De regulă expertiza SEO sau Social Media este foarte apropiată de personalitatea și experiența consultantului.
Există tot atâtea feluri de a face SEO și Social Media pe câte feluri de oameni există pe Internet, fiecare om are ampreenta sa online, fiecare om are locurile favorite pe Internet și obiceiurile sale.
Un expert SEO / Social Media va avea în minte foarte clar diversitatea utilizatorilor și este o persoană eminamente Open Minded cu foarte multă experiență în online.
În mod natural, comportamentul online este foarte asemănător și cu cel în viața romantică, astfel că ”obiceiurile de curtare” ale clienților/audienței vor fi asemănătoare cu cele de curtare a domnișoarelor.
Să fim onești: curtarea unui client / audienței este o formă de a vinde, vindem timpul nostru, vindem zâmbetul nostru, vindem atenția noastră pentru detaliu, mergând până la o filosofie a curtării este doar o vânzare permanentă, un schimb în cele mai mărunte gesturi.
Este foarte normal ca un expert Social Media și SEO să fie un excelent vânzător, cunoscător al ergonomiei, sociolog, și expert în tehnologii, o persoană care adoră să exploreze și să învețe permanent!