Econ

Gigel.Org – ne lipsesti! – inca din 2003! Manele drum`and`bass – urbanul – corporatistul si ceilalti

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=C7zpqaDT1s0]
La inceputul anilor 2002 continuand cu 2003 si in plina glorie in 2004 am lansat cu cativa inteligenti din netul romanesc niste “clichee” ulterior preluate “original” mai nustiucum decat ideea noastra dar mult mai slabe si mai obosite decat ce am inventat inaintea lor cu 3 ani DE RADIOURILE  si unele televiziuni comerciale, stiti voi care, facei o corelatie intre ce am scris noi acum aproape 10 ani, ce au dat ei pe post si ce se mai scrie acum, este usor de remarcat 🙂 .
Din pacate nu a mai aparut ceva nou, tineretul este asteptat sa fie nelinistit si obraznic, daca il lasa ADHD- ul 🙂
Numai sectiunea URBANUL avea cel putin 100 de pagini, Cocalarul, Corporatistul, Gospodarul se apropiau si ei.
De asemenea sectiunea “poze cu mine” search in Google la images infatisa cei mai penibili internauti admirandu-se cant sunt de… 🙂 ei insisi 🙂
Prima oară a fost Agop, cel care era să mi se cace în frigider: “eşti patetic”, sau mai simplu, “patetic”. Ca cum ar veni:
– “frate, ce de pizde erau aseară în R2” – “patetic”
– “ma duc la vot că m-am săturat de hoţii aştia” – “patetic”
Apoi a fost Ada – căreia îi mulţumesc pentru urmuz şi jari – care, agasată de cît de des auzea cuvîntul asta, s-a trezit si a scos porumbelul: “ce mă tot futeţi la cap cu pateul vostru?”. Simplu. Pateu.
…..
N-ai înteles nimic? Mai departe… Să fim concreţi, pateul e: •orice expresie sau manifestare patetică ce apare doar pentru că în genul ăla de momente se cere spusă sau facută o treabă spirituală cu care majoritatea nu are cum să nu fie de acord;
•o platitudine cruntă, un truism jenant, o tautologie de căcat;
•un clişeu odios adecvat momentului, o afirmaţie bombastică;
•o glumiţă de căcat făcută de domnul director ca să rîdă domnişoara contabilă;
•faptul ca vă pasă şi vă afirmaţi cu tărie implicarea afectivă în evenimente distante (atentatele teroriste, de exemplu) – mai ales faptul că vă declaraţi solidari deşi vă doare în pulă;
•discuţia desfăsurată în deplin consens cînd se adună foşti colegi la o bere, dar mai ales nostalgia de căcat care îi năpădeşte pe toţi;
•simplificări crunte de genul “toţi bărbaţii e porci”, “toate femeile e curve”, “nu te poţi căca în gustul omului”, “gusturile nu se discută”, “eu ascult muzică bună” etc.;
•dragălăşeniile sau chestiile haioase le spui la gagici la primele întîlniri, crezînd că ele-s atît de proaste încît să pună botu’ (e, uneori merge);
•în general, orice chestie spusă apăsat, cu convingere, după care se asteaptă reacţii, sau chestiile pe care le spui ştiind că toţi te vor aproba (faptul ca nu te gîndeşti la asta înainte să spui nu te scuză).
Pateul se sancţionează astfel: îţi faci curaj, mai ales dacă e vorba de domnul director, aştepţi momentul de linişte pentru ca efectul să fie maxim şi zici calm dar hotărît: pateu!
Există alternativa ca individul care a dat păsărica să se supere – adică ce, ne batem joc, lasă-ne pe noi cu aerele tale – sau să se amuze. Modul în care respectivul reacţionează în faţa pateului împlinit ar trebui să fie un indiciu destul de bun privind ‘telectul respectivului – e idiot mai ales dacă se foloseşte de colectivă ca să se spele de cacat.
Iată exemple #11447 | Produs de sikander | 15/07/2008 Rupe-i chitara, bă ! #11479 | Produs de bigrobert | 15/07/2008 La mare sau la orice balaceala:
– Cum e apa?
– Uda!!! ha ha ha ha ha #11466 | Produs de sikander | 13/07/2008 Sînt Andrei la coaie să mă bei. #11477 | Produs de Fucked with a knife | 13/07/2008 Pregatindu-te sa intrebi ceva:
-Auzi?
-Din nastere.
Explicand:
-Uite, asa se face/aici ai gresit/etc … vezi?
-De cand m-am nascut. #11396 | Produs de sertar | 02/07/2008 Manca-ţi-aş tu p-a mea. #11401 | Produs de Fucked with a knife | 01/07/2008 Mergem sau nu mai stăm? #11362 | Produs de coco_jambo | 27/06/2008 – Ce faci frate?
– Pula mea..
– Si tu esti ma cu pula in gura? #11352 | Produs de hotshoted | 25/06/2008 -Cât e ceasu?
Asa imi vine si mie sa zic cand imi sare in ochi ceva din cartile de taraba “NLP” – PATEU!
===========
-E din Medgidia, Bragadiru sau alta metropola. A venit in Bucuresti si a facut ASE-ul sau o facultate de comunicare, unde s-a implicat in toate ONG-urile posibile “pt ca vrea sa schimbe ceva”. A facut practica 6 luni la o companie de publicitate. De altfel, daca il intrebi ce vrea sa faca iti raspunde invariabil: “advertiser, copyrighter, art planner, etc”, cu toate ca nu stie prea bine ce inseamna. Dar a vazut el la TV emisunea aia cu reclame si e tare cool.
-Isi umple CV-ul cu tot felul de training-uri, cursuri de specializare si team-building-uri organizate de niste redusi prin salile de curs de la ASE sau alte facultati mai trendy. Neaparat consemneaza ca a luat premiul I in clasa a 7a. Citeste “Expat Life” si jumatate din frazele pe care le pronunta sunt in engleza. Are intotdeauna o parere despre oricare spot de pe TV. Scrie pe forumurile de “advertising” si are o intotdeauna o idee mai buna de campanie decat aia care au facut-o .
-Eventual se anagajeaza ca “new business manager” la o agentie parlita cu sediul printr-un bloc din Berceni. De fapt e agent de vanzari pt pixuri, agende si ceasuri de perete personalizate. Daca are norocul sa impinga hartii printr-o companie mai mare deja nu se mai suporta. Poarta “badge”-ul la gat si cand iese in oras la bere, ca sa vada lumea unde lucreaza el. Are 1000 EUR pe luna si se considera un om realizat. Isi ia Clio in leasing din salariu si apartament din banii de nunta. In orice discutie face cumva sa se vorbeasca despre job-ul lui atat de cool.
Despre cum nu are timp de nimic altceva ca e “overworked”. Este plin de deadline-uri, targete, brainstorming, ATL, BTL, projects, pitch, review-uri, out-door, rate card, packaging, positioning, market share, consumer, retail, brief, etc.
-Are palm luat in rate si inevitabil il scoate cand e vorba de iesit la bere ca sa isi verifice programul. Asculta Guta dar in discutiile cu colegii de munca vorbeste numai de Cafe del Mar si Chillout Moods. Are carti de vizita comandate cu plata in 2 rate la salariu si le ofera oricui si oricand se iveste ocazia. E mandru de costumul lui luat de prin cine stie ce Cora sau Carrefour. “Am un sef de cacat ajuns sus pe pile. Eu sunt mai capabil ca el dar la noi in firma nu se promoveaza pe criterii de competenta”. Se da la toate proastele din firma la care lucreaza si intr-un final victorios (dupa cateva salarii cheltuite ca sa scoata proastele in oras) se alege cu cea mai urata si cu o portie de pasarica la 4-5 zile.
-Eventual poate fi si brand manager sau group brand manager intr-o “multinationala” si incepe toate discutiile cu “din punct de vedere marketing” intr-o sedinta in care marketingul nu are nici cea mai mica implicare. Da vina pe colegii de la “sales” ca nu i-a iesit lui campania publicitara ca “nu au inteles mesajul reclamei” sau ca “nu sunt in target”.
De fiecare data cand vede o reclama care il depaseste are o singura replica: “cea mai supertare reclama pe care a vazut-o vreodata”. De fapt toate reclamele pe care le vede sunt catalogate ca “cele mai supertari”.
-Derivatul din Urban. El nu are servici, are job. Merge la training-uri.  Face team-building si brainstorming zilnic. In general e un jeg de om care nu se da in laturi de a pupa in cur pe cine trebuie si a-i sapa pe restul pentru a urca si el o treapta. Are multe prietenii din interes si se da cu cel putin 10 ani mai matur decat este. Poarta tot timpul costum, uneori fara sacou, alteori fara cravata. Transformarea in corporatist are loc foarte rapid, in maxim o saptamana dupa ce ocupa o pozitie de cacat intr-o companie multinationala specializata in comercializarea echipamentelor de birotica (agrafe si pixuri). Se strofoaca fix ca in comediile americane de 2 bani crezand ca e cul. Utilizeaza extrem de multe englezisme pentru ca asa e la moda:  maaaaan si fachin shit sunt doar o parte din ele. Cand se intalneste cu prietenii discuta cu ei in engleza pana cand uita cum se zice la “scaun” si atunci trece la limba romana.
Corporatistul e acea persoana pe care o vezi dimineatza la Everest in P-ta Romana din Bucuresti unde isi bea cafeaua tacticos citind un ziar
Corporatistul e mandru ca primeste al 13-lea salariu.
Corporatistul celibatar e rebel in concediu si se duce la Sziget. Cand e insurat cu corporatista (astia se intalnesc la team building-uri) se duce catinel spre Grecia ca “e mai ieftin ca la noi si serviciile sunt ireprosabile”
***
Cocalarul
Cocalarul este un om deosebit, cu sentimente, pasiuni şi visuri. Din cauza modului în care se îmbracă, vorbeşte şi se comportă, mulţi oameni îl tratează cu lipsă de respect, lehamite sau chiar îl ignora şi ocoleşte.
Cunoscut în cartier pentru cel mai rezistent scotch de pe farurile maşinii, cocalarul automobilist este o întreagă enciclopedie auto & tuning. Neon, lunetă, lămpi de pozitie albastre, autocolante (BOSS, SONY, 2fast4u, Need4Speed). Transformă orice Oltcit model 1983 in vedeta grătarului de duminică de pe Străulesti. Deseori în “treling”, conduce sprijinit de tetiera scaunului din dreapta aruncand priviri sfidătoare pe sub parasolarul ‘sport’ (cat jumatate din parbriz). Boxa trebuie să fie boxă şi din ea trebuie să se audă, în funţie de talentul cocalarului, manea, paraziţii sau house. In limita posibilitatilor, numarul de inmatriculare al masinii trebuie sa fie cu NFS sau ASP(need for speed-atentie sugi ….)
Cand se întamplă să nu fie bun cunoscător şi dansator de manele, cocalarul este de partea cealaltă a baricadei. La fel de redus încat să se proclame ‘rapper’ sau ‘rocker’, îşi poartă cu demnitate tricoul cu Eminem sau are, evident, un aer superior în hanoracul lui cu Linkin Park. Toţi ăştia se întalnesc la concertele organizate de primărie şi-şi etalează şlapii, maioul, chiloţii aparent neglijent ieşiţi din blugi, numărul de pe tricou sau garderoba nike.
Cocalarul de sex feminin se intitulează gagică, talentată, versată sau campioană. Ea este, în accepţiunea orcărui gherţoi, fie ‘femeia’/’fata’ cuiva, fie curvă. Evident că ea se numeşte că e proastă, pentru contrast. Ea este desăvarşită dacă e îmbrăcată în roz, dacă a participat la Miss Ţăndărei sau dacă are poze de la mare în poziţii din reviste. Îi place sau învaţă să-i placă să danseze. Lasciv e mai bine, pe masă e perfect.
Cocalarul microbist face parte din brigade cu nume italieneşti pentru a fi mai puternic decat duşmanul. Sămanţa caldă de floare îl face şi mai puternic.
Cocalarul electronic, aşa cum a fost denumit de trupa aceea pe a cărei muzică dau din buci în do major campioanele şi care compune clişee pentru bagabonţi, îşi duce viaţa pe irc. Deghizat în iubtz3l sau altfel, se bagă în seamă cu dulcika16, Dea}{18 şi fac schimb de poze. Este mai valoros atunci cand are sait personal (un fel de carte de vizită) cu binecunoscutele ‘poze cu mine’, ‘poze cu mine langă o maşină tare’, ‘poze cu mine langă o vedetă’, deci lol.
#1988 | Produs de ulise | 14/05/2006 Foloseste cu afectivitate pateuri de limbaj precum: “efectiv”, “in principiu” si bineanteles inegalabilul “complexat” termen care nu exista in psihanaliza si nici in psihologie ci e doar un alt cuvant tampit invetat de semidoctii care au citit cate ceva despre/de Freud pe WC.
#1987 | Produs de ulise | 14/05/2006
Corporatistului ii plac trainingurile (mai ales cele externe), team buildingurile, merge la Noaptea devoratorilor de publicitate, de multe ori este numit expert deoarece este “specialistul de la Bucuresti” cand merge in provincie, inghite mult praf si fum din atmosfera bashita de Bucuresti, isi petrece un sfert din viatza lui in traficul infect, in autobuz sau metrou, daca are bani se insoara, daca nu are bani ramane burlac si injura sistemul citind Dilema si Catavencu dar tot labagiu ramane, viseaza sa ajunga in Amsterdam si ramane o sluga diplomata (de multe ori credincioasa) pana la sfarsitul vietui lui mediocre.
===========
#1972 | Produs de lailat_pentru_restul_lumii | 20/04/2006 Corporatistul de curand promovat citeste Aaker chiar daca nu lucreaza in branding. Poarta blugi negri si tricou negru fara imprimeuri, ceas cu curea de piele, si mocasini, si ochelari de soare, si miroase a mosc sau Adidas. Pe birou are o gradina japoneza in miniatura langa laptop, in care si-a stins cel putin o data tigara, cand vorbea la telefon .
#1966 | Produs de mande | 19/04/2006
corporatistul e mandru ca primeste al 13-lea salar.
corporatistul celibatar e rebel in concediu si se duce la sziget. cand e insurat cu corporatista (astia se intalnesc la team buildinguri) se duce catinel spre grecia ca “e mai ieftin ca la noi si serviciile sunt ireprosabile”
#1965 | Produs de dexanu | 19/04/2006
Corporatistul e acea persoana pe care o vezi dimineatza la Everest in Ptza Romana din Bucuresti si isi bea cafeaua tacticos citind un ziar
#1964 | Produs de spatznick | 17/04/2006
Si-a facut si el un site dupa un template furat de prin alte parti. E tare mandru de el, mai ales daca e pe domeniu cumparat. Il viziteaza de 10 ori pe zi, verifica traficul la Alexa si da linkul la toti plictisitii de pe messenger.
#1963 | Produs de Fănică Lupu | 17/04/2006
Derivat din urban. El nu are servici, are job. Merge la training-uri. Face team-building si brainstorming zilnic. In general e un jeg de om care nu se da in laturi de a pupa in cur pe cine trebuie si a sapa pe restu pentru a urca si el o treapta. Are multe prietenii de interes si se da cu cel putin 10 ani mai matur decat este. Poarta tot timpul costum, uneori fara sacou.
Transformarea in corporatist are loc foarte rapid, in maxim o saptamana dupa ce ocupa o pozitie de cacat intr-o companie multinationala specializata pe comercializarea echipamentelor de birotica (agrafe si pixuri).
#1962 | Produs de sickboy | 17/04/2006
E brand manager sau group brand manager intr-o “multinationala” si incepe toate discutiile cu “din punct de vedere marketing” intr-o sedinta in care marketingul nu are nici cea mai mica implicatie. Da vina pe colegii de la “sales” ca nu i-a iesit lui campania publicitara ca “nu au inteles mesajul reclamei” sau ca “nu sunt in target”.
#1961 | Produs de jimara | 17/04/2006
de fiecare data cind vede o reclama care il depaseste are o singura replica: “cea mai supertare reclama pe care a vazut-o vreodata”. de fapt toate reclamele pe care le vede sint catalogate ca “cele mai supertari”. de obicei se strofoaca fix ca in comediile americane de 2 bani crezind ca e cul. utilizeaza extrem de multe englezizme pentru ca asa e la moda: maaaaan si fachin shit sint doar o parte din ele. cind se intilneste cu prietenii discuta cu ei in engleza pina cind uita cum se zice la “scaun” si atunci trece la limba romana.
#1960 | Produs de wolfman | 17/04/2006
Are palm luat in rate si inevitabil il scoate cand e vorba de iesit la bere ca sa isi verifice programul. Asculta Guta dar in discutiile cu colegii de munca vorbeste numai de Cafe del Mar si Chillout Moods. Are carti de vizita comandate cu plata in 2 rate la salariu si la ofera oricui si oricand se iveste ocazia. E mandru de costumul lui luat prin cine stie ce Cora sau Carrefour. “Am un sef de cacat ajuns sus pe pile.Eu sunt mai capabil ca el dar la noi in firma nu se promoveaza pe criterii de competenta”. Se da la toate proastele din firma la care lucreaza si intr-un final victorios (dupa cateva salarii cheltuite ca sa scoata prostele in oras) se alege cu cea mai urata si cu o portie de pasarica la 4-5 zile.
Pagina: <<12345679>>
#1999 | Produs de Winston | 17/06/2006
Corporatistul incepator: cand te prinde pe messenger mai aduce la cunostinta ultimele realizari din plan, la sfarsitul unei zile pline iti telefoneaza sa-ti repete ce a mai invatat la training, cafeaua de la firma e cea mai buna precum si apa de la dozatorul de la intrare care e cea mai cristalina, cand iti vorbeste se joaca cu badge-ul, clipboard-ul este biblia lui, “receptionista de la intrarea in companie e draguta, dar e cam barfitoare”.
#1996 | Produs de ulise | 11/06/2006
Corporatistul umbla INUTIL cu badge`ul cu functia lui de gat prin oras (mai ales cand are invitatie moca de la firma la vre-un simpozion/conferinta). De regula e foarte mandru de geanta primita gratis la vre`un eveniment si o poarta pana se duce scrisu` de pe ea sau primeste alta noua.
Il recunosti in metrou sau in masinile de firma cu abtibild Clio/Punto/Matiz/Logan/Cielo/Ford (la aia mai rasariti)
#1998 | Produs de neman_tm | 03/06/2006
îşi plănuieşte concedii în croaţia , turcia sau tunisia şi îi place să vorbească despre ele cu toate că rămân doar în faza de proiect
#1997 | Produs de etepula | 02/06/2006
ca metoda de destindere, corporatistii folosesc de obicei un fun-list / fun_list / fun @ numelecorporatiei.ro
#1995 | Produs de Aibhill | 30/05/2006
E de la tzara, chiar din oras. Mandria comunei, fostul studentel si-a zis ca a acumulat destula experienta ca operator de sondaje, telemarketing, marketing, deci marketing manager si ca trebuie sa inceapa o viata noua alaturi de pretena pe care a agatzat-o in camin in anul 2, pe cand se intalneau langa ghena la un polmolaitz. Acum simte nevoia unei case, i-a dat tac’su si dacia si vrea sa se stabileasca in Bucuresti. Asa ca gaseste o firma cu peste 30 de angajati, se baga in seama pe 250E pe care de obicei ii investeste intr-un telefon, plateste o chirie exorbitanta pe o garsoniera confort 3 la capatul lui 102 pe care spera ca intr-o zi sa o detzina (zona verde, liniste, curat, nostalgii). I se pare ca s-a aranjat si ca are o cariera. Reuseste sa o angajeze si pe prietena polmolaitz la el in companie, marketing manater-itza.
#1994 | Produs de etepula | 26/05/2006
e nemultumit de lipsa de comunicare cu omologii sau superiorii. Poarta teleconferinte cu birourile din alte tari si gesticuleaza amplificat pentru a da mai bine pe webcam: “helou, chen iu stil hir me? iczacly. senc you”. Isi tine banii pe card si nu are la el decat minimul necesar pentru ca spera sa se imbogateascadin economii. Este un gospodar corcit cu urban. Gadgeturile le cumpara la reducere de la “stiu io niste baieti care aduce, daca vrei iti fac lipeala cu ei”.
#1993 | Produs de johnoglu | 24/05/2006
E din Braila, Galati,  Bacau, Iasi, Vaslui, Piatra Neamt, etc  (moldovaaa ! )  si are ambitie de neam prost. E rezistent la stres intrucat are mintea robusta si complexe putine sau deloc.
#1992 | Produs de Gica | 23/05/2006
Urbanul E acel cetăţean care speculează în avantaj propriu complexul creat de prăpastia între ce a fost si ce si-ar dori să fie.
Ce-a fost? Un cetatean normal, poate un pic cocalar, mai degrabă nu, a stat în cămin sau cu părinţi care căleau multă ceapă şi aveau Dacie. Ce şi-ar dori să fie? Genul ăla de om pe care-l salută pulimea cînd îl vede în club stînd liniştit la o masă bînd un Carlsbeg, omul pe care-l sună prietenii mai putin urbani care vor să se angajeze în advertising sau la vreo corporaţie care plăteşte 400 de euro pe post de intrare. Mă rog, un fel de James Bond mai pamîntean şi care se uită la meciuri.
Unde îl vezi? Pai, în primul rînd în cluburi gen Web, Underworld (pentru urbanul hardcore) sau Expirat (pentru urbanul în devenire), Papillon (urbanul artistic), Carturesti, terasa MNAC, La Scena, la Enache (Laptarie, pentru restul), TRALALA, Preoteasa, Green Hours, Cafeneaua Actorilor, Amsterdam Cafe, Club A (protourbanul), B 52’s.
Îl mai gasesti şi în BarFly, Stuf, Cata 66 (locul predilect de îndopat si adăpat al urbanului), pe la party-uri în case conspirative, în “vamă”, pe pîrtie cu snowboardul (urbanul nu foloseşte schiuri), la cinematecă, pe rampa de skateboard, la festivaluri p-afară, la muncă în agenţie, corporaţie sau acasă, ca freelancer.
Un loc special este cel din care a pornit totul: Martin.
Hobby-uri: Tehnologia, Internetul (mai putin IRC, leaganul cocalarului), muzica, demersurile social-civile, sporturile extreme, fashion-ul, advertising-ul, artele plastice (urbane), literatura, party-urile, iarba, religiile exotice.
Tehnologie: iPod, accesorii de iPod (huse, dock-uri, boxe, telecomenzi), Mac (PCs suck, Micro$oft sucks), podcasting, ceasuri digitale vechi, celulare vintage sau smartphone, scule Technics, powerball (http://www.powerball.ro/), rucsac cu cd-uri. Urbanul n-are laptop, i-ar reduce din mobilitate si nu are gadget value.
Internet: Orice urban care se respectă are blog cu blogroll (link-uri către alte blog-uri de urbani), foloseşte RSS.
Citeste Maddox, feeder.ro, chestionabil.ro, 2020.ro (nu 220.ro, ala e de cocalari), grafic.uv.ro, kitblog.com, funkyou.ro, alternativ.ro, drumandbass.ro, deviant.org (de unde-şi ia theme-uri pentru windows si iconiţe pentru blog).
Chestii obligatorii: pulafashion, RMRA, nukontrast.
vaidevoi.ro a pierdut trenul, nu mai are nimic nou.
Sa nu uitam de forumuri: andreigheorghe.
E mare fan podcast-uri. Işi trage muzica de pe ele, de pe drumandbass.ro sau de pe dc++.
Muzica: Electro (drumandbass rupe), raggae, ska, dub, hip-hop (underground, mai ales), fado, bossa, Bălănescu, emo, ska-punk, HxC, Shukar, muzica clasică, Ibrahim Fehrer, Compay Segundo, Aria Urbana (evident, nu?), Şuie (obligator, mai ales ramura ultra-urbană, Haute Couture), cam tot ce se scoate la Yama, Baba Novac, Maria Tanase, Leonard Cohen, hard and heavy (eclecticii baga d-astea).
Urbanca bagă şi un pic de Direcţia 5, Nelly Furtado sau Gwen Stefani.
Urbanul începător îngăduie Budha Bar şi Cafe del Mar.
Emisiuni radio urbane: cam ce e noaptea pe guerrilla (excepţie face Nic, e om serios, bagă industrial si grunge), Activ FM, mai sînt unele pe 21, cred.
Demersuri social-civile: Flash-mob-urile, tată. Mai ales alea de căcat, cu iz de protest (bombonelu’, bicicletele, tropaitul la televiziune). Pulafashion e cool. Dacă în Bucureşti s-ar face piste de biciclete urbanii ar abandona maşinile. Unii urbani nu manînca carne (săracele animale), alţii fotografiază aurolaci şi hrănesc porumbei, cei mai urbani scriu petiţii. Unii citesc în public, cu coperta la vedere. Important e ca societatea asta de căcat care îi copleşteşte cu mediocritatea ei să se educe naibii odată.
Îi pasă de Roşia Montana şi vrea să salveze Vama Veche.
Sporturile urbane: Ski-ul nu e sport urban, clar. Snowboarding-ul e. Ar merge şi un paintball. Urbanii cu bani se duc la tenis.
Ţoalele: Converse, Gravis, FUBU, Diesel, Ray-Ban, Adidas, Puma, Sketchers, Levi’s, clasice şi de la mama lor. Urbanul sărac improvizează cu Kenvelo. În general urbanul arată ca un om care are bani cu lopata dar se îmbracă de la second-hand ca o formă de auto-ironie. Classic with a twist. Pantaloni de stofă, pulover verde, şosete cadrilate, tenişi Converse. Baggy jeans, puffa, insulated boots. Neapărat modelul ăla de rucsac de pus pe un singur umăr. Caciulă haioasă, şapcă din fleece, bască purtată normal. Palton gri închis şi fular lung. Cămaşi militare, neapărat NATO.
liseîi răspunde luisupersecret-secret-squirrel ah bai ulise. urbanul nu poarta kenvelo ma ca e prea pateu. kenvelo prinde la scapati in licee sau cocalari ce-si reneaga originile si vor sa devina “cool” fara sa-si dea seama cat de penibili sunt. Converse deja sunt dati incolo datorita faptului ca s-au raspandit in asa hal iar urbanului nu-i place sa fie ca ceilalti. urbanul arata felurit daca vrei sa vorbesti de toale. Zi-o p-aia ca tipul urban nu-si cumpara skate shoes din boarders sau h2o, isi ia de pe net sau de la rude din strainatate, ca aici se importa numai Globe( de care gasesti si pe la incepatori). Tipa se face sexi si poarta bentite, jean paul gautier style de bluze aruncate pe ele cu mare atentie. urbanul daca da peste orice item de purtat quicksilver e in extaz. steilmann? nici vorba. zara? da, genul urbanului cu blog. revin. ooo dar nu am crezut vreodata ca se va putea kenvelo si converseùl sa nu mai fie trendy la urban. da da da… interesant, in afara de globe si gravis ce se mai poarta? 10/07/2006 19:37 x3meîi răspunde luiulise a, inca ceva, IKEA este No.1 aici in West. Cand o sa fie si la noi in bucatarie la romani IKEA mai mult de 50% (aici este 100%) atunci suntem si noi civilizati. ulise, acum câteva zile mi-am luat un maieu zara fără să ştiu că urbanii cu bani poartă aşa ceva. Acum ar trebui să consider că am bani mulţi dacă mi l-am luat sau nu, că nu mă pot lăuda aşa tare cu banii mei sincer să fiu. Numai cărţile de parapsihologie citite de tine mă pot scoate din dilemă…
Încă ceva, ai vreo idee ce se-ntâmplă cu mine? Că stau în vest şi n-am mobilă Ikea. Mama mea de neadaptat, aşa-mi trebuie! Ce ar trebui să fac acum, conform analizelor tare monocromatice maroniu-nuanţate? (am fost aproape serios la comentul ăsta)… 10/07/2006 21:22 uliseîi răspunde luix3meulise, acum câteva zile mi-am luat un maieu zara fără să ştiu că urbanii cu bani poartă aşa ceva. Acum ar trebui să consider că am bani mulţi dacă mi l-am luat sau nu, că nu mă pot lăuda aşa tare cu banii mei sincer să fiu. Numai cărţile de parapsihologie citite de tine mă pot scoate din dilemă…
Încă ceva, ai vreo idee ce se-ntâmplă cu mine? Că stau în vest şi n-am mobilă Ikea. Mama mea de neadaptat, aşa-mi trebuie! Ce ar trebui să fac acum, conform analizelor tare monocromatice maroniu-nuanţate? (am fost aproape serios la comentul ăsta)… Draga x3me,

Related Articles

4 Comments

  1. acum trebuie sa se faca pe gigel un nou post, despre unu care se pisa peste urban, hipsterul.
    dar sa le vina mintea la cap, sa lase porcii si porcariile si sa treaca la caterinca.

  2. Stimabile Ulise daca ai cumva arhiva site-ului ai putea sa o postezi undeva sa ne mai amuzam si noi cei batrani…Gigel.org a fost un fel de Nostradamus. Ai uitat sa amintesti de cacatei :))

  3. Cand o sa ma intalnesc cu “gigel” o sa ii zic, dar cand era de ce nu ati semnat si voi membership=ul sa aveti si voi o “cotizatie”?
    Acum va miorlaiti ca nu mai aveti megastar 🙂
    Multumesc pentru feedback, sa vedem ce se poate face.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also

Close
Back to top button
Close