I.T.Romania

Fashiondays a trimis milioane de SMS-uri nesolicitate clientilor săi de Black Friday

Toată lumea cu mic cu mare s-a pregătit temeinic de Black Friday, de la client până la general manager de magazin electronic.

Ca la o cursă contracronometru, cumpărătorii s-a așezat la computer cu cardul lângă ei iar vânzătorii cu cana de cafea gata de o noapte si o zi intensă.

Credeți că este CORECT din punct de vedere, moral, etic, estetic, economic, legal și concurențial faptul că Fashiondays un website cu milioane de clienti, să fie SINGURUL site care trimite milioane de SMS-uri nesolicitate de BLACK FRIDAY cu complicitatea Vodafone?

 

black-friday-romania

Fashiondays a trimis SMS +e-mail la toti clientii lor.

Mesajele publicitare via SMS trimise cu ocazia campaniei BLACK FRIDAY organizata de
Fashion Days in data de 18 noiembrie 2016 reprezinta o actiune efectuata in termeni legali
conform Termenilor si Conditiilor Fashion Days care pot fi accesate la urmatorul
link: http://www.fashiondays.ro/page/terms/#privacy-policy, in sectiunea “POLITICA DE
CONFIDENTIALITATE”, punctul 10.

Nu vă supărați, dar ați întâlnit vreodată pe cineva care să fi citit o singură dată, undeva Termenii și Conditiile cuiva de pe Internet?

termeni

Cu alte cuvinte, ”Termeni și condiții” înseamnă ceva formal, nu ceva cu care să ameninți clienții că dacă protestează vor fi dați în judecată cu mesaje oficiale scorțoase, am voie să mentionez brandul, marca, logo-ul când vreau să comunic, se numește LIBERTATE de EXPRIMARE, informatiile pe care le furnizez aici asupra cărora îmi exprim responsabilitatea 100% ca fiind ADEVĂRATE.

Aceste CAPTURI DE ECRAN cu MESAJELE NESOLICITATE trimise de Fashiondays.ro sunt REALE si nu sunt prelucrate / trumchiate / modificate

Astfel, conform Legii 84/1998 coroborata cu prevederile Regulamentului Consiliului (EC) nr. 207/2009 privind marcile comunitare, continutul website-ului, logoul “FD”, bradul “Fashion
Days” sunt protejate de lege, Fashion Days avand un drept exclusiv asupra acestor marci, incalcarea drepturilor de utilizare a acestora fara permisiunea expresa si prealabil
exprimata de Fashion Days, atragand posibilitatea raspunderii utilizatorului, pentru eventualele prejudicii directe sau indirect cauzate.

Dacă nimeni de pe Internet de Black Friday nu dă SMS pe telefonul propriu privat si personal, cum îți permiți ca TU să fii singurul care trimite? Mai ales că nu m-ai anunțat sau nu mi-ai cerut voie verbal, scris, ca acum când ameninți …

termeni-conditii

Așadar dacă faci o singură achiziție de la Fashiondays.ro în mod automat / default vei primi mesaj publicitar NESOLICITAT pe telefon?

Cu alte cuvinte, TEORETIC / Legal Fashiondays nu a dat SPAM
PRACTIC, deoarece nimeni nu se obosește să citească termenii și conditiile sau să piardă 1 ora cu asta si sa se dezaboneze, Fashiondays.ro a dat SPAM.
Dovada că PRACTIC Fashiondays.ro a dat spam este faptul că NICI UN COMPETITOR de pe piața de ONLINE nu a trimis MESAJE SMS nesolicitate, NIMENI !
În ziua respectivă, de black Friday, doar Fashiondays.ro a trimis SMS NESOLICITAT național, toți ceilalți NU AU TRIMIS!
Cum ar fi fost ca să primească fiecare român de Blacj Friday 100 sms-uri nesolicitate?

Dacă eu, ca utilizator, intram singur și mă apucam să solicit prin e-mail, telefonic sau o simplă bifă, că vreau mail sau mesaje, da, atunci NU era SPAM

Ce este SPAMUL?
https://en.wikipedia.org/wiki/Email_spam
Email spam—also known as junk email—is a type of electronic spam where unsolicited messages are sent by email.

Vodafone a zis că este ”OK” dacă ai făcut comandă de la Fashiondays să primești mesaj NESOLICITAT publicitar,
Din moment ce Vodafone își asociază / promovează imaginea plătind reclamă pe site-uri ca ZOSO.ro , de ce vă mirati oare?

 

greseli-vodafone

Având în vedere că este cazul celul mai mare VAL de mesaje NESOLICITATE, cât de mândri sunt oare cei de la Fashiondays de asta?

Dacă și eMag ar trimite în baza acestei ”logici”, ai făcut comandă la noi, îți trimitem când vrem mesaje promoționale, ce ar mai ieși?
Dar dacă ABSOLUT toți cei la care ai comandat în ultimii ani ar trimite SMS de black Friday, ar trimite sms, ar trebui ca fiecare român să primească 20-30-50 sms-uri publicitare?

 

spam-fashion-days
Credeți că este CORECT din punct de vedere, moral, etic, estetic, economic, legal și concurențial faptul că Fashiondays un website cu milioane de clienti, să fie SINGURUL site care trimite milioane de SMS-uri nesolicitate de BLACK FRIDAY cu complicitatea Vodafone? 

 

mesaje-nesolicitate-fd

 

spam-fashindays

De asemenea și operatorul VODAFONE nu ar trebui să permită așa ceva.
Cu ce drept Vodafone dă numărul meu de telefon la cineva în scopul de a își face reclamă nedorită prin sms pe telefonul meu?

mesaj-nesolicitat-fashiondays

De exemplu, nici măcar nu știu cum să BLOCHEZ ca Fashiondays să îmi dea mesaj, nu am opțiunea asta! Ahhh.. stai un pic
NICI nu se poate opri Fashion Days ca să îți dea SPAM prin SMS pentru că este SPOOF.

Caller ID spoofing is the practice of causing the telephone network to indicate to the receiver of a call that the originator of the call is a station other than the true originating station. For example, a Caller ID Display  might display a phone number different from that of the telephone from which the call was placed. The term is commonly used to describe situations in which the motivation is considered malicious by the speaker or writer.

 

mesaj-spam-fashiondays

Orice român de bună credință știe că cel mai AGRESIV cu mailurile si notificările prin e-mail este Fashiondays.ro
Întrebați pe oricine a primit sau a făcut o comandă prin Fashiondays dacă există cineva care să trimită mai multe mailuri nesolicitate ca Fashiondays, în baza ”termenilor și condițiilor lor”.
În mod NORMAL ar trebui ca TOATE opțiunile cu privire la mesaje comerciale și reclamă să fie INACTIVE la activarea contului și să poată fi activate doar de către utilizator!

asta-e-spam

Rog Vodafone, căruia îi plătesc 25 Euro lunar abonament (fix) să nu mai îmi trimită SMS-uri publicitare.
Transmit acest mesaj prin website-ul meu deoarece Vodafone nu are un departament de relații cu clientii ci are MESAGERIE VOCALĂ sau cine stie ce tâmpenie, nu este la DISPOZITIA MEA când vreau eu o persoană la ei disponibilă să îmi preia cererile.

NU SUNT DE ACORD ca Vodafone să îmi trimită mesaje publicitare sau nici un alt fel de mesaje comerciale nesolicitate!
DACĂ cumva au lăsat pe ”default” setările că doresc să primesc vre-un sms de acest gen rog ca ei să dezactiveze mesajele SPAM și de orice fel comerciale pentru că nu mă interesează nici o oferta, promotie, concurs sau comunicat de presă!

Mulțumesc!

 

Iulian

15 ani experienta in industria online

Related Articles

Back to top button
Close