EconI.T.

Tag-uri, Meta titles, Keywords – cum se scriu descrierile

Ce este ”meta

Cum înțelege Google ”meta-tags

Mai întâi trebuie să aveți clarificate partea de jurnalism online, de a scrie online coerent, plăcut, captivant, relevant!
Următoarele link-uri sunt foarte bune, ca o idee, cum să diversificați în același timp să vă apropiați de audiență ca stil literar
– http://www.ghidjurnalism.ro/cum-pui-un-titlu-bun-unui-articol
– http://ericpolec.ro/cum-sa-alegi-un-titlu-potrivit-pentru-articole.html
– http://www.informatiiprofesionale.ro/comunicare/constructia-unui-titlu-bu

1, Cum trebuie compuse tag-urile
a) La ce sunt bune TAG-urile în SEO https://managewp.com/how-to-tag-effectively
b) Diferențe dintre TAG-uri si Categorii
c) Înca o dată diferente dintre TAG-uri si Categorii
d) Cum se folosesc TAG-urile și Categoriile în SEO

2. Metode de creare a meta title-urile;
Cum se folosesc și la ce folosesc Meta Title-urile
Cum se scrie un Meta Title de succes
Exemplu: How to Write Title Tags For Search Engine Optimization
EXCELENT Page Title Tag Best Practice for Google

3. Ce cuvinte cheie trebuie să folosească
Cum se pun cuvintele cheie în context (pozitionarea cuvintelor cheie mai importanta)
Cum se poziționează cuvintele cheie în pagină
Cum alegi focus keywords – cuvintele pe care să te focusezi

4. Ce trebuie să urmărim la crearea meta descrierii

În primul rând, meta descrierea trebuie scrisă pentru oameni si nu pentru SEO, este mai important să fie dat click pe rezultat decât să apară des în căutări și să nu se dea click pe ea!
a) Faceți ziceți-le ceva să dea totusi click pe rezultatul din căutare
b) Nu mințiți și nu amăgiți să plece după ce intră pe pagină

De bază rămâne SEO Moz ca standard asupra ce este Meta Description

5. Ce trebuie să urmărim la descrierea hotelurilor

Să fie o exprimare cât mai simplă, lămuritoare, captivantă care să câștige cât mai multă încredere.
Bounce rate mic
Timp de staționare mare
Rată de revenire mare
Detalii relevante
Click-uri pe link-urile interne
Like-uri
Share-uri
Comment-uri
+1 -uri

 

cum-alegi-cuvintele-cheie

 

 

Iulian

15 ani experienta in industria online

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close