I.T.RomaniaUmor

Bloggerii din Romania, niste manelisti literari

Ceea ce ma contrariaza cel mai mult este aceasta clasificare sau inregimentare,

Nu inteleg de unde este “mandria” asta de a fi blogger?
Cam toti scriu despre ce aduce audienta, adica despre vedete de carton, despre evenimente care intereseaza pe toti, mai rar sunt oamenii care scriu ceva nou, ceva nepreluat, ceva necomercial, sa zicem cam 3%..

Restul, au si ei blog si isi proecteaza ego-ul personal maxim electronic, ca si-au luat si ei de 2 ani calculator in rate de la Altex sau Domo si au descoperit si ei netu.
Ca sa se arate unii mai elitisti abunda in gadgeturi in cele mai ridicole feluri, poarta tablete electronice, telefoane cu ecran imens incomode, laptopuri prin autobuz sau metrou sa se uite la poze, cacaturi d-astea 🙂

In primul rand blogg-ul ar trebui sa fie:
– un document electronic personal
– un punct de vedere subiectiv personal
– o oaza de originalitate
– spontaneitate pura
– evadare din comercial
– independenta spirituala
– jurnal personal partial public
– modalitate de comunicare
– un fel de “uite cu ce ma mai ocup si cum mai sunt”
– reflexivitate si constiinta
– istoric actiuni personale

In al doilea rand ce nu ar trebui sa fie blog-ul:
– loc de barfa
– cersetorie de audienta
– productie publicitara / comerciala
– advertoriale
– rafuieli
– colectie de clipuri de pe net
– copy & paste de pe alte locuri
– subiecte tabloidite
– trambulina corporatista in cariera
– agatatorie online

Asa ca, refuz sa ma numesc BLOGGER din mai multe motive:
– sunt scriitor
– abordez subiecte originale cu informatii NOI care nu exista in alte parti
– prezint idei noi
– scriu pe net inainte de aparitia termenului “blogger”, mai precis din anul 2001!
– pastrez o nota de originalitate prea mare pentru a fi un alt oagar electronic
– scriu pentru mine, nu de dragul audientei
– nu castig bani din blog
– nu agat pe blog
– nu ma propulsez in cariera prin blog

etc

Intrebare: Cati dintre bloggeri stiu o poezie de la cap la coada pe de rost?
Raspuns retoric: 1%?

🙂

Iulian

15 ani experienta in industria online

Related Articles

One Comment

  1. sincer, nu cred ca vreunul dintre noi are cel mai mic drept sa defineasca ce ar “trebui” sa fie blog-ul, sau ce n-ar trebui.. blogul a incetat de multi ani sa fie un “jurnal online”, asa ca cine vrea scrie despre subiecte tabloid, cine vrea(poate) face bani cu advertoriale, cine vrea barfeste, etc.. daca sunt oameni dornici sa citeasca asta, care e problema?

    Pe acelasi principiu cand a aparut presa de consum in anii 1800 ziarele tratau doar subiecte serioase, ofereau doar stiri si cultura (poezii, novele, etc).. azi avem presa de mondenitati, presa nisata pe categoria economica. avem presa cu femei in tatele goale, avem presa pe partea de gadgeturi si pc gaming, avem presa de barfa, etc, etc… hai sa protestam ca vrem presa sa revina la rolul ei original si sa se renunte la toate ramnificatiile din ziua de azi… asa si cu blogging-ul 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also

Close
Back to top button
Close