: http://www.feeder.ro/2011/05/28/balul-arhitecturii-2011-atelierul-de-productie/

Event invitation de pe Facebook a fost STERS datorita numeroaselor plangeri din partea participantilor!

Bezna beznei, sabia intunericului, muma umbrei, tacerea cocalarimei, gay gaylor, ratarea petrecerii, teapa luminii, linistea boxelor, moartea pasiunii, scarba penibilului.. asta a fost balul de la arhitectura.. jepuiala de CRIZAAAAAAAA fomista de cacat.
Cei mai prosti DJ posibili, cea mai proasta organizare totul cu aroma GAY, numai gay pe acolo, nu am vazut niciodata atat de multi gay nici macar de ziua gaylor :)))
Bai organizatori tampiti, cine sunt DJ astia care i-ati adus? Aurolaci sau ce? Nu a auzit nimeni de ei.. puneau ca si cum nu puneau, mai bine puneam eu muzic a de pe youtube :))))))))
Ce sa mai.. am ajuns la ora 3.15, intreb de o mica reducere (eram 4 persoane) “faceti-ne o redecere, din 25 ron, 20 RON, nu era sfarsitu` lumii”, bai ma crezi ca fomistul de acolo a zis un NU de parca era mama petrecerilor, maximul de distractie pe cand acolo era hruba jegului intunecat cocalaresc gay posibil.
Nu au vrut, deloc reducere, de unde era sa stiu ca peste numai 5-10 minute o sa ia curentul electric.. da fratilor..
Dai 10 Ron dus Taxiu / dai 10 ron intors taxiu / dai 25 Ron intrare la care mai pui 2 beri de “8 ron” care de fapt sunt 10 ron ca il vezi pe fomistu de barman care se cam impiedica sa iti dea restul.. adica el este deja convins ca este restul lui si ca tu esti un intrus acolo.., ajungi aproape de 1 milion..
Pe ce dai 1 milion? Pe o teapa de bal de gay de 10-15 minute ca.. “s-a luat lumina”

Iata numele teparilor organizatorilor care sunt intradevar cele mai de cacat persoane:

ASAUIM este o organizatie nonguvernamentala ce se ocupa de reprezentarea studentilor Universitatii de Arhitectura si Urbanism ION MINCU si de organizarea unor activitati culturale in interesul acestora.
ADRESA: asauim.info@yahoo.com;
Iulia Cucu -PRESEDINTE;
Olivia Crisan- Vicepresedinte Educational;
Ema Moroianu- Vicepresedinte dezvoltare organizationala;
Oana Albu- Project Manager;
Daniel Costianu- Resurse Umane;

COMENTARIILE CELOR CARE NU ISI COMPLETEAZA COMPLET SI CORECT IDENTITATEA NU SUNT APROBATE!

Pai ba organizator tzepar tampit ciorditor.. tu nu au ai auzit de BACK-UP? Asa se practica peste tot, sa ai o sursa alternativa de energie OBLIGATORIE peste tot, macar un bec sa gasesti iesirea sa nu iti rupi dintii prin santierul vostru.

“Vom parcurge o calatorie in timp, incepand cu The Future, mainstage’ul evenimentului, pozitionat in hala principala , ca mai apoi sa ajungem in hala secundara, unde vor fi amenajate 3 ateliere independente: “

Daca vreunul dintre voi a simtit calatoria in timp prognozata, era aceiasi muzica de manelisti house peste tot.. !
Sa ne spuna si noua organizatorii ce au luat, cu ce s-au drogat cand au visat ca poate semana party-ul cu ce au zis ei.. in afara de niste draperii negre (ale sponsorilor desigur) nici un decor, nici o lumina.. dansai la lumina telefonului…

IN LOC SA VA MAI DUCETI LA BALURI DE GAYLORDS, MAI BINE VA LUATI 2 STICLE DE VODKA, CAPSUNI, FRISCA CIOCOLATA CARNATI PAINE SI SUNTETI MAI CASTIGATI!

Iata numele organizatorilor care sunt intradevar cele mai de cacat persoane:
ASAUIM este o organizatie nonguvernamentala ce se ocupa de reprezentarea studentilor Universitatii de Arhitectura si Urbanism ION MINCU si de organizarea unor activitati culturale in interesul acestora.
ADRESA: asauim.info@yahoo.com;
Iulia Cucu -PRESEDINTE;
Olivia Crisan- Vicepresedinte Educational;
Ema Moroianu- Vicepresedinte dezvoltare organizationala;
Oana Albu- Project Manager;
Daniel Costianu- Resurse Umane;
Line-up compus din DJ care nu stie nimeni de ei, cine sunt, ce vor, o muzica asa de cacat n am mai ascultat de foarte multa vreme, bai fratilor, intrai pe youtube si puneai pe telefon muzica si tot te simteai mai bine, nu tu un dnb, nu tu un idn, nu tu un breakbeat, si la capitolul muzica… NISTE DISTRUSI!!!
Aia trebuia sa ne plateasca pe noi ca le ascultam tampeniile!
LINE-UP:

+ MINUS
+ EMAP
+ PLASTIC SILENCE
+ GRAY VJ
+ VRT
+ GEMINI BROS
+ CHARLIE DUNDEEN
+ RNG
+ BLACKTEE
+ OMIKRON

Aduci 2000 de persoane la un loc si nu ai nici o sursa de suplimentara de energie acolo? Cretini idioti Jegosi infecti de organizatori!
Intram inauntru, numai gay, despuiati, cu leduri, cu pene, cu masti, o fauna, o flora, numai urzici, papadii, basina porcului, loboda, stevie, struti, crocodili, vai mama lor, nici o urbanca acolo mai boema,niste buticarese penale rau, niste gay care umblau la braul gol pe acolo.. tocuri (in santier, retineti, acolo este SANTIER), decoltee, silicoane, baietei intretinuri cu freze de copilasi corditi de bani gata, imi era sila ca eram acolo.. sincer.,. imi era SILA!!!
Un jeg omniprezent, o ditamai caldura, bineanteles poate la unii nu le place ca era foarte multa lume, dar cred ca era ok, organizatorii au pregatit ca decor doar niste poerdele negre, lumini zero, japuiala la bar ca de obicei, cocalari pe acolo cat cuprinde, am dat si noi o tura acolo “sa ne clatim ochii” ce sa vezi, numai cocliti si fanfaroni, chiar am intrebat 2-3 persoane daca nu cumva am gresit balul… dar nu il gresisem, era baL DE GAY!
Ma, cand iti cere cineva 25RON la intrare, te astepti sa gasesti “ceva”, dar si muzica era de cacat, si locatia era un santier, practic, o mare teapa! De fapt ce sa ne mai atata pe noi, oamenii finuti de la inceput au zis ca nu ajung acolo, am picat ca soarecele in cursa ca venisem de o zi in Romania, nici nu mi-am sters bine ochii de somn ca hop si eu.. “la bal”.. bal de gay.. ha ha ha 🙂
M-am trezit de 10 minute si acum rad de mine si de cei care am fost acolo ce pacaleala mi-am luat, stiti si voi cum se zice: Nu este prost cel care cere, este prost cel care da!.
Ca sa va dati seama ca era logic, normal, de asteptat ca sa nu zic natural sau firesc sa fie o teapa si o marlanie, uitati-va pe afise si anunturi cine sunt organizatorii: THATS RIGHT!!!! Organizatorii sunt anonimi! Adica muistii de la UAUIT, asociatia studenteasca fomistii din arhitectura viitorii nostrii tepari 🙂
Nu va mai duceti la balul arhitecturii, nu are nici o legatura cu arhitectura!
Hai sa zicem ca sunt PRETENTIOS, da, recunosc, nu ma culc cu oricine, chiar am pretentie sa vad o sclipire de inteligenta, stil, delicatete, noblete, etc, dar totusi, la ora 3.45 au luat lumina, a picat muzica.
Nu mai era muzica nu mai era lumina, zic eu in sinea mea “macar banii sa imi iau inapoi!!!” sa nu credeti ca stau eu in 25 RON, ma rodea ficatul de pacaleala care mi-am luato, am dat 25 ron pentru discoteca si dupa 15 minute.. lumina luata.. TEAPA MAXIMAAAA!!!
De unde, au diosparut organizatorii imediat, dar stii ce e aia imediat au disparut???!!! Stii in cat timp se topeste ness`ul in ceasca? Mai repede!
Deci organizatorii sunt niste muisti, tepari, cacanari, nenorociti mercantili fomisti care sunt niste profitori infecti departe de spiritul arhitecturii!!
Deci iata numele organizatorilor, care se ASCUND in mod evident dar le-am dat de nume!!!:
Sa le stea cacatul in cur, mancarea si bautura in gat, sa nu li se scoale pula in viata lor din banii de la bar!!!
Organizator: UAIUM (cei mai muisti organizatori ever!!! O mizerie de cacat de asociatie studenteasca, asociatie cloaca de CACAT!!! Evitati MAXIM!!!
Created By: Enost Oneh (cel mai de cacat om din Romania la ora asta!!!
Sponsor: Grolsch (nu prea sunt de vina dar o sug si ei masiv ca au luat parte la CACATUL asta, nu mai beti bere Groilsch!!! este naspa!!!

Ce poate fi mai naspa decat sa dai 25 RON intrare la un bal studentesc la 3.30 noaptea si dupa 15 minute sa fie lumina luata.

Cel mai de cacat bal! Niciodata in viata vietisoarei voastre sa nu mai mergeti la balul de cacat de la arhitectura! Niciodata!

Sunteti cei mai fraieri, cei mai proisti, cei mai inculti si idioti daca va mai duceti vreodata la balul arhitecturii organizati de UAUIM cei mai muisti posibil oameni din Romania, va luati teapa MAXIMA!!

Pentru cei care nu au fost acolo, FELICITARI, ati facut cea mai buna alegere a voastra din anul asta.. bravo fratilor, bravo ca nu ati fost la CEL MAI DE CACAT bal din Romania din 2011!!!

Desigur seara nu a fost totalmente ratata, iata cum se poarta un balon, in curte, l-am trimis direct la cer, comentariul de background imi apartine 🙂

Banc

Intra Bula la facultatea de arhitectura, in Bucuresti la Ion Mincu.

Si, acolo, numai tampenii facea, pana la urma decanul la facultatea / universitatea de arhitectura il cheama pe ta-so la scoala – PROBLEME!!!
Ajunge ta-so lui Bula la decan, intra..
– Buna ziua, care e problema cu fi-meu?
– Domnu` Bula senior, va rog sa fiti calmi, suntem oameni culti cu scoala aici, am sa va dau doua vesti.. una buna si una rea.. cu care dintre ele doriti sa incep?
– Pai ziceti-mi mai intai vestea rea…
– Vedeti, cand a intrat Bula la noi la Universitate, s-a inhaitat cu drogatii de pe aici din Monet, Tonitza, Spiru, liceele din centru si dupa ce a fost metrosexual o vreme pana la urma a devenit homosexual!
– Valeeeeeuu.. il omorrr!!! Si care este vestea buna?
– Vestea buna este ca Bula anul asta a castigat concursul Miss Boboc de anul asta organizat pe 28 mai, in cinstea lui am oprit curentul electric sa salvam planeta! Bula este acum bulangiu!

Tags

Related Articles

38 Comments

  1. Balul arhitecturii este pentru studenti la arhitectura, nu pentru altii din afara veniti la agatat de fete urbane. Greseala principala a organizatorilor nu e ca raman fara lumina sau fara muzica, e ca ei incearca sa faca un eveniment mai mare decat ar trebui sa fie si permit accesul oamenilor din afarai care nu au nicio treaba cu arhitectura.

    Vezi ca vine Street Delivery poate gasesti ceva mai satisfacator pe acolo :p

  2. Corect! Cu totul de acord, dar daca au facut balul asta asa de umflat nu mai era nimeni prin discoteca, unde sa merg sambata seara? La manele? 🙂
    Si din cati DJ buni sunt in RO, Marika, Bulli, OK Coral etc etc etc se putea gasi unul singur sa puna muzica decent!

  3. @Iulian ::

    Am citit review-ul tau si daca erai un baiat cu bun simt si decenta nu aruncai cu cacat in tot line-upul ala. Daca te documentai un pic, observai ca Minus(care nu stiu daca a mai apucat sa puna aseara) este un om care face muzica experimentala (ca tot vroiai IDM) de ceva vreme si a participat la tot felul de festivaluri p’afara, Gemeni Bros mixeaza de vreo 10 ani( si au pus Funk si Funky Breaks de la 2 la 3:30), etc. Mai toti avem un myspace sau un soundcloud unde puteai sa asculti muzica noastra sau ce mixam noi. Eu, precum si alti dj-i nu am mai apucat sa mixam pentru ca trebuia sa intram exact cand a picat curentul.Sa ma faci distrus sau aurolac cand nici macar nu m-ai ascultat ma face sa cred ca esti un frustrat incoerent. Nu inteleg cum ai dedus tu ca muzica de aseara a fost nasoala cand tu ai ajuns la 3:15 si la 3:30 a picat curentul.
    Apropo Bulli e cu “Y” si OK Coral cu 2 “R” :))

    O zi faina!

  4. Multumesc pentru comentariu, din pacate nu am auzit de numele celor de pe afis si ascult muzica electronica de pe vremea Kraftwerk, imi cer scuze ca nu am scris corect Bully sau CORRAL, mii de scuze pentru acestia pentru ca am un mare respect pentru ewi si muzica lor, din pacate anonimii nu figureaza in lista de megastari.
    Si nu te-am facut doar pe tine distrus, ci pe toti la un loc cu organizatori cu toti, daca stiam nu calcam acolo, sa va fie invatatura de minte sa mai tineti petreceri fara sursa de energie de back up.
    Eu daca eram DJ nu imi puneam numele pe lista daca nu aveam nici macar sursa de energie de back up.. sa iti fie invatatura de minte cu cine te anturezi pe alta data, lasa ca prinde bine critica, nu te omoara.
    Iti doresc o zi minunata si succes in cariera, reputatia se castiga greu!

  5. :)) eram sigur frate ca inchid contu…. ca pana deseara scriau toti acelasi lucru si explicam toti ce cacat a fost

  6. Nu stiu daca intelegi.
    Treaba unui dj este sa vina sa mixeze. El nu are nici o legatura cu generatoare de back up, cu sonorizarea de la un eveniment, etc.
    Da, poate sa aleaga sa nu puna muzica daca se aude foarte prost.
    Imi zici ca nu m-ai facut pe mine distrus ci pe toti la un loc. Adica ti-ai bagat p*** in toata lumea chiar daca nu au fost toti de vina.

    Hai ca nu mai stau pe net, ies la un badminton ca e o zi frumoasa de plimbare in parc 🙂

    Take care!

  7. @VRT
    Treaba unui DJ este sa isi asigure apararea numelui, altfel ajunge intr-o cloaca de blog ca al meu, nu eram eu, era altul si asa mai departe.
    Un impresar se asigura de tot ce este de trebuinta, daca ceva nu este in regula, nu isi implica artistul in asa mizerie, eu iti spun ca sa ai grija pe viitor sa nu mai ajungi in asa mizerii.. desigur daca esti un artist cu pretentii o sa tii cont de asta pe viitor.. daca nu.. o sa ai surprize neplacute in continuare, clientul iti asigura tie paine nu tu clientuilui.

    Asa ca te rog sa respecti dorinta clientului ca altfel clientul isi alege alt furnizor de servicii, muzicale.
    Te rog sa nu ma crezi nimic din ce iti spun, verifica ce zic si ceilalti, nu din cauza mea ati inchis evenimentul de pe Facebook ci din cauza VOASTRA, nu eram doar eu erau toti participantii, unul nu era multumit, nici macar unul!

    Iti doresc distractie si relaxare placuta, topate cele bune!

  8. @ceilalti – Comentariile care nu sunt semnate nu sunt aprobate, respect absolut toate parerile atata vreme cat sunt autentificati, daca te semnezi cu “cocalarelul roz” si d-astea anonime, nu se aproba 🙂

    Discutie printre altele cu unul din zecile de nemultumiti, de fapt nu cred ca a fost cineva multumit ca a fost acolo:

    ))

    ti-a placut cum i-am disperat?

    ei credeau ca la bal vin orbi si surzi?:))
    da frate

    ma, hai ca mai treaca mearga muzica

    si noi nu vedem ce e acolo

    dar sa ia si lumina
    nici chiar asa
    si cum au luat lumina

    nesimtire

    in 2 minute m-am dus sa le cer banii
    disparusera!!
    deci instant au disparut
    adica acum 5 minute ma rugam sa lase de la 25 ron la 20 ron
    si peste 5 minute.. pa
    ha ha ha

    oricum n-ai pierdut nimic ca n-ai vazut mai multe pe acolo

    ce a mai fost?
    ia zi-mi

    pai la inceput era o imagine de genu parfumuri rochite si fitze

    oooowowowoooww

    si pe la 3 -4 asa erau jumatate drogati beti

    am vazut

    stateau pe jos

    dar era haos
    muzica era praf
    ma jur ca nu puteam sa dansez pe asa mizerie

    pai vibra totul

    nu am treaba cu lumea ca pula mea la betie mai na,.. dar DJii?? DJii erau varzaaa
    adica nu era nimic de dansat pe muzica aia

    sa vezi ce am vrut sa fac :))

    ia zi

    mam dus la toate barurile care erau pe acolo
    sa le cer o foaie si un pix
    sa scriu pe ea
    asa

    ma, pai poti sa futi un party d-asta foarte repede, bagi in priza ceva care este scurcircuitat..
    si ce sa faci cu pixu si hartiua?
    ce sa scrii?

    stai asa
    :))

    90% din oamenii de aici se misca sa nu amorteasca , nu-i place nimanui ESTI VARZA
    si leam zis si la aia de la bar
    dar miau zis ca nau si am lasato balta
    numai bine salut

    ha ha
    okio zi buna

  9. Peste 1000 de vizitatori unici si peste 2600 Afisari astazi inregistreaza acest post, va multumesc pentru audienta 🙂

    Number of Entries:
    1
    Entry Page Time:
    29 May 2011 15:49:38
    Visit Length:
    0 seconds
    Browser:
    Safari 5.0
    OS:
    MacOSX
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Romania Data Systems (188.26.163.63) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Visit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    1
    Entry Page Time:
    29 May 2011 15:43:19
    Visit Length:
    0 seconds
    Browser:
    IE 8.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Labico, Lazio, Italy
    IP Address:
    H3g Italy (94.167.42.192) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Visit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/04/27/spre-disperarea-criticilor-mei/

    Number of Entries:
    5
    Entry Page Time:
    29 May 2011 15:07:30
    Visit Length:
    32 mins 50 secs
    Browser:
    IE 8.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Orange Romania S.a. (93.122.193.218) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    2
    Entry Page Time:
    29 May 2011 15:31:45
    Visit Length:
    8 mins 8 secs
    Browser:
    Chrome 11.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Ploiesti, Prahova, Romania
    IP Address:
    Sc-skynet Telecom Srl (89.45.13.197) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/xfiles/

    Number of Entries:
    21
    Entry Page Time:
    29 May 2011 10:50:49
    Visit Length:
    4 hours 48 mins 24 secs
    Browser:
    Chrome 11.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Romania Data Systems (188.25.171.204) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    2
    Entry Page Time:
    29 May 2011 15:33:59
    Visit Length:
    3 mins 26 secs
    Browser:
    Firefox 3.6
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Orange Romania S.a. (109.166.143.0) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/

    Number of Entries:
    3
    Entry Page Time:
    29 May 2011 15:11:22
    Visit Length:
    25 mins 7 secs
    Browser:
    IE 8.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Micos Telecom (81.22.149.55) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/

    Number of Entries:
    1
    Entry Page Time:
    29 May 2011 15:34:10
    Visit Length:
    0 seconds
    Browser:
    Google Web Preview
    OS:
    unknown
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Ploiesti, Prahova, Romania
    IP Address:
    Small Customers (92.85.184.198) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Visit Page:
    ullise.wordpress.com/2010/10/13/flash-mob/

    Number of Entries:
    1
    Entry Page Time:
    29 May 2011 15:33:39
    Visit Length:
    0 seconds
    Browser:
    Chrome 11.0
    OS:
    WinXP
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Sc Clax Telecom Srl (89.41.128.177) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Visit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    14
    Entry Page Time:
    29 May 2011 13:13:05
    Visit Length:
    2 hours 20 mins 16 secs
    Browser:
    Chrome 11.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Astral Migrare (95.76.231.147) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    4
    Entry Page Time:
    29 May 2011 06:47:33
    Visit Length:
    8 hours 45 mins 6 secs
    Browser:
    Chrome 11.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Sc Wired Networks Srl (85.204.200.247) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/

    Number of Entries:
    7
    Entry Page Time:
    29 May 2011 14:55:03
    Visit Length:
    36 mins 54 secs
    Browser:
    Safari 5.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Romania Data Systems (188.27.169.91) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    1
    Entry Page Time:
    29 May 2011 15:29:51
    Visit Length:
    0 seconds
    Browser:
    iPhone
    OS:
    iOS
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Romtelecom Data Network (92.81.29.92) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Visit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    2
    Entry Page Time:
    29 May 2011 15:10:05
    Visit Length:
    17 mins 57 secs
    Browser:
    Chrome 11.0
    OS:
    WinVista
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Orange Romania S.a. (109.166.140.221) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    1
    Entry Page Time:
    29 May 2011 15:27:44
    Visit Length:
    0 seconds
    Browser:
    Firefox 4.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Romania Data Systems (188.25.240.162) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Visit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    1
    Entry Page Time:
    29 May 2011 15:27:14
    Visit Length:
    0 seconds
    Browser:
    Firefox 4.0
    OS:
    WinXP
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Romania Data Systems (188.25.55.19) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Visit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/17/orheiul-vechi-pe-urmele-geto-dacilor-partea-1/

    Number of Entries:
    6
    Entry Page Time:
    29 May 2011 14:46:31
    Visit Length:
    39 mins 2 secs
    Browser:
    Chrome 11.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Ploiesti, Prahova, Romania
    IP Address:
    Sc-skynet Telecom Srl (89.45.13.64) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/

    Number of Entries:
    2
    Entry Page Time:
    29 May 2011 08:58:34
    Visit Length:
    6 hours 26 mins 6 secs
    Browser:
    Chrome 11.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Astral Bucuresti (78.96.222.209) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    3
    Entry Page Time:
    29 May 2011 14:51:08
    Visit Length:
    33 mins 6 secs
    Browser:
    Chrome 11.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Romania Data Systems (188.27.69.218) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    1
    Entry Page Time:
    29 May 2011 15:23:47
    Visit Length:
    0 seconds
    Browser:
    Chrome 11.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Romania Data Systems (188.26.128.205) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Visit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    1
    Entry Page Time:
    29 May 2011 15:18:08
    Visit Length:
    0 seconds
    Browser:
    Chrome 11.0
    OS:
    WinXP
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Rcs & Rds S.a. (79.115.60.114) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Visit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    1
    Entry Page Time:
    29 May 2011 15:18:00
    Visit Length:
    0 seconds
    Browser:
    IE 7.0
    OS:
    WinXP
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Gaesti, Giurgiu, Romania
    IP Address:
    Rcs & Rds S.a. (79.114.159.49) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Visit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/01/04/filme-romanesti-de-actiune-cu-impuscaturi-si-explozii-comando/

    Number of Entries:
    2
    Entry Page Time:
    29 May 2011 15:13:21
    Visit Length:
    3 mins 59 secs
    Browser:
    Firefox 3.6
    OS:
    WinXP
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Romtelecom S.a. (109.99.2.160) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/xfiles/

    Number of Entries:
    1
    Entry Page Time:
    29 May 2011 15:17:12
    Visit Length:
    0 seconds
    Browser:
    Firefox 4.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Ploiesti, Prahova, Romania
    IP Address:
    Sc-skynet Telecom Srl (89.45.13.155) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Visit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    1
    Entry Page Time:
    29 May 2011 15:14:45
    Visit Length:
    0 seconds
    Browser:
    Chrome 13.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Romania Data Systems (188.27.187.38) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Visit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    3
    Entry Page Time:
    29 May 2011 14:38:54
    Visit Length:
    33 mins 22 secs
    Browser:
    Opera 10.1
    OS:
    WinXP
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Ilink Rezidential (89.115.11.6) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    3
    Entry Page Time:
    29 May 2011 14:04:50
    Visit Length:
    1 hour 5 mins 43 secs
    Browser:
    Safari 5.0
    OS:
    MacOSX
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Sc Star Gate Net Srl (86.55.151.194) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/

    Number of Entries:
    4
    Entry Page Time:
    29 May 2011 07:45:38
    Visit Length:
    7 hours 24 mins 40 secs
    Browser:
    Chrome 11.0
    OS:
    WinVista
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Romania Data Systems (188.25.240.240) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    2
    Entry Page Time:
    29 May 2011 14:56:59
    Visit Length:
    10 mins 38 secs
    Browser:
    Firefox 4.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Romania Data Systems (188.25.27.226) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    2
    Entry Page Time:
    29 May 2011 14:57:57
    Visit Length:
    9 mins 31 secs
    Browser:
    Chrome 11.0
    OS:
    WinXP
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    2
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Romania Data Systems (188.25.104.128) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/xfiles/

    Number of Entries:
    2
    Entry Page Time:
    29 May 2011 15:05:37
    Visit Length:
    1 min 37 secs
    Browser:
    Chrome 11.0
    OS:
    MacOSX
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Romania
    IP Address:
    Naco Network Srl (94.24.65.63) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/

    Number of Entries:
    1
    Entry Page Time:
    29 May 2011 15:06:03
    Visit Length:
    0 seconds
    Browser:
    Firefox 4.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Romania Data Systems (188.25.13.119) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Visit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    2
    Entry Page Time:
    29 May 2011 14:59:02
    Visit Length:
    6 mins 29 secs
    Browser:
    Firefox 4.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Romania Data Systems (188.27.64.101) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/xfiles/

    Number of Entries:
    1
    Entry Page Time:
    29 May 2011 15:05:28
    Visit Length:
    0 seconds
    Browser:
    Firefox 3.6
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Romania
    IP Address:
    Rcs & Rds S.a. (82.137.15.196) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Visit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    5
    Entry Page Time:
    29 May 2011 14:44:33
    Visit Length:
    20 mins 25 secs
    Browser:
    IE 8.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Romania Data Systems (188.27.115.140) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/category/umor/

    Number of Entries:
    4
    Entry Page Time:
    29 May 2011 11:19:16
    Visit Length:
    3 hours 44 mins 55 secs
    Browser:
    Firefox 4.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Romania Data Systems (188.27.110.132) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    3
    Entry Page Time:
    29 May 2011 14:42:52
    Visit Length:
    21 mins 13 secs
    Browser:
    Firefox 4.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Rcs & Rds S.a. (79.115.196.54) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    1
    Entry Page Time:
    29 May 2011 15:03:33
    Visit Length:
    0 seconds
    Browser:
    Default Browser
    OS:
    unknown
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    New York, United States
    IP Address:
    Facebook (66.220.158.251) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Visit Page:

    Number of Entries:
    1
    Entry Page Time:
    29 May 2011 15:02:19
    Visit Length:
    0 seconds
    Browser:
    Firefox 3.6
    OS:
    WinXP
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Sc Xns Media Srl (89.35.60.235) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Visit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    3
    Entry Page Time:
    29 May 2011 14:53:16
    Visit Length:
    8 mins 59 secs
    Browser:
    Chrome 11.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Rcs & Rds S.a. (86.126.24.151) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/

    Number of Entries:
    1
    Entry Page Time:
    29 May 2011 15:01:36
    Visit Length:
    0 seconds
    Browser:
    Chrome 11.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Romania Data Systems (188.25.220.226) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Visit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    2
    Entry Page Time:
    29 May 2011 14:53:25
    Visit Length:
    6 mins 32 secs
    Browser:
    Firefox 3.6
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Romania Data Systems (188.27.92.210) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    1
    Entry Page Time:
    29 May 2011 14:59:36
    Visit Length:
    0 seconds
    Browser:
    Chrome 11.0
    OS:
    WinXP
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Pitesti, Arges, Romania
    IP Address:
    Rcs & Rds S.a. (79.118.210.110) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Visit Page:

    Number of Entries:
    2
    Entry Page Time:
    29 May 2011 14:52:57
    Visit Length:
    6 mins 22 secs
    Browser:
    Chrome 11.0
    OS:
    WinXP
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Romania Data Systems (188.26.183.174) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    2
    Entry Page Time:
    29 May 2011 12:48:45
    Visit Length:
    2 hours 10 mins 22 secs
    Browser:
    Firefox 4.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Romtelecom S.a. (109.100.200.60) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Entry Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/
    Exit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    1
    Entry Page Time:
    29 May 2011 14:59:04
    Visit Length:
    0 seconds
    Browser:
    Chrome 11.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Romania Data Systems (188.25.5.92) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Visit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    1
    Entry Page Time:
    29 May 2011 14:58:59
    Visit Length:
    0 seconds
    Browser:
    Firefox 4.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Romania Data Systems (188.26.182.156) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Visit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    1
    Entry Page Time:
    29 May 2011 14:58:34
    Visit Length:
    0 seconds
    Browser:
    Chrome 11.0
    OS:
    WinXP
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Romania Data Systems (188.27.194.182) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Visit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    Number of Entries:
    1
    Entry Page Time:
    29 May 2011 14:58:18
    Visit Length:
    0 seconds
    Browser:
    Chrome 11.0
    OS:
    Win7
    Resolution:
    Unknown

    Total Visits:
    1
    Location:
    Bucharest, Bucuresti, Romania
    IP Address:
    Romania Data Systems (188.25.173.133) [Label IP Address]
    Referring URL:
    (No referring link)
    Visit Page:
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

  10. Problema balului de anu asta a fost schimbarea locatiei. Sunt prieten cu organizatorii si stiu cat n-au dormit si cat s-au zbatut sa iasa ceva fain. Sunt oameni care au pus bani de la ei si au iesit pe minus. E urat din partea ta ca-i bagi pe toti in aceeasi oala cand n-ai nici cea mai mica idee despre ce e vorba si ce inseamna balul arhitecturii…

  11. Si daca nu au fost pe gustul tau oamenii, du-te in Gaia… Acolo oamenii nu-s gay si nu se ia curentu’

  12. @Ichim Si cel mai idiot copil isi poate da seama ca nu ai cum sa iesi pe minus dupa 2000 de bilete cu 25 RON, plus sponsori, plus bar.. ce sa coste asa de mult? Artistii aia de 300 roni bucata pe seara?
    Au avut multi bani de numarat, asa e, te cred ca au facut noapte alba 🙂 dupa 3.30 AM dupa ce au luat banii la lume.. nu i-a mai interesat decat cum sa ne goneasca acasa.. ma nu aveam nimic cu ei daca nu imi luau banii pe 10 minute de discoteca infecta.
    Si mai lasa-ma cu texte “cat s-au zbatut” ca am vazut zeci de petreceri mult maI reusite mult mai frumos decorate, mult mai bine prezentate cu DJ mult mai talentati cu intrare mult mai ieftina in locatii mult mai dragute cu costuri mult mai mici.. Tralala de exemplu, party`urile Darkeast.. lasa-ma pe mine cu ciorditorii astia mici.. pai numai de la sponsor si-au platit costurile cu locatia si sonorizarea etc.. restul.. direct la ei.. cel putin 1000 E de cap de maimuca

  13. @Moaca, recunosc ca eram cam beat si cand m-am trezit, scrie tu, poate scrii mai bin e, nu uita ca trebuie sa te si citeasca cineva 🙂

  14. Iuliane stiu mai multe decat tine, si daca e sa fim suparati pe cineva tre sa fim pe cei de la atelier, care au impus preturile la bauturi, si-au luat banii pe bilete si au inchis taraba. Locul balului arhitecturii este in facultatea de arhitectura. Este destul spatiu in facultate pentru studentii UAUIM. In ultimii ani din cauza aglomeratiei si celor ca tine care vin la misto din alte facultati, necostumati, sa dea si ei o buca, asociatia s-a gandit sa organizeze balul intr-un spatiu mai generos. Solutia corecta ar fi fost sa nu lase toti tristii ca tine veniti la misto, si sa se faca in continuare in facultate intre noi astia gay.

  15. @Ichim, a fost treaba de neprofesionisti, back-up-ul fce parte din realitatea zilelor noastre, unele chestii trebuie sa ramana private, eu am fost PRIMA data acol opentru ca petrecerile BUNE erau moarte peste tot, trebuia sa continuati sa faceti un bal mic privat, doar cu studentii vostrii, dovada ca am stat pana la 3 noaptea prin oras si nu m-am dus ca foamea in hainele de Paste sau de nunta la petrecere la ora 22.00.
    Ai sa replici ca era AFTER, eu nu merg la after… nu-mi plac nici bombele acelea…balul vostru de la UAUIC nu a semanat cu nimic din ce ar trebui sa fie ARHITECTURA, a fost bal mascat..
    Bal mascat se face la Teatru sau la Arte maxim.. voi ati facut acolo parada GAY cu muzica de pacanele nu era nimic de dansat stilat, stilul arhitecturii, inca o dovada este ca majoritatea studentilor de la UAUIC nu au venit.. v-ati bagat in cacat.. cacat ati mancat!
    Ca sa iti faci idee pana si pe site-urile bloggerilor v-ati facut reclama, ati inviotat 10,000 de persoane direct si 100,000 indirect, mai mult acolo ati organizat parada GAY.
    Acolo nu era nimic specific de arhitectura ci GAY, nu era nici un element de arhitectura!
    Inca o dovada ca 80% dintre participanti erau din afara UAUIC, ceea ce este iar de cacat.

    Inca o data ma repet BACK UP!

    Lasa ca va prinde bine critica, va fi mai frumos urmatorul bal de anul viitor si nu veti mai aduna toti cheflii din oras ca sa va aratati ce mari si tari sunteti, data viitoare faceti privat, gratuita intrarea pentru studentii vostrii, fara alcool, specific arhitectura.. nu cloaca de facut bani!
    Cei de la atelier v-au jucat cum au vrut ei si si-au batut joc de voi, daca ati fost mamaligi si GAINI si v-au facut ei balu` cum au vrut inclusiv muzica decoruri lumini selectarea audientei care tinea de voi nu de ei.. atunci inghiti galusca, data viitoare nu mai faceti bal frate daca nu puteti sa va faceti treaba cum se poate, sau daca sunteti asa de redusi mintal si nu stiti sa organizati un eveniment, apelati la un consilier, uite, eu va ofer voua consultanta GRATIS, nu vreau decat intrare gratis.. ce zici de asta? Nu o sa va iau mii de euro.. va dau doar sfaturi, gratis, nu am zis ca nu se poate, nu am zis ca trebuie sa faceti asa si asa, doar informati-va..
    Dar cum voi sunteti cu nasul pe sus si va credeti mai destepti decat suntteti.. acum o sugeti vertiginos, sa vedeti ce o sa rada de voi zilele urmatoare.. lasa ca face parte din experienta, nu luati asta ofensa personala, nu va cunosc si nu am nici o treaba cu voi.. desi multi idioti s-au pornit sa ma ameninte sau d-astea.
    Apropos, zi-mi CUM ii cheama si cine sunt cei de la atelier de acolo.. RESPONSABILII..
    Cine este responsabil pana la urma cu organizarea.. cineva trebuie sa isi ia suturile in cur, hai sa directionam suturile spre gaozul celui tampit, ce zici de asta?

  16. @ Razvan : organizarea mai are de luat o bila neagra pentru simplul fapt ca la barul Atelierului De Productie nu serveau bauturi nici macar celor care au amenajat atelierul respectiv (mai exact Mainstage-ul) sau celor care au pus muzica acolo, pe motiv ca “Barurile Arhitecturii sunt dincolo de hol si ca nu putem da bauturi decat in Barul Atelierului”, iar cand ma duceam la alte ateliere eram trimis inapoi, chipurile trebuie sa iau bautura de la barul atelierului in care am pus muzica/ amenajat. A trebuit sa-mi bat capul cateva ore cu niste oameni ca sa pot lua pana la urma niste bere de la unul din atelierele din spate… Cine cu cine comunica in organizarea Balului Arhitecturii ? Trebuia trimisa lista la fiecare bar cu invitatii/ DJii/ organizatorii sa nu se mai creeze incurcaturi de genuri si alergatura de pomana. Poate la anul…Si inca ceva, Balul Arhitecturii nu se mai poate tine in facultate si din alte motive, uneori interne alteori externe. Fie vin grupulete de la alte facultatii, oameni TOTAL PARVENITI care se fac lemn si incep sa sparga geamuri/ panouri de expozitie, fie darama obiecte de sonorizare, fie zgarie vreo masina din parcare/ ii sparg geamurile sau fac scandal pe strada ca asa li se naruie lor. Ca sa fim seriosi, nu cred ca aglomeratia era asa o problema fundamentala pentru Balul Arhitecturii, deoarece in fiecare an a fost asa si lumea nu s-a plans.

    Ce e bine de stiut e ca organizarea Balului Arhitecturii nu mai este exclusiva, STRICT pentru studentii arhitecti, ci pentru absolut toata lumea, si ca a devenit de cativa ani incoace, O AFACERE.

    @ Iulian : nu stiu la ce ateliere ai fost tu, dar la Mainstage muzica a fost foarte buna, iar eu sunt unul din tipii care a pus muzica in warmup, pana la ora 00:30 si lumea chiar s-a distrat si simtit bine. Chit ca am pus mai putina muzica de cat trebuia pe motiv ca nu s-a stabilit niciun time-line exact, a fost din nou o problema de organizare. Stii ca DJul X pune de la 22:00 pana la 23:00 si Y de la 23:00 pana la 00:00, nu se stabileste asa aiurea cine-cand pune, ca totusi nu este un oarecare balci si trebuie lumea sa fie multumita, atat DJii cat si organizatorii si publicul.

    Si apropo de Bal Mascat… nu cred ca tu cunosti indeajuns de mult traditia Balului Arhitecturii ca s-o comentezi si sa dai indicatii in legatura cu CE AR TREBUI sa fie. Am mers la Balul Arhitecturii inca din anul 1 si mereu a fost Bal Mascat bazat pe teme diferite, muzica diversificata de la un atelier la altul si pana la Mainstage-ul pus initial la parterul facultatii, etc. Ce fel de Bal vrei tu sa fie, unde vii sa stai sa mananci un mic, sa bei o bere si valea acasa, nu sa te distrezi inconjurat de diversitate ? Esti un mare incuiat daca iti permiti sa cataloghezi toata lumea care a venit la Bal drept GAY, probabil tu esti asa si ai o complexatie pe chestie, insa totusi, ai venit la 3 si la 3 jumate s-a luat curentul, nici macar in warmup nu ai fost, nici nu stii cu ce se mananca evenimentul, asa ca ia-o mai usor cu catalogatul si bagatul tuturor oamenilor in aceeasi oala.

    La capitolul muzica ce-i drept, si eu sunt putin dezamagit. In Mainstage (scena cu viitorul…) ma asteptam sa fie EDM, insa la celelalte ateliere tot EDM, mai exact pacanele fara sens si total pe langa subiectul atelierului, urat. N-a mai fost rock, n-a fost dnb, n-a fost tribal. Tribalul era de preferat pentru atelierul cu tema Preistorie… Jazzul pentru anii 20 si apoi restul genurilor impartite pe vremuri. Dar ca orice eveniment complex isi are ajunsuri si neajunsuri. Treaba este acum de partea organizatorilor ca pe viitor sa stie cum sa puna la punct niste detalii tehnice.

    Oricum, cat a fost, a fost ok, iar acum comentariile sunt degeaba, mai ales din partea ta, scriitorul articolului asta, care mai mult ai jignit decat sa pui pe masa niste critici constructive.

  17. Eu am plecat pe la 2:30.Si…
    Da,preturile au fost cam praf,bautura la fel.
    Da, am comentat si eu in legatura cu muzica ca ma asteptam la mai mult.
    Da, erau oameni pe acolo care nu aveau nici o treaba.
    Da, nu trebuia sa schimbe locatia balului.
    Da, era bun un backup.
    Dar sincer nu trb sa injuri si sa’i bagi in cacat pe toti cei de acolo ca nu ti’a placut tie,daca ai iesit in pierdere de 50 de lei nu trebuie sa te plangi atat. Life sucks,deal with it 🙂

  18. @toti – va multumesc pentru mesajul vostru, recunosc ca am fost destul de dur dar prefer sa aveti pe viitor un bal mai frumos sa nu se mai intample asa mizerii cum s-a intamplat de data asta.
    Inca o data, nu am sa accept comentariile care nu sunt semnate sau monosilabice, va rog sa fiti constructivi si fara amenintari ca nu merge asa ceva la mine. Sau daca faceti amenintari, macar semnati-va, doar nu sunteti gaini sa amenintati anonim.

  19. Articolul tau este pur si simplu nedrept. Indiferent de ce a fost acolo si ce s-a intamplat in final a fost alegerea ta. Tu ai ales sa mergi la bal, tu ai ales sa platesti biletul, tu ai ales sa ajungi in locatia respectiva.

    Dar totusi cred ca orice om rational si matur nu ar folosi un asemenea limbaj si nu ar ataca atat de multi oameni doar din prisma unei pareri personale create in 20 de minute, fara sa fie frustrat. Problema cu curentul a fost una tehnica ce putea sa se intample oricand oricui. Indiferent de cate probe se faceau in prealabil e o chestie ce nu o poti controla.

    In legatura cu back-up ul, cu generatorul, da ar fi fost o solutie..dar nu cred ca e o greseala atat de supraomeneasca..pana la urma e un bal, organizat de studenti, nu o bal al unei ambasade. Asa ca, hai sa fim seriosi si sa nu exageram in halul asta.

    Asa ca, in loc sa te bucuri ca ai 2000-3000 de unici sau cati sunt..gandeste te si cati iti dau dreptate si cati ti-ar spune ca exagerezi mult mai mult decat trebuie.

  20. @sophy
    Du-te si tu la o petrecere, plateste 1 milion (100 ron) ca eram 4 persoane si pleaca dupa 15 minute
    Cand o petrecere care ar trebui sa dureze 10 ore in conditii BUNE dureaza doar 15 minute trebuie sa le dai o lectie la organizatori.
    Dupa cum vezi pareri “DE BINE” nu sunt ap[roape deloc si pe aici cei care ma acuza ca as fi nedrept sunt doar organizatorii care isi apara pielea..
    Am un mesaj pentru organizatori: BUCURATI-VA ca o sa fi-ti dati afara!!!! Bucurati-va ca meseria asta de organizator NU VA PLACE!!!! Daca va placea stiati sa organizati un bal decent si nu CEL MAI PROST BAL!
    Asa ca, va invit sa vizionati or filmul Up in the air, ori http://www.viatadecacat.net

    Toate cele bune!

  21. @Sophy si stiu ca esti de la DREHER adica de la GROLTSCH… imi pare rau ca ai reprezentat berea acolo, sper ca angajariule pe viitor la voi sa se faca pe criterii valorice nu pe matzaieli

    ost Name: Browser: Firefox 3.6
    IP Address: 194.110.204.10 — [Label IP Address] Operating System: WinXP
    Location: United Kingdom Resolution: Unknown
    Returning Visits: 0 Javascript: Disabled
    Visit Length: 2 hours 10 mins 37 secs ISP: Dreher Breweries Ltd.

    sophy
    fabricadeadevar.ro
    munteanu.andreea@gmail.com
    194.110.204.10

    iata raportul IP

    30 May 14:28:33
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    (No referring link)
    30 May 14:28:35
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    (No referring link)
    30 May 14:37:36

    (No referring link)
    30 May 14:37:44
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    (No referring link)
    30 May 16:19:21
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    (No referring link)
    30 May 16:19:22
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

    (No referring link)
    30 May 16:38:53

    (No referring link)
    30 May 16:39:10
    ullise.wordpress.com/2011/05/28/balul-arhitectura-2011-28-mai-bal-de-gay-teapa-maxima/

  22. @ Iulian : si daca imi arati mie, cititor de blog, ca tu ai gasit repede repejor un IP si stii despre cine este vorba, crezi ca rezolvi ceva. Sau crezi ca ma intereseaza ? Te inseli… detaliile astea nu intereseaza pe nimeni. TOATA LUMEA si cand spun TOATA LUMEA ma refer la faptul ca TOATA LUMEA GRESESTE ! Reprezinti ceva de vrei sa pari important ca stii si tu sa critici un eveniment la care nu ai fost prezent de la bun inceput si nu ai absolut nicio tangenta cu el ? Nu stiu, arata un organizator aici care te-a acuzat ca esti nedrept, tu vorbesti serios sau faci toate comentariile la caterinca !? Organizatorii nu stau sa-ti citeasca tie mizeria, probabil incearca sa gaseasca o solutie sa fie pe plac evenimentul anul viitor sau fac alte lucruri mai importante decat sa citeasca articolul ! =)) Asta in primul rand… In al doilea rand, consider ca ti s-a inteles ideea din articol si nu cred ca e cazul sa te repeti in asa hal.

    Organizeaza si tu un party, nu neaparat Bal, ai sa vezi ca tot o sa gresesti undeva. Incearca nu mai pari important atunci cand nu esti.

    O zi placuta in continuare.

  23. unu la mana balul e pentru arhitectura – si nici macar nu vin toti oamenii din facultate de la noi, sa zicem ca daca lor nu le-ar conveni(ceea ce in cazul de fata este profund justificat) ar fi intradevar nasol, asta fiind target-ul. deci daca esti din afara si vrei neaparat sa vii, impresia pe care ti-o lasa tie daca este rea intr-adevar erste un minus pentru noi toti ca grup. aruncatul cu cacat si cu insulte pur gratuite si inutile – pentru ca nu a facut nimeni ce a facut sa te jigneasca pe tine personal este de un incredibil prost-gust.
    doi la mana, spuneai ca nu aveai unde sa iesi sambata seara pentru ca toata lumea venea la bal – vezi tu nu este o necesitate de ordin fizic hop-tzop vine sambata vine noaptea fututa la party-uri. nu vrei neaparat sa iesi undeva, nu este imperios necesar sa o faci si mai ales nu te pune nimeni tocmai acolo. adica daca alegi sa mergi este exclusiv responsabilitatea ta, ca doar nu iti pune nimeni pistolul la tampla, deci nu are sens sa dai vina pe situatie…
    trei la mana, daca ai fi fost – sau nah, poate ai fost, nu vreau sa mananc rahat – in anii trecuti la balurile arhitecturii ai fi vazut ca mai toate se termina pe la 3 sau 4. stiind asta nu ai fi venit la 3…nu ca ar fi normal sa te duci la 3 oriunde cand toata lumea e sparta sau beata
    iar faza cu costumele…chiar au fost foarte tari anul asta si a fost dragut ca oamenii au venit costumati mult mai multi ca de obicei, nu in blugi si tricou ca in anii trecuti ca doar asta e traditia balului sa fie mascat. daca au fost nevoiti sa schimbe locatia si chiar nu a vrut nimeni asta, macar atata lucru sa ramana.
    cat despre organizare, nu stiu ce sa zic in unele cazuri si atunci nu comentez – cum ai facut tu mai sus nefiind in cunostiinta de cauza – dar de iulia cucu stiu clar ca nici macar nu mai e presedinta a asociatiei de dinainte de bal cu mult, iar de bagat in organizarea balului nu se bagase niciodata.
    perfect de acord cu tine ca faptul ca nu au avut back-up a fost o mare porcarie. pentru asta si-au primit multe critici din partea unui numar mare de oameni.
    insa, sa critici ceva fara a fi in cunostiinta de cauza mi se pare putin nedrept fata de oamenii aia care chiar nu au nici o vina. nu vreau sa privesti asta ca pe un afront la adresa ta personal – ci a reactiei tale super exagerate si a modului foarte agresiv de a o prezenta. post-ul tau chiar fusese subiect de discutie azi intre noi care am fost la bal, nu pot sa spun ca am fost placut impresionati de ce era acolo dar ne-am zis asta intre noi pe tonul de “coae ce tare a fost anul trecut, dar lasa mai e si la anu” si chiar ne-a deranjat pe toti (nefiind din nici o organizare, nefiind anul 1, ascultand muzica buna, fiind si noi dezamagiti de balul in sine) deci reactia pe care ai declansat-o chiar a fost cat se poate de obiectiva

  24. Salut!in primul rand vreau sa precizez ca nu iau un rol de avocat prin post-ul asta pentru nimeni.Da,intr-adevar,au fost lucruri neplacute in cadrul evenimentului,da au fost unele probleme si inteleg nemultumirea ta legata de cateva chestii pe care le-ai precizat.Ok!Dar nu s-a rezolvat nimic aruncand cu dejectii verbale si cu cacat in persoane pe care nu le cunosti,si dintre care unele nu sunt vinovate,transformand ceea ce poate ar fi fost o…”parere a clientului”(care pana la urma ar trebui luata in serios,cata vreme nu devine bascalie)intr-un atac cu toata bateria de cacat de care dispui intr-o dupa-amiaza in care probabil te plictiseai.Nu judeca cata vreme nu cunosti circumstantele.Inteleg ca era prea mare pretul la intrare,inteleg nervii ca s-a intamplat sa ajungi in momentu fatidic, dar nu erai obligat sa vii.Ca nu mai era nimic ca mergeau toti la bal…puteati sa va organizati un mic houseparty,sa va puneti muzica buna,ceva de baut sau altele(dupa gust) si era ok.Solutii se gasesc,imaginatie trebuie…Oricum ma deranjeaza ca totul a degenerat intr-un circ de ultima speta,in care atractia scenei a fost bagatul p**ii in stanga si-n dreapta.Ori cand argumentul suprem este “bagatul p**ii”,deja nu mai e discutie,e haos.Tu n-ai creat o evolutie prin post-ul tau,ci o reactiune,care se va prelungi endless,in care unii acuza si altii scuza.Iar rezultatul va fi doar o maxima muie.Legat de neplacerile tale in domeniul muzical,ai exagerat un pic.Poate ca nu sunt un asa mare cunoscator in domeniu cum poate esti tu,dar Minus chiar este in momentul actual printre cei bine cotati si in afara.Si pana de curent a fost o neplacere,intr-adevar.Dar nu dispun cartiere intregi in bucuresti(nu mai zic de tara)de generatoare de rezerva.Poate ca marea problema asta ar trebui sa fie,nu neaparat ca a picat curentu la un party care oricum la ora 4 se termina.Repet,nu scuz,nu acuz,nu am nimic cu nimeni.Nu a fost un atac la persoana ta,ci o observatie la actiunile tale,care au indignat persoane care nu aveau nicio vina.Adevaratii vinovati nu i-ai nimerit.”Nu vorbi fara sa stii/Nu hali mereu ce auzi de la altii…”cu acestea inchei.Sper ca nu m-ai inteles gresit.Bafta si numai bine

  25. @Valetin
    Sunt de acord cu tine, cine nu munceste nu greseste, dar de la a gresi omeneste pana la cea mai proasta petrecere su cel mai prost bal, este o cale foarte lunga ce trebuie sanctionata.
    Asa cum vezi nu cenzurez mesajele care poarta semnatura, inclusiv mesajele in care sunt facut nesimtit, analfabet, etc, acest lucru spune foarte multe.
    Referitor la organizat party-uri si petreceri, da, am organizat multe party-uri cateva baluri dar nici unul nu a iesit “cel mai prost” dimpotriva au iesit BINE, recunosc ca nu au iesit cel mai bine sau foarte bine pentru ca majoritatea au fost low budget, inclusiv un party in care firma in care eram actionar a investit 40,000 Euro, cu 20,000 Wats / Romexpo, DJ mari, adica DJ care am platit 4000 Euro pe cap sa ii aduc plus hotel de 4 stele si transport cu vehicule noi cu scaune de piele.
    Daca nu ar exista cei ca mine, trepadusii, teparii, hotii, escrocii s-ar inmulti foarte repede, este garantia libertatii cuvantului, libertatea presei, mai mult acesta este un BLOG PERSONAL, nu reprezint nici un interes social, cultural, economic sau institutional de nici un fel,sunt un simplu client caruia i s-au acordat mai mult de 4,000 vizionari pe acest post de pe blog-ul meu in numai 3 zile, ceea ce este IMENS.
    Faptul ca nimeni dintre participanti nu a avut nici macar o parere pozitiva este din nou o garantie, iata la ce ma refer:
    – Locatie – Santier
    – Decoruri – Ale sponsorilor cateva panze aiurea fara legatura cu evenimentul
    – Sonorizare – Proasta – multe vibratii si distorsionari
    – DJ – hai sa nu le mai spun de cacat, le spun LOW BUDGET – LOW LEVEL
    – Participanti – hai sa nu le mai spun gay / gay parade sa le spun – Nereprezentativi pentru UAUIC, este confirmat absenteismul studentilor de la arhitectura
    – Taxa de intrare – 15 minute de muzica – 25 RON x 4 persoane + taxiul … JAPCA
    – Preturi inauntru – nestudentesti
    – Ventilatie – PRAF
    – Curatenie – JEG!
    – Lumini? – ZERO!!! Nu am vazut nici macar un stroboscop sau un glob cu oglinzi ca pe vremea lui Ceasca…
    – Electricitate.. VARZA
    – Surprize, premii, concursuri, inedit, specific arhitectura, etc.. ZERO!!!!

    La ce capitol nu au fost naspa? Unde gresesc ca imi spun parerea PERSONALA?
    Sa ne intelegem, scriu si review-uri pozitive, faptul ca nu le-am mamicile mortii taticii sau sfintii la sex sau nu i-am trimis in origini este totusi o alta dovada ca nu sunt chiar asa de VULGAR sau licentios.

  26. @Ioana – Cine sunt organizatorii????
    De 3 zile intreb CINE SUNT ORGANIZATORII????
    Avand in vedere ca 90% din timp sunt plecat in afara tarii calatorind ma gandeam si eu ca fiind sambata seara, dupa 2 luni sa merg si eu la o petrecere, ca nu mai fusesem de 2 luni la o “discoteca”. Cum organizatorii si-au pregatiot bine tzeapa invitand toata populatia la petrecerea asta, am pierdut eu vremea ce am pierdut vremea prin oras pana la 3 dimineata si am zis si eu ca tot omul care nu se zgarxceste pe 2-3 ore de discoteca, sa merg si eu la un party.
    Adica iti reamintesc ca numai pe Facebook pe un singur Event erau confirmati 2000 de invitati dupa ce ati invitat 8,000 de persoane, sa iti mai enumar zecile de link-uri de la Feeder pana la bloggeri unde v-ati facut reclama acoperind practic tot locul?
    Sa ne reamintim:
    a) pe afis nu scria ca party-ul o sa se incheie la 15 minute dupa ce am ajuns, nu era nici un deadline
    b) pe afis nu scria ca este limita de invitati
    c) pe afis nu scrie cine sunt ORGANIZATORII
    Asupra aspectului ca ORGANIZATORII sunt inca ANONIMI (adica nume si prenume) va rog sa contribuiti pentru a preveni ca pe viitor acestia sa nu se mai ascunda!
    Asadar sfatul meu este ca NICIODATA sa nu mai mergeti la un party unde numele organizatorului sa lipseasca.

    Din informatiile furnizate oficial adica Website-ul asociatiei UAUIC acolo scrie mare cine este presedinta, ce mare branza sa isi updateze website-ul??? Ia numai 3 minute sa puna numele maimutoilor care stau in spatele acestei petreceri.
    Tot ce se doreste nu este returnarea banilor ci sanctionarea persoanelor vinovate, acesta este un caz de PROTECTIA CONSUMATORULUI, dai un ban, fie el cat de mic, 1 RON, daca gasesti un gandac in covrig firma trebuie sa plateasca, in cazul acesta nu a fost vorba de doar 1 RON, a fost vorba de o pacaleala, o jignire, o ofensa adusa bunului simt si bunului guis, toate acestea pe seama timpului, banilor participantilor.
    Dupa cum vezi apar drepturile celor MULTI nu la cei cativa trepadusi care fac si ei cativa banuti si cred ca sunt BOGATI, promovez CALITATEA, RESPECTUL, CINSTEA, BUNUL GUST!
    Din moment ce v-ati ales sa aparati prostul gust, nesimtirea, hotia, lacomia si toate acele valori care au caracterizat organizarea celui mai prost party implicit a celui mai prost bal la care am fost vreodata (si am fost la SUTE de petreceri) inseamna ca va faceti partasi ai valorilor de prost gust si nesimtirii.
    Cine este nesimtit si lipsit de bun gust? Cel care apara binele sau cel care apara raul???

  27. ti se raspunde in repetate randuri aducandu-se argumente logice din partea mai multor oameni – care nu se cunosc intre ei…continui sa ai aceeasi parere, ok asta e.
    eu comentasem ceva pentru ca la fel au iesit comentarii anul trecut de la te miri cine si ne-am auzit niste vorbe profund neadevarate din cauza oamenilor care cine stie ce frustrare personala avusesera. ti-am comentat doar reactia si dorinta de a jigni tot si pe toata lumea, pentru ca altfel chiar nu as fi avut motive sa imi pierd timpul. deci eu cam asta am avut de zis, certa-ti-va oameni buni in continuare, pt ca cred ca o sa iti dea multe ocazii de raspuns unor oameni care incearca sa iti spuna toti in fond acelasi lucru, deci multe chestii de facut pe viitor.

  28. @bogdan
    @Bogdan – Am creat o cearta, o revolta, o atitudine de neacceptare a unor trasaturi de caracter precum ar fi:
    – Hotia
    – Lacomia
    – Prostul gust
    – Nesimtirea
    – Escrocheria

    Sunt foarte incantat ca am deranjat oamenii care nu si-au facut datoria si care au inselat atatia oameni.
    Sa fie fericiti ca nu am sesizat PROTECTIA CONSUMATORULUI, aici nu este vorba doar de mine ci de 2000 de persoane care au platit dreptul de a fi tratate cu respect, buna cuvinta, bun gust, politete.
    Din pacate nu am vazut nici un fel de SCUZE OFICIALE din partea organizatorilor, scuze prin care sa isi ia angajamentul ca pe viitor asemenea mizerii sa nu se mai repete.
    BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP / BACK UP /

  29. @iOANA, IN CONTINUARE ASTEPT SA NE SPUI SI NOUA numele organizatorilor, suntem si noi curiosi, vad ca esti imprecisa si telenovelizezi o evidenta de netagaduit, aceea ca a fost cel mai naspa party / bal

  30. @ Ioana : nu inteleg ce vrei sa mai scoti de la el, de la articol si pana la comentariile sale, lucrurile se repeta fara sens, in loc ca ele sa evolueze. Dar asa e romanul, nu te-ai obisnuit ? Nu ii place ceva arunca cu noroi si cu jigniri fara sa aiba o parere concreta, constructiva in prezent si pentru viitor.

    @ Iulian : tu vrei DJi de imagine sau DJi care distreaza lumea cu muzica de calitate ? Nu de alta, dar vorbesti asa de parca tu ai fii DJ si ai cunoaste lucruri in materie de DJing si ce tine de asta… Ai pus mana vreodata sa mixezi pe scule profesioniste, stii sa faci beatmatching intre doua piese ? Stii sa faci o tranzitie fara sa folosesti neaparat crossfade-ul ? Stii ceva ? NU STII… te asigur. Adu tu artisti, DJi de HIGH-BUDGET, in felul asta poate ai ceva de demonstrat si nu stii cum s-o faci, probabil organizand balul din 2012. La Studio Martin cand merg sa vad un line-up format din artisti din afara sau chiar artisti romani foarte apreciati in afara platesc intre 20 si 30 ron si sa scoatem din calcul partyurile in Arena sau in Polivalenta cand vine un DJ mare si platesti pana in 100 RON, iar Balul Arhitecturii fiind Bal al ARHITECTURII mi se pare normal sa platesti 20-25 RON, pentru ca din pretul ala organizatorii isi scot banii pentru sonorizari, decoruri, etc.

    Vorbeste si tu de BACK-UP atunci cand nu ai in vedere o hala industriala construita prin anii 60… Vorbeste de BACK-UP atunci cand cladirea are revizie facuta pe sistemul electric si se numeste Arenele Romane (chiar daca arata tot ca un santier)/ Sala Polivalenta/ Studio Martin/ Zone Arena/ World Trade Plaza/ ROMEXPO (ca tot mentionasei mai sus)… Sa zici totusi merci ca hala avea termopane ca sa nu racesti la oo.

  31. @Valentin – Daca organizatorul stie ca este INCAPABIL de ce se mai apuca sa faca asa de multa reclama sa straga bani multi???? Daca nu era in stare sa suporte asa eveniment de ce s-a apucat sa faca evenimentul????????
    Nu ma pricep la mixat, dar ma pricep sa dau bani pe ceva ce merita, nu imi place cand sunt furat, mai ales cand este vorba de mii de oameni care au platit.. deci este vorba de mii de oameni care au fost furati!
    Si daca ai urmari cu un pic mai multa atentie, numarul invectivelor ce mi se adreseaza este mult mai mare decat numele invectivelor ce le arunc in directie ne-nominala, adica pe numele ORGANIZATORILOR!
    INCA O DATA VA ROG SA NE SPUNETI NUMELE ORGANIZATORILOR!
    Si daca organizatorii nu sunt in stare sa faca o investitie de maxim 200 Euro in Back-up, stii tu ce este un back upo? Cate sute de servere cu baterie ai pus tu? Cate generatoare ai pornit tu in viata ta??? Mare branza!!!
    Dar cand te zgarcesti 2-3 maxim 400 de euro sau sa proiectezi INTELIGENT un sistem de alimentare.. asta este altceva.
    Daca Organizatorii sunt niste tampiti care nu sunt in stare sa isi imagineze cat de usor se poate produce un scurtcircuit mai ales ca aeru sute de instalatii, atunci scuza-ma ca iti spun, dar organizatorii sunt redusi mintali ca nu isi pot inchipui asa ceva.
    Cat despre cat de “literat” in domeniul IT, nu ai vazut tu si toti DJ tai din Bucuresti ce scule am vazut eu in noduri de telecomunicatii din Frankfurt, Amsterdam /Londra / Moscova unde numai un router costa intre 500,000 euro si 20 milioane euro… nu o sa vezi tu in viata vietii tale

  32. Bravo. Tare rau review-ul , m-am pipilit ( pisat e naspa) pe mine de ras , da , ai mare dreptate , ai fost la locul potrivit ( balul de gay) la momentul nepotrivit (3:30 ) drept urmare ca sa te simti mai bine iti dau eu o bere , ca eu m-am distrat la bal , mi-am facut plinut cu alcool si m-am tirat pana in 3 .

    Fecilitari pt afirmare ,

    Razvan Dumitrescu (cel care s-a oferit sa organizeze balul si a fost refuzat )

  33. Am spus ce aveam de spus.Raspunsul era previzibil.Dar iti spun sincer,nu ai rezolvat si nu se va rezolva nimic cu circul.Imi pare rau sa observ ca sunt multi oameni de acord cu mentalitatea asta.Ii respect pe cei care au fost obiectivi totusi si la acuzari,si la aparari,si care nu au cazut in extrema “politicii de sant”.

  34. @Razvan – Iti dai seama cand a vazut ce magarie o sa iasa si-a dat demisia. Dar, nu cumva ea a fost presedinta in ultimul an a monstrilor din jurul ei? De ce nu si-a dat demisia cu o ora inainte de bal? Mai castiga 2 zile de presedentie :)))

  35. @Bogdan, acesta nu este un circ, acesta este un scandal care o sa schimbe multe in mentalitatea organizatorilor de bal de la arhitectura, tu ce crezi, anul viitor se va mai repeta mizeria de anul asta? Fac pariu ca nu! Anul viitor ori nu faceti balul, ori ma invitati ca invitat onorific :))) daca voi avea timp sa vin la voi daca voi fi in tara atunci 🙂
    Tu crezi ca am ceva personal cu vre-unul dintre organizatori? Crezi ca am ceva de impartit cu niste stundentasi de la arhitectura cu care nu am nici o tangenta ani si ani de zile?
    Cand iti citesc review-ul 4000 de persoane in Romania, crede-ma ca este un SCANDAL MARE!
    Si romanului ii place scandalul si eu ma bucur ca servesc interesele celor multi si cinstiti! 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button
Close